nou heerlijk toch danielle…
ik zat vanmorgen echt bijna aan een zenuwinzinking… ! … ik ga vanavond maar vroeg naar bed…want anders krijgen we morgen weer drama… nou
moet ik zeggen dat ze nadat ze met papa naar beneden kwam best lief was, samen boodschappen gedaan en nu ligt ze op bed, en stil…halleluja, mama ff bijkomen…
maandagmiddagmiddag is altijd wel chill… ik rij dadelijk naar me moeder, neem een kop koffie en mag kind daar altijd ff achterlaten, denk dat ik ff een wandelingetje ga maken, met me koptelefoon op ! (denk ff op de begraafplaats… kei mooi en rust is gegarandeerd, en als ik dan nog ff een keer een inzinking wil krijgen, kijk niemand op van een snikkend wijffie…altijd voordeelig)
dus vanmiddag overleef ik wel…
ik heb net ook ff het kinderdagverblijf gemailt, want nu ik een vast contract heb, wil ik ook graag me dagen wisselen… want nu werk ik woen,donderdag en vrijdag, wat uitputtend is zo voor het weekend, en dan weekend en 2 volle dagen met haar… nu wil ik graag maandag werken, dinsdag thuis, woensdag werken (is manlief thuis) donderdag thuis en vrijdag werken…dat zou eigenlijk ideaal zijn, vind ik , zo om de dag, beetje afwisseling zeg maar… !
nou ik hoop voor iedereen, dat de kinders wat langer slapen, vooral voor miremady !!! (ja ff wat vragen, maar ben je dr aan gewent inmiddels… ? hoe hou je het vol, echt, heb ik respect voor, bedoel weet dat wij moeders nie veel anders kunnen maar dan nog … en wat doe je zoals smorgens dan vanaf 5 uur, want ik zet echt de tv aan en leg tot 9 uur als een balende zombie pisst off te zijn op de bank ! , en dat moet ik echt een keer afleren want ik heb mezelf ermee, en haar ook ! )
Pippy is geboren 17.07.2009