De klok

De nacht is goed gegaan. Ik heb haar niet gehoord! Maar ze was wel ergggg vroeg wakker. Iets voor 6en! Heb niet eens bewust meegekregen hoelaat het was.
Ze heeft nog wel ff bij ons gelegen. Want ik was echt niet in staat om uit bed te gaan.
Toen de kleine smurf half 7 wakker werd heb ik mijn vriend wakker gemaakt. Zo bijzonder dat hij door alles heen slaapt! En hem verzocht om met de dames naar beneden te gaan.
Ik had net mijn klepjes weer dicht dat ik mijn vriend hoor roepen…wakker worden…de oudste had weer overgegeven. En dan raakt hij dus in de stress he! Eem kotsende peuter, en een baby die omkruipt. Als hij de kleine meid nou ik de kinderstoel had gezet dan had hij alle tijd voor de oudste.
Maar goed, toen kon ik er dus ook uit! GRRRRRR.

De oudste heeft het flink te pakken. Ze wil zo graag drinken en een beschuit. En dan eet ze het flink op…maar het duurt maar ff en dan komt alles er weer uit!
Dus die ligt nu met een zetpilletje op de bank te knorren.

Vervelend Pjukje! Beterschap voor de oudste!

Michelle, waar gaat Dylano logeren? Fijn dat het kan, hopelijk gaat het goed!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Nou, hier was het 6.30 uur. Op zich redelijk, maar ik was nog zóóó moe!!
Gelukkig werkte het weer helemaal mee vandaag heerlijk!!

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

@mriek
Bij mijn vriendin in zundert en bij zijn peettante (is de dochter van mijn vriendin )

Ik dacht vorige week ik moet hem natuurlijk wel voorbereiden, maar owww wat heb ik daar een spijt van. het gaat hele dagen, ik nu naar Wendy toe? Mag ik dit meenemen? etc. Hij heeft er dus megaveel zin in. Hoop dat het goed gaat.

Liefs Michelle

nou hier ist helemaal goed gegaan, ze heb bij mieke van 18.15 uur tot 07.00 uur geslapen, hoppa de hele nacht door (dus dat zijn al 4 nachten op een rij !! )
en ze vond het geweldig, nu is de mama van mijn maat een echte hippie… heerlijk mens met mega veel frutsels in huis en ze maakt kunst met poppetjes dus ze kon helemaal uit haar pan gaan…

en ik showde net haar kussen …nou ze is nie meer uit haar bed gekomen, hoefde geen verhaaltje voor te lezen, ze wilde slapen op haar nieuwe kussen hahahaha, heel fijn dus, dus we gaan voor doorslaapnacht nummer 5 !

Pippy is geboren 17.07.2009

Fijn dat hij er zin in heeft, Michelle. Hopelijk is dat een goed voorteken.

Alle nieuwe dingen zijn in het begin leuk, Sugars

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ik lees dit topic al heel lang mee (niet elke dag) en ik vraag me toch weleens af hoe jullie dit overleven joh? Ik zou het volgens mij echt NIET trekken, elke dag zo vroeg! Dan duurt de dag toch eeeeeeuwen, of went dat? Ik heb wat dat betreft respect voor jullie hoor, ik zou denk ik elke dag staan vloeken en janken! Zitten jullie dan echt al tegen zessen beneden? En wat doen jullie dan?

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Ik vloek ook bijna elke ochtend, hoor. Haha! Als ik moet werken ligt 'ie bij mij in bed tot om 7 uur de wekker gaat. Hij kijkt dan tv en ik probeer dan nog wat te doezelen. Op m’n vrije dagen liggen we langer in bed, ik ga niet voor achten naar beneden. En op zondag slaap ik uit.

Ik dacht ook dat ik dit nooit zou trekken, maar toch lukt het. Je lijf raakt eraan gewend?

Maar de dagen duren soms wel lang ja, met een bijna kleuter die zich steeds meer verveelt thuis.

Groetjes,
M

@rainbow, ja hoe trek je dat? Op de autom. piloot denk ik. En net wat Mriek zegt je lichaam went eraan.
Ik kan ondertussen heel goed met wat minder slaap. Als ik iedere nacht in ieder geval maar 5 uurtjes achter elkaar kan slapen dan gaat het goed. Wordt ik in die 5 uurtjes ook nog gestoord door een van de kids dan breek het me na een paar dagen wel op.

Hier is het zo…hoe zieker de oudste is hoe minder dat ze slaapt! Dus hier was het vanmorgen 20 over 5! Daar zat ze in bed. Mam ik ben klaar met slapen!
Gelukkig kreeg ik haar nog wel zo ver dat het licht uit mocht en dat ze nog ff ging slapen, maar een uur later hoorde ik haar alweer huilen. Heb ik bed geplast! Dus een schone pyama broek aan en nog ff bij mij in bed gelegen.
En ook de kleine smurf melde haar al ver voor 7en! Dus we zaten 6.45 aan de ontbijttafel.
De oudste is zo ziek!! Ze houd echt niks binnen, overgeven en diarree. Ze kon de trap niet eens afkomen. Ze heeft net een bekertje water gehad. Nog maar ff aankijken en anders toch de dokter bellen…zie trouwens net over mijn schouder dat ze alweer in slaap is gevallen!

Ow en @rainbow…wat we doen s’morgens vroeg. We ontbijten eerst ff en dan mag de tv aan. Ondertussen spelen de kids wat en leeg/vul ik de vaatwasser. En doe ik vast een was.
Om 8.00 gaat de tv uit! Dan gaan we in bad/douche. Dan gaat de kleine meid op bed en gaan de oudste en ik naar beneden.
Tegen 9.30 is de kleine meid weer wakker, op maandags gaan we altijd naar mijn moeder te koffiedrinken.
Dinsdag, woensdag en donderdag werk ik. Dus dan is vroeg opstaan ook geen probleem. Ik moet er dan tussen 6 en 7 af. Vrijdags ben ik ook vrij. Dus dan gaat het hier hetzelfde alleen gaan we dan niet om koffie, maar gaan we met mijn moeder om boodschappen.
Ik vind alleen de zondag lang. Zo’n doelloze dag, dus meestal is dat mijn uitslaapdag. Mijn vriend voetbald, dus die moet meestal vroeg weg tussen 9 en 10. Dus dan neem ik de “dienst” weer over.
S’middag gaan we meestal ff naar de voetbal toe.
Ach zo wat je!
Hoe laat zijn jou kids wakker??

Ik heb hier de meest luxe positie, want René moet er uit om kwart over 6 dus als Dylano eerder is gaat hij er toch uit zodat ik nog kan slapen tot 7 uur en op schooldagen tot half 7.

En tja het went schijnbaar want gister waren René en ik al om 7 uur wakker en Dylano werd om 5 over 7 wakker van ons gedraai

Zul je meemaken dat als hij volgend weekend logeren is dat we ook zo vroeg wakker zijn

Liefs Michelle

Erik was vanmorgen om 6.40 uur, ik vond het nog te doen

Groetjes,
M

Ow ja hier was het 6 uur, hij werd wakker toen papa er uit ging, ik trouwens ook Ik was om kwart over 10 al gaan slapen maar dat is toch te vroeg.

Liefs Michelle

Ja, ook hier was het weer 6.20 uur. Gelukkig wilde hij zelf gaan spelen, dus mocht hij tot 7 uur spelen. Dan is het tijd om te ontbijten en te douchen, want om half 9 moet hij op school staan.
Dat is ook een voordeel hier: Hij gaat 3 ochtenden in de week naar de PSZ en dan moeten we 7 uur wel gaan ontbijten. De andere 2 dagen gaat hij naar mijn schoonmoeder en daar lever ik hem vaak ook op tijd af.

Liefs, Anne

nah ja je ken ook hebben dat ze het niks vinden, als je denkt dat ze ergens aan toe zijn… vannacht ging het minder, of anyway,mevrouw had mega koort… nie normaal pakte haar op en het leek wel een gloeiende steen uit de sauna, nou dan ga ik nie moeilijk lopen doen, als je ziek ben wil je 'je mama… 'da heb ik nog wel en ik word bijna 32…dus lekker naast me gelegt, paracetasnolletje in haar holletje…en gelukkig was ze vanmorgen weer helemaal parraat… net kreeg ze weer koorts…ze wilde no way in bad, nou ja dan niet …en ze sliep binnen 5 minuten, heb haar nog maar een pilletje gegeven, want ze zit nie lekker in haar velleke…als ze zo vrijwillig om kwart over 6 plat gaat… dus we kijken hoe het gaat vannacht. moet straks nog ff naar de nagelstyliste…dus ik hoop dat ze dan ff doormaft, maar zeg al tegen manlief, nie moeilijk doen, neem haar maar gewoon mee, want het is een zielig vogeltje vandaag…gerum…

hoest met de grote kleine meid pjukje, hoop dat die zich al wat beter voelt…?

Indd niet moeilijk doen dan Sugars, doe ik ook niet Beterschap met Pippy!

Liefs Michelle

@sugers, beterschap met Pippy! Niks aan een ziek kind. De jongste is er weer redelijk. Ben nog niet helemaal tevreden. Maar nu is de oudste ontzettend ziek. Hoge koorts, overgeven en diarree. Vanmorgen kon ze niet eens uit bed komen, ze zakte gewoon door haar benen. Dus die is van bed op de bank gaan liggen. Daar heeft ze nog 2 x geslapen. En zo vanmiddag ging het knoppie om. Ze stapte van de bank, keek me aan zegt, ik wil eten want dan kan ik naar beppe (oma) toe. Whahaha!
Gek kind! Deze uitspatting was trouwens van korte duur hoor. Binnen notime lag ze weer plat.
Hopen dat ze snel weer opknapt. Ze is idd vanavond ook lief gaan slapen.

Beterschap voor Pippy! Hihi: een paracetasnolletje in haar holletje…

Groetjes,
M

Beterschap voor de zieke vogeltjes!!

Seth was vanochtend keurig om 7 uur wakker!! (geen peil op te trekken, dat kind… Gister had hij in de middag ook al 2,5 uur geslapen en moesten we hem nog wakker maken.) Helaas was ik al wel om half 7 wakker, gewenning hè

Liefs, Anne

nou hier ook geen koorts meer gehad, heel de avond braaf stil geweest… ze is vannacht wel ergens bij ons gekomen, om 3 uur had ik er de pleuris van…van de houtzagerij naast me…dus ik voelde 2 kleine voetties, ben ik mooi in haar bed gekropen…pfhhhh da gesnurk, alsk me eenmaal ga ligge ergeren, dan kan ik hem wel wat, snap nie dat dat kind er tegen kan… nou ja die snurkt ook nog net nie zo hard !

en vanmorgen moest ik om kwart voor 7 de deur uit, en heb echt geslopen door het huis, dus papa en pippy hebben nog ff door kunne knorre…maar ze was erg vrolijk vanmorgen zei papa, en geen koorts! halleluja

Ik ben op! Kapot, door de midden! Slaap tekort.
Wat weer een ruknacht zeg. De oudste heeft goed geslapen hoor. Niet gehoord.
Maar die kleine. Van kwart voor 9 tot half 10 brullen, hoesten, volle neus.
Na een zetpilletje viel ze in slaap.
Om 1.00 weer huilen/overstuur, recht gelegt enz enz. Na 30 min is ze weer in slaap gevallen.
En toen was het half 3! Van half 3 tot half 4 wakker, huilen/ brabbelen enz enzz. Ik was er een aantal keer geweest en toen was ik er zo klaar mee. Dacht ga zo wel op de bank liggen.
Dus ik maak mijn vriend wakker zeg tegen hem, bemoei jij je ook ff met de kleine meid. Staat hij verdwaasd op doet het licht op en zal zijn kleren aantrekken. Schat, het is iets na 3en…je hoeft nog niet te werken. Je kind huild…al heel lang.
Maar ook hij kreeg haar niet stil. Nou toen werd deze mama boos. Ik wil slapen, dus ik er weer heen, streng toegesproken, speen erin geplugt en ben in bed gaan liggen met het kussen op mijn oor. Zegt mijn vriend ook nog doodleuk, nou heeft dat nou zin om kwaad te worden, ze is gewoon niet fit, ze zit vol en ze hoest.
Nou op zo’n moment is het bed echt te klein!!
Maar goed, het werd stil in de babykamer. Mama heeft gewonnen. 05.40…weer die kleine, nu hoefde ik er alleen maar ff heen, speen erin en weg was die weer. Maar nu was de oudste ook wakker, ze had het licht al op. Nou met veel praten heb ik haar in haar bed weten te houden. Toen papa om 6.00 uur uit bed ging was de oudste weer wakker…of nog steeds. Zegt hij tegen mij zal ik haar ff bij jou leggen. NEE! Er moet geslapen worden.
Dus nadat hij de oudste had ingestopt is die lief gaan slapen. De kids waren tussen half 8 en kwart voor 8 wakker.
Ga nu ff met de oudste op de bank een knippertje maken. Trusten!!