Pfffff hier wast 20 over 5!! En als ze dan nog vrolijk is. Nee hoor. NIet te pruimen en alles behalve slapen heeft ze in haar hoofd. Ze heeft al een stapel boekjes naast haar bed en een pop zodat ze kan gaan spelen. Maar dat wil ze niet, dus is het brullen, gillen net zolang dat er iemand komt.
Nu was onze nacht weer kort. Onze kleine meid had overgegeven in bed, dus half 12 stonden we nog bed te verschonen.
Dus half 6 was er geen een van ons tweeen die stond te springen om er uit te gaan.
Uiteindelijk hebben we haar tot 6 uur laten roepen. Misschien heel slecht hoor maar we zijn op!
Toen moest mijn vriend van bed en die heeft haar meegenomen naar beneden. Kon ik in alle rust douchen!
De klok
Het lijkt wel of ze elkaar afwisselen, dan de een vroeg dan de ander.
dat is balen pjukje, en indd een kort nachtje. Ik heb altijd wel het geluk dat Dylano nooit chagerijnig is als hij zo vroeg wakker is
Liefs Michelle
Over het algemeen is onze oudste ook best van humeur. Maar nu dus niet. Hopen dat ze vanavond lekker gaat slapen en maar duimen dat het morgen weer iets later is…al heb ik daar een hard hoofd in!
pfff… nou dames mriek en pukje wat een hell weer, zo vroeg… hoop dat mriek dan in iedergeval vroeg naar bed was gegaan, en bij jullie zal het wel een vroegertje worden vannavond, hoop dat de kleine zich weer beter voelde na het spuugje…
owww en da’s altijd zo’n zure zooi, blehhh
Pippy is geboren 17.07.2009
@sugers, lig nu zelf met de griep. BAH BAH BAH!!! Heb der zo’n hekel aan. De kinderen zijn bij mijn moeder. Maar moet ze zo wel weer ophalen! Mijn vriend is ook nog eens tot donderdag weg. Dus alles zit een beetje tegen.
Vanavond maar tegelijk met de kids op bed, hopelijk draaien we wat een goeie nacht en kan ik morgen weer aan het werk!
Nou Sugars, ik sliep gisteren pas rond 23.00 uur, dus was ook een kort nachtje voor mij. Vanavond vroeg, is het plan
Beterschap Pjukje, je kan met kinderen ook gewoon niet ziek zijn. Fijn dat ze naar je moeder konden, succes en sterkte vanavond en vannacht!
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
owjeetje meis, ja das altijd lekker…mama’s kenne eigenlijk nie ziek zijn, zo voel ik het altijd… echt rust krijg je nooit…
nou ik hoop ook dat je dan vannacht een goeie nachtrust krijgt, heb je anyways een beetje opgelaaien !!
Ik heb zelf geen kids die zo roeg wakker zijn, maar toen ik vanochtend wakker werd van een hoestende Max, om 05.25 uur, dacht ik echt METEEN aan jullie! Zo van: ze zijn alweer op! En toen ik gisteravond om 23.00 uur ging slapen, dacht ik: Dylano is alweer wakker over 6 uur! MAF HE? Ik ben altijd stiksjaggo als ik een keer vroeg op moet, dus ik begrijp jullie ergernis volkomen! Hihihi, hoe jij dat omschrijft Sugars, zo ben ik ook…lig ik half tierend op de bank, denkend: gvd, ik wil pitten! Max had die vroege neigingen ook en ik werd er doodziek van. Ben nu dus helemaal happy dat hij weer goed ronkt. Is beter voor mijn humeur! Sterkte met jullie vroege vogels, ik denk aan jullie!
Groetjes Rainbow
Da’s lief Rainbow
Hier was het vanmorgen 5.40 uur, dus alweer iets beter dan gistermorgen. En het vroeg-naar-bed-plan is geslaagd! Ik lag erin in 20.30 uur. Nog even gelezen en rond 21.15 uur het licht uit gedaan. Dus moet zeggen dat ik me aardig fit voel.
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
@Rainbow lief dat je aan ons denkt
Hier kwart over 6 zonder vannacht uit zijn bed te komen, ik ben helemaal happy en heb hem dus ook al 2 dagen de hemel ingeprezen, hoe blij kun je zijn met kwart over 6
Maar ging zelf pas om half 12 slapen dus echt fit ben ik niet, maar dat is mijn eigen schuld en niet die van Dylano
Liefs Michelle
Gewijzigd door - miremady op 16 Nov 2011 09:09:37
Haha, beetje dom Michelle
Groetjes,
M
quote:
Haha, beetje dom Michelle![]()
Groetjes,
M
ow solly ging beetje fout hahahaha… nou hier wast half 6 vanmorgen, ik was not amused… bovendien nam ze de babyphone mee, die in de gang stond met het schijnwerpertje… fijn om half 6 zo’n lamp op je oog !!!
Hier was het 6 uur vandaag.
Maar ik moet wel toegeven dat ik echt nooit last heb van een chagerijnig kind want hij is altijd meteen gezellig.
Ikzelf vind het vervelend als ie vroeg is en zal dat ook zeker zeggen als ie bij ons in bed duikt maar ik kam hem niet af gelukkig!
Hij ligt er altijd wel uiterlijk 7 uur (10 over 7) in en dan weet je dat ie vroeg komt maar ja…savonds langer ophouden is niks en ik heb een lange avond terug!
Gr, Danielle
quote:
ow solly ging beetje fout hahahaha.. nou hier wast half 6 vanmorgen, ik was not amused.. bovendien nam ze de babyphone mee, die in de gang stond met het schijnwerpertje... fijn om half 6 zo'n lamp op je oog !!!!!Pippy is geboren 17.07.2009
Groetjes,
M
Hier was het 5 uur vanmorgen. Dikke paniek helemaal overstuur. Naar mij wil ze dan echt niet luisteren maar naar mijn vriend wel. Die heeft haar weer in slaap gekregen en toen was het kwart over 7!!! Ze kan het dus wel.
Ik ben vandaag weer aan het werk gegaan…had beter niet gekunt maar goed. Ben nu net thuis en mevrouw is behoorlijk op. Zo even eten koken, dan de dames in bad en op bed. Kan ik ook weer op de bank.
Hier 10 voor 6 en om kwart over 6 lag ie bijons.
Hij MOEST om half 7 beneden kijken of er iets in zijn schoen zat (papa was beneden) en toen is ie weer terug in bed gekomen.
MET pepernoten en chocola sigaretjes!
WAT een ontbijt eigenlijk he!
Gr, danielle
Een perfect ontbijt, als je het mij vraagt
Hier was het 6.00 uur. Op zich niks te klagen…
Groetjes,
M
Hier is het sinds de klok, elke nacht weer een paar keer eruit, en dan vooral rond 12uur en rond 4/5uur… vanacht dus ook… maar verder wel geslapen tot half 8!
maar die onderbrekingen, pffff daar word je zoo moe van!
Dan heb ik liever dat ie door slaapt tot half 7!
Liefs, Melanie