Hier ook eindelijk weer een “uitslaapdag”, maar ja, nu moest ik zelf werken. Dus ik om 6.45 uur in de auto en kids om 7.30 uur wakker. Als ze dat zaterdag en zondag ook eens doen dan ben ik tevreden
De klok
Hier van 7 tot kwart voor 7 gepit!
En vanmorgen kwam ie zo naar ons bed gelopen over de gang pratend “Ik ga naar mijn mama toe…ik ga naar mijn ALLERLIEFSTE mama toe”!
en dat allerliefste zei hij heel hard (waarom zit er gaan hartjes poppetje bij?)
Gr, Danielle
Hier was het 6 uur Maar wel de hele nacht in zijn eigen bed!!! Hij kwam alleen om 11 uur bij ons en dus netjes terug gelegd een slok water en het was oke
Papa wel op zijn donder gegeven dat hij hem niet bij mij gelegd heeft want zo gaat hij weer wennen aan dat ritme van uur.
Liefs Michelle
Gewijzigd door - miremady op 30 Mar 2012 10:22:22
Michelle, je vergeet alle uren erbij te zetten. Haha! Erik was om 6.15 uur wakker. Te vroeg!
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
hihi nee fluisterend vloeken, doet de truck nie bij mij hoor, dat moet hard en vooral snel achter mekaar… anders raak ik me frustratie nie kwijt, da’s hetzelfde effect als mijn nieuwe wagen, heb ik de toeter, nu in zo’n hendel zitten, van de ruitenwisserts… zooow zuur, in me benz, heb ik hem op het stuur, en kan ik vol 'overtuiging 'op het stuur hangen als ik moet toeteren…
die toeter in me nieuwe wagen is fluisterend schelden… moet ik daarna nog een vinger opsteken … ( bij wijze he dames want ik ben best gallant in het verkeer, als ik wil ) vanmorgen was pip om 7 uur wakker, tenminste wij stonden allemaal tegelijk op…het ging nie van harte bij haar, maar ja ze moest naar het kinderdumpverblijf !
Pippy is geboren 17.07.2009
Goed zo Michelle Ook vroeg dus.
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Seth was vanochtend keurig na 7 uur wakker.
Ik daarentegen heb bijna de gehele nacht wakker gelegen, wat een drama.
Ik kon gewoon de slaap niet vatten, elke keer zakte ik een beetje weg en als ik me omdraaide realiseerde ik me dat ik nog steeds niet echt geslapen had…
Hopelijk vanacht een betere nacht!
Liefs, Anne
Hallo, ik ook weer eens online! De computer is stuk en nu ben ik aan het internetten op een ding die nog van voor de oorlog is. Maar goed!
Het ging zo goed hier. Ergens tussen half 8 en 8 uur. Ik helemaal blij. Nou dat blije gevoel wa zomaar weer weg. Wat een helweek.
De kids hebben me van woensdag op donderdag de hele nacht wakker gehouden. Uiteindelijk heb ik nog anderhalf uur kunnen slapen. Pfff! Zat vetvermoeid op het werk.
Van donderdag op vrijdag niet gehoord, maar de oudste was iets voor 6en wakker. Normaal roept ze wel, maar nu niet. Heel sniekie de deur open en dan staat ze ineens in de slaap kamer. Ik ben wakker, dus haar bij mij in bed genomen en daar viel mevr direct weer in slaap tot 7.45!
Dus vanmorgen was het nog eerder 20 voor 6, stond ze weer aan het voetenend. Maar nu niet een mama die opschuift zodat ze erbij kan liggen. Ik heb haar terug gebracht naar haar slaapkamer, nou daar was ze het niet mee eens. Dus dat was gillen!! Maar ze is weer lief gaan slapen. De kleine meid was 10 voor 7en wakker en de oudste 7.45. Dus opzich geen klagen.
En dames? Hoe ging het vannacht?
Erik was gisteren om 6.15 wakker en vanmorgen om 6.50 uur. Prima, maar ik heb helaas niet goed geslapen. Gelukkig kon ik beide ochtenden blijven liggen, dat was heel fijn.
Groetjes,
M
@Mriek: dan heeft ie de klok rond getukt toch?
Super hoor!
Gisternacht was hel ga ik snel vergeten!
Vannacht heeft ie van 7 tot half 7 aan 1 stuk doorgepit!
@miramady: toch ook goed 6 uur?
Gr, Danielle
pfhhh nou hier wast ff een ramp…nou ja ramp… ik had gisteren echt een ‘sociaalcontactgestoorde’’ dag… die heb ik wel eens, weet nie met welk been ik dan uit mijn bed kom…maar zeker nie de goeie… echt ‘hoi’ zeggen tegen een kassajuffrouw is al teveel… manlief moest ook nog werken op zaterdag tot 13.00 uur en het buurmeisje was ook hier, zat ik dus met 2 van die portretten, en me bui… sjees…nou ja ken je dr beter 2 hebben, hielde mekaar bezig… maar goed, pip komt snachts nog bij ons, en dat geemmer, over dat ze nie goed ligt, papa moet opzij …blabla…word dr nie goed van ! (het irriteerde me weer enorm) … en mijn uitslaapzondag ging dus ook niet echt door, door het werken op zaterdag… ghhrrr…nou als je me pisst off wil hebben …
dus manlief en ik besloten ook vanmorgen dat hij niet meer in het weekend gaat werken, dat hij op zaterdag kan blijven liggen en ikke op zondag hebben we gewoon echt allebei nodig, want anders lopen we op onze wenkbrouwe…
vandaag was ze goed moe na de pannekoekenparty dus ging ze lief slapen, halleluja… want gisteren kon ik dr wel achter het bed plakken (kwam ook door mijn bui, maar ze voelen het aan, en het werd weer drama…)
dus op naar a.s. zondag, zodat ik weer in me bed ken blijve legge… heb vandaag met mezelf af gesproken om om 20.30 uur naar boven te gaan, ken ik lekker lezen en om 22.00 uur het licht uit !!!
Pippy is geboren 17.07.2009
Nou, hier is het nog steeds aardig wat betreft wakker worden 's ochtends.
Gisteren was het 7 uur en vanochtend half 7.
Wel lag hij gisteren veel te laat in bed, dus hij was natuurlijk doodmoe nog vanochtend. Hij gaat er dus mooi vanmiddag weer even in, als hij uit school komt.
Hoe ging het bij jullie?
Liefs, Anne
Hier 5.50 uur
Groetjes,
M
6 uur
Krijg er toch wel de balen van eigenlijk hahahah. Ik hoop dat het over een half jaar beter gaat als hij hele dagen naar school gaat en of toch in ieder geval iedere dag.
Was bij Madelon ook, al was die niet zo vroeg wakker maar die kon 's avonds niet in slaap komen. Daar heeft Dylano tot nu toe nog geen problemen mee.
Liefs Michelle
Oeps, alle 3 weer zo vroeg!
Tja, dat hoop ik ook mara ik ga er steeds meer vraagtekens bij zetten of het wel zal gebeuren…die blijft gewoon vroeg wakker worden denk ik.
Mara we zullen het als 1e zien bij Erik, die is als 1e aan de beurt!
Hoe was het op de kleuterschool Mriek?
Gr, Danielle
Nou, wat een druk legt dat op Erik. Haha! Ik verwacht er helemaal niets van, van dat langer slapen. Dan valt het alleen maar mee.
Ging goed vandaag! Gesproken met de directeur, onze vragen kunnen stellen en in alle klassen gekeken terwijl de kinderen les hadden. Erik zag in de kleutergroepen al een paar vriendjes van de peuterplus, dus hij vond het wel leuk. Nou nog even afwachten hoe leuk hij het vindt als wij er niet bij zijn, hihi. Hij kan op 23 mei met alle andere kindjes die in juni instromen kennismaken met z’n juf, maar dan zitten wij die week op Texel. Dus dat wordt even een ander moment prikken.
Groetjes,
M