De klok

Ow…ik weet niet of ik het hier neer moet zetten (meestal gata het dan niet meer goed)

Aaron was geisteren OP!
Lag om half 7 gestrekt in bed en werd vanmorgen om 10 voor 6 wakker en heeft geplast en toen ging ie warempel weer terug in eigen bed en sliep tot 5 voor half 7!!!
10 over 7 waren we beneden.
Ik was were blij!

Gr, Danielle

Fijn Sugars en Danielle! En balen Michelle

Wij zaten er vanmorgen tussenin: het was hier 5.55 uur. Vond het op zich prima, hij sliep vanaf gisteren 20.00 uur en had zelfs gistermiddag ietsje langer dan een uurtje geslapen (tijd vergeten, zo’n uur is zo snel voorbij, haha). Dus dat was op zich weer een goede ochtend, morgen weer?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Morgen ben ik aan de beurt

Liefs Michelle

ja nou bij ons was het om kwart over zeven ook vetklaar natuurlijk, maar ja het scheelt alweer ruim een uur !
en morgen …doen we het gewoon weer zo hoor, kijken of het weer een beetje werk, i hope zo !
ik hoop het ook echt voor jullie, we gaan dr gewoon voor (nu die kids nog) …deze mama is morgen toch vroeg op …want moet om 7 uur kwart over 7 achter me buro zitten…ken ik ff bijkomen hahahha

Pippy is geboren 17.07.2009

Hier was het vanmorgen weer 20 over 5!!! En als ze nu de hele nacht had doorgeslapen…ben er denk ik 5 x geweest. Dan weer last van een droom, dan weer ergens een kriebel. Dus kwart voor 6 stonden we onder de douche. Mama moet vandaag werken en ik heb nu de wallen al op mijn kin hangen…misschien wordt het tijd dat ik koffie leer drinken.

Poe Pjukje, dat was dus een heel pittige nacht. Ik denk ook wel eens: waarom drink ik geen koffie? Inmiddels lust ik cappuccino, dus het begin is er. Gewoon proberen met veel melk en suiker, misschien lust je dat?

Het moet niet gekker worden, maar hier was het eergisteren rond 5.45 uur, gisteren 5.55 uur en vandaag 06.05 uur! Steeds 10 minuutjes later. Zou het??? Haha, dat soort dingen moet je nooit hardop zeggen, natuurlijk. Maar ik ben blij verrast, zou het dan eindelijk weer een beetje beter gaan? Hope so.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

geen idee hoe laat het hier was
papa was om kwart over 4 uit zijn bed gebeld voor een strooioefening(heeft waakdienst deze week en ze hadden al gezegd dat het kon gebeuren) iedere normale gemeente doet dat overdag maar goed, hij was not amused Ik heb Dylano horen komen maar had geen zin om te kijken hoe laat het was en hield me slapende. In een bed van 1.80 m breed lag hij helemaal tegen me aangeplakt Hij heeft nog wel geslapen ik iets minder want naderhand kwam hij met hoofd op me liggenzucht
Om 6 uur was hij uitgeslapen dus zat om 10 over 6 aan de koffie.

Intussen gestofd, gedweild, was in droger en nieuwe aangezet, Dylano naar school en de boodschappen binnen, heeft zo zijn voordelen zo vroeg op

Liefs Michelle

6.15 hier en hij wilde pas om 5 over half 8 naar beneden!

Ook heel raar dat!..hij wil altijd snel naar beneden!

Gr, Danielle

Ondertussen ligt mevrouw al lekker in dromeland. Die was natuurlijk niet meer te pruimen zo moe was ze…en mama ook. Dus het was niet zo gezellig meer.

Ik hoop zo dat ze morgen weer wat langer gaat slapen. Het zijn toch geen tijden meer om van bed te gaan.

Zo nu trainingsbroek aan, zapper in de hand en het bankhangen kan beginnen. Mama is uitgeblust!

nou 10 minuten verbetering per dag, da’s toch wat om voor te tekenen,dus nie meer hardop zeggen hahaha
nou kind werd hierzo om 6.30 wakker (jajajajaa…van mama’s wekkert…, handig) ja ik moest werken … die is bij papa in bed gekropen en hebben nog ff geslapen heb ik begrepen en daarna heb ze een krakker belikt van de appelstroop gnegne…

dus verbetering… hopelijk, (ik zwijg er ook maar over in alle talen, anders ist morgen weer half 6) …

en die wallen , ja best oplossing…: liter koffie (inderdaad stijf van de suiker en melk …als je het nie graag drinkt…) en camouflagestick… ff flink onder die ogen smeren…en wa smienk dr overheen, doet wonderen !!!

Ja, hier ook camouflage! Ik heb zo’n stick van Garnier, doet echt wonderen. Sinds Erik is geboren gebruik ik dat ding, daarvoor was het nooit nodig

Erik heeft vandaag op het kdv niet geslapen en was gebroken vanavond, dus we zullen zien wat het morgen wordt. Toch altijd weer spannend.

Groetjes,
M

wat zeg je sugar?

daarna heb ze een krakker belikt van de appelstroop gnegne… ?

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Das op z’n Sugars Kimmetje!

Maarre…jezus mina…hier vannacht een hel geweest!
En het ging zo goed (laatste 3 nachten)

Om 23.00 begon meneer te mekkeren…huilen…moest ik dus naartoe.
Gezegd dat alles goed was en dat ie lekker moest gaan spalen.
“is soed mama”…zei hij (ow en geplast)

Vannacht rond 2.00 hoorde ik hem weer maar dacht: ik ga er niet naartoe.
Viel ie weer weg.
om 3.00 werd ik wakker van ons buurjongetje die begon te schreeuwen!

En om half 5 vond aaron dat ie “genoeg gesape” had!

Dus vanaf toen kregen we huilserenades of dat ie toch niet aub bij mama in bed mocht!

En ik was zo blij dat ie nu weer ff wat beter sliep!

Hij is bijna 3 en half en al zijn doorslaapnachten kan ik nog in 2 maanden tellen!
OP 3 en half JAAR!!!

Gr, Danielle

Zit het in de lucht?? Dylano kwam eerst om haldf 12 bij ons liggen, terug gelegd in zijn eigen bed. Was oke. Toen om half 1 weer, toen moest papa hem terugleggen en om half 6 vond hij het wel genoeg: Papa is er om kwart voor 6 met hem uitgegaan en ik nog tot 10 voor 7 geslapen.
lag er voor de verandering zelf is bijtijds in kon ik zelf ook niet slapen Dat schiet dus ook niet op

Liefs Michelle

Gewijzigd door - miremady op 10 Nov 2011 08:38:16

Wat balen Danielle en Michelle. Blijkbaar zat het hier niet in de lucht, hier was het om 19.45 uur stil tot vanmorgen 6.00 uur. Ik hoop dat de komende nacht beter gaat!

Groetjes,
M

jeetje danielle… pffhh dat nie doorslapen vond ik na de 3 maanden al slopend…verschrikkelijk, da’s wel echt een opgave…

en volgens mij zit het inderdaad in de lucht, madam die kwam om 4.30 bij papa…papa keek nie op zijn wekker, en heeft haar gewoon in bed gehaald (hallo ik had haar teruggelegt, dat maar schreeuwen, half 5 da’s midden in de nacht, om kwart voor 6 vond ze het welletjes, en begon ze te vervelen, en zijn we eruit gegaan, dus mama zit hier op het werk, met 6 leeggeslurpte bakken leut… en een plakkaat camouflagestift, …

ja een krakker belikken… ? ken je dat niet, je geeft je kind een krakker …zo’n wasa ding, en vervolgens doet ze of het een ijsje is, en likt ze al het lekkers dr af, en de krakkert wil ze nie …
da’s inderdaad op zijn sugars… hahahaha, (bij mij is sinds de reclame van ali b en kleine viezerik met die baby’s bijna alles ’ da moet je likken ’ zo’n geweldige reclame …)

Ik vind die reclame ook top!

Groetjes,
M

@Alle lezers: doen jullie vanavond/vannacht aan mij denken en duimen

PLEASE!!!

Toch speelt hier 5 december mee…da weet ik zeker!

Gr, Danielle

ik ga zeker voor je duimen !!!

Duim je dan ook voor mij Danielle?? Hier speelt 5 december in ieder geval niet mee, want interesseert hem tot nu toe niet, en probeer ik dit jaar ook nog zo te houden maar zal van de psz afhangen.

Liefs Michelle