De klok

@sugars: wat is het toch fijn dat niemand bij jullie ervan opkijkt als je met je stoel voor de voordeur gaat zitten…ik kan dat hier niet doen (soms zou ik het wel willen) maar dan denken de mensen meteen “kijk daar nou zitten”!
Maar ik doe het wel een beetjeik gooi de garagedeur open en ga daar in de deuropening zitten en aaron fiets in en uit en kan zo lekker op de parkeerplaatsen rijden.
Maar aan de straatzijde is hier taboe!

Gr, Danielle

Heerlijk vind ik het… En ik bedoel ken makkelijk ff dn bedden verschonen en de was ophangen in dn achtertuin want de buurtjes lette wel op me jong( kind)
Maar ja met het mooie weer komme ook de vetes hoor, want dr woont veel familie van mekaar en die heb bonje met die ,en die met die… Maar ja ik vind het wel vermakelijk,
Gewoon doen hoor…me schoonloeder die kwam van Amsterdam 3 hoog achter in een kooplust in Rosmalen in een straat waar ze ook absoluut nie van " voor de deur zitten zijn" en die sleepte de box naar buiten van de jongste toen 1 , kon die van 4 en die van 7 nog in de gaten gehouden worden,nou geloof me dat heel die buurt dr schande van sprak achter hun geraniums maar da wende vanzelf Hahahaha

Ik vind het heerlijk alleen daarom wil ik al nooit verhuizen…

Pippy is geboren 17.07.2009

Ik heb in een typische volksbuurt gewoond en daar zaten de mensen ook voor het huis met hele kratten bier en maar roddelen over alles en iedereen, vreselijk.
We hadden daar ook geen voortuinen en je zat dus letterlijk op straat.
Nu woon ik in een dorp en we hebben een beetje besloten voortuin en daar staat een bistrosetje en ik ga er ook zitten hoor want in de achtertuin is nog geen zon en Dion kon dan lieveheersbeestjes zoeken of fietsen, maar ik krijg dan wel commemtaar hoor, wel positief van lekker weertje he.

Dion sliep net pas om 20.45, hij is nog niet gewend aan de nieuwe klok en vanmorgen moest ik hem wakker maken.

Lilypie Third Birthday tickers

Hier was het iets voor 7 uur nadat hij eerst zijn bed uit wilde toen papa er uit ging maar die zei gewoon papa moet heel vroeg werken en iedereen slaapt nog Hij heeft zowaar nog 50 minuten gepit.

Alleen 's avonds is het nu drama iedere keer zijn bed uitkomen grr. Niet dat het nu zo onwijs lang duurt maar hij gaat nu al later naar bed en dan wil ik gewoon rust en geen half uur gezeik meer

Liefs Michelle

@Miremady: Het zal wel te maken hebben met het feit dat het langer licht is.
Dat is hier ook even wennen voor Seth. De zon schijnt ook precies op zijn raam.
Dus ik heb hem even het verhaal uitgelegd van de aarde en de zon, dat de aarde draait. Dus nu doet hij dat steeds met zijn vuisten: 1 is de zon en 1 de aarde, als wij aan de achterkant zitten (wijst hij aan) dan is het nacht hè, mama? Dan hebben we geen zon? haha

Hier was het vanochtend 7.10 uur, heel netjes dus! Hij was ook uitgeput na gister.
Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

moet zeggen dat pip nog helemaal niet heeft gepiept over dat het nog nie donker is buiten, dat commentaar had ik wel verwacht, maar met licht slapen geeft ze niks om !

gisterenavond, ik zweer het kind doet het erom… herrie beneden want om half 10 kwam me tante met haar vriendin ff 4 zakken kleding brengen voor haar… en die kwamen van sportbootcamp, vol adrinaline, dus die deden niet echt zachhies…niks ! ik steek me teen in bed… hoppa wakker… grrrr… nou ff gesust, toen ging ze wel weer slapen,duurde misschien 10 minuten , maar goed in mijn ogen duurde het 10 uur want ja ik wilde net naar me bed gaan…

maar goed, slapen en vanacht kwam ze rond half 5 weer bij ons… nou ja prima, maar madam die lag weer lekker te wiebelen… grrrhhh… maar goed papa en pip werden om 8 uur wakker, en gingen naar het kinderdumpverblijf,toen was de mama al een uur aan het werk,
pfhh viel ff tegen om 6.15 uur opstaan, leek wel midden in de nacht, kei donker ! (had ik ff nie over nagedacht)

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb4f.lilypie.com/ggj4p1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Fourth Birthday tickers” /></a>
[/quote]

Hier was het 6.30 uur. Prima op zich, maar mijn lijf protesteert echt nog tegen dat uur verschil. Ik heb echt nog het 5.30 uur-gevoel dan hoor, pff. Kan 's ochtends nog moeilijker op gang komen dan anders

Erik protesteert ook nog niet tegen slapen terwijl het nog licht is. Houden zo!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hier was het 5 over 6 en vannacht weer wakker en ik moest weer komen want z.n knuf was zoek en IK kon natuurlijk weer niet meer slapen vanaf kwart voor 1 dus!}
Hij heeft vannacht maar 10 uurtjes gehad.

Aaron zegt ook niks over het licht maar zijn rolluik is dicht op 3-4 streepjes na zodat ie toch wat licht binnen krijgt.

Gr, Danielle

Erik slaapt altijd maar 10 uurtjes, Danielle. Soms 10,5 uur. Aaron normaal gesproken meer?

Vannacht lag ik er pas tegen 23.15 uur in (was naar Bert Visscher geweest). Tegen 23.30 uur (ik sliep al bijna, was helemaal op) riep meneer me ineens. Even checken of ik alweer thuis was, want hij ging na een kus direct weer slapen. Ik ben benieuwd of papa hem gehoord zou hebben als ik er nog niet was geweest…Vanmorgen om 5.55 uur riep 'ie alweer, maar toen bleef het toch nog stil tot 6.15 uur. Hij kwam toen bij me. Al met al een beetje kort geslapen dus, vanavond maar een keer vroeg erin.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Auw kort nachtje Mriek

Hier had ik het lekker voor elkaar hahhaha. René ging gisteravond sporten en normaal ging hij pas weg als Dylano op bed lag maar ja nu die later naar bed gaat niet dus begon al met een sip gezicht “ik mis papa” Gezegd dat die nog kwam kijken als hij weer terug was. Oke was goed. Ik denk ik heb geen zin in gezeik van een half uur lang uit bed komen dus zeg tegen hem. Als jij nu als een grote jongen in bed blijft mag jij morgen Thomas de trein op de laptop kijken (mag hij niet zo vaak)
Na 3 keer herhalen leek het door te dringen En jawel om 7 uur in bed gelegd en niet meer gehoord. helemaal top dus.

Hoor ik om 10 over 5 mama, mama, mammaaa. Dus ik roep ja terug. Mag ik thomas kijken Hij dacht kennelijk dat hij helemaal niet meer bij ons mocht komen hahaha. Dus heb hem maar mee naar me bed genomen en daar heeft hij nog tot half 7 toen ik eruit ging geslapen.

Liefs Michelle

Hmm… jullie zijn gewekt vanacht door je kleine mannen.
Ik door mijn grote vent… Hij was wat wezen drinken in de stad met een vriendin en kwam om 01.00 uur thuis, belt hij mij op mijn mobiel, omdat hij geen sleutel bij zich had, GRRR!! Ik heb nog een half uur een bonkend hart gehad van de adrenalinekick, omdat ik ervan schrok.

Seth was keurig om 6.40 uur wakker. Alhoewel het wel elke dag een beetje vroeger wordt, dus ik ben benieuwd.

Liefs, Anne

Hier de laatste 2 nachten eigenlijk weer niet zo goed…wordt weer wakker.

Vanmorgen 6 uur.

@mriek, meestal slaapt aaron (als ie NIET wakker wordt) zo rond de 10.5-11 uurtjes

Gr, Danielle

Haha, die Dylano heeft een goed geheugen!

Zo dom is mijn vent ook wel eens geweest, Anne. Irritant! En daarna als een blok in slaap vallen en zelf inderdaad nog uren wakker liggen.

Groetjes,
M

Grrrrrhhhh handig je sleutel vergeten

Het was vandaag papa’s dag als huisvader mama ging om 6.45uur weg en het was nog stil… Ze werd rond 7.45 uur wakker papa fles en iPad meegenomen naar bed, pippy puzzelen en slurpen en papa nog ff een uurtje gesnurkt… Soms mot ik toegeven dat papapippy best een slimmert is, gisterenavond is ze nie meer wakker geworden vannacht ergens bij ons gearriveerd maar mama lag vrij Nikkei want ik heb niks gemerkt, net ook weer very lief gaan maffuh… Dus ik ben wel tevree

Hier vannacht geen papa die z’n sleutel vergat, maar zich versliep. Dus om 6.00 uur was het een gevloek en getier van heb ik jou daar en je raadt het al: Erik wakker. GRRR!!! Ik snap dat het irritant is als je eigenlijk om 6.00 uur op het werk had moeten zijn en je bent er dan nog 45 minuten van verwijderd, maar kan je niet fluisterend vloeken ofzo?!

Groetjes,
M

@Mriek fluisterend vloeken

Hier was het ook tegen 6 uur, ook omdat papa er uit ging, En hij heeft Dylano niet terug gelegd Maar goed ik kon tot 7 uur verder pitten, Geen idee hoe laat hij vannacht is gekomen. Ik heb hem wel om half 12 nog een keer terug gelegd vond het iets te vroeg voor bij ons

Liefs Michelle

Hier was het vanochtend wee 6.35 uur, dus weer netjes.
Wel had ik vanochtend het gevoel alsof ik nog heel veel slaap nodig had, maar het is gelukt eruit te komen

Ja, mannen en sleutels…

Liefs, Anne

hihih mriek hier was precies zo vanmorgen…mama lag op de bank, want kind lag allemaal te wiebelen toen ze vannacht bij ons kwam, kreeg ook nog een stuk plastic arm van haar popje in me neus…

pfhhh … manlief maakt me om 07.30 uur wakker, had ik al aangekleed en kind aangekleed en gevoederd in de wagen moette zitten, dus mijn dag begon meteen met heiligschennis woorden … ook weer lekker

kind lag nog nokkie, eindelijk ! ikke pippy wakker worden, niks, bam gordijnen open , toch een keer leuk om haar wakker te maken…als ze geen zin heb hahahahhaa (sorrie leedvermaak, van een moeder die altijd door haar kind gewekt word, maar ja da snappen jullie wel he hahaha)

Snap ik zeker, Sugars Inmiddels relaxed op het werk?

Fluisterend vloeken kan heus wel. Of gewoon in jezelf vloeken, ook best mogelijk. Haha!

Groetjes,
M

Jammer dat dat fluisterend vloeken mij nooit goed afgaat want ik moet op dat moment toch een pispaal hebben om tegen af te reageren!

Hier goed gegaan weer 's
van 7 tot half 7.
Wel paar keer gehoord maar volgens mij in zijn dromen.

Gr, Danielle