De klok

Ik heb ook een uitschieter vandaag, het was hier 6.50 uur!! Niets te klagen dus
Hij was ook echt bekaf gisteravond dus sliep ook al 7.45 uur, zonder mopperen.

@Michelle: Bah, dat is echt VEEL te vroeg!

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

nou ja ik had gisteren weinig te melden kind doorgeslapen en in haar eigen bed, vannacht weer ander verhaal…
om 00.00 uur werd ze wakker, en wilde echt nie in haar bed, stond in een hoekkie aan de andere kant van de kamer, dus denk ga nie moeilijk doen, dus heb haar in manlief zijn bed gelegt…
maar toen ze erachter kwam dat haar papa er nog niet lag, wast gillen om dr vader, nou die kwam maar naar bed, en daarna wast weer knokken met hem want hij moest opschuiven… pfhhh
en vanmorgen wilde ik net vertrekken, stond mevrouw ineens in de keuken, ze maakt dus voortaan zelf het traphekkie open, en loopt gewoon naar beneden …dus moet ff kijken of we het traphekkie van me ma bij ons kenne ophangen,want ja dan heb ik er weinig aan, als ze hem gewoon openmaakt…

Pippy is geboren 17.07.2009

Die Pippy is ook een mooie hoor, pffff…gelukkig slaapt Erik 's nachts door en maakt hij (tenzij hij ziek is) het ons wat dat betreft niet moeilijk. AFKLOPPEN!!! Erik was vanmorgen om 6.35 uur wakker.

Michelle: wat vroeg!!!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hier gaat het ook redelijk. Op en af eigenlijk. Dochterlief sliep vorige week redelijk uit, maar nu is het weer wat eerder. Van 7.30 uur naar 7.00 uur en nu naar 6.30 uur. Hopelijk blijft het hierbij, maar de tanden komen er volgens mij weer aan, dus het zal nog wel weer een paar keer wat eerder worden.

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

nou mriek het is inderdaad een figuur… word er soms echt knettergek van …bijna dagelijks zeg maar, vandaag kwam ze thuis uit het kinderdumpverblijf, kon dr wel meteen achter het behangplakken da kind ken zoveel en zo hard gillen dat ik gewoon me oordoppen in heb gedaan… pfhhhhh…en daar heb je ook zo’n vette behoefte aan na een dag werken, halleluja…

maar goed ze ging nu redelijk lief slapen dus laten we hopen dat ze vannacht geen bonje gaat lopen maken met haar vader…pfhhh doe in iedergeval zeker het slot op de buitendeur, kind pakt gerust haar rugtas en gaat op pad

't Is echt een Pippy Misschien moet je een aapje en een paard voor d’r kopen en haar lekker een paar weekjes alleen thuis laten. Ze redt zich vast prima

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

welja die maakt wel een pannetje ‘spijkersoep’!

ze werd net trouwens wakker, ff naar toegegaan, binnen 5 minuten lag ze weer zwaar te snurken, pfieeff da viel weer nie tegen !

Gelukkig maar! Hoe laat was ze vanmorgen? Erik was om 6.30 uur, dus dat was op zich prima.

Groetjes,
M

Hoi meiden,

Even een vraagje hoor. Jullie hadden het erover hoe blij jullie zullen zijn als de zomertijd in gaat en de klok weer vooruit gaat. En ik vraag mij af waarom jullie daar zo blij van worden?

Ik snap dat 7 uur dan weer 8 uur 's ochtends is maar hier wordt moppie opeens tussen half 7 en 7 uur wakker terwijl ze voorheen steeds tussen half 8 en 8 wakker werd. Ik denk dat het komt omdat het vroeger licht wordt en de vogeltjes fluiten en in de zomer wordt het nog veeeeel vroeger licht dus ik hou mijn hart vast. Maar misschien hebben jullie de ervaring dat ze dan langer slapen?
groetjes,
Wendy

Kinderen hebben het meest liefde nodig als ze die het minst verdienen…

@moppiesmama nee die ervaring heb ik niet, maar het is begonnen toen hij terug ging dus hoop nu gewoon dat hij dan weer langer slaapt Zonder hoop is een mens nergens

Pffff weer kwart over 5 daar word ik toch echt niet vrolijk van

Liefs Michelle

welnee… da zal echt wel nie helpen, ik word zowieso altijd een stuk blijer als die klok weer verschuift, haat die wintertijd… en wij hebben geen vogels… wij hebben brommers en lantaarnpalen… hahaha dus daar legt het hier nie aan…

nou madam die werd om 6 uur al een beetje wakker, tussen ons in …zowieso die was weer gearriveerd, weet nie hoelaat want ik lag kei nokkie …
maar om 6.20 uur was ze dr wel klaar mee…ghhrrrr…maar ja ik ging om 6.50 uur de deur uit, beetje pech voor papa

Aha wishfull thinking dus Jammer, hoopte op geruststelling maar niet dus.
Maar ik mag niet klagen hoor met onze tijden tot nu toe, sterkte meiden!
groetjes,
Wendy

Kinderen hebben het meest liefde nodig als ze die het minst verdienen…

Hier wordt het met de dag vroeger. Lize was nu om 5.30 uur. Doorgelekt, dus verschoond en (gapend) teruggelegd, maar no way dat ze ging slapen. Na een kwartier krijsen, toch maar eruit gehaald. Ik moest er zelf om 6.15 uur uit om te werken, maar toch, die 3 kwartier eerder is dan niet grappig.

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Nee hoor, het zal er niet later om worden als de klok weer vooruit gaat, maar wat Michelle zegt: zonder hoop geen leven

Groetjes,
M

Hier gaat het de laatste dagen weer erg goed met het slapen. De kids zijn tussen 7 en 8 wakker. Dus ik leef ff in luxe!
Onze kleine meid heeft een dubbele oorontsteking. Dus die slaapt op het moment heel veel. Afgelopen maandag heeft ze 20 uren geslapen. En als ze wakker was, was ze aan het huilen. Gelukkig slaat de antibiotica aan dus we gaan weer de goeie kant op.
Hoop wel dat ze net als nu lekker blijft uitslapen.

Hier ging het 3 nachten goed…van 7 tot 6…en doorgeslapen.
Vannacht ging het door domme mama slechter:ik was gister zo dom om hem boven toen hij naar bed ging zijn trui niet uit te doen waardoor hij met hemd en trui naar bed is gegaan ipv payamatruitje.
Dus lag hij veel te warm in bed onder een 4 seizoenendekbed.
Maar dat zegt ie dan niet dan begint ie alleen ,maar te roepen
En vanmorgen 6 uur kwam ie bij ons en zegt ie :“mama ik heb met mijn trui geslapen”!
oeps, dacht ik…dat zal de reden zijn geweest van zijn wakker zijn…veelste warm…

Hoop dat het vannacht weer goed gaat.

Maarre…wij hebben bedacht om Aaron voortaan een uur later naar bed te doen als de klok wordt verzet.
Wat ie nu om 7 uur in bed ligt wordt het dan 8 uur en dan is het smorgens 7 uur ipv 6 uur en hoeft ie het uur verschil niet aan te passen.
Hoe gaan jullie het doen?

Gr, danielle

Nog niet over nagedacht Danielle. We zullen eens even zien, waarschijnlijk doen we niets bijzonders. En hoezo vergeet je hem z’n pyjamatruitje aan te doen dan?

Erik was vanmorgen om 6.15 uur wakker.

Groetjes,
M

Nou… hier was het weer 5.45 uur vanochtend, bah!
Heb het terug in bed gelegd, na een flinke huilpartij, maar na een kwartier stond hij weer naast ons bed. Vanaf 6 uur mag hij ook bij ons liggen, tot de wekker gaat om half 7.

Wij gaan niets speciaals doen, met de klok verzetten, zie vanzelf wel wat er gebeurd.

Liefs ,Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

Hier was de oudste 6.20! Mama was helemaal nog niet zover om wakker te worden.
Maar ze had de slaap uit! Dus ze heeft tot 7 uur naast mij gelegen.
De kleine meid was 7.15 wakker. Dus niks mis mee.

De dames slapen nu beide…zal ik ook ff???

nou hier hadden we weer een doorslapertje vannacht … hiephoi ! ze kwam vanmorgen om een uur of half 7 pas aangewaggeld, na 2 minuten in bed vond ze het welletjes, en wilde mevrouw alweer naar beneden peren… nou da gaat dus nie meer door want vanavond schroef ik dat andere traphekkie ertussen…

ow pip sliep vannacht in haar peruaanse trainingsjacky, die wilde ze nie uit doen… nou ja dan nie he ! dus die kwam sportief uit bed vanmorgen hahahahaa!

ow ik hoop zo dat ze vrijdagavond geen spatjes maakt, savonds, want dan moeten me haren dr uit… en da’s al zo’n takkewerkje… en lekker chemies… als ik dan ook nog eens om de haverklap naar boven moet rennen om haar te sussen, word da een vet drama…maar ja papa heb afspraak die hij nie ken verzetten…