De klok

jeeeeeee!!! kind heb weer doorgetukkert vannacht … !!! 2e nacht op een rij (storm voor vanavond … hihihihi , hoop het niet )

en zowaar te laat op me werk, omdat me 2.5 jarige wekker niet optijd afging !!!

Pippy is geboren 17.07.2009

Wauw Sugars, wat fijn, die paar goeie nachten achter elkaar. Erik was vanmorgen om 5.45 uur wakker! Ik heb me toch een potje gevloekt Gezegd dat 'ie naast mij moest gaan liggen en z’n ogen en mond dicht moest houden. Ook dat ik er helemaal klaar mee ben, met dat achterlijke godsgruwelijk vroeg wakker worden. Kortom, ik was niet heel lief. Maar goed, gelukkig kreeg ik net wel een kus van 'm, dus helemaal verbruid heb ik het niet

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Wow goed van pippy!!!

Foei Mriek kan het me helemaal voorstellen.
Hier de laatste 2 dagen 6 uur.

Liefs Michelle

Goed van Pippy! Nu hopen dat ze het doorzet.

Ow Mriek…hier vanmorgen hetzelfde. De oudste riep om 10 over 6. Ik ben wakker.
Dus die is bij mij in bed gekropen. Heb de tv aangezet en daarna mijn wekker gezet. En tegen haar gezegd dat ze haar waffel moest houden totdat de wekker ging. En dat ging goed! Ik heb nog lekker gepit en mevr. heeft tv gekeken.
Nu toch echt hopen dat ze het weekend weer iets langer gaat slapen hoor!

Hier was het vanochtend pas 7 uur!! Heerlijk
Seth had het ook echt nodig: Hij is vanaf het moment dat hij van het kdv kwam, tot hij naar bed ging aan het brullen geweest. Hij was echt niet voor rede vatbaar, zo moe was hij.
En dat is ook niet gek, 5.45 uur wakker, PSZ en KDV, in de ochtend en middag buiten spelen, ik zou ook kapot zijn!

Vanochtend was hij weer helemaal vrolijk

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

Herkenbaar Anne, zo gaat het hier 's avonds ook vaak met Erik als hij vroeg wakker was en een dag kdv erop heeft zitten. Dan adem je pas weer uit als hij in bed ligt, zeg maar

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

ow ja heel herkenbaar, drama drama na een dagje kdv…of na 2 dagen,daarom vrees ik ookal voor vanavond, dan is het EN 1 dagen geweest, en mama moet wat doen savonds…dan sta ik dadelijk toch weer gehaast te doen, en dat moet ik vooral vermijden vandaag… want da heb die snuiter meteen door

Hihi. Mriek, dat spreekt mij meteen weer aan want hier was het OOK 5.45 vanmorgen.
Om 6 uur mocht hij toch komen omdat ie BLEEF roepen…gezegd"STIL, hou je mond…godver ALLE kindjes slapen nog en JIJ bent altijd ZO vroeg.

Ook niet lief naar hem toe

En Joepie…vanstraks zei hij ook LIEVE mama!

Gr, Danielle

Haha Danielle, gelukkig herken je het. En gelukkig koesteren onze zoons geen wrok

Groetjes,
M

DIT kind komt gewoon van een andere planeet !

5.29 was het

Heb hem al 15 keer gezegd wat een raar kind ik hem vind

Belooft ie bij ons in bed te gaan slapen (doet ie ook nooit trouwens) maar ja ik dacht: misschien heb ik dan nog rust…maar ja…dat hoeven we ook niet meer te proberen.

Ik heb hem nu ook gezegd dat ik erg boos over hem op ikkeben ga schrijven en dat ik vandaag niet met hem speel.

Gr, Danielle

@danielle…volle maan he! Hier ook al zo’n K* nacht. De kleine meid is van 3.45 tot 4.30 wakker geweest. Gewoon spelen en brabbelen in bed. Toen die eenmaal stil was riep de oudste die had een droom of zo. Nou toen was ik zo wakker dat ik niet meer heb geslapen en heb liggen wachten dat de kids wakker werken. De oudste was 6.30 en de kleine meid 6.45.
Voel me nu erg brak en merk dat ik veels te weinig heb geslapen. Hopen dat de oudste tussen de middag ook ff een dutje wil doen…dan kan ik ook nog ff plat!

@sugers…hoe is het bij jullie gegaan? Pip rustig in bed gekregen??

Wat balen allemaal weer.

Madelon slaapt hier en dan moet er altijd eentje op de bank of logeerbed in de kamer, maar ze kiezen altijd voor de bank

Papa heeft hier dus op de bank gelegen omdat die er om 10 over 6 uit moest voor zijn werk. Dylano is ergens vannacht tussen Madelon en mij ingekropen en die werd wakker van papa
Volgens mij tegen 6 uur dus ik ben er om 7 uur uitgegaan toen papa wegging, normaal blijf ik dan nog lekker liggen met een bak koffie, maarja dat kon ik Madelon natuurlijk niet aandoen. Maar weer zaterdag en als papa er niet uit had gehoeven weer langer geslapen als de rest van de week, snap er niet van.

Liefs Michelle

Zal ff proberen om mijn twee kleine monstertjes hier op de site te krijgen:

Leuk Pjukje, foto’s van je kindjes! Zien er niet uit als boefjes

De volle maan had op Erik dan een goede invloed: klokje rond geslapen afgelopen nacht. Van 19.00 uur tot 7.00 uur. Vreemd toch?

Aaron was dus echt weer bizar vroeg, irritant!

Groetjes,
M

Nou Seth was ook weer 6.00 uur vanocchtend, helaas!!
We waren wel ruim op tijd voor onze speeldate
Nu ligt hij er net is en ik denk dat hij flink ligt te snurken, hopelijk morgen wat langer!

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

Hoop ik ook, Anne! Ze hebben zich in ieder geval moe genoeg gemaakt, daar zal het noet aan liggen. Erik lag om 7 uur alweer nokkie, had in de auto maar een kwartiertje geslapen.

Groetjes,
M

Hou me hart vast hoe deze nacht gaat lopen. De jongste is weer helemaal hersteld van haar dubbele oorontsteking, en nu is de oudste ziek. Ze heeft net overgegeven, dus die moest weer onder de douche.
Maar op een 1 of andere manier is overgeven voor haar heel makkelijk en ze heeft er ook totaal geen moeite mee. Ze kotst, dan mag ze douchen en gaat daarna lief weer verder slapen.
Ik hoop maar dat ze deze nacht nu gaat doorknorren! En dat haar maag helemaal leeg is!

ow gerum pjukje beterschap met de grote kleine… gerum maar ja kotsje hier en daar ken wel opluchten… pip heb vannacht voor de 3 keer op een rij doorgeknort…wel om 6.15 paraat dan komt ze weer stiekem naar ons, wij denken dan altijd dat het midden in de nacht is, dus vanmorgen weer lekker schelden… keek ik op me klok wast kwart voor 7…
dus wel kei knap van haar, gelukkig geen relle tijdens de kappersessie gisteren, want die was tot half 12 bezig, en nog 2 dinnetjes over de vloer…en schoonbroertje dus heel de kiet zat tjokkie vol…en ze begon net te piepen toen iedereen pleite was… nou ff gaan sussen en binnen een 10 minuten lag ze weer lief te tukken tot kwart over zes vanmorgen in haar eigen bedje, halleluja…

nu ging ze vanmorgen naar de moeder van een maat van mij tot morgenmiddag…dus wij zitten hier lekker kinderloos te sjille, en morgen ff lekker uitslapen, heerlijk…en maandag heb ik ook een dagje kindloos, zij naar kdv en mama op de bank met me nieuwe DVD serie …the borgia’s… verhuis ik van me bed naar de bank, heerlijk lui, heb al gepoetst en de bedden verschoont, dus hoef niks te doen, joehoeee!!!

ik heb als verrassing als ze thuiskomt, een kussentje voor haar bedje, want volgens mij heb ze daar heel behoefte aan, want ze verzamelt alle knuffels onder haar hoofd, als kussen en nu heb ik een mooi kussenhoesje en een mooi kussentje voor haar klaargelegt… voelt ze zich weer een hele pief! hihihihi

Hoe ging de nacht, Pjukje? En heerlijk Sugars, vandaag en morgen. Jaloers! Geniet er lekker van!

Erik was vanmorgen weer om 6.15 uur. Geen peil op te trekken, op die jongen. Gisteren 7 uur, nu dus weer drie kwartier vroeger. Blijf het lastig vinden dat je nergens van uit kan gaan, omdat het zo wisselend is.

Groetjes,
M

Lekker Sugers!!!
Ik volgende weekend dan gaat hij voor het eerst logeren, en gelijk 2 nachten als het goed is.

Pjukje beterschap met je meissie, hopelijk is de de nacht een beetje goed gegaan?

Mriek balen weer

Hier was het 7 uur!!! Wel bij ons in bed ,geen idee hoe laat hij is gekomen, giteravond wel een paar keer naar toe gemoeten omdat hij lag te huilen iedere keer wakker door verstopte neus en gehoest. Dus was al voorbereid op een rotnacht maar is perfect gegaan

Liefs Michelle