De klok

Oef Pjukje, hoe irritant! De afgelopen nacht én zo’n man. Die van mij wordt ook nooit wakker van enig gehuil en zou net zo kunnen reageren als de jouwe. Relatiecrisisje Hopelijk kan je een beetje bijslapen deze middag.

Ik moest Erik vanmorgen om 7.00 uur wakker maken (ik moest werken). Ook geen peil op te trekken, net als bij Seth.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

ow pjukje wat een hell…maar weer zeer mooi verwoord, lag weer ff dubbel… zie mezelf ook helemaal gaan…gelukkig word mijn man meestal wel wakker, en zo niet, dan zorg ik wel dat hij wakker word, dan schiet me been gewoon uit ! (bedoel hij krijgt pip op het moment toch nie in bed, dus ik ben zowieso de sjaak, maar wakker zul je dr van worre…en vooral als het al de 3e keer is, gedeeld leed… )

hoop dat je ff hebt kunnen knorren, al ist maar een ’ powernappie…’ en hoop dat het vannacht beter gaat… ik zou gewoon zeggen tegen je man dat je been vannacht uitschiet, en geef hem alvast een bak reserve speentjes… !!

Pippy is geboren 17.07.2009

Jee pjukje wat een ellende
Hopelijk vannacht een betere nacht.

Hier kwam meneer om 10 over half er tussen gekropen maar was geen succes allemaal draaien en hoesten, dus toch maar terug in zijn eigen bed gelegd. Vanochtend toen papa zijn wekker afliep lag hij ook bij ons maar heel vaag i de verte wat van gemerkt

Liefs Michelle

Hay…ik ben er weer
Heb een topnacht gehad. Lag half 9 in mijn mandje, dacht nog ff tv kijken. Ergens tussen het kijken door ben ik in slaap gevallen en toen de oudste wakker werd stond de tv nog aan. Dus tv uit en daarna heb ik me omgedraaid. Het was ondertussen weer stil in de kinderkamer.
De hele nacht hebben de kids geslapen! Heerlijk!!!
Mijn vriend is 6 uur uit bed gegaan, heb ik trouwens niks van meegekregen :smiley:
Ik werd wakker van een dochter die zag twee beren broodje smeren aan het zingen was. Lekker wakker worden…totdat ik op de wekker keek. 20 over 7!!! Binnen 30 min moest mama een baby en een peuterpuber hun buikjes gevuld hebben, de haren in de staart…de kids dan en een net pakje kleren aan.
Dus de oudste met een bak vla aantafel gezet. Brood gaat er nog niet van harte in, dus dan maar vla. De kleine smurf een fles warme melk en snel een stukje brood en ik had halvewege de trap al besloten dat mijn auto weer een priverestaurant ging worden. Een ontbijt voor 1 met een lekker muziekje hard aan:D.
Uiteindelijk heb ik het gered. Kids afgeleverd en iets harder gereden dan eigenlijk mag van meneer de politie…maar ik was op tijd op mijn werk.
Toch maar weer een wekker gaan zetten.

Wat fijn Pjukje, ze kunnen het! Haha, jij zette dus al geen wekker meer? Dat ben uk altijd blijven doen, in het kader van hoop doet leven. Ik hoop voor jou dat de komende nacht weer zo goed gaat! En voor de rest van de mama’s en mezelf ook, natuurlijk

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hier blijft het schommelen tussen half 6 en kwart over 6. Maar bijna vrijdag!!!

Hopelijk gaat het goed

Liefs Michelle

Nou, hier is een wonder gebeurd! Seth is al een paar dagen na half 7 wakker, zo ook weer vanochtend.
Terwijl hij ook elke middag een flinke tuk doet… Snap jij het, snap ik het

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

ow hahaha ik ken da ; hoef me wekker nie te zetten … maar ja dan slapen ze door …rotzakke hahahaha! en dan ist haasten !
ik zet nu ook weer gewoon standaard me wekker…
pip heb vannacht ook weer doorgeknort, maar ja wel ff meegerekend dat madam nie helemaal lekker in haar velleke zit … dus da helpt , dan legt ze helemaal nokkie …

Pippy is geboren 17.07.2009

Nee Anne, ik snap het niet. Ik snap m’n eigen kind al niet, laat staan dat ik Seth snap

Erik riep mij vannacht om 4.15 uur. Dikke doei. Dus ik ernaar toe en gezegd dat hij lekker weer moest gaan slapen, want midden in de nacht. Zonder protest doorgeknord tot 6.35 uur. Hij zal wel hebben gevoeld dat hij toch nog moe was.

Groetjes,
M

Ga me bijna zielig vinden zo in me uppie Ik wil ook half 7!!!

Liefs Michelle

En Michelle, is je wens uitgekomen vanmorgen? Erik was om 6.35 uur.

Groetjes,
M

Nee Mriek, 6 uur was hij van de partij

Net helemaal hyper naar de psz gebracht want hehe eindelijk mag hij gaan logeren, be benieuwd of hij zo enthousiast blijft

Liefs Michelle

Pff… Ik ben helemaal gesloopt!
En het komt niet eens door Seth
Hij was keurig half 7 wakker (wel van papa’s wekker…).
Ben er veel te laat in gegeaan gisteren, doordat ik een taartworkshop had waar ik tot 12 uur was. Vervolgens heb ik heel de nacht liggen dromen, (over mijn ex???!!) en werd zeer vermoeid wakker.
Seth die kon vanochtend natuurlijk zijn kakel niet houden, dus voor mijn gevoel heb ik er alweer 2 dagen op zitten

Liefs, Anne

Balen Michelle! Hopelijk kan je de komende twee ochtenden lekker uitslapen!

En balen Anne. Wat droomde je dan over je ex?

Groetjes,
M

@Mriek: Haha, uhm… niet verder definieerbare taferelen (daar houden we het maar bij). Af en toe hoop ik ook dat ik geen gekke dingen in mijn slaap zeg, haha!!

Liefs, Anne

Ik heb alweer eeen paar dagen geen verkeerde meldingen.
gister en eergister ook geloof ik…was het 6 uur en doorgeslapen!
En vanmorgen was het zelfs half 7! (vanaf kwart voor 7 gisteravond) maar nu heb ik hem wel 3x gehoord tot 23.30

ennu Erik ook weer goed!
ben benieuwd hoe Dylano zijn logeerpartij gaat vinden!

Gr, Danielle

Heerlijk Danielle!

Haha Anne, logisch dat je moe wakker werd

En Michelle? Ligt Dylano al lekker te tukken bij z’n logeeradresje of weet je dat niet?

Groetjes,
M

Mriek heb geen idee want krijg geen antwoord meer hahaha dus denk dat ze boven bij hem is

Liefs Michelle

Spannend Michelle dat Dylano 2 dagen uit logeren is.

Gaan jullie wat leuks doen of is het zomaar?

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

En Michelle, nog informatie? Hopelijk ligt hij niet in z’n eigen bed

Erik was om 5.45 uur! GRRRRR!!!

Groetjes,
M