Goh Sugars, wat een goed opgevoed kind
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Goh Sugars, wat een goed opgevoed kind
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Dan kan ze het beter doen zoals Dylano hoor, gewoon er bij kruipen dan word je er als het meezit niet wakker van
Liefs Michelle
Hier wordt het steeds later!
Vanochtend was het 7.20 uur, heerlijk!!
Hopelijk morgen ochtend weer feest
Balen dat het bij jullie allemaal zo vroeg was:S
Liefs, Anne
hahaha nou pippy zegt alleen alstjeblieft als ze denkt er voordeel uit te krijgen, helaas helpt dat nie veel bij mij in bed…overigens heb ze vannacht doorgeslapen en is ze niet beleefd komen vragen of ik op wilde schuiven, ze propte zich er om 6.45 uur gewoon tussen, dus eigenlijk mag ik vandaag ook nie mee doen, maar die nacht doormaffuh heeft ze wel ff weer in evenwicht gebracht met haar humeur en ‘demands’ van vandaag overdag !
Pippy is geboren 17.07.2009
Eerste paasdag 5.40
Om 7 uur waren we er allemaal uit, Madelon is er ook. Dus hier waren de eieren al vroeg gevonden en vroeg ontbeten met zijn alle.
Liefs Michelle
Vroeg Michelle! Erik was om 5.45 uur, maar ging zonder morren weer liggen toen ik zei at het te vroeg was. Fijn! Ware het niet dat papa er een paar minuten later uitging en dat Erik toen alsnog eruit kwam. Want papa was eruit en dus mocht hij ook wel…
Groetjes,
M
k mag toch wel hopen dat het hier vannacht wat rustiger is dan de laatste nachten!
Vannacht heeft ie bij elkaar zo’n 7 uurtjes gehad en nu ligt ie al plat…OP!
Maar TE moe is hier ook reden tot problemen!
hij is ook nog eens goed verkouden geworden dus hoop dat die ui zijn werk doet.
Gisterenmiddag had ie in de auto een half uurtje geslapen en dan weet ik al dat ie snachts gaat spoken en ja…dat klopte.
Maar het is voor bij OOK in de auto om smiddags te MOGEN slapen want elke keer is het dan sncahts raak
Gr, danielle
@danielle te moe kan inderdaad tot problemen leiden,das hier ook hoor…dan wil ze niks meer pfffhhhh , wij weten nie eens meer of ze bij ons kwam liggen …maar rond half 7 wilde ze een fles, maar goed mama had geen dienst dus denk zoek het maar ff lkkr uit rond half 12 kwam ik uit me bed gerold
Vrindlief heeft morgen storingsdienst maar ik mag blijven liggen als ie geen storing binnen krijgt.
Ik heb de afgelopen 2 nachten misschien zo’n 4-6 uurtjes bijelkaar gehad.(in 2 nachten totaal he)
Om half 10 lig ik plat vanavond!
Gr, Danielle
Hier vandd 10 voor 7 dus keurig netjes, hij lag alleen wel helemaal tegen mij angeplakt, pff was erg warm hahaha
Liefs Michelle
Nou hier ontplofte de boel weer… Om 00.00 uur legde manlief haar bij mij in bed waarom? Weet ik veel… Paar uur dr voor had hij gezegd dat t zo goed ging dat als ze wakker werd ik dr even ging troosten en terug legde…
Dus die actie snap ik weer voor geen meter: verklaring ze riep papa… Ja en?
( want ik was gegaan had ze zo weer in dr eigen nest gelegen)
Na een kwartier ging hij zelf naar bed wij sliepen toen net en ja dan moet ze opschuiven… Nou weer een hoop gerommel … Ja sorrie hoor maar da kende toch verwachte… Ik kreeg dr de pleuris van dus ben in haar kamer gaan liggen… Viel ik net in slaap kwam ze daar weer binnen en St. Ond ze in de kast te rommelen… Ow echt ik kon dr wel wat dus heb haar teruggebracht ( lees gesleurd) naar dr vader… Rustig ik weer bijna in slaap, flikt ze het gvd weer om half 4 gelukkig voor haar was ik te suf om snel te reageren en liep ze al terug voordat ik omhoog kwam…
Dus vanmorgen lichtelijke ontploffing…tussen papa en mama en ben nog steeds kei boos… K- actie, dat bij mij bed legge en van te voren iets anders afspreken… Maakt me normaal al pissnijdig, nu ben ik ongesteld dan sta ik in de cruella de ville- stand!
En vanmiddag dan weer fijn happy familie bij de paaslunch nou da zal hem worden… Not!!!
Irritant Sugars! Wat is de verklaring dan van manlief voor die actie? Sterkte vanmiddag…
Erik is de afgelopen dagen rond 6.15 uur wakker, zo ook vanmorgen. Ik heb gisteren en vandaag tot 9.30 uur uitgeslapen, dus fijn!
Erik slaapt trouwens al drie nachten zonder luier. Hij had zo’n irritatie van die krengen en lekte ook regelmatig door. Klaar met drie krengen. Bedzeiltje van dry nights in bed, molton erover en op hoop van zegen. En wat denk je? Al drie nachten droog! Zonder dat hij 's nachts hoeft te plassen. Top!
Groetjes,
M
Oeps Sugars, klote he!
Hier komt ie op die nachten niet uit bed maar blijft gewoon roepen tot we komen.
Ben benieuwd of ze vanmiddag haar ogebn open kan houden.
Goed Mriek, van Erik…zo zie je maar komt allemaal goed!
Hier lag ie om 18.20 plat tot vanmorgen half 7!
Gisternacht maar 7 uurtjes gehad.
Gr, Danielle
Phhhffff ja heb het net nog gevraagd … Kom ff beneden een peuk doen ik zit daarHij wilde mij niet
wakker maken, phhhffff missie vet mislukt! Verder ben
ik maar niet gegaan want ik word de zo boos om
waarom het anders doen als het oude goed werkt!
Hoe gaat het dames??
Van Mriek weet ik het, das niet best.
Hier ,gister kwart voor 6 en vandaag kwart voor 7 geen peil op te trekken momenteel.
Liefs Michelle
Hmm… nog steeds regelmatig vroeg bij jullie, zo te lezen!
Ik durf bijna niet te zeggen dat het hier al even goed gaat (meestal na 7 uur wakker). klop klop klop
Sterkte met de vroege vogels!
Liefs, Anne
Ik ga het niet eens opschrijven, zo k*t.
Groetjes,
M
Nou hier ging het vannacht goed, ze lag om 7 uur in haar eigen bed ze is nie bij ons gekomen… En om 7 uur moest ik dr wakker maken,hadden we ff nodig om de moed dr in te houwe
Fijn Sugars!
Groetjes,
M