De klok

Oeops Michelle das weer mis dan!
Mag ie dan op de bank ook niks zeggen tegen jou?
Dat zou de onze dus echt nie volhouden!

Hier heel goed gegaan gelukkig (weer)
van 7 tot half 7!

Gr, Danielle

Hier was het gelukkig weer 7 uur vanochtend.
Hij was gisteravond ook weer bekaf… vraag me niet waarvan, volgens mij is hij gewoon niet helemaal fit…
Vanochtend was overigens helemaal een drama, hij heeft werkelijk overal om gehuild… Dus een sprong of niet fit, ik weet het niet…
Vanavond gaat hij er weer op tijd in, want morgen vieren we onze verjaardagen.

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

Hij mag wle praten Danielle maar ik zeg niets terug, daar staat mijn hoofd niet zo na zo vroeg

Het enige wat ik zeg is als hij probeert de bank uit te gaan is zitten! Hij heeft tot half 7 gezeten toen heb ik papa geroepen en dan mocht hij gaan spelen.

Ben ik bijna in slaap krijg ik een bericht van Madelon heb me verslapen, uhh ja moet ik daar mee Dus wat terug gestuurd is ze intussen onderweg natuurlijk en in de auto is het een braaf meissie en reageert dus niet, ja hoor half 8 was er om kwart over 7 mam dus viel nog mee (kwartier te laat) Grrrrrrrr probeer dan nog maar is in slaap te komen. Want intussen hoor je rené en Dylano bezig dus tot die om 10 over 8 weggingen heb ik wakker gelegen en om half 10 was ik al weer wakker.

Lang dagje vandaag ben ik bang

Liefs Michelle

Top van Seth en Aaron! En wat erg zeg, Michelle. Soms zijn het rotkinderen Hopelijk gaat het komende nacht beter!

Erik kwam vanmorgen om 6.45 uur bij me, dus ik klaag niet.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

grrhhh michelle., phff half 5 is midden in de nacht, snapt toch nie dat die kids da zelf wel volhouden, madam was er om 06.00 uur (vind ik ook echt te vroeg…) maar ja wel tot 06.00 uur in haar eigen bed, blijkbaar ist hier het 1 of ander !

Pippy is geboren 17.07.2009

Slapen jullie kindjes opeens allemaal uit??

Nou hier niet hoor na de half 5 werd het kwart over 5 en nu al 2 dagen tegen 10 voor 6

Liefs Michelle

Balen dat Dylano zo vroeg was!

Uhm… Hier gaat het inderdaad wel goed nu.
Zaterdag was het 6.40 uur. Zondag sliep hij bij mijn ouders, dus konden we sowieso uitslapen.
Vanochtend was het zelfs 8.00 uur toen hij wakker werd, we hadden dan ook wel een druk weekend gehad en gisteravond sliep hij vrij laat.
Eigenlijk moest hij naar school vanochtend, maar dat hebben we maar overgeslagen, anders moesten we zo haasten…

Seth is sowieso nog niet volledig fit, dus hij slaapt wat meer, ook vaak overdag.
Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

Nee hoor Michelle, maar echt slecht gaat het ook niet. Vanmorgen stond Erik om 6.35 uur naast m’n bed. Wat balen dat Dylano niet af en toe van die uitschieters heeft!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Vast morgen op mijn verjaardag

Liefs Michelle

Ik gun het je van harte!

Groetjes,
M

nou zaterdag wast hier ook behoorlijk vroeg geloof ik, maar ja ik was jarig dus ik mocht blijven legge maar ze zat weer behoorlijk in haar terrorstemming… om 10.00 uur kwam mama dr maar uit, bij opa heeft ze netjes doorgemaft, om 6.45 uur was ze dr wel klaar mee …
hier heeft ze vannacht ook lekker doorgeslapen om 7 uur kwam ze bij ons en vroeg ze om een flesje… dus die heb ze nog lekker kortgeslurpt… dus rond half 8 waren beneden mama had zich voorgenomen me niet te ergeren,dus het ging goed vandaag, paar conflicten, maar over het algemeen erg goed

hopelijk vannacht weer een doorslaapnacht…(want het komt nu wel harder aan als ze wel snachts wakker word)

Pippy is geboren 17.07.2009