De klok

Nou … Phhhh 5.50 uur is toch wel weer midden in dn nacht mag ik toch blij zijn met half 7… Was ik overigens niet!
Pffhhhtttt zingend lag ze tussen ons in, nou da heb ze echt nie van mij, ben nog nooit zingend wakker geworden, grrrhhhhhh… Morgen mama om kwart voor 7 weer werken ben ik ff heel gelukkig mee want ik vond het weer moeilijk dealen met die opperpuberpeutert hier!!!

Pippy is geboren 17.07.2009

Hier ook een blije werkende mama, hier vandaag ook strijd om alles. Morgen weer ontspannen op het werk! En ik ga ook met een kwartiertje naar bed, ben er klaar mee voor vandaag.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ja maar Erik en Aaron zijn altijd zo vroeg wakker geworden. Dylano niet pas vanaf dat zijn speen weg is dus ik kan hoop houden

Oww erg is dat als ze zingend in je bed liggen, Dylano pas geleden over een of ander visje toen heb ik hem vriendelijk verzocht zijn mond te houden of anders terug naar zijn eigen bed te vertrekken.

Liefs Michelle

Ahhh…waaron miramady…is toch hartikke leuk zo smorgens al een vrolijk zingende peuter!
Ik moet eerlijk zeggen: ik zing mee
Vanmorgen ook weer: komt ie in bed en zegt ie “mag de tv al aan”?
nee Aaron om kwart voor 7 (was om 6 uur wakker maar kwam om 10 voor half 7 naar ons)…dus toen zei hij “dan ga ik liedjes zingen…welk liedje mama”?
Dus ik zeg dan een liedje en hij begint…en ik zing mee.
Ik vind dat (echt waar) een leuk iets om de dag te beginnen.

Nou Mriek, welterusten dan! of lig je er al in?
Ik hou het elke dag rond half 10 eerder pit ik toch niet.

Gr, Danielle

Seth is ook niet altijd vroeg geweest en nnu ook eventjes niet…
Afwachten hoe het maar gaat als ze naar school gaan enz.

Vanavond sinds Seth op bed ligt, is hij al 3x kermend half wakker geworden. Hopelijk geen voorteken voor vanacht. Hij is wel vlak voor hij naar bed ging keihard tegen de deurpost gerend en heeft een lekker eitje op zijn voorhoofd, misschien heeft het daar mee te maken?

We wachten weer af!
Fijne nacht
Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

Auw arme Seth. Hoe is de nacht gegaan Anne?

Hier baal ik eigenlijk heel even heel erg. Normaal op dinsdag kunnen Dylano en ik blijven liggen want dan hoeft hij niet naar school. Nu hadden we een rondleiding op de basischool en moesten er dus wel uit. En tuurlijk sliep hij nu nog. Hij was tegen half 6 bij ons komen liggen en papa is er om kwart over 6 uitgegaan en die heeft mij om half 7 geroepen toen werd Dylano ook wakker, maar wie weet tot hoe laat ik anders had kunnen slapen

Liefs Michelle

Gelukkig is het hier goed gegaan.
Ik ben er nog 1x geweest en heb hem verder niet meer gehoord.
Hij was vanochtend weer om half 7 wakker, maar niet uitgeslapen, dus weer op tijd naar bed vanavond!
Hij zei zelf dat zijn bult al wat minder zeer deed.

Haha, Miremady, dat zul je natuurlijk altijd zien!
Dat is hier ook altijd zo, moet je vroeg weg, slapen ze uit!

Liefs, Anne

hahaha da’s hier dus ook he Michelle …
bedoel moet ze naar het kinderdagverblijf, op dinsdag, ikke om 06.45 uur weg… maar ze werd vanmorgen om 7.45 uur pas wakker, hoezo moet je dan op zondag om 06.30 zingend aan me bed staan vraag ik me dan af ? … vaag…

wat ze vannacht heb gedaan weet ik nie, want ik lag om 00.30 uur nog wakker, man aan de snurk, dus ben naar de bank verhuist… denk zoek het maar uit, als er nu bij die zaagmachine dadelijk ook nog een wiebelende peuter komt, dan ken ik het helemaal shaken, … pfhhh om 02.30 uur was ik nog wakker,dus heb lekker veel uren gemaakt vannacht, vanavond ga ik samen met haar naar bed, met een dikke slaappil in me mik …want ik ga nie nog een nacht schaapjes legge telle

Is altijd Michelle, dat ze langer slapen als je weg moet.

Ik ben gisteren rond 20.15 uur in slaap gevallen tot vanmorgen 6.30 uur. Heerlijk dus. Wel om 00.45 even naar Erik, omdat hij mij riep. Droomde, ofzo.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ik geloof niet dat ik nog mee mag doen met dit topic… Seth was vanochtend om iets vóór 7 uur wakker…

Wel heeft hij ons flink bezig gehouden gisteravond, terwijl hij toch erg moe is?!
Hij kwam uit bed met de mededeling: Mama, ik vind het saai in mijn bed… haha.
Vanacht 1x eruit geweest, omdat hij uit bed was gevallen, dat is echt nog nooit gebeurd. Maargoed, vanmiddag gaat hij gewoon weer op bed, hopelijk dat hij morgen eindelijk wat uitgeslapen is.

Heerlijk Mriek, zo lang slapen!! Ik durf nooit zo vroeg naar bed te gaan, bang dat ik een paar uur later wakker wordt, en niet meer verder kan slapen.

Liefs, Anne

Gewoon een keer proberen Anne, wie weet slaap je ook het klokje rond. Heerlijk dat Seth het zo goed doet!

Erik was vanmorgen om 6.15 uur, dus dat is best goed.

Groetjes,
M

Zoonlief doet het gelukkig weer erg goed de laatste tijd (is tussen 6.45 en 7.30 uur wakker), maar dochterlief maakt er een potje van. Was het een tijd geleden 7 uur, nu is het steeds eerder geworden en vanochtend was het 5.40 uur. Pff, ik heb nog geprobeerd een tut in haar bed te leggen zodat ze even kon spelen, maar geen succes. Ze heeft geen speen, dus dat is ook geen optie. Uiteindelijk begon ze om 6 uur te krijsen, dus toen toch maar uitbed gehaald, zodat onze zoon niet wakker werd.

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

nou mijn plan mislukte om vroeg te gaan slapen, punt 1 omdat ik op het nieuws zag dat google iets nieuws had ’ google art project, dus ik ben ff langs het paleis van Versailles geweest… en the royal collection in het britisch museum … kei vet programma…
en daarna ging ik naar bed met mijn nieuwe boek, zucht en da kon ik natuurlijk nie wegleggen…dus heb uiteindelijk tot 22.45 uur legge lezen, en ja hoor, ik knip me lichtje uit, en 2 minuten later begint ze te piepen…zucht ! …
na 2 keer op en neer heb ik haar naast me gelegt, want ik was het beu en wilde tukken !
dus uiteindelijk lag ik pas rustig om een uur of half 12…
vanavond poging 2! ga ik al als ik haar naar bed heb gelegt lezen, maar ja me lievelingsfilm komt ook, dus ik heb het vermoeden dat het weer een ’ verloren zaak is ’

Erg die boeken he sugars, heb ik ook zo vaak, ga ik op tijd naar bed maar eer dan da lampje uitgaat

Hier was het kwart over 6, viel me niet tegen want hij had gister nog bijna een uur 's middags gepit en dat doet hij nooit!!! (zelden)

Liefs Michelle

@Miremady: Dan was hij waarschijnlijk echt moe!

Seth was vanochtend weer om 7 uur wakker. Eindelijk was hij nu echt lekker uitgeslapen, dat merk ik meteen aan hoe hij doet 's ochtends.
Fijn, want hij heeft een lekker paasontbijtje op de peuterspeelzaal en gaat daarna met de kinderen van de basisschool mee naar de kerk, vermoeiend zat!

@Mriek: Ja, misschien moet ik het ook gewoon een keer proberen…
Vanavond ga ik in ieder geval wat eerder dan de afgelopen dagen!

Liefs, Anne

Ik ga ook weer vroeg vanavond, het was hier 5.55 uur!

Gisteravond om half twaalf gaan slapen, want had nog een film gekeken en om 2.45 uur door m’n kind wakker geroepen en toen dus nog voor zessen. Blegh! Maar goed, die film was m’n eigen schuld

Groetjes,
M

Hier al weer dagen 6 uur

Liefs Michelle

Je bent niet alleen
Hier uit mijn hoofd zeker 2 dagen 5.57 precies en volgens mij 3 dagen geleden ook 6 uur.

Gr, Danielle (ligt gewoon altijd tussen kwart voor 7 en 7 uur plat)

Vroeg dus weer bij Dylano en Aaron. Hier ook!

Gisteravond vroeg naar bed is er bij mij niet van gekomen; ik lag er pas om 22.45 uur in. En Erik al om 18.45 uur, hij was helemaal over de flip na een drukke week. Zonder eten en zonder voorlezen, hoppa. Nadeel: vanmorgen al om 5.40 uur klaarwakker en honger. GRRRR!!!

Groetjes,
M

nou ik moet pippy al 2 ochtende zelf wakker maken, wel in ons bed…want stipt om 03.15 uur meld ze zich met ’ mama schuif eens een stukkie op alstjeblieft…’ fijn dat ze het dan wel beleeft vraagt hahahaha!!!