Mama van Aaron, ik snap dat je boos bent. Maarruh, om daarom te gaan vloeken op het forum terwijl er in de regels staat dat vloeken niet is toegestaan? ![]()
De onze is trouwens de laatste tijd ook erg vroeg wakker, staat soms om 6.15 uur op de gang te roepen. Hier is het regel: je gaat terug naar je bed, zet je muziek (cd-speler) maar aan ofzo en komt om zeven uur weer je bed uit (heeft wekkertje op zijn kamertje). Het is even volhouden maar het werkt nu aardig goed. Heel soms moet ik nog even meelopen om hem toe te dekken, andere keren komt hij gewoon even zijn wekker laten zien om te melden dat hij wakker is (en om de zekerheid te hebben dat wij er wel voor hem zijn als hij ons nodig heeft) of gaat hij plassen en weer terug naar zijn bed om naar zijn muziek te luisteren. Nee, we hebben geen ideaalkind en ben ook niet iedere ochtend de meest vrolijke
Maar heb me er maar bij neer gelegd en probeer er mee te handelen. Kan ik hem nog even niet om me heen hebben, dan duik ik snel onder de douche terwijl hij even op zijn kamertje speelt.
Ja, om 5.00 uur is vroeg, te vroeg. Als het hier gebeurt, duik ik bij hem in bed en slapen/doezelen we nog even verder. Vaak zit er dan wel iets dwars, of een drukke dag voor de boeg, de dag daarvoor iets vervelend meegemaakt e.d.
Maar we hebben thuis afgesproken ons er niet meer druk om te maken, want daar werden we alleen maar chagrijniger van ![]()