De klok

IK heb bij Jony 2 weken geleden de tijdklok geintroduceerd tot groot succes moet ik zeggen.
Het lampje gaat s’avonds aan om 19u tot de volgende dag om 08u. Het is een tijdklok die je op verschillende dagen op verschillende tijden kan instaleren. In het weekend gaat hij om 8.30u uit, en door de weeks om 08u. Er zit gewoon een nachtlampje in. En ik moet zeggen het gaat SUPER!
Vanaf de 2e dag eigenlijk al. De eerste dag moest ze erg huilen en was ze boos. Ik uitgelegd dat iedereen nog in bed ligt en zij dus ook tot het lampje uit gaat dan mag ze naar ons toe. Er zit overigens gewoon een nachtlampje in.
Dus misschien een idee voor de iets ouderen kids die het idee begrijpen…

Greetz Cora

@coramora: waar heb je die gehaald?

Gr, Danielle

@mriek en Michele: laat eens weten of ik nu weer alleen een vroege vogel heb of niet

Heb ff steun nodig denk ik

Maar…we gaan direct om 6 uur naar boven en dan ligt ie er om half 7 gladgestreken in!

Gr, Danielle

Nee hoor je bent niet alleen. Het weekend was het een keer kwart over 5 en een keer kwart voor 6 en vanochtend ook kwart voor 6.
Hoe laat was het bij jou?

Liefs Michelle

Ow…jippie…ik sta nog steeds niet alleen!

Ook kwart voor 6 hier!

stond vanaf 11.00 alleen maar te gapen en wil natuurlijk niet smaiddags slapen…dus nu om half 7 plat!

Gr, Danielle

Hier vanmorgen ook 5.45 uur En da’s uitslapen, want gemiddeld is het rond 5.15 uur…pfff…

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Joepie…dank je wel mriek!

Ik sta ECHT NIET alleen!

Dan ga ik vanaf nu denken : ow…Mriek is er allang uit!

(want sorry hoor, smorgens denk ik aan jou en miramady)

Gr, Danielle

Haha, ik ook aan jou en Michelle. Een ziek soort verhouding hebben wij

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hahaha en hier nog een die aan jullie denkt Erg zijn wij

Liefs Michelle

Wij zijn gewoon een zielig triotje dat steun zoekt bijelkaar!

Gr, Danielle

sorrie hier nog een 4e die smorgens aan jullie denkt ! als ik om 6.05 uur uit me bed gemama’t word …pfhhhh

Pippy is geboren 17.07.2009

Joepie…NOG meer steun!

Maarre…gaan jullie meteen naar beneden of klimmen ze bij jullie in bed?

Gr, Danielle

meteen naar beneden, ze roept nog mama, maar zodra haar deur open is, ist ‘beneden!’ en geen gehoor geven aan deze oproep staat gelijk aan ‘heel het blok wakker’…zeg maar…maar morgen gaan we proberen dat ze naar ons toe mag komen, dan zet ik alvast een boterham gesmeerd naast me bed, papa gewapend met afstandbediening, voor nick junior…
en dan gaan we het zo maar ff proberen !..
want mama is ‘broken !’ halverwege de dag… dat zijn toch geen tijden, snap nie dat ze kinderen nie anders programmeren (knipoog!)

Doordeweeks moet papa er hier om 6 uur uit dus die neemt Dylano dan mee en kan ik nog tot 7 uur slapen of half 7 op de 3 dagen dat Dylano naar school gaat. In het weekend is het meestal papa die er uit gaat en ik dan een anderhalf uur later zodat papa nog even terug kan.

Niet dat je nog veel slaapt hoor want wij wonen op een flat dus als je niet heel snel terug in slaap valt lukt het niet meer dan hoor je alles.

Liefs Michelle

@sugars: hier ook wanhopig inmiddels!

als ie vroeg wakker is dan moet ik hem voortaan bij ons in bed leggen want anders kijken de buren mij met een scheef ook aan!
Goh wat kan mijn kind een geluid uit zijn keel schreeuwen!!!

Maar ja…ons bed is dan omgebouwd door hem tot trampoline!
Ligt nie echt gemak!

Gr, Danielle

whahaha gelukkig zijn mijn buren de moeilijkste niet ! (bedoel doen een pomp in de vijfer, omdat ik loop te klagen dat ik moet pissuh …euhh plassuh van dat stromende water, en de buurman start zijn brommer om de hoek omdat pippy denkt dat het haar papa met de motor is…) dus daar maak ik me nog net geen zorgen om…
en wij hebben … 2 matrassen, dus je snapt het…ik dump haar gewoon aan papa’s kant ! maar aan de ene kant heb ik zoiets, wakker ben je toch…of je nu op de bank met je suffe kop je ligt te irriteren aan het vroege uur, of op de bank beneden… ‘de bubblepuppies’ zijn overal onuitstaanbaar… rond die tijd !!!

Hier komt 'ie bij mij in bed en dan gaat Nick jr. aan. Ik lig dan nog een beetje met m’n ogen dicht heel hard te doen alsof ik slaap (want ik heb het idee dat ik daarmee m’n lijf overtuig dat ik toch nog uitrust, haha). Maar ondertussen ligt meneer aan m’n haar te trekken, over me heen te springen of gaat 'ie bovenop me zitten. Dus we zijn tegen half acht toch echt wel beneden hoor. Soms acht uur, als ik een broodje smeer en hij dat in bed opeet. Vervolgens alle kruimels in m’n bed, maar een half uur langer liggen in kruimels is toch weer een half uur

Groetjes,
M

ja gelukkig legt mijn hubby dan meestal ook nog in bed…dus ALLUS AAN PAPA’S KANT PLEASE…
ik heb me oordoppen in, en ben wel zo’n sufmuts smorgens… papa heeft zich wel een kaalgeschoren kop,dus echt aan zijn haar trekken is er nie bij…maar mama legt morgen met dr hoofd mooi onder de dekens… (en anders heeft pippy morgen knalrooie vingertjes, want ik heb net me haar weer geverft hahaha, boontje komt om zijn loontje zou ik zeggen hahahahaha)

100 punten voor deze ochtend… we hadden haar deurtje opengelaten… dus om 6 uur kwam er een klein monstertje de kamer op …ging naar papap’s kant (goed afgericht, das toch wel blijve hangen dan …) … aait ze hem ‘papa jij wakker’…dus papa, ‘nee papa slaapt’…deken omhoog en toen heeft ze maar liefst nog 25 kei stil naast hem geslapen toen zei ze ; papa pippy honger, jij boterham maken (die stond al naast het bed, maar papa moest ook ff plassen…dus ff naar de wc en toen gaf hij haar de boterham die heb ze in alle rust op gepeuzelt…er is geen nick junior aan te pas gekomen … (ik knorde hier allemaal doorheen ) om 7.11 uur vond ze ook het tijd om eens ff te kijken of mama ook wakker was… en om 7.30 wilde ze naar beneden, toen ben ik ook lekker met haar naar beneden gegaan, want ja het scheelde mij alweer een uur en een kwartier…luxe vond ik …dus nu gezellig aan de appel op de bank, wat een verademing om de dag al ’ niet gillend’ te beginnen !!!

Heerlijk sugars303

Hier was het kwart over 5zucht paar keer terug gelegd nadat hij had geplast en een slokje water maar helaas hij had geen zin meer om te slapen.
Papa om kwart voor 6 eruit gegaan en Dylano om 10 voor 7 bij mij gelegd, maar dat was alleen maar in en uit bed. Dus opgegeven. Heb zelf ook niet meer geslapen toen papa en Dylano er uit waren

Liefs Michelle