En weet je het al? Ik hoop zo dat jij het bent geworden!
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
En weet je het al? Ik hoop zo dat jij het bent geworden!
Nou, ik heb helemaal niets gehoord vandaag!
Heel de dag in spanning gezeten voor niets.
Heb ze al gemaild, en anders bel ik ze morgen aan het eind van de dag.
Best wel balen, want ik hoopte hier zekerheid over te hebben vandaag.
Morgen eerst nog maar mijn laatste tentamen maken.
Bedankt voor het duimen, en als jullie nog kunnen, mogen jullie het nog even doorzetten
Liefs, Anne
Nou, ik heb maar even gebeld vanochtend.
En helaas, weer niet!
Ik baal er echt stevig van, want het betekend dat ik nog even flink door moet zoeken (terwijl ik anders vanaf vanmiddag vakantie zou hebben) en sowieso zijn alle betaalde stages al weg…
Ze zeiden dat er wel een klik was, maar die was er meer met iemand anders.
Wat heb ik daar nu aan
Liefs, Anne
Jeetje wat balen! Niet leuk! En nu? Waar moet je nu stage lopen? Is de school niet verplicht een plek voor je te zoeken? Ik bedoel, is het wel eens gebeurt dat iemand geen stageplaats had? (wil je niet ontmoedigen hoor), maar ik vind het zelf ook wel een taak van de school om voldoende plekken te hebben. Ik weet dat er tijdens mijn opleiding altijd plekken achter de hand waren voor student HBO-V’ers die niet hadden kunnen vinden!
Zeker balen!
Inmiddels ben ik alweer hard aan het regelen.
De stages worden ook door school aangeboden, maar ze beginnen nu een beetje op te raken. Het is zo dat ik nog wel ergens terecht kan, maar dan wel op een plek die ik liever niet wil.
Nu heb ik straks een gesprek of ik niet beter eerst kan gaan afstuderen, dan loop ik daarna stage. Er zijn ook nog wel een aantal leuke afstudeeropdrachten beschikbaar. Maar het wordt nog wel veel regelwerk.
Liefs, Anne
och meid wat balen voor je zeg! ik hoop dat er toch nog wat op je pad komt wat je wel bevalt en niet die plek die je liever niet wil… je moet wel plezier hebben in wat je doet… ik duim voor je dat je toch wat vind wat je tof vind om te doen!
Och nee zeg wat ontzettend balen… Heel veel succes met het vinden van een leuke stage of het nu is of straks…
Nou, een hoop geregel vandaag!
Ben naar school geweest en heb een hoop mensen gesproken. Een leuke stageplek was er niet echt meer. Máár nu heb ik nog wel de mogelijkheid om eerst af te studeren. Dus ik ben naar de opdrachten gaan kijken en er stond nog een leuke tussen: in het Amphia ziekenhuis in Breda. Wel was deze voor 2 personen, en mag het nog toevalliger worden dat diezelfde dag zich nog iemand voor de opdracht aanmeldde.
Nu gaan wij dus samen solliciteren op de opdracht, en zijn wij ook gelijk de enigen die dit mogen doen. Dus de kans lijkt me nu wel vrij groot dat dit gaat lukken!
Daarnaast doe ik dan gelijk ervaring op binnen een ziekenhuis, wat heel mooi zou zijn.
Dus tot zo ver mijn schooltroubles
Liefs, Anne
Klinkt als een goede oplossing. Dan heb je dat maar vast gehad, zo kan je het ook zien Succes met de sollicitatie!
Groetjes,
M
Oh maar dit is ook een hele goede oplossing, super zeg! Heel veel succes en ik hoop dat het gaat lukken! En de ervaring is natuurlijk ook weer mooi meegenomen voor de stage