Oef ja da kan ook nog heb pippy ook gehad…moet je ff op Google hoe die vlekken eruit zien, begint wel echt op hun rompen zeg maar en volgens mij komt dr altijd koorts vooraf…gerumkies sterkte voor jou en de kleine vent
Pippy is geboren 17.07.2009
Oef ja da kan ook nog heb pippy ook gehad…moet je ff op Google hoe die vlekken eruit zien, begint wel echt op hun rompen zeg maar en volgens mij komt dr altijd koorts vooraf…gerumkies sterkte voor jou en de kleine vent
Nou, hier weer een goede nacht gehad, Seth werd pas om half 8 wakker!
Maar, hij is nog steeds niet helemaal fit. Ik vond hem wat warm voelen, maar de thermometer gaf niet aan dat hij verhoging of iets had.
Verder zijn de vlekjes/bultjes er nog steeds en had hij het vanochtend over een zere/jeukende tong, het klopte wel dat hij erg rond en een beetje dikkig is.
Wel wilde hij gewoon naar school, dus heb ik hem gebracht.
Máár, ik ben nog even gaan googlen, en denk nu misschien dat het een lichte variant van roodvonk zou kunnen zijn. Hij heeft veel van de symptomen.
Dus zekere voor het onzekere, ik bel zo de huisarts even tijdens het telefonisch spreekuur.
Hoe is het bij jullie gegaan vanacht?
En Mriek, hoe is het met de waterpokken van Erik?
Liefs, Anne
Klinkt inderdaad als roodvonk, met ook die dikke tong. Goed dat even gaat bellen!
De waterpokken zijn allemaal in het indrogen, gelukkig. Vanmorgen bij mijn ouders nog weer in een zemelenbad geweest en dat zal hierna wel niet meer nodig zijn. Ook weer een goede nacht gehad: om 6.30 uur wakker. Dus helemaal prima. Meneertje eet als een bootwerker: hij heeft iets in te halen op slaap- en eetgebied, volgens mij.
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Nou i durfde hier gister niks neer te zetten zo goed ging het. (10 over 7)
Vanmorgen sloeg ik helemaal achterover het was 5 voor half 8!!!
Nu haal ik vanstarks hem op op de psz is ie ziek!
Waarom bellen ze dan niet even zeg!
heeft net 40 minuten geslapen was 5 minuten wakker en slaapt nu alweer 20 minuten + wat ie nu nog verder slaapt.
DAT was denk de reden van zijn langer slapen…ziek zijn!
Gr, Danielle
Fijn dat het weer beter gaat met Erik!
En Danielle, lekker dat Aaron even zo goed sliep, alleen jammer dat hij nu ziek is geworden, balen! Beterschap met hem!
Nou Seth heeft inderdaad een lichte roodvonk te pakken volgens de huisarts. Verder heeft hij er gelukkig weinig last van, dus dat is mooi.
Hij mag ook gewoon op het KDV blijven. Nu maar hopen dat hij er niet zieker onder wordt
Liefs, Anne
Ik las het op FB, Daniëlle. Beterschap! En balen dat het langer slapen daarvan kwam
@Anne: kan roodvonk verder nog kwaad of is het net als de waterpokken een onschuldige kinderziekte? In ieder geval ook beterschap voor Seth!
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Erik riep me vannacht om 2.30 uur dat hij moest plassen, dus wij naar de wc (we hebben boven helaas geen toilet, dus ik ga liever wel even mee de trap af). Daarna weer verder tukken en om 5.40 uur riep 'ie opnieuw dat 'ie moest plassen. Dus wij weer naar beneden en wonder boven wonder ging 'ie daarna gewoon weer slapen! Hoorde ik om 6.40 uur ineens een beetje gemiep en wat bleek: had meneertje in bed geplast. Huh?! En echt veel ook. Waar kwam in hemelsnaam al die plas vandaan joh? Zoveel had 'ie niet meer gedronken voor het slapen gaan en hij had nota bene al twee keer geplast. Balen dat het dan toch misging.
Maar goed, op zich was het wel een prima nacht.
Groetjes,
M
Ach wat sneu Mriek
Danielle beterschap met Aaron
Anne ik hoop dat Seth niet zieker is geworden.
Hier al dagen rond zessen.
Liefs Michelle
Hier vannacht een hel nacht!
Van half 7 tot 9 uur ging goed…toen begon ie met roepen en is om het half uur blijven roepen.
Om 1.00 heb ik gezegd “hup jij bij papa in bed en mama gaat in jouw bed”!
Toen had papa ruzie over de dekens trekken maar na een kwartier hoorde ik niks meer tot kwart voor 5…en helaas was dat ook de tijd dat ie wakker bleef
Gister overdag 1x een uur geslapen en 1x 40 minuten en tja…das hier altijd funest voor de nacht.
Dus ik denk dat ie hooguit 6 uurtjes heeft gehad vannacht.
Maar hij oogt nu niet meer ziek gelukkig!
Heeft al een koek bij papa op en een boterham dus zal wel over zijn.
Gr, Danielle
Nee, het kan geen kwaad, roodvonk, is in principe onschuldig.
Ik twijfel ook nog een beetje of het het echt is, hij heeft wel last van zijn tong zegt hij elke keer en minder eetlust. Af en toe klaagt hij over buikpijn. Maar hij heeft verder geen koorts en de uitslag is stukken minder vurig, alhoewel het wel weer uit begon te breiden naar zijn arm.
Maargoed, zekere voor het onzekere maar.
Vandaag is hij thuis, omdat we zijn neefje niet willen besmetten.
Jammer Mriek dat het toch niet gelukt is droog te blijven. Alhoewel Erik wel enorm zijn best heeft gedaan zo te horen.
En Danielle, wat een drama! Gelukkig voelt hij zich weer wat beter, hopelijk vanacht een betere nacht!
Liefs, Anne
hier is er weer doorgeslapen in eigen bed vannacht, halleluja !
en rond kwart voor 7 wakker dus viel weer eens ff nie tegen !
en vannacht gewoon weer, ik zit hier bijna van me stoel te vallen, ze kwam om 6 uur aan, en om half 7 wilde ze wel naar beneden maar ja als dat compenseerd met gewoon in haar eigen bed blijven heel de nacht, vind ik da prima !
Hmm… hier was het vanochtend ook weer 6 uur… Dat vond ik eerlijk gezegd wel een beetje te vroeg…
Verder gaat het gelukkig nog steeds goed met Seth, hij heeft wel regelmatig last van een prikkende tong/mond, maar de rode vlekken zijn bijna weg, hij heeft alleen nog een hele ruwe huid met heel veel kleine bultjes.
Liefs, Anne
Hopelijk is Seth snel weer helemaal de oude, maar gelukkig voelt 'ie zich verder goed! Zes uur is inderdaad te vroeg, dat blijf ik ook nog altijd vinden En wat goed van Pippy zeg: hopelijk is ze een volhouder!
Erik heeft vannacht goed geslapen, is droog gebleven en werd wakker van mijn wekker om 7 uur. Joepie! Balen dat ik moest werken, haha.
Groetjes,
M
quote:
Hopelijk is Seth snel weer helemaal de oude, maar gelukkig voelt 'ie zich verder goed! Zes uur is inderdaad te vroeg, dat blijf ik ook nog altijd vindenEn wat goed van Pippy zeg: hopelijk is ze een volhouder!
Erik heeft vannacht goed geslapen, is droog gebleven en werd wakker van mijn wekker om 7 uur. Joepie!
Balen dat ik moest werken, haha.
Groetjes,
M
whiehieieie sorrie voor hierboven drukte te enthousiast op enter ! pfhh heb al heel de dag van die stomme akties…
maar super dat seth weer wat beter is , en mega goed van erik, helemaal droog en 7 uur , whoehoe …
ja ik baal al, want nu gaat het 2 nachten goed en nu gaat ze weer bij opa logeren dit weekend want ik heb party … pffhhh zijn we dadelijk weer terug bij af …
Ook goed van Aaron. Whoop whoop!
Inderdaad Sugars, party cancellen
Groetjes,
M
Haha ja da gaat natuurlijk te ver, dn tequillafontein is al bezorgt! Word maar 1x 32
half5!!!
En een hoop geklier in bed, vandaar dat ik er al uit ben. Hij mag nu heel stil naast me in de bank zitten. Om half 7 roep ik papa en duik ik terug. Een geluk dat manlief late dienst heeft en Dylano naar school zou brengen.
We zijn weer in een sprong aangeland en wie zegt dat die ophouden met 17 maanden liegt
Liefs Michelle