De klok

Net nadat ik hier gepost had kreeg ik antwoord, dat hij sliep. Ze hebben niet naar boven gehoeven, hij lag alleen tegen zijn knuffels te kletsen en is tegen half 9 in slaap gevallen.

Krijg net door dat hij om half 5 voor de eerste keer wakker was door een hoestbui. Om 7 uur heeft ze hem bij haar in bed genomen en om half 8 naar beneden.
Weet niet of hij tussen half 5 en 7 nog geslapen heeft

Dus Mriek hij ligt niet in zijn eigen bed!!!

Sandra, nee we gaan zelf niets doen, René moet vanavond werken en ik kan nog niet veel met mijn spierscheuring. Dus gewoon heerlijk relaxed allemaal.

Liefs Michelle

@michele: voor herhaling vatbaar dus want je weet dat ie het dus goed doet.

Hier vannacht…grrrrrr…kwam ie om 2.50 en riep ie “mama ik wil een knuffel en een kus”…grrrrrrr…moet ik DAARVOOR wakker gemaakt worden!
Nee aaron, ga slapen!
NEEEEE MAMA…ik wil een kus en een knuffel!
MAAAAAAAMMMMMMAAAAAA wil je mij instoppen?
Ik ben dan al ontzettend in mijn eigen aan het Godverdomme…en boos erheen en gezegd: PLASSEN…en waga het niet om nog eens voor zoiets stoms te roepen!!!
Toen is ie weer gewoon gaan slapen (ik heb hem niet ondergestopt maar gewoon dekbed over hem heen gelegd)
Maar omdat ik dan ZOOOW wakker ben heb ik dus weer vanaf 10 voor 3 NIET meer geslapen.
En dan blijf ik bood omdat ik niet meer kan slapen dus vanmorgen even goed toe gesproken en gezegd dat ie dat NOOOIIT meer moet proberen.
“doe ik niet meer mama” zegt ie dan!

Gr, Danielle

Top Michelle! Dat kunnen jullie dus vaker gaan regelen!

Balen Danielle. Maar misschien helpt het als je probeert om je niet zo op te winden? Want al die adrenaline die dan wordt aangemaakt kan je natuurlijk een stuk minder goed weer in slaap komen. Ik zou proberen om niet op hem te reageren. En als je dan toch naar hem toe gaat, zo min mogelijk zeggen. Want hij heeft toch aandacht gehad nu, ook al was het voor hem misschien niet wat hij gehoopt had Ik weet dat het makkelijk gezegd is hoor, maar wel de moeite waard om te proberen, denk ik.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Oei, Mriek, als ik niet reageer blijft meneer gerust een uur bezig hoor!
En dan ben ik ook zeker zo wakker dat het niet meer lukt in slaap te komen.

Gr, Danielle

Oké, dan heb ik niets gezegd Oordoppen geen optie?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Oef Danielle! Wat een drama. Ik val eigenlijk altijd wel weer in slaap.
Ondanks dat het voorjaar wordt en iedereen meer energie krijgt zit ik volgens mij in een verlate winterdip.
Ik kan elk uur van de dag wel slapen. Dus gister avond om 8 uur ging het lichtje uit. Ben dus toen op de bank is slaap gevallen en 23.00 werd ik wakker en ben ik naar boven gegaan. De kids waren 6.15 wakker! En ondanks dat dat erg vroeg is en vooral voor het weekend was ik heerlijk uitgerust.

Morgen heeft mijn vriend vroege dienst! Dus kan ik nog wat langer slapen. Niet raar!!

Logeerpartij is goed verlopen Voor herhaling vatbaar.

Weet ook weer gelijk dat hij thuis is, gisteravond half 12 kwam hij bij ons maar ik sliep nog niet dus terug gelegd, daarna was het ff miepen dus papa een een slokje water gegeven want hij had “dorst” toen niet meer gehoord en ergens in de nacht is hij bij ons gekropen. Om 6 uur werd hij wakker en had nog wel verder geslapen volgens mij als papa er nog niet uit was geweest.

Liefs Michelle

Fijn dat het geslaagd was! Zijn jullie lekker bijgetankt?

Erik was gisteren om iets voor 7 uur wakker. De afgelopen nacht heeft hij van 1.30 uur tot ongeveer 2.30 uur lopen miepen. Ik dacht eng gedroomd. Erik klaagde over een klein mannetje dat hem prikte, wat dat ook maar mag betekenen. Ik vind dat toch altijd een klein beetje eng Hij was uiteindelijk wel weer in slaap gevallen en iets voor half 7 wakker.

Groetjes,
M

Hier was het gister 06.01! Toch veeeeeels te vroeg voor een zondag.
Vanmorgen was het 06.35. Een half uurtje later. Maar ja tis niet anders. Heb ze vanacht niet gehoord. Dus ja dan kan ik wel aardig leven met deze tijdstippen.

DAMES: aankomend weekend gaat de klok weer om

Hier lijkt er ineens een omslag te zitten in de tijden. Gisteren was Seth uit logeren en was daar 7.00 uur wakker. Vanochtend was het 7.05 uur, prima dus!
Jammer dat ik weer zo levendig heb liggen dromen, echter ging het dit maal over iets anders

Wat mij betreft hoeft die klok niet vooruit, anders moet ik Seth traks wakker gaan maken

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

Ja hoor mriek wij zijn wel wat bijgetankt
Is ook moeilijk in te schatten Mriek wat hij bedoeld

Anne wil je ook aan ons denken!!!

Liefs Michelle

nou dames, hier ben ik weer, ff een korte afwezigheid…ik was zo ziek als een hond …fijn die kids die je lekker aansteken met hun snot !
(pip vorige week ziekkies,en ja hoor kon dr dn donder op zeggen dat ik dan ook neerga! ) dus vrijdag …wast klaar ben smiddags na mijn werk in me nest gedoken en heel het weekend hondsbelabberd geweest… gisteren kreeg ik ineens mega pijn in me benen en onderrug… ff gegoogled, da kan na een verkoudheid nou wat een feest!
vandaag kon ik pippy naar het kdv brengen, want een hele dag met haar had ik niet overleefd, ik heb nu 2 van die iprofenklinkers in me mik zitten en nu heb ik in iedergeval geen pijn in me benen meer… owwww wat voelde ik mezelf ff vet zielig…

tis hier altijd een drama ziek zijn, want ik kan er niet tegen omdat ik zo’n angst heb om echt echt ziek te worden, zeg maar nog vet trauma aan de jaren dat mijn vader voor zijn dood geheel uitgeschakelt in bed lag…dus ik doe heel raar als ik ziek ben, waarop mijn man ook raar reageerd, en hier de spanning te snijden is !

maar goed we zijn er weer : pip slaapt redelijk meestal word ze nog een keer wakker, en de afgelopen 2 nachten kreeg ik haar netjes terug in bed en JE ZULT HET NIET GELOVEN ZE BLEEF ER OOK NOG LEGGE…tot smorgens 7.00 uur… nou echt … je klompje breekt ervan… nie normaal… vervolgens komt ze met een volgescheten kakbroek bij ons in bed! gisterennacht, fijn toen ik zon pijn had, wilde ze niet in haar bed, toen heb ik haar bij mij gelegt…en aangezien ik toch nie echt kon slapen heb ik haar na een kwartier teruggemopt in haar bed, en ze bleef wederom gewoon legge…

dus dat gaat okay (ik zit nu ff heel hard af te kloppen op me eigen kop …onbewerkt hout zit daar in )

maar dan nog een vraag: ben net bij de ALBERTHEYN geweest, en heb 4 volle spaarkaarten voor de efteling? iemand intresse…

want ik doe er niks mee, dus als je ze wil, wie eerst komt eerst maalt, ik stuur ze met alle liefde ff op !!

Pippy is geboren 17.07.2009

ow @miremady wat super dat het logeren goed is gegaan !!!
heerlijk …en ff lekker een kindloos weekendje gehad toch !
voor herhaling vatbaar voor mama of vond je het maar niks ?

Gets balen Sugars. Hopelijk blijft de pijn nu ook weg.

Enne zeker voor herhaling vatbaar Mama vond het heerlijk maar dat wist ik wel, vond ik bij Madelon ook altijd

Liefs Michelle

misschien heb je het al een keer gezegt hoor maar is dit echt de eerste keer dat hij ging logeren ? waarom? omdat je geen adresjes had, of ging het gewoon niet ?

want ik vind dat je het knap hebt volgehouden, want hij is al 3 …pfhhh ben blij dat pip af en toe ff uit logeren gaat…
zat ik me ineens af te vragen …

Erik is nu logeren. Kan ik morgen ‘uitslapen’, ook al moet ik werken. Om 7.45 uur de wekker zetten en zeker weten dat ik niet eerder wakker gemaakt word. Heerlijk!

Groetjes,
M

@Miremady: Sorry Wie weet piep ik over een week wel anders

Heerlijk Mriek, dat je morgen wat langer kan slapen! Lekker gegeten?
Seth heeft vanmiddag weer 2 uur geslapen en vanavond is hij ook weer gewoon gaan slapen, ik snap het nog steeds niet…

Liefs, Anne

Sugars, Dit was de eerste keer indd. Niet omdat wij niet wilden maar indd geen adres
Bij mijn schoonouders komt het nog niet in ze op om dat te vragen/ aanbieden en maar goed ook want hij zou van mij niet mogen, als hij iets ouder is en het zelf wil misschien.
Mijn ouders leven niet meer. Mijn broer eigenlijk nooit aan gedacht omdat hij alleen is denk ik.
Nu bij mijn vriendin dus en dat is niet eerder voorgekomen omdat hun veel problemen achter de rug hebben. En verder genoeg kennissen enzo maar niet waar ik mijn kind aan zou toevertrouwen (dat ligt aan mij hoor en niet aan hun)
Madelon was nog geen jaar toen ze al ging logeren, maar ja toen leefde mijn ouders nog en mijn ex schoonouders zijn ook een hele leuke opa en oma.

@mriek lekker hoor!!

@Anne niet over nadenken gewoon van genieten

Liefs Michelle

En jawel, ik ben meteen gestraft
Vanochtend was het 6.15 uur!! Jammer, oook gezien de moeie oogjes van Seth, hij was niet uitgeslapen!

Liefs, Anne

Hier was de oudste 6.20 wakker. Ze is bij mij in bed gekropen en ik heb de tv aangezet. Om 20 over 7 werd ik wakker van de kleine meid. Toen lag de oudste ook weer te slapen.
Dus op zich geen klagen hier!