Hihi Sugars sorry dat ik je de illusie ontnomen heb
Hier 7 uur nieuwe tijd dus hou me hart vast voor morgenvroeg. Wil wel proberen hem vanaf nu om 7 uur op bed te leggen, als hij het volhoud.
Liefs Michelle
Hihi Sugars sorry dat ik je de illusie ontnomen heb
Hier 7 uur nieuwe tijd dus hou me hart vast voor morgenvroeg. Wil wel proberen hem vanaf nu om 7 uur op bed te leggen, als hij het volhoud.
Liefs Michelle
hier 10 voor 6 oude tijd.
Nieuwe tijd waren we al om 10 voor 8 beneden…met 10 voor 7 had ik dat nooit gedaan!
Gr, Danielle
Hier ook tien voor zes oude tijd. En ik heb nog tot kwart over negen geslapen. Wel kwam Erik me 1 keer wakker maken, omdat hij wilde verven. Zeg dat lekker tegen je vader, grrrr…
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Haha Mriek, dat had ik gister (mijn uitslaapochtend) toen kwam Aaron 3x omhoog om te kijken “hoe het was”!
Dan denk ik : “papa speel met je kind en hou hem bezig dan hoeft ie mij niet op mijn uitslaapdag lastig te vallen”!
Maar ja, om 10 voor 9 was ik toen beneden.
gr, Danielle
@mriek: hoe laat ga jij hem vandaag in bed leggen?
Met 10 voor 6 vanmorgen zat ik nu aan half 8 te denken.
Ik wilde hem eigenlijk voortaan om 8 uur in bed leggen maar dan vervalt mijn uurtje wandelen weer van 7 tot 8 uur en dat is mijn afvalmoment van de dag zeg maar.
Gr, Danielle
8 uur is laat hoor Danielle althans dat vin ik voor een kind van 3 jaar. Mocht madelon toen ze een jaar of 9 was
Liefs Michelle
@miramady: nou, dat vind ik dus eigenlijk ook dat het te laat is.
Vriendlief bekijkt het weer anders en zegt: later naar bed is later wakker.
Helaas is dat nog nooit het geval geweest dus ik wil hem liever tergu in het ritme van rond 7 uur krijgen dan maakt ie in ieder geval snachts een uurtje meer dan om 8 uur naar bed.
Maar vanavond gaat ie tussen half 8 en 8 uur want dat is oude tijd half 7 - 7 uur.
Gr, Danielle
Erik houdt het nooit vol tot 8 uur en dat vind ik ook te laat. Doordweeks op dagen dat we beide werken ligt hij er wel eens om half 8 in en dat vind ik max. Meestal is het rond 7 uur a kwart over 7. Dus dat doen we vanavond ook. Vandaag ook alles in het ‘gewone’ ritme gedaan, dus dat moet goed komen.
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Dochterlief was 6.30 uur nieuwe (!) tijd. Ze is dus zelfs eerder wakker geworden, haha. Nou ja, hopelijk morgen “gewoon” weer om 6,30 uur. Ik had gehoopt dat ze dezelfde tijd (dus 7.30 uur nieuwe tijd) zou wakker worden, maar helaas. Zoonlief wel zelfde tijd, 8 uur nieuwe tijd. Hier gaan ze beide tussen 19 en 19.30 uur naar bed, maar dochterlief slaapt de ene keer 1 keer en de andere keer 2 keer per dag. Ligt er een beetje aan.
Hier gaat het eigenlijk weer hardstikke goed
Gister was hij na 7 uur wakker en gingen we de hele dag naar de dierentuin en hebben we 's avonds lekker pannenkoeken gegeten. Was geen probleem en hij was super gezellig. Hij lag gisteravond om half 8 op bed en was vanochtend half 8 nieuwe tijd wakker, keurig!
We hebben hem expres niet op bed gelegd vanmiddag (hij slaapt tegenwoordig weer bijna dagelijks tussen de middag), dus dan gaat hij hopelijk lekker slapen vanavond
Seth gaat altijd om 7 uur richting bed, tanden poetsen, uitkleden, boekje lezen en bij hem liggen. Dan zijn we half 8 klaar en gaat hij slapen (niet altijd gelijk, maar meestal wel snel).
Liefs, Anne
madam hier die was om 8.45 uur nieuwe tijd pas wakker… 20.00 uur naar bed kan ik shaken met dat goeie weer want ze is nog met geen knuppel naar binnen te krijgen…
niet te verleiden met de tv, snoeppies, stoepstengels… kind wil gewoon nie naar binnen, zo benenwijd tegen de deurpost als je haar naar binnensjouwt…en van die buitenlucht en al dat gerous… word ze zooowww moe !
gisteren heel de dag voor de deur gezeten, vandaag heel de dag in de speeltuin hier in het park,mama kwam er zowieso pas 12.30 uur nieuwe tijd uit !
bedoel mocht ff duren, maar papa snapt nu eindelijk het begrip ‘mama uitslaapdag’…en doet heel zachtjes…en houdt kind uit de kamer !!! (anders krijgt hij windkracht 80 van voren ! )
Pippy is geboren 17.07.2009
Zou het bij Dylano indd de klok geweest zijn??? Gisteravond 7 uur er in en werd om half 7 wakker omdat papa mij wakker kwam maken omdat hij naar school moest vanochtend.
Durf nog niet te juichen hoor
Liefs Michelle
Nou hier een grote buiging naar de klok verzetten
Seth lag er gister om 19.30 uur in zonder problemen, ging eventjes later slapen en was vanochtend om: 7.50 uur wakker!!! Hij had naar eigen zeggen heerlijk lang geslapen, haha!
Beetje jammer dat we ons toen gelijk het schompes moesten haasten om om half 9 op school te zijn haha
Liefs, Anne
@Michelle, je moet altijd wat te klagen hebben hè?!
Maar, het ging wonder boven wonder zonder problemen en erg snel vanochtend: Dan maar een keer niet douchen en boterham eten tijden shet aankleden, haha
Liefs, Anne
Heerlijk Anne en Michelle! Erik was vanmorgen om 6.40 uur. Wel iets beter ook.
Groetjes,
M
Hier was de oudste vanmorgen 7.30 en de jongste 8.00! Heeerlijk. Ik ben uitgerust. Om mij zetten ze de klok nooit weer een uur terug!
Aaron lag er gister om half 8 in en heeft tot vanmorgen 5 voor 7 geslapen!
(werd wakker van papa die eruit moest)
Ook toch goed van Dylano en Erik!
Maarre…als ze weer eenmaal aan de klok gewend zijn, ben ik weer benieuwd hoe ze het dan weer doen he!
Gr, Danielle
Hier vamorgen half 8 dus nog steeds erg redelijk, fles in bed gedronken om 8.15 uur beneden dus superfijn …en dat ze nu lkkr buiten kan roushuh vind ik ook wel very sjil,heb dr geen kind aan loopt of voor dn deur te sjouwe of in dn tuin en door de buitenlucht ligt ze gewilliger op bed !!!
Pippy is geboren 17.07.2009