De klok

Hier was het vanmorgen ook kwart over 6! En ze lag er gister pas half 9 in want we hadden een verjaardag. Dus hier maakt het niet uit dat ik haar later op bed doe. Heb nu alleen wel een vermoeide dochter want ja haar nacht was natuurlijk nog korter!
Hopelijk gaat ze zo nog ff een tukkie doen!

Da’s inderdaad minder Danielle, dat Aaron 's middags niet meer wil slapen. Erik ligt er nu in, even rust voor ons allemaal

Gewoon proberen Sugars, wie weet maakt het uit. En zo niet, dan weet je dat ook weer. Na het eten even verstoppertje spelen of tikkertje ofzo, dat doen wij nog wel eens hier nu het zo vroeg donker is. Even afmatten voor het naar bed gaan.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hier ook weer half 6, nadat ik hem om half 3 terug gelegd heb in zijn eigen bed, voelde opeens een hoofd op mijn buik En Danielle ik voel met je mee, Dylano gaat ook echt niet meer slapen hoor 's middags.
Later naar bed helpt hier ook niet dus kwart voor 7 ligt hij er in.

Liefs Michelle

Hier is het vanavond weer half 7…daar doet ie het goed op…soms wel tot 6 uur, kwart over 6 …dan heeft ie bijna de klok rond geslapen!

Dat ie niet naar bed wil vind ik niet erg maar soms zie ik zo’n rode oogjes dat ik hem ze"; ga maar even op de bank liggen, maar o’jee…ook DAT moet/mag ik niet zeggen, doet ie toch niet!

Gr, Danielle

nou ben net toch ff met haar naar de speeltuin gegaan want ik werd zelf ook behoorlijk muf van dat binnengelummel… tikkertje spelen kan hier nie in de woonkamer, daar ist echt veels te klein voor! daarom binnenshuis krijgen we haar nie echt moe jammer genoeg…
die speeltuin, wat een drama…man kei koud, mist en ook nog mieser… kind speelt gewoon door (die zijn nog niet te stoppen al legt er 8 meter sneeuw volgens mij …) maar goed mama die was bijna bevroren man na 10 minuten… misschien had ik ook me laarsen aan moeten doen, ipv me gympen…

Pippy is geboren 17.07.2009

Sugars, Uggs! Die zijn perfect voor deze dagen, ik slaap bijna met die dingen aan

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

i know, maar mijn uggs hadde in de regen gestaan, paar weken geleden en geloof me, ze zijn nog steeds vochtig…dus heb ze nu wederom onder de verwarming gezet…en nu maar hopen dat ze echt een keer droog worden… want vochtige tenen is niks !!

Zonde zeg! Ik hoop dat ze nog droog worden, want zoals jij het zegt is het inderdaad niks.

Erik was vanmorgen om 5.20 uur wakker. Weer vroeg! Ik lag zelf al vanaf 21.00 uur te slapen, dus ben desondanks toch uitgerust. Maar ik snap nog steeds niet hoe het bestaat dat ze zo vroeg wakker kunnen worden en dan uitgerust kunnen zijn…

Groetjes,
M

Hier was het vanmorgen 20 over 6! Dus dat viel ontzettend mee. Ze heeft nog bij mij in bed gelegen tot half 8. Toen werd de kleine meid wakker. Volgens mij hebben we samen nog geslapen. Ze schrok wakker toen ik me omdraaide.

pfhh nou hier wast gewoon half 6 ( ze lag er gisteren om kwart voor 8 is, want langer rekken trokken papa en mama nie zeg maar…) en vanmorgen kon ik dr wel weer wat doen ! het begint hier behoorlijk zijn tol te eisen moet ik toegeven, en dat klinkt misschien overdreven…maar het is gewoon zo… ik kan gewoon niet lief doen met haar smorgens en ik voel me daardoor al 3 dagen een behoorlijk slechte moeder, ookal kan ik haar overdag goed hebben … en zijn we kei lief met elkaar de ochtende breken dat gevoel de volgende morgen weer compleet af tot de grond !

Als ze nu ook een beetje rustig deed… gewoon een boterhammetje ging eten, maar ze breekt hier bekant de tent af ! en haar op de gang zetten is bijna ook geen optie want dan is echt het hele huishouden wakker… pfhhhh …
papa is haar om half 8 beneden komen halen… want die had zoiets van mama trekt het niet (en daar had hij behoorlijk gelijk in) dus toen heb ik nog ff 3 kwartier gedommeld beneden…ik voel me dr echt zo rot bij …
en nu hebben ze drie kwartier boven gezeten, heb geen zin om naar boven te gaan want daar zal de halve kamer ook wel verbouwd zijn… een paar batterijen die je er gewoon uit zou kunnen halen bij je kind, zouden soms zo gewenst zijn…

ik ga maar heel erg mijn best doen uit deze vibe te komen, want anders word het weer een vette helldag !

Oei…oei…oei…(en ik ben zo blij)…ik durf het bijna nie te zeggen maarre…hier was het vanmorgen KWART VOOR 7!!!vanaf gisterenavond 10 voor 7!!!
Vannacht wel om 12 uur een keer gekomen maar verder goed.

Die Sint die doet toch wat met hem!

Nou moet die lieve Sint hem nog leren op de pot te poepen en niet nog steeds in de pamper…dan ben ik helemaal blij!

Enne Mriek- miramady- en Sugars…tis hier NOOIT zo laat hoor!
Uitschieter!

Gr, Danielle

Dan spant Dylano vandaag de kroon met 5 uurzucht
Hopelijk morgen wat later

Liefs Michelle

nou heerlijk toch danielle…
ik zat vanmorgen echt bijna aan een zenuwinzinking… ! … ik ga vanavond maar vroeg naar bed…want anders krijgen we morgen weer drama… nou
moet ik zeggen dat ze nadat ze met papa naar beneden kwam best lief was, samen boodschappen gedaan en nu ligt ze op bed, en stil…halleluja, mama ff bijkomen…
maandagmiddagmiddag is altijd wel chill… ik rij dadelijk naar me moeder, neem een kop koffie en mag kind daar altijd ff achterlaten, denk dat ik ff een wandelingetje ga maken, met me koptelefoon op ! (denk ff op de begraafplaats… kei mooi en rust is gegarandeerd, en als ik dan nog ff een keer een inzinking wil krijgen, kijk niemand op van een snikkend wijffie…altijd voordeelig)
dus vanmiddag overleef ik wel…
ik heb net ook ff het kinderdagverblijf gemailt, want nu ik een vast contract heb, wil ik ook graag me dagen wisselen… want nu werk ik woen,donderdag en vrijdag, wat uitputtend is zo voor het weekend, en dan weekend en 2 volle dagen met haar… nu wil ik graag maandag werken, dinsdag thuis, woensdag werken (is manlief thuis) donderdag thuis en vrijdag werken…dat zou eigenlijk ideaal zijn, vind ik , zo om de dag, beetje afwisseling zeg maar… !

nou ik hoop voor iedereen, dat de kinders wat langer slapen, vooral voor miremady !!! (ja ff wat vragen, maar ben je dr aan gewent inmiddels… ? hoe hou je het vol, echt, heb ik respect voor, bedoel weet dat wij moeders nie veel anders kunnen maar dan nog … en wat doe je zoals smorgens dan vanaf 5 uur, want ik zet echt de tv aan en leg tot 9 uur als een balende zombie pisst off te zijn op de bank ! , en dat moet ik echt een keer afleren want ik heb mezelf ermee, en haar ook ! )

Heerlijk Danielle! Dat zijn de momenten waar je weer energie van krijgt!

Ik hoop dat het lukt om de kdv-dagen te veranderen, Sugars. Zo fijn zijn als je je werkdagen kon aanpassen. En fijn dat je vanmiddag even een momentje voor jezelf kan hebben, lekker uithuilen en opladen op de begraafplaats. Dé plek om tot rust te komen, dat ben ik met je eens En ik herken mezelf helemaal in jou, kan ook heel erg mopperen en balen 's ochtends. Mijn moeder zegt ook altijd dat dat helemaal geen zin heeft en dat ik alleen mezelf en kind ermee heb, maar dat weet ik natuurlijk zelf ook wel. Het is alleen zo lastig om te veranderen. Moet je dan tegen jezelf zeggen: “Oh, het is zo heerlijk om 's ochtends om 6.00 uur al beneden te zitten, terwijl het buiten nog zo koud en donker is?” Hahaha, dát gaat in ieder geval niet werken…

Groetjes,
M

@sugars303
Nee helaas dat went niet
Normaal gesproken hou ik hem bij mij in bed en doe ik net of ik nog slaap. Kan ik meestal rekken tot half 7 /7 uur maar dan ben ik het gesodemieter beu.

Vandaag was papa vrij endie zou hem naar school brengen dus ben ik er mar om kwart over 5 uitgegaan zodat hij nog even kon slapen en ik ben terug gegaan toen hij er uit kwam. Maar had zulke koude voeten dat ik niet meer kon slapen

Ik was het zo beu dat ik vanochtend ook echt niet de lieve mama was hoor (lees meestal niet zo 's morgens vroeg al hebben we afgesproken er maar niet meer moeilijk over te doen en meestal lukt dat ook wel) Dat hij vwerplicht in de bank moest gaan zitten zonder tv en zonder speelgoed, soms zegt hij dan eigen bedje slapen maar vanochtend was hij dus gewoon klaarwakker. (ik had me laptop aangezet ) Dus toen papa uit kwam kwart voor 7 mocht de tv aan en had hij net drinken gekregen. Hij was helemaal blij

Voelde me nadien wel een kreng eigenlijk

Liefs Michelle

hahahhaa mriek, nou ik denk dat manlief meteen de krant belt, en een doktersafspraak maakt, als ik opsta : wat heerlijk om op te staan ! zeg… dan ben ik serieus gek geworden…
wij hadden hier vanmorgen ook meteen weer woorden , want ja ik moet dan gewoon ff kwijt dat ik het er niet mee eens ben dat ik eruit moet, (en believe me dat gaat verre weg van aardig…) en ik zeg al tegen hem, hou dan gewoon je piep …want ik heb het niet tegen jou, ik heb het gewoon tegen niemand, ik moet gewoon schelden, in het niets! …me frustratie kwijt!
maar ik ken echt niks hebben ! ik leg ook standaard met mijn oordoppen in tot 9 uur… want anders word ik helemaal knetterlijp !

*miremady… nou okay went dus niet,nee eigenlijk had ik niks anders verwacht… whheee en dat donkere en koud maakt het nie makkelijk, anders gooide ik haar meteen in haar 'villa kakelbont in de tuin, alst warm was… hahahha!
ja dat net doen of je slaapt werkt hier ook maar ffkes, en dan is zij ons ook beu, en dan blijft ze gewoon gillen ‘beneduhhhh!!!’… en da gegil ken ik helemaal nie hebben…

ik hoop echt dat ze me dagen kunnen veranderen… want dat zou al een verademing zijn… nou ja ik kijk ff uit naar het weekend, dan hebben we een feessie, en dan blijft ze bij mama slapen, hoeven we haar pas rond 12.00 uur op te halen op zondag, wat zullen wij maffuh… hahaha, en dan gaan we ook nog een weekendje binnekort, dus dan blijven we gewoon heel het weekend in ons nest legge… hahahahhaa

Zulke vooruitzichten moet je hebben, Sugars! Erik gaat volgend weekend van zondag op maandag bij oma logeren en de week erop van maandag op dinsdag bij opa en oma. Erik is daar altijd op dinsdag als ik werk en nu gaat hij dus de dag van tevoren er al heen. Kan ik op dinsdag lekker ‘uitslapen’ en hoef ik alleen maar te zorgen dat ik de deur uitkom naar m’n werk. Zelfs dat vind ik al luxe!

Groetjes,
M

hoe blij kan je zijn met half 7 ! vanmorgen dus maar liefst een uur langer kenne slapen… heel stom maar dat maakt echt al wel een heel verschil moet ik toegeven, zit nu toch ff een partij minder geirriteerd op de bank,… en een stuk liever naar pippy toe… en dat scheelt weer een uur vermaak zal ik maar zeggen…
gisteren ging ze om 12.00 voor haar middagtukkie naar bed, en om 14.00uur heb ik haar wakker gemaakt… bedoel moet niet zo zijn dat ze nu smiddags veel langer gaat slapen omdat ze zo vroeg op is, ik denk daar gaat ik eens ff een stokkie voor steken… en gisterenavond, lag ze rond kwart voor acht weer op bed… ik wil graag geloven dat dat toch een beetje helpt dus ik doe het vanavond maar weer !! we hebben ook pas wat later gegeten want we waren natuulijk bij oma… vandaag heb ik alleen geen planning,dus ik hoop dat het allemaal gaat lukken…

Heerlijk sugars303
Hier 5 over 6, papa was er al uit voor zijn werk dus ik klaag ook niet heerlijk tot 5 voor 7 kunnen slapen, en wat nog heerlijker was hij is er niet een keer uitgekomen. Had er een extra dekbed ingedaan of dat hem nu geweest is of niet, het was zalig

Liefs Michelle

Dan sluit ik de rij met een iets minder rooskleurig verhaal: hier was het vanmorgen 5.00 uur. Boehoe.

Groetjes,
M