Ja, meiden ik moet even spuien…
Zoals jullie weten zit ik nog op school, en het valt me even zwaar.
Ben constant moe door veel werk, laat naar bed en vroeg weer op (jullie wel bekend). Maar op dit moment heb ik echt het gevoel dat ik op mijn tenen moet lopen om alles nog bij te benen. Seth zit 5 dagen in de week bij de oppas, waar ik het ook erg moeilijk mee heb.
Hij zegt regelmatig dat hij liever thuis speelt, en moet soms heel hard huilen als we WEER weg gaan. Daarnaast vraagt hij regelmatig naar mij als hij ;s middags uit bed komt.
Daarnaast moet die rotstage nog geregeld worden. Morgen heb ik weer een sollicitatiegesprek, in het Ruwaard van Puttenziekenhuis. Ben benieuwd of dat wat wordt.
Maargoed, ook daar zie ik erg tegenop. Ik moet dan 36 uur in de week stage lopen, wat betekend dat ik Seth dus ook 5 dagen in de week niet zie…
Pff… het is me gewoon even teveel. Mijn emoties gaan met me op de loop en ik heb nergens zin meer in.
Vanavond ga ik naar Mary Poppins, maar eerlijk… eigenlijk heb ik er geen zin in… Hopelijk is het wel erg leuk natuurlijk, maar ik zie weer Seth niet… (dit staat echt al een half jaar vooruit gepland) Gelukkig, over 1 week heb ik tentemens en erna vakantie, maar poepoeh, wat wegen de laatste loodjes zwaar!
Fijn dat ik even kon spuien!
Liefs, Anne
Gewijzigd door - lalala op 29 Jun 2011 10:37:39