De laatste loodjes (....) update: stage

Ja, meiden ik moet even spuien…

Zoals jullie weten zit ik nog op school, en het valt me even zwaar.
Ben constant moe door veel werk, laat naar bed en vroeg weer op (jullie wel bekend). Maar op dit moment heb ik echt het gevoel dat ik op mijn tenen moet lopen om alles nog bij te benen. Seth zit 5 dagen in de week bij de oppas, waar ik het ook erg moeilijk mee heb.
Hij zegt regelmatig dat hij liever thuis speelt, en moet soms heel hard huilen als we WEER weg gaan. Daarnaast vraagt hij regelmatig naar mij als hij ;s middags uit bed komt.
Daarnaast moet die rotstage nog geregeld worden. Morgen heb ik weer een sollicitatiegesprek, in het Ruwaard van Puttenziekenhuis. Ben benieuwd of dat wat wordt.
Maargoed, ook daar zie ik erg tegenop. Ik moet dan 36 uur in de week stage lopen, wat betekend dat ik Seth dus ook 5 dagen in de week niet zie…
Pff… het is me gewoon even teveel. Mijn emoties gaan met me op de loop en ik heb nergens zin meer in.
Vanavond ga ik naar Mary Poppins, maar eerlijk… eigenlijk heb ik er geen zin in… Hopelijk is het wel erg leuk natuurlijk, maar ik zie weer Seth niet… (dit staat echt al een half jaar vooruit gepland) Gelukkig, over 1 week heb ik tentemens en erna vakantie, maar poepoeh, wat wegen de laatste loodjes zwaar!

Fijn dat ik even kon spuien!
Liefs, Anne

Gewijzigd door - lalala op 29 Jun 2011 10:37:39

Oh laatste loodjes het meid. Maar het zegt het al het zijn de laatste. Je weet waar je het voor doet, enne hopelijk kun je in de vakantie even lekker opladen.

Groetjes,

Michèle

Even doorzetten! Maar nog even iets Anne, Ik heb een klasgenootje gehad die ook een kind had. Die kon dus minder stage lopen (dan duurde het wel langer) 24 uur in de week! Is dat geen optie voor jou joh?!? Ik bedoel, komen ga je er zeker, maar moet natuurlijk ook niet ten kosten van je kind gaan!

Ach lieverd, ik kan het me voorstellen. Gelukkig zijn het de laatste loodjes en heb je een eindpunt. Kijk je uit dat je geen burn-out krijgt? Dan ben jij (zijn jullie) nog verder van huis. Ik hoop dat je vanavond toch een leuke avond hebt en even weer energie kunt opdoen. Wellicht scheelt het ook als je eenmaal die stageplek hebt geregeld? Kan je inderdaad niet minder uren per week stage doen en dan iets langer doorgaan? Knuffel!

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

och wat zielig meid voor seth en voor jou natuurlijk ook! maar ik snap heel goed dit is belangrijk en het moet even afgerond worden meid. het wordt echt wel beter en probeer dat seth ook uit te leggen want in zijn beleving (en dat is niet jouw schuld) ziet hij gewoon zijn mama weinig punt. hij ziet nog niet waarom dingen zijn en wordt er misschien verdrietig van omdat hij niet begrijpt waarom mama hem daar laat.
nogmaals voel je daar niet nog schuldiger om maar misschien helpt het om het hier veel met hem over te hebben. hij snapt misschien nog niet alles, maar ik weet zeker als je dit maar vaak genoeg doet hij het heus wel opslaat en het soms (nog niet altijd!) naar boven kan halen op de momenten dat hij verdrietig is hierom. sterkte meisie!

Pfff idd heftig. Een diepe buiging van mijn kant richting jou. Knap dat je moeder zijn en studie kan/moet combineren.

Hopelijk gaat je aankomende tentamen goed en kun je daarna gaan genieten van je vakantie met Seth.

Sterkte met de laatste loodjes!!!

Heel veel sterkte met de laatste weken.

En misschien kan je het aankaarten of het geen mogelijkheid is om minder uur stage te lopen zoals Malawimamajada zegt…

Groetjes van Sascha en Senne

oh meis toch… krijg zelf ook brok in keel als ik dit lees… Vooral dat Seth het niet leuk vind breekt jou denk op. Dit doet toch zeer en in gedachten ben je dan veel bij hem… Heeft hij lieve oppas verder waar je hem wel goed toevertrouwd? Dit scheelt ook altijd al heel veel vindt ik…

Verder vind ik het super knap dat je allemaal kan / redt… dus weer trots op jezelf meis!!!

Bedankt voor alle lieve reacties!

Ja, soms zit ik er inderdaad echt doorheen, en als Seth het dan even benadrukt, wordt het voor mij nog heftiger.
Gelukkig heb ik wel echt genoten vanavond, het was echt een heerlijke musical.
Maar ga zo wel nog even lekker mij ventje een kus geven.

Ik weet niet goed of er mogelijkheden zijn om minder stage te lopen. Aan de ene kant klinkt dit namelijk als muziek in de oren, maar aan de andere kant ben ik dan nog langer bezig… dus nog langer voor we een inkomen hebben van mijn baan enz. Morgenochtend heb ik dus die sollicitatie, dus wacht eerst maar eens af wat dat brengt.

@Mini-boy: Hij is bij mijn ouders en schoonouders, dus op zich heeft hij het prima daar. Maar heb er wel veel moeite mee dat hij hen (naar mijn idee) meer ziet dan mij.

@Inge: Seth weet inderdaad wel dat ik het heel jammer vind dat ik zo weinig thuis ben. En hij weet ook dat ik dan naar school moet om te leren. Maar je merkt gewoon aan hem dat hij het ook weer zo heerlijk vindt om mama (en papa) lekker om hem heen te hebben en thuis te rommelen.

Gelukkig is het inderdaad bijna vakantie, dus dan kunnen we lekker genieten
Bedankt dat ik even mocht spuien! Julllie zijn lief!

Liefs, Anne

Succes vandaag bij je sollicitatie, Anne! Hoe laat mag je?

Groetjes,
M

Kan me heel goed voorstellen dat het erg zwaar voor je is. Het is niet niks om maar school te gaan, thuis nog veel huiswerk te hebben en dan nog voor Seth te zorgen. Wij ploffen na een werkdag lekker op de bank, maar jij moet dan nog studeren. Ik vind dat je het hardstikke goed doet. Gelukkig bijna vakantie en dan je laatste jaar!

Heel veel succes!

Groetjes,
Sandra

@Anne: en als je dat maar blijft zeggen, dat jij eigenlijk liever bij Seth bent gaat hij dat echt gebruiken als troost op de momenten dat je er niet bent. dat is hetzelfde met een knuffel. als een kind s’nachts b.v. verdrietig is zal hij vaak om mama roepen maar hoort mama het niet (geloof me dat komt ook vaak voor zonder dat we het weten!) dan pakken ze gewoon hun knuffel voor troost. nou… wat ik net zei is net zoiets. meisie je doet het top, je wil gewoon dat je dadelijk een goede baan hebt en dus een goede toekomst voor Seth. ach verwen m desnoods af en toe meer met cadeau’s
kop op meisie en spuien mag altijd! Knuffel!

Ik heb ook echt veel respect voor jou. Ik zou het ook heel erg zwaar en moeilijk vinden…
Ik kan me er niks bij voorstellen. Maar geniet straks in de vakantie maar even extra veel van je mannetje! Ga lekker veel leuke dingen samen doen en heerlijk genieten!
En ondanks dat het moeilijk is om te horen dat Seth het niet zo leuk vind, is het toch ook weer heel positief dat hij dit zegt! Hij laat goed zien dat jullie erg belangrijk voor hem zijn! Dat vind ik dan weer ontzettend lief van hem
Sterkte ermee en je kan het! Ik hoop voor je dat je stage rond is vandaag!
Succes!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Nou mijn sollicitatiegesprek zit er op!
Heb er echt een goed gevoel over, maar ik ga niet te hard juichen, want er zijn nog 3 andere gegadigden. Volgende week woensdag hoor ik mee.

Vanochtend was het weer drama met Seth. Eerst ging hij heel hard huilen omdat hij thuis wilde spelen, en vervolgens mocht ik niet weg bij oma, moeilijk!

Ik ga zeker genieten in de vakantie! Lekker leuke dingen doen met Seth, en heeeel veeel knuffelen

Bedankt nogmaals voor als lieve berichtjes!
Liefs, Anne

Ik duim voor je! Wat laat zeg, dat het nog een week duurt voordat je iets hoort.

Groetjes,
M

Dat duurt idd lang, maar ook ik ga heel hard voor je duimen!

Zal je vast ook wat meer rust geven als je een stage plek hebt en je weet dat dit geregeld is.

Groetjes,
Sandra

Pff… nou, ik ben dus aan het wachten vandaag.
Vandaag wordt ik gebeld, of ik het ben geworden, hoop het van harte!!
Spannend

Liefs, Anne

Ik zit op je schouder hoor!

Groetekes, Sje

Spannend, Anne. Ik duim!

Groetjes,
M