Wat een heftige nachten meiden, pfff…
Erik was om 5.55 uur wakker. Alsof ze iets hebben afgesproken onderling, allemaal zo rond zessen.
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Wat een heftige nachten meiden, pfff…
Erik was om 5.55 uur wakker. Alsof ze iets hebben afgesproken onderling, allemaal zo rond zessen.
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
jammer genoeg heb ik dan kwa die dingen een OLIFANTEN geheugen…of een bruine vinvis geheugen, volgens mij is die nog groter namelijk…
ze legt nu net op bed, en durf amper mezelf te bewegen…pfhhh …
ga dadelijk douche en in me nest legge, en een plan van aanpak opstellen…want da ga ik nie nog een keer doen…
ow pjukje en jij hebt nog een tweede… zucht ren je van kamer naar kamer… ben blij dat ik dan alleen pippy heb, en mezelf nie te vergeten op zulke momenten (ben nog erger geloof ik ! )
Pippy is geboren 17.07.2009
Hier snap ik er helemaal niets meer van. dochterlief heeft gisteren tot 9 uur (!!) geslapen en vanmorgen tot 7.45 uur. Hopen dat ze dat volhoudt, maar ik heb er een hard hoofd in!
quote:
Hier snap ik er helemaal niets meer van. dochterlief heeft gisteren tot 9 uur (!!) geslapen en vanmorgen tot 7.45 uur. Hopen dat ze dat volhoudt, maar ik heb er een hard hoofd in!
nou ff lekker van genieten zou ik zeggen meid!!!
Heerlijk Mooie_zoon! Niet lang geleden was het hier ook zo. Groeispurtje helaas voorbij en nu is het weer vroeg. Vanmorgen weer 6.00 uur
Groetjes,
M
Gister hadden wij de verjaardag van mijn moeder, dus gingen we daar chinezen.
Seth lag daarom wat later op bed, om 21.00 uur.
Maar was dus wel vanochtend pas om half 8 wakker. Dat begint er weer op te lijken
Liefs, Anne
Nou, waarom heeft Aaron dan nooiteens een groeispurt, dan wil ik dara ook eens van kunnen genieten!
hier vanmorgen 6.10 (en vannacht geregeld gehoord 1x echt wakker en de andere keren of dromen of wakker maar wel veel praten)
Gr, Danielle
halleluja hier ging het ook wat beter, (anders had ze vanavond mooi bij oma gelogeerd…want mijn cammouflagestick ken het nie bijhouden deze week ! )
ze heb geen krimp gegeven… savonds…dus kon ik een keer normaal douche… en me nageltjes verzorgen en me boekkie lezen in bed… heerlijk … om 01.00 uur hoorde ik ’ trippeltrappel op de gang’ plof in ons bed, toen heb ik 10 minuten gewacht, me zooi gepakt, en ben ik in haar bed gaan legge… was nog steeds een beetje geirriteerd over gisteren , dus denk houdoe !!!
dus lekker geslapen, schrok me ook een ongeluk van de wekker om 06.45 uur, maar ben zo afgewerkt, nog 20 minuten en dan ga ik lekker luieren op de bank en me dvd’tje kijken tot 17.00 uur
en deur op slot, lamelle dicht, alleen de bel dr in, want ik verwacht me nieuwe telefoon !
We hebben hier een goeie nacht gehad. Beide dames niet gehoord. DANK JE! Mama was helemaal op en is dus als een blok in slaap gevallen…nadat ik had voorgeslapen op de bank.
De oudste was 6.30 wakker. Die heeft nog tot 7.15 naast me gelegen tv te kijken. Om 7 uur maakte ze me wakker. Mama toppertje spelen.
Maar wat een dag zeg! De oudste doet niks anders dan haar grenzen opzoeken. Gewoon steeds iets doen zodat de gecorigeerd moet worden. Blijf van die kattebrokjes af. Doe de deur dicht, ga nou eten, drink je beker leeg. Enz enz.
En dan haar eigen willetje. IK moet snoep, nee lieverd je moet niet, mag ik snoep.
En als ik dan NEE zei was het mis, of werd ze mishandeld zo schreeuwd ze dan. Ongelofelijk!!
De kleine smurf is vandaag maar heel even van bed geweest. De kleine meid is ziek. Zo zielig, hoge koorts. Ze wil niks eten, drinken gelukkig wel.
Dus die lag vanavond half 7 ook alweer in haar mandje…en ze was er net een uurtke uit.
Hopen dat het morgen weer wat beter gaat.
Morgen ga ik lekker met mijn moeder om een trouwjurk…succes papa!
Papa is eigenlijk nooit een hele dag met zijn dochters thuis. Dus ik ben erg benieuwd hoe dat zal gaan! Duim duim.
Bo is normaal een heerlijke uitslaper, maar nu al een hele week achter elkaar tussen 6:15 en 6:30 hoor ik : Mamaaaaaa, ik ben wakkerrrrr!!! Ik moet plassen!!! Ja heel goed hoor, daar niet van, want het klopt, zoals vanmorgen ook, zijn luier is nagenoeg droog, en voor een kindje wat nog geen twee weken terug begonnen is met zindelijk worden, en na overdag nu ook al bijna de hele nacht zindelijk, ja dat is onwijs knap…maar ik mis mijn uitslaap ventje
Ik ben heel trots op hem hoor, maar ik ben moe, en ik weet dat het nog vroeger kan, echt dat lees ik hier regelmatig, maar als je 930 of soms nog later gewend bent, dan voelt 630 als 4:00
Hoe kan ik dit oplossen? Want hij moet idd plassen maar hij heeft daarna geen slaap meer, daarvoor is het te ver in de nacht (of eigenlijk al ochtend)…
liefs woezel
Welkom Woezel! Vervelend dat je mannetje niet meer uit slaapt. Misschien helpt het als je je mannetje nog even laat plassen als je zelf op bed gaat. Misschien kun je het zo een beetje rekken.
Hier was het vanmorgen weer 10 over 6! En dat was mijn vriend zijn schuld…die liet de wekker mega lang gaan. De kleine meid heeft tot half 8 geslapen, dus zolang hebben wij in het grote bed gelegen.
Vanavond ook nog een feestje…dus we zullen wel niet vroeg liggen…en ik heb morgen de ochtenddienst…alweer. Dus het word een kort nachtje. BAH
@Woezel balen zeg wat je indd zou kunnen doen is hem 's avonds even laten plassen. dan doe je een luierbroekje aan ipv een gewone luier is iets makkelijker
Hier al dagen 10 over half 6 met vandaag half 7. Het is weer zaterdag Hij slaapt op zaterdag tegenwoordig tot half 7 kwart voor 7 om de rest van de week weer idioot vroeg wakker te zijn
Groeispurt om langer te slapen werkt hier ook niet hoor Danielle . Dylano heeft hem of net gehad of zit er nog midden want zijn kleding die ik pas nieuw gekocht had (110/116, truien) worden nu alweer te klein gelukkig niet allemaal maar die gaan dus weer als nieuw weg.
Liefs Michelle
@miramedy dat zou idd een goed idee zijn, nu alleen maar hopen dat hij eens een keer uitzichzelf uit bed komt, want dat doet hij dus nooit, ook niet in de ochtend, hij roept ons en hij komt er pas uit wanneer wij op zijn kamer zijn.
Hoe lang is dylano dan? Bo heeft qua truien ook 110/116 en die past hij eigenlijk nog goed, en hij is zeker niet de kleinste Heb nu het idee dat Dylano een lange dunne reus is
liefs woezel
Dylano is ook een lange dunne reus
Laatst was hij 1.01 meter. Maar had ook nieuwe spijkerbroeken gekocht mt 104 en die zijn ook niet echt veel te lang Zal hij dus ws ook niet verslijten
Maar vraag me af hoe dik men denkt dat de kinderen tegenwoordig zijn , want inrijgen (knoopjes verzetten in band) moet ik altijd maar nu bij 3 verschillende winkels een spijkerbroek en ik had bij allemaal dat ze 10 gaatjes verder moetsten aan allebei de kanten.
wil niet weten hoe dat straks bij 110 is
Dylano heeft boven altijd een mt groter als beneden. Ik merk dat als het een combimaat is dus 110/116 het nog gaat en alleen 110 niet. Als hij dan aan het spelen is heeft hij constant een blote buik En die gaan niet in de droger.
Van de week zomerjas gekocht maar die vielen klein heb ik het idee want dat is 122/128
Liefs Michelle
Bo is nu 105 cm, maar hij heeft idd de combi maat 110/116 want 110 is war aan de kleine kant en broek 104 zit qua lengte ook net goed maar hij houd niet veel over hij heeft nu ook vaak 110 van broek aan maar ik ervaar hetzelfde als jij, mega insnoeren want anders zakt die zo van zijn kont af, en dan is bo helemsaal niet dun, dus wil niet weten hoe dat bij dylano zit
liefs woezel
Jeetje, wat een reuzen
Seth was 2 maanden terug 95 cm… Heeft boven maat 98 (heb ik voor heel de zomer weer gekocht) en ik heb nu broeken maat 104 gekocht. 98 past ook nog net. En inderdaad Miremady, die broeken moet ik FLINK insnoeren. Daarom koop ik ook alleen de slim fit broeken van de Name it, dat scheelt al een hoop.
Seth was vanochtend weer om 5.55 uur wakker, blèh!!
@Pjukje: Ik kan je de hand schudden, ook wij hebben vanavond een feestje en ik weet zeker dat het een latertje wordt!
Liefs, Anne
Hier was het 6.10 uur … te vroeg!
Erik is 1.10 meter en draagt maat 110. Hoezo is bij Dylano (die 1.01 meter is) die maat te klein? Snap ik niet…
Groetjes,
M
Mriek lang bovenlijf denk ik en van wat voor merk of winkel ik het ook koop. 110/116 gaat weer wel. Alleen zijn mouwen zijn altijd te lang
Liefs Michelle
Oké, dat zou inderdaad kunnen ja. Lange paling ofzo, toch?
Groetjes,
M
@Miramady: ik vraag me ook af hoe ze de breedte van de broeken berekenen. Onze zoon heeft nu mt 92 van lengte, maar past qua breedte nog makkelijk in een (ingenomen) 86. Hij was de laatste keer ruim 90 cm en 12,8 kg. Toch niet heel mager op zich. Maandag moet ik weer met hem naar het CB, dus ik ben benieuwd. Bovenkleding heeft hij mt 98 (soms nog een grote 92), anders zijn de mouwen te kort.
Verder ging het hier vanmorgen prima met dochterlief. Eerst 5.45 uur wakker. Andersom in bed en doorgelekt. Dus verschoond en teruggelegd en ze heeft nog tot 7.45 uur geslapen. Zoonlief was 6.30 uur, maar toen is papa eruit gegaan en kon ik nog een uurtje liggen.