De klok

@Mriek indd onze paling

@mooie_zoon
kun je nagaan Dylano was een meter met 12.8 kg. geloof dat hij nu wel aangekomen is eindelijk maar tja dan gaat hij ook weer de lengte in. Blijft dus een paling

Liefs Michelle

nou opzich ging vannacht prima, heb niks gehoord, ze lag vanmorgen wel in ons bed…toen ze begon te rommelen werd ik boos (what’s new) want ik dacht dat het 4 uur was, het was alleen 6.30 en mevrouw was klaar met slapen…zucht…
gisterenavond naar bed gaan was weer een vet drama… van 19 uur tot 21.10 uur mee in de weer geweest…gillen schreeuwen en nog eens gillen wat een heiza…ik was bekaf dus vandaar dat ik vet nokkie lag…

pfhh ik heb wel zin in een feessie …hihihi … volgende feessie zal wel hier zijn met mijn verjaardag, hopelijk weer lekker in de tuin ofzo… ik verlang ernaar ! lekker vuurkorfje en tequilla’tje erbij … hihihi nou dames veel plezier op de feeessies en voor iedereen een goede nachtrust!

Pippy is geboren 17.07.2009

Zou er een wals over me heen zijn gereden?? Zo voel ik me. We waren gister avond 00.30 thuis. Toen nog ff wat drinken met de oppas en we lagen 1.15 in bed. Ik kon de slaap maar niet te pakken krijgen. Dus toen de kleine meid om 3 uur wakker werd had ik volgens mij nog niet echt veel of niet geslapen. Om 06.20 werd de oudste wakker. Ze moest plassen. DUs na het plassen zei ik, je gaat nog ff op bed. Nou dat vond ze prima. IK heb nog ff lekker geslapen. Tot 7.20 toen waren beide dames wakker.
Dus ik mag helemaal niet klagen, en dat ik me nu wat brakjes voel is mijn eigen schuld…te laat op bed!

Pfff Pjukje, erg korte nacht. Dat kan ik dus niet hè, het zo laat maken als ik weet dat het de volgende ochtend weer vroeg wordt. Dan zorg ik echt dat Erik uit logeren is of anders ga ik niet. Erik was vanmorgen om 5.30 uur wakker en ik heb een normale nacht gehad, maar voel me zelfs brak. Dus hoe jij je moet voelen kan ik me alleen maar voorstellen

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hier was het 7:15 dus het gaat de goede kant op. Ga nohg niet juichen, want vanaf morgen moet hij weer een week naar het kdv = 600 opstaan voor hem, dus ben er bang voor welk ritme hij heeft wanneer ik uit de nachtdienst kom!

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Hihihi Pjukje das auwwww

Hier ook half 6. en zat me te bedenken met de klok vooruit is het nog pas half 7 Nog geen normale tijd dus maarja beter als half 6.

Liefs Michelle

Aaron heeft gisteren bij oma geslapen maar heeft het daar erg bont gemaakt maar kon er uiteindelijk niet veel aan doen omdat ie daar snotverkouden werd (om 23.00 begon het zei ons mam)…naar beneden gehaald omdat ie benauwd was…23.45 met opa en oma naar bed gegaan…toen tot 1.00 wakker gelegen met hoesten en snotteren en om half 5 was ie terug wakker en bij oma in bed gaan liggen en zijnze er om 6 uur uitgegaan.

Dus gister nog geen 7 uur geslapen. (smiddags 3 kwartier in de auto verplicht gaan rijden anders slaapt ie niet)(benzine is de baas kosten)

Gisteren om kwart voor 7 erin…riep om 7 uur nog een keer en daarna niet meer gehoord tot vanmorgen 6.35.
Had hem ingesmeerd mer Luuf, 2 uien bij zijn bed in 4 stukken gesneden en had een pcm bij zijn bed gelegd voor als ie hem nodig zou hebben dan kon hij hem pakken.
Pak lotiondoekjes erbij dat ie zijn neus kon poetsen maar ik heb niks zien liggen dus heeft ie rustig geslapen.

Maar hij si nog snot verkouden.

Gr, Danielle

Pff… ik weet volledig hoe je je voelt Pjukje!!!
Wij hadden een feestje in Tilburg, een uurtje rijden voor ons en we reden mee met vrienden. Nadeel: Wij konden niet bepalen hoe laat we naar huis gingen.
Om 4 uur lag ik dus in mijn bed en ik kon net als jij de slaap niet vatten (ongelofelijk, want ik was helemaal kapot!). Vanochtend om 6.30 uur was Seth weer wakker en toen voelde ik me pas helemaal naar de klote. DUs ik heb hem heel onverantwoord voor Cars 2 geparkeerd en toen die film afgelopen was (hij kijkt normaal NOOIT zo lang) voelde ik me weer een beetje mens, dus zijn we gaan ontbijten.
Al met al heb ik dus wel ongeveer 3,5 uur slaap gehad

Voornemen voor vanavond: HEEEL vroeg naar bed!

Liefs, Anne

Pfff Anna…ook een heel kort nachtje dus. Idd vanavond maar heel vroeg!
Onze kleine smurf ligt lekker op bed, de oudste mag zo mega mindy kijken en dan ga ik nog ff op bank.
Vanmiddag lekker naar het bos. Daar krijg ik meestal wel weer een beetje energie van.

@Mriek, dan was Erik ook weer vroeg. Bah!

Ik wil wel nog effe klagen.

Ik heb nu alweer 2 nachten gehad van 2 uur en eentje van 2 en half uur…ligt niet eens aan Aaron maar ik word wakker om 12. uur en half 1 omdat ik moet plassen en dan kan ik niet meer wegkomen.

En ik begin het nu te voelen in mijn kop.
Normaal slaap ik tussen de 4 en 6 uurtjes voortaan…dan gaat het goed.

Gr, danielle

haha hoezo al 47 pagina’s lang, die klok is al eeuwen terug gezet. of gaan jullie voor het weer verzetten van de klok zodat het topic bovenaan blijft staan?

@danielle, Jeetje wat slaap jij slecht/kort. Ik hoef echt niet 2 van zulke nachten! Want dan stort ik helemaal in!

@mamarico…Al 47 pagina’s. Misschien kunnen we kim vragen om deze topic in te binden als boek.

Deze topic geeft me veel steun kan lekker even klagen en ik voel me nooit alleen.

MamaVanRico snapt 'm

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

haha!

Ennuhh ik snap het wel hoor. gelukkig hebben we hier geen slaapproblemen… maargoed wel problemen met eten en puberen. dat past alleen niet zo thuis in het topic de klok

hihi we gaan gewoon door met dit topic, ookal veranderd de klok weer terug…want ja dan scheelt het misschien een uur, maar da uur scheelt voor sommige (voor mij op sommige dagen ) geen bal ! hahahhaa! nog steeds vroeg…

pfhhh als ik een feessie heb , dan zorg ik er echt voor dat pippy uit logeren is, want om 4 uur in me nest, en om 6.30 verantwoord met een tekenfilm voor dr neus, da trek ik vet niet zeg maar…
met mensen meerijden heb ik eigenlijk nooit gedaan, (op een paar uitzonderingen na ) komt zwaar in botsing met mijn 'controle’plan…als ik nie weg kan wanneer ik wil, regel is bij ons altijd, 'jullie kenne allemaal meerijden, maar alsk naar de kiet wil, ben ik pleite’dus reken nie op de terugrit… werkt al 14 jaar prima, volgens mij zit dat dr bij iedereen inmiddels wel ingerampt!

vanmorgen wast hier kwart over 8 dat er een klein neusje op mijn neus geplakt zat met de boodschap ‘ik ben wakker’’…me ogen moesten ff focussen … ga maar naar de andere kant, daar legt je papa, mama heb geen dienst…
hahaha en dat deed ze, ben om 11.00 uur me bed uitgekomen lekker gedouched, en toen ik beneden kwam kwamen ze net binnen, papa en pip waren gaan ontbijten met een andere vriend van ons en zijn oppaskindje, dus helemaal prima…

ben gisteren mega rustig gebleven ze werd om 22.00 uur wakker, netjes teruggegaan, om 00.00 uur weer, toen heb ik haar in ons bed geparkeerd… ( wilde ff een nacht geen strijd’} papa gesmst, dat zijn bed was bezet… en ik dacht dat ik het traphekkie dicht had gedaan, not dus, papa was net alles uit aan het doen om 01.00 uur toen er ineens een peutertje, voor de tv was gekropen (hij stond in de keuken ) … nou ja… weer lekker rellen, want ze wile ‘neden blijven’…ja dies gek,dus die heb ik een zwaai terug dr bed ingegeven, echt da kind spoort af en toe nie hoor…
ze was onder de indruk want ik heb dr nie meer gehoord…pfhhhhh

en ook ik vind dit topic heerlijk, ff mouwen en weten dat je niet alleen bent,helpt super

Pippy is geboren 17.07.2009

Heerlijke uitslaapochtend gisteren, Sugars! Ik heb dit weekend helaas niet uitgeslapen

Vanmorgen was Erik om 6.00 uur wakker. Ik lag er om 00.00 uur in (was naar de film geweest) en voelde me best nog brak. Lekker tot 8.45 uur met kind in bed tv liggen kijken (hij tv kijken en ik doezelen…). Dat was wel fijn.

Groetjes,
M

@Mriek: Ik ben toch zo blij om te lezen dat ik niet de enige ben die Seth weleens voor de tv plant als ik nog even wil blijven liggen

Hier was het vanochtend ook weer 6.00 uur uur, klokslag. Hij moest van mij wel nog een poos bij ons in bed liggen en mocht daarna even spelen.
Gelukkig lag ik er gister al om 21.30 uur in, dus heb toch nog redelijk geslapen.

Liefs, Anne

Hier een uitgeruste mama! Ook wel eens lekker!!
We lagen er gister vroeg in. Ik kon werkelijk niet meer en ben ook als een blok in slaap gevallen.
Mijn vriend ging vanmorge iets over 6en uit bed. Volgens mij heb ik nog wel gezegd werk ze vandaag. Maar ik heb me omgedraaid en ben weer in slaap gevallen. De oudste was 7.15 wakker en die wilde nog heel graag bij mij in bed liggen. Dus die heeft gezellig naast me gelegen.
Om 8 uur was de kleine meid wakker!

Dus hier super geslapen…werd ook wel weer eens tijd!

Nee hoor Anne, je staat niet alleen Ik vind de tv de beste uitvinding ooit!

Heerlijk Pjukje, dat klinkt goed!

Groetjes,
M

Hiet word het saai met tussen half 6 en kwart voor 6. Uitschieter vandaag 10 over 5

Liefs Michelle