nou dames, hier ben ik weer, ff een korte afwezigheid…ik was zo ziek als een hond …fijn die kids die je lekker aansteken met hun snot !
(pip vorige week ziekkies,en ja hoor kon dr dn donder op zeggen dat ik dan ook neerga! ) dus vrijdag …wast klaar ben smiddags na mijn werk in me nest gedoken en heel het weekend hondsbelabberd geweest… gisteren kreeg ik ineens mega pijn in me benen en onderrug… ff gegoogled, da kan na een verkoudheid nou wat een feest!
vandaag kon ik pippy naar het kdv brengen, want een hele dag met haar had ik niet overleefd, ik heb nu 2 van die iprofenklinkers in me mik zitten en nu heb ik in iedergeval geen pijn in me benen meer… owwww wat voelde ik mezelf ff vet zielig…
tis hier altijd een drama ziek zijn, want ik kan er niet tegen omdat ik zo’n angst heb om echt echt ziek te worden, zeg maar nog vet trauma aan de jaren dat mijn vader voor zijn dood geheel uitgeschakelt in bed lag…dus ik doe heel raar als ik ziek ben, waarop mijn man ook raar reageerd, en hier de spanning te snijden is !
maar goed we zijn er weer : pip slaapt redelijk meestal word ze nog een keer wakker, en de afgelopen 2 nachten kreeg ik haar netjes terug in bed en JE ZULT HET NIET GELOVEN ZE BLEEF ER OOK NOG LEGGE…tot smorgens 7.00 uur… nou echt … je klompje breekt ervan… nie normaal… vervolgens komt ze met een volgescheten kakbroek bij ons in bed! gisterennacht, fijn toen ik zon pijn had, wilde ze niet in haar bed, toen heb ik haar bij mij gelegt…en aangezien ik toch nie echt kon slapen heb ik haar na een kwartier teruggemopt in haar bed, en ze bleef wederom gewoon legge…
dus dat gaat okay (ik zit nu ff heel hard af te kloppen op me eigen kop …onbewerkt hout zit daar in )
maar dan nog een vraag: ben net bij de ALBERTHEYN geweest, en heb 4 volle spaarkaarten voor de efteling? iemand intresse…
want ik doe er niks mee, dus als je ze wil, wie eerst komt eerst maalt, ik stuur ze met alle liefde ff op !!
Pippy is geboren 17.07.2009