De klok

Fijn Pjukje!

En balen Anne

Ik heb dus lekker doorgetukt tot 7.45 uur. Wel vannacht een beetje last van zuurbranden gehad. Gisteren lekker gegeten, maar ook te veel denk ik. Ik ben al ruim een maand aan het afvallen en ik denk dat m’n maag gekrompen is. Na een slok melk ging het beter en viel ik weer lekker in slaap.

Mijn ouders waren er om 6.30 uur uit met Erik

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

@ miremady ik snap hem… ja da’s ook weer zoiets he, mensen op leeftijd, vind ik beetje eng hoor… en sommige mensen roepen mij al te hard, ik pas wel op ! dus nie hahahaa!

maar goed, super mriek dat je lekker tot de wekker je wakker maakt …
en pjukje prima nacht

nou lalala, ik werd ook meteen weer vet afgestraft…
mevrouw die lag op de bank te tukken om 18.00 uur ging allemaal prima, luier verschoont pyama aangedaan… al slapend, in bed gelegt… 21.00 uur werd ze ff wakker, honger, dus pyamapappie erin gegoten, prima, geen kik
tot vannacht, weer vet drama, manlief en zij lagen weer te vechten om plek in het bed… donderwolk boven me kop… ikke boos, kon ik weer niet in slaap komen …pfhhh !! verschrikkelijk…

dus ik ga nie meer opscheppen dat het zo goed gaat, want ik word meteen de pan in gehakt snachts

Pippy is geboren 17.07.2009

Gelukkig was het vanochtend weer gewoon 6.30 uur, dus dat was netjes!
Vandaag lekker genieten met Seth Straks dat lekkere weer in!

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

Fijn Anne! Erik was om 5.45 uur vanmorgen. Te vroeg! Maar bij mij in bed nog weer in slaap gevallen tot 6.30 uur, dus dat is op zich dan nog te doen. Alhoewel ik niet meer echt heb geslapen, alleen wat gedommeld.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Aaron afgelopen nacht op 10 minuten na de klok rond geslapen!

Gr, danielle

Hier gaat het de laatste nachten weer erg goed. Gistermorgen was het 7.15…vanmorgen was het 6.30. Ach ik moest werken dus ik vond het geen probleem.

Nog 2 nachten…dan gaat de klok weer om

Wat hebben we dit topic lang volgehouden!

Erik was vanmorgen om 6.30 uur wakker. Ik sliep gisteren al om 20.00 uur, want voelde me niet helemaal fit. Nu gaat het weer goed en voel me uiteraard goed uitgerust

Groetjes,
M

Hier is het al dagen 6 uur en vandaag half 6. papa was not amused want die is vrij vandaag

Liefs Michelle

Hier gaat het de afgelopen dagen redelijk goed. Dochterlief is standaard om 6.30 uur wakker en zoonlief tussen 7.00 uur - 7.30 uur. Niet te hard schreeuwen, want voor je het weet gaat het weer anders.

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Hier hadden we een kleine grappenmaker afgelopen nacht!
Hij kwam bij me liggen en begon te piepen dat hij zijn muis niet had, dus ik denk: Even kijken hoe laat het is… Was het 00.48 uur! Oeps, dus de jongeman terug naar zijn bed, na een zoekactie naar zijn muis. Heb hem gelukkig niet meer gehoord.
Vervolgens was hij om 6.15 uur wakker en kwam weer bij me liggen: Om lekker door te pitten Ik was inmiddels klaarwakker, maar de kleine schurk heeft tot 7.30 uur liggen knorren in mijn bed!

Bah, Miremady: te vroeg!!
De andere kinderen lijken het goed te doen, nu wachten hoe het gaat met het verzetten van de klok

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

Hier vannacht 6 uur en vannacht een paar keer gehoord.
1x om te plassen en de andere keren…dromen of wakker…dat weet ik niet.

Gr, Danielle

Ow ennu Mriek…ik vind dit topic niet volhouden maar

“mijn emoties uitten topic”!

Denk dat ik nog jaren mijn emoties zal moeten uittten!
(dus 500 paginas zal niks zijn)

Gr, Danielle

nou Danielle nog 500 pagina’s voor mij erbij dan !
pfffhh alleen al gisterenavond , ik wilde eerst op facebook zetten of er iemand nog een doos behangrollen had … .damn
kon da kind wel in het ladeblok frotten…

echt papa kwam later thuis, en we hadden het kei leuk, na kdv nog rondje gefiets, pizza gehaald, mega gemoedelijk, samen met de ipad zitten klooien, lekker in badje gegaan, alles ging prima, gezellie verhaaltje voor gelezen, maar toen ze uiteindelijk moest gaan slapen, we begonnen daarmee om 19.05 uur en om 19.59 zat ik op de bank, en toen heb ik dr laten gillen … denk zak maar in de piep !
of ik ga nu naar boven en spring uit me vel, of je jankt maar en valt in slaap (had ik eerder motte doen, want madam was zo stil … vuile oplichtster ! )
pfhh en om 01.45 uur kwam ze alweer tussen ons in gekropen, nou mama is verhuist naar de bank, zoek het maar uit, was nog steeds pisst op haar, dus dan ken ik ook nie rustig blijven…
slaapt prima die bank !

vanmiddag 14.30 uur afgewerkt, duik ik dr meteen weer op , en vanvond ga ik vroeg naar me mandje

Oké dames, het is ook emoties uiten. Klopt

Hell-night Sugars!

Groetjes,
M

Nah ja toen ik eenmaal op en bank lag wast wel okay, was dr zowieso helemaal vanaf gisteren want ik stond met doucheschuim me makeup dr af te halen… Wat prikt da spul dacht ik? Ja duh… Heel dn dag last van me ogen gehad sukkelientje. Maar goed ga over een paar minuten naar me mandje had 20.45 uur met mezelf afgesproken …ff lekker me boekje lezen want het is weer zo mooi… En dan krijg ik misschien wa meer slaap vannacht we hebben dr tot half 8 buiten voor dn deur uitgeput …dus hopelijk is ze goed moe, ben allang blij dat het smorgens eerder licht is… Heb je nie meer zo,n nachtgevoel als je smorgens vroeg uit je bed gesleurd word door een peuter

Zijn jullie er klaar voor? Uitslapen morgenvroeg Waarom geloof ik er nu niet in!!

Zat al te bedenken jeetje als ik om half 11 naar bed ga dan moet die klok vooruit en is het al gelijk half 12 Eeen geluk ik mag blijven liggen morgenvroeg

Hier was het al vroeg dacht al heb ik het kunnen rekken tot 7 uur toen ging de schemerlamp op me nachtkastje aan. Papa moest er om kwart over 5 al uit voor zijn werk en had die bui al zien hangen als Dylano bij ons lag, was dus ook zo die wou er ook gelijk uit, no way dus. Geloof niet dat hij nog echt geslapen heeft want ik was door hem oom de 10 minuten wakker

Liefs Michelle

Ik mag morgen ook blijven liggen

Groetjes,
M

Shit zow had ik nog niet gedacht…dat alsk naar bed gaat dat het dan al een uur verder is …en bedankt nu is me illusie helemaal omzeep!!!
(nee geintje nah wel klein beetje,ik mot zowieso straks weer aan dn bak want pippy kreeg na het eten weer een demonchild-bui…pffhhhtttt niet te zuinig na een 20 minuten helemaal dol kotste ze alles dr uit en viel in slaap dus die heb ik zo dr prinsesheerlijke nest ingegooid… Donder dr op da die wakker word vd honger… Dus tot die tijd slaap ik met 1 oog open}

En ook ik mag morgen blijven liggen en wel een uur in de + want ik verlies een uur uitslaaptijd door die klok…

Maar met het topic hebben we het dus makkelijk uitgehouden tot de klokwisseling, op nu wintertijd? Hahahahaa
Vanmorgen melde ze zich om 7 uur dus viel wel mee vond ik zelf om 10 uur zat ik met buurvrouw en buurmeisje al voor dn deur en daar hebben tot 18. 00 uur gezeten, ben dn stoep nie afgeweest vandaag

Shit zow had ik nog niet gedacht…dat alsk naar bed gaat dat het dan al een uur verder is …en bedankt nu is me illusie helemaal omzeep!!!
(nee geintje nah wel klein beetje,ik mot zowieso straks weer aan dn bak want pippy kreeg na het eten weer een demonchild-bui…pffhhhtttt niet te zuinig na een 20 minuten helemaal dol kotste ze alles dr uit en viel in slaap dus die heb ik zo dr prinsesheerlijke nest ingegooid… Donder dr op da die wakker word vd honger… Dus tot die tijd slaap ik met 1 oog open}

En ook ik mag morgen blijven liggen en wel een uur in de + want ik verlies een uur uitslaaptijd door die klok…

Maar met het topic hebben we het dus makkelijk uitgehouden tot de klokwisseling, op nu wintertijd? Hahahahaa
Vanmorgen melde ze zich om 7 uur dus viel wel mee vond ik zelf om 10 uur zat ik met buurvrouw en buurmeisje al voor dn deur en daar hebben tot 18. 00 uur gezeten, ben dn stoep nie afgeweest vandaag

Goedemorgen, allemaal een goeie nacht gehad??
Hier was het vanmorgen 7.20…nieuwe tijd. Vond het er vriendelijker uitzien op mijn wekker van 6.20. Dus ik heb toen de kleine meid 7.50 wakker werd mijn vriend eruit gestuurd.
Wel een beetje jammer dat jij mij 8.45 wakker maakte…want hij moest voetballen. Dus kon ik er alsnog uit. GRRRR