De klok

Hier wordt geduimd, Danielle! Hier ligt meneertje net te slapen na een onwijze ontlading…vandaag met het kdv lampion gelopen bij de opa’s en oma’s in het verzorgingshuis in het dorp, niet geslapen, vanavond nog even gedoucht…helemaal moe en overprikkeld. Brullen! Mocht 'm niet troosten, dus heb maar gewoon op de grond naast z’n bed gezeten tot hij al nasnikkend in slaap viel. Toestand.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Das ook sneu Mriek!

Ga ik voor jou duimen dat ie morgen weer helemaal fris en fruitig is!

@miramady: ik duim voor jou!

Gr, Danielle

Thnx Danielle

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

En?
Hoe was de ochtend bij jullie?

Hier is het heel de nacht goed gegaan.
Van 18.40 tot 10 voor 6 vanmorgen.

Gr, Danielle

Fijn zeg! Dan heeft het duimen geholpen

Hier was het vanmorgen 6.15 uur, vanaf ongeveer 20.15 uur gisteravond. Ook prima dus!

Groetjes,
M

Nou…hier ben ik nu er alweer naartoe geweest en nu huilt ie nog steeds maar ik heb gezegd dat alles goed is en dat ie lekker kan gaan slapen.

denk dat ik toch beter niks meer kan schrijven als het goed is gegaan.

Papa gata nu ff kijken.

Gr, Danielle

Och. Wat was er dan?

Groetjes,
M

Balen Danielle heeft hij verder wel goed geslapen?

Hier was het gisteren half 6 ,vandaag 10 voor 6.

Liefs Michelle

Hoe ging het vannacht Danielle?

Hier was het vanmorgen 5.45 uur.

Groetjes,
M

@mriek! Dat was ook weer vroeg dus. Hier idd ook iets voor 6en. En echt de slaap uit. Gelukkig heeft zo tot kwart voor 7 nog wel heel stil tussen ons in gelegen. Maar ja dat vind ik eigenlijk niet de bedoeling! Maar om nu 6 uur aan de ontbijttafel te gaan zitten!

Wanneer kunnen we de klok weer verzetten naar zomertijd??

Slaapt Erik tussen de middag ook nog? Of is hij de hele dag wakker. Onze meid wil niet meer op bed. Ze slaapt heel af en toe nog even op de bank!

Hij heeft tot 5 over 6 geslapen.

hij had gisterenavond allemaal “snot” zei hij en idd is hij verkouden geworden.

Verder vannacht stil geweest…gelukkig!

Gr, Danielle

nou volgens mij ben ik vandaag ‘de sjaak’ nummerow uno, want hier wast om 5.11 al een heel end klaar… zucht…
weet je wat ik me afvraag, hoeveel slaap hebben die kids eigenlijk nodig… ? (want kijk als pip net zoals vandaag mega mega vroeg wakker is, zijn we beide toe aan een 'break om 12.00 uur…, mevrouw gilde hier maar heel de stad bij mekaar…waar papa zo slecht tegen kan, en tegen het gekrijs en tegen de mensen die je aankijken alsof je de slechtste ouders van de wereld bent… , mama heb daar behoorlijk lak aan, die heb wat dikkere olifantenhuid, want mensen kijke mij wel vaker raar aan , door kleding of gek haar…) maar ze ligt dan ook om 19.00 uur op bed, zou dat dan nie te vroeg zijn ? denk ik dan … ja geen idee… (ben dr ook wel een heel end klaar meer om 19.00 uur als ik om 5.30 al beneden ben met dr …)

maar hoeveel uur slaap is normaal met 2.5 jaar denk ik dan ?

Pippy is geboren 17.07.2009

ff uitgaand van het ‘constenatieburokind’ het gemiddelde kind, wat nooit echt bestaat…

@Pjukje, Erik slaapt tussen de middag max. anderhalf uur nog. Soms een uurtje. Vandaag niet geslapen, doordat we naar de intocht van sinterklaas zijn geweest. En op de kdv-dagen slaapt hij ook niet tussen de middag.

@Sugars, geen idee wat gemiddeld is. Maar Erik heeft nog nooit langer dan 10 uur per nacht geslapen.

Groetjes,
M

ja op internet staat met 2 jaar ongeveer 13-14 uur vandaar haar humeur misschien hahahaaha… maar ja goed ene gemiddelde, dus da’s voor mij dat ik toch denk met 10 uur zit je wel in de richting, ene kind slaapt meer dan de ander he…
maar om 7 uur naar bed is toch wel okay voor deze leeftijd vind ik eigenlijk…soms een uitschietertje eerder of later, maar nooit uren …zeg maar !

Met je eens, hier is het rond half acht bedtijd. Vandaag lag 'ie er al om 19.00 uur in, door alle indrukken en niet slapen tussen de middag was 'ie doodop. Ben benieuwd hoe vroeg 'ie morgen wakker wordt om z’n schoen te checken…

Groetjes,
M

Hier lag ie om 19.00 plat en kwam om half 10 door zijn verkoudheid even maar was vanmorgen al om 5.20 wakker!

En we gaan vanmiddag naar de optocht!
Met de buggy maar…kan ie rusten!

Gr, Danielle

Hier was het ook 5.15 uur

Hij slaapt gewoon 10 uur 's nachts, niet meer. Ongeacht of hij 's middags slaapt of niet. Dus dan maar liever tussen de middag even slapen, zodat hij 's avonds rond 20.00 uur kan gaan slapen. Dan is het de volgende morgen in ieder geval rond 6.00 uur en niet al zoals vanmorgen.

Groetjes,
M

Tja, hier wil meneer dat niet dus heb ik geen keus.

Maar als ie vanmiddag even wegvalt dan mag ie dat wel maar niet meer dan een half uur omdat ik hem dan weer de gehele nacht heb.

Tis altijd wat!

Ben blij als ie 10 is!

Gr, Danielle

nou hier was vanmorgen ook weer half 6… zucht… wat een drama…papa ging eruit met haar… maar die wil altijd haar nog ff in bed nemen maar daar heb mevrouw echt geen behoefte aan hoor… misschien als wij het vanavond halen dat ik ook een keer probeer haar iets later op bed te legge…uurtje of half 8, 8 uur, ff chekke of het wat uithaalt… u never know ! …een half uurtje later zou hier al gewardeerd worden, in de zomer gingen we nog wel eens na het eten naar de speeltuin, was ze goed uitgeput, maar ja het is nu al om 5 uur donker, kan je nog barweinig om haar ff haar energie uit te laten razen he …
de optocht slaan we over, mege strond-weer hier, dikke mist en mega koud (karretje wil ze zowieso nie in ) …en ze ligt nu net lekker te tukken, dus die sinterklaas ken ff de … op !