De klok

Nou,GDVERDMME…heb ik gister ergens neergezet dat ik blij was met de tijden…strekt ie dat vannacht weer recht he!

Begon om 10 uur…dus ik meteen binnen 10 minuten wakker …was net weggevallen…en ik heb heel de nacht daarna dfus weer niks meer gehad
Kwam ie in de nacht NOG 3X!!!
En GODVER om 5 uur hield ie het helemaal voor gezien…das dus een nieuw record!!!

ROTjong!

Danielle

En trouwens…eerste keer da peuterkussen…nou da gaat ook weer meteen weg he!
ROTkussen!

Danielle

Oeps, da’s niet te doen Danielle. Erg! Hier was het WEER 5.45 uur, ook niet echt iets om vrolijk van te worden. Maar in ieder geval wel doorgeslapen, dus tja…

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ai Danielle dat is zwaar k*t.

Hier ook kwart voor 6, meneer was zijn onderbroek kwijt en pyjamabroek in zijn handen??? Dacht eerst die heeft in bed geplast maar das was dus niet dus wat die heeft liggen doen vannacht geen idee. Wel om half 2, 2 keer naar ons toegekomen

Liefs Michelle

Nou…allemaal beter dan hier
Ben nog steeds boos op hem al dat zal ie heel de dag merken

Gr, Danielle

Mama van Aaron, ik snap dat je boos bent. Maarruh, om daarom te gaan vloeken op het forum terwijl er in de regels staat dat vloeken niet is toegestaan?

De onze is trouwens de laatste tijd ook erg vroeg wakker, staat soms om 6.15 uur op de gang te roepen. Hier is het regel: je gaat terug naar je bed, zet je muziek (cd-speler) maar aan ofzo en komt om zeven uur weer je bed uit (heeft wekkertje op zijn kamertje). Het is even volhouden maar het werkt nu aardig goed. Heel soms moet ik nog even meelopen om hem toe te dekken, andere keren komt hij gewoon even zijn wekker laten zien om te melden dat hij wakker is (en om de zekerheid te hebben dat wij er wel voor hem zijn als hij ons nodig heeft) of gaat hij plassen en weer terug naar zijn bed om naar zijn muziek te luisteren. Nee, we hebben geen ideaalkind en ben ook niet iedere ochtend de meest vrolijke Maar heb me er maar bij neer gelegd en probeer er mee te handelen. Kan ik hem nog even niet om me heen hebben, dan duik ik snel onder de douche terwijl hij even op zijn kamertje speelt.

Ja, om 5.00 uur is vroeg, te vroeg. Als het hier gebeurt, duik ik bij hem in bed en slapen/doezelen we nog even verder. Vaak zit er dan wel iets dwars, of een drukke dag voor de boeg, de dag daarvoor iets vervelend meegemaakt e.d.

Maar we hebben thuis afgesproken ons er niet meer druk om te maken, want daar werden we alleen maar chagrijniger van

@freubeltje; Ja, idd…sorry…ik weet dat vloeken niet mag maar soms…kan ik me eigen niet inhouden want dan stomen mijn oren en om het niet op Aaron af te reageren open ik dan maar effe ikkeben!
Maar ik zet er braaf sterretjes* tussen!

Ach ja…ik denk ook zo “het is hoe het is” en zo probeer ik ook te blijven denken en als ie heel de nacht door heeft geslapen is het heel de dag koek en ei en superlief opnderling maar op achten als deze …pffffff

Gr, Danielle

Ons ventje wordt gekweld door de waterpokken en we hebben al een paar slechte nachten daardoor gehad. Ik heb zo met hem te doen! Vannacht in z’n bed geplast en ook nog een paar keer wakker van de jeuk, dus deze mama heeft ook weer niet zo goed geslapen. We doen het vandaag maar lekker rustig aan.

Even naar opa en oma, zodat kleine man in een havermoutbad kan (helaas hebben wij geen bad) en dan blijven we daar meteen maar relaxed eten vanavond.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ik las het op fb Mriek, Arme Erik
Fijn dat je ouders wel een bad hebben.

Hier was hij om 10 voor 2 en kwart voor 3 wakker en alletwee de keren teruggelegd. Toen kwam hij na 5 minuten weer en wou al gaan vloeken maar hij moest plassen Naderhand er niet meer uitekomen tot 6 maar jee wat breekt zo’n nacht je ondanks dat ik kon blijven liggen.

Liefs Michelle

Een gebroken nacht is idd erger dan een nacht doorslapen en vroeg wakker worden. Vind ik ook hoor!

Groetjes,
M

En, heeft het bad geholpen Mriek??

Ik geloof dat ik me weer mag aansluiten… Gisten was het 5.55 uur en vanacht was het drama! Hij was van 12 tot 1 uur wakker en aan 1 stuk door aan het huilen, daarna is hij nog meerdere keren wakker geweest… Hij is niet echt in zijn hum
En ik ben ook behoorlijk moe

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

Nou Anne, het heeft voor de korte termijn iets geholpen (want de plekjes leken erna minder vurig), maar voor de langere termijn niet veel gemerkt Vannacht was hel. Erik is uiteindelijk bij mij komen liggen, anders bleef ik lopen en papa verhuisde naar de bank. Kind draaide zich letterlijk elke seconde om van de jeuk, dus ik heb amper geslapen door al die onrust naast me. Papa lag ineen gevouwen op de bank, dus was ook niet heel uitgerust. Ik denk dat Erik (ondanks de klachten) toch het beste heeft geslapen.

Gelukkig heb ik nog tot 10.30 uur in bed kunnen liggen, want papa wil ondanks alles toch wel gewoon de ochtendshift draaien, dus dat maakt de schade iets beperkter

Hopelijk hebben we het ergste nu gehad! Wat zijn het toch nare dingen, die waterpokken.

Ik hoop dat Seth niet ziek wordt, Anne!

Groetjes,
M

die havermout werkt wel goed, vond ik zelf, hier ook gebruikt…

nou hier wast vrijdag op zaterdag kwart voor 1 en no way dat ze nog terugging…dus die heb ik papas’bed gemikt… omdat we al een slechte nacht hadden gehad, is papa in het prinsessebed gekropen…want dan maft madam tenminste gewoon door, en ikke ook… om 06.30 was madam klaar met slapen,mama nie echt !
om 15.00 uur ging ze naar oma, sorrie maar echt ff een verademing, ben ik mooi ff in me nest gekropen (ja hadden een feest savonds, ik denk da gaat ik dus echt nie halen he om 19.00 uur werd ik wakker , had het dus echt nodig blijkbaar) zondagmorgen konden we dus uitslapen , was maar goed ook want we waren pas om 4 uur thuis… en de man met de hamer was behoorlijk aanwezig toen ik op stond, gelukkig was hij na een paar paracetasnollies verdwenen, duik nu ook mooi me mandje in, want morgen weer een volle peuterdag…dus moet ff de energiemeter aanvullen, en dan maar hopen dat ze goed moei is gemaakt door oma en doortukt… bij me ma was ze om 7 uur wakker, en moest poepen hahahaha

Pippy is geboren 17.07.2009

Wat een drama die nacht, Mriek, maar gelukkig las ik dat het vanacht weer beter ging. Dat geeft hoop!

Hier was het vanacht ook weer beter, maar ik vind Seth niet helemaal goed ogen. Hij is een beetje warmig en heeft wat verhoging. Verder is hij sneller huilerig. Vanochtend had hij na het douchen wat rode vlekker op zijn romp… Weet niet of het van de warmte van de douce kwam, dus ik kijk straks nog wel een keer.
Hij is nu wel gewoon naar de PSZ en we worden gebeld als het niet gaat. Ben benieuwd, of het door gaat zetten.

Liefs, Anne

Misschien ook wel waterpokken, Anne?

Erik heeft vannacht inderdaad doorgeslapen, hij en wij waren daar ook wel aan toe. Hihi. Hij meldde zich om 6.00 uur. Ik vond het prima!

Groetjes,
M

@Mriek: Dat denk ik niet, het ziet er heel anders uit, lichtrood, een beetje vlekkerig. Hij gaat zo gewoon weer lekker slapen, het was wel gewoon goed gegaan op de PSZ.
We wachten af!

Liefs, Anne

Nou hoop dat seth’s slaapje hem goed heb gedaan…
Ow en nachtje doorslapen heerlijk Mriek,hier ging het ook redelijk 00.00 uur werd ze wakker, is weer teruggegaan om half 6 begon ze ff te huilen maar hield op en kwam nie dr kamer uit, om kwart over 7 kwam ze bij ons dus nie heel slecht… ( maar mama lag om 21.30 al plat na dat feestje, ff bijkomen ja word volgende week alweer een jaartje ouder Hahahaha) dus ja da 00.00 uur voelde ook al half snachts want ik lag al flink nokkie!

Pippy is geboren 17.07.2009

Hopelijk word Seth niet ziek Anne.

Hier al 2 tegen tegen half 7 dus geen klagen, mag altijd later natuurlijk maar hier kan ik mee leven

Liefs Michelle

@Anne, misschien de 5e of 6e ziekte? Weet even niet meer welke begint met koorts, maar had Seth dat eerst niet? En nu die vlekjes? Hoe gaat het nu met hem?

Groetjes,
M

Ja, ik dacht zelf ook misschien de 5e ziekte, of toch misschien warmte uitslag…
Hij heeft vanmiddag lekker 1,5 uur geslapen en dat heeft hem goed gedaan, hij was heel gezellig vanmiddag.
Echter zitten de vlekken er nog wel. Het zit op zijn rug en buik en aan de voorkant rond zijn geslachtsdelen is het erger. Rood vlekkerig met hele kleine rode bultjes.
We wachten even af, weet ook niet of warmte uitslag ook zo lang kan blijven zitten, want echt warm is het niet?!

Op een goede nacht voor ons allemaal maar weer
Liefs, Anne