De klok

Grrrrr…5.45

Gr, Danielle

Hier geen idee het was in ieder geval voor papa zijn wekker afliep hahaha.
Heb hem wel om half 2 naar zijn eigen bed terug gebracht want hij was aan het klieren bij ons. Ging eigenlijk zonder problemen dus hij zal zijn draai ook wel niet hebben kunnen vinden

Liefs Michelle

quote:
de muis is zijn knuffel neem ik aan ?

Pippy is geboren 17.07.2009

Erik was om 6.30 uur wakker. Goed!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Haha, ja muis is zijn knuffel
Ik ben nog weleens op zoek gegaan naar een 2e exemplaar, maar die is niet te vinden!

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

@Anna, oei geen knuffel op reserve. Misschien moet je op dit forum een foto plaatsen, misschien heeft iemand nog een ongeknuffelde muis liggen…wie weet.

Hier was maandag weer een slechte dag met de oudste. Steeds haar grenzen opzoeken en ze heeft natuurlijk heel goed door dat ik stijf st van de pijn en af en toe in hogere sferen ben van de pijnstillers. Had wel leuke dingen voor haar gepland. S’morgens met haar nichtje spelen en s’middags zouden we cake maken.
Maar wat ik zei elke keer net een stap te ver gaan. Ik moest wel 100x niet doen, laat dat, leg neer, hou op, kom hier enz enz zeggen.
Dus rond etenstijd was ik aardig gaar! En toen werd er voor de zoveelste keer het eten geweigerd, was er zo klaar mee. Dus haar op de trap geparkeerd. Weg wezen jij! Nou daar ging mevrouw toch uit haar plaat. Man o man, kende mijn eigen kind niet eens meer.
Dus na 10 min, toen ze eindelijk een beetje rustig was, rustig met haar gepraat. Dit leek te helpen. Eenmaal weer in de keuken ging ze lopen vragen om een snoepje. Schat heb je gegeten? Nee, nou dan krijg je geen snoepje. Hup woedeaanval twee! Dus toen ik 18.20 tegen haar zei, je mag ook op bed hoor. Gaf ze haar zusje een kus, mijn vriend en liep direct naar boven.
Zonder morren zo op bed gedaan. Zegt ze ook nog, mama is boos he! Ja lieverd mama is boos. Mama geen haaltje lezen. Nee lieverd mama gaat je geen verhaaltje voorlezen.
Nou de boodschap was duidelijk. Toen ik de kleine smurf om 18.50 naar boven bracht sliep de oudste al.
Dus die had vanmorgen om 6.00 de slaap uit! Maar goed toen waren we ook bijna 12 uur verder.
Dus over de nacht geen geklaag hier. Vandaag waren ze mij mijn moeder. En daar waren ze beide super lief. Zonder moeite heeft ze gegeten en ze is als een engeltje op bed gegaan.

Morgen weer een dag…

ja ik was gewaarschuwd met knuffels, ben me eigen knuffel een keer kwijt geweest, laten legge bij het tankstation in venlo… (me vader gebeld, en hebbe knuffel opgestuurd) want ik zat van venlo tot denbosch te brulle…

dus 2 pino’s hierow

ow pjukje, ik voel echt met je mee, kleine patjakker…en dan bij oma zo braaf zijn .,grrhhh doet die van mij nu ook regelmatig…

nou wijffie… heb je vandaag wel beetje rust kunnen nemen hoop ik !

Hmm… misschien moet ik dat maar eens proberen…
Eerst had ik niet het idee dat hij er zo aan verknocht was, maar dat is nu wel duidelijk.
Ik zal even een fotootje maken.

Liefs, Anne

Hier 6 uur en 2x wakker.

Gr, Danielle

hier wast voordat ik me bed in wilde stappen ff rommelen om21.30 uur ff gesust, en toen is ze netjes weer gaan slapen, hoelaat ze vannacht bij ons is gekropen, geen idee, ik lag vet out!
vanmorgen was madam nog voordat ik wegging om 6.30 uur beneden met een mega opgelaaie batterij , en die heb vanmiddag geslapen op de bank bij papa, nou echt … da gebeurt nooit…
en nu komme ze net thuis, kreeg al bericht dat papa er wel klaar mee was hahaha

Het gedrag van onze oudste in aardig bijgedraaid. Ze luisterd weer aardig en zoekt niet in alles een conflict. Tot hoelang duurt die peuterpubertijd!

De oudste was vanmorgen 6.15 wakker, mama ik ben klaar met slapen. Oke schat, mama nog niet kom maar hierheen mag je tv kijken. Dus die is lekker bij mij in bed gekropen en heeft tv gekeken. 7 uur werd ik wakker van de kleine meid.
Dus geen geklaag.

@sugers, merk je helemaal niks?? Als Pippy bij je in bed komt. Ligt ze dan tussen jullie in…puur nieuwschierigheid hoor.
Ik wordt werkelijk van alles wakker. Wij hebben best een ruim huis. 7 bij 14 meter. Wij slapen op de voorkant van het huis en onze kids achter. Ik hoor dus alles. Zodra er 1 wakker is sta ik ernaast, geen geluid slaat mij over.
Vind het knap dat ik door kan slapen met Pip naast je.

Met mijn rug gaat het nog steeds K*. Overdag gaat het redelijk, maar na 2en wordt het minder. Kan dan echt niet meer zitten en moet echt gaan liggen om de pijn een beetje weg te krijgen. Dus ik werk maar een paar uurtjes, ga dan eerst plat en haal dan de kids op. Morgen worden ze thuis gebracht. Dus dan kan ik blijven liggen.

@Anne…al een foto gemaakt van Muis?

gnegne…nou mama is heel slim slaap al 15 jaar naast iemand die zeg maar… zijn deken uit zijn overtrek krijgt, tijdens het slapen…dus hoe stil ligt hij ?! hahahha…
bovendien … lig ik met oordoppen in me oren, een slaappil in me mik … hebben we 2 losse matrasse, waar ik zeg maar aan mijn kant nog een dik kussen tussen frot…en zij gaat dan zeg maar aan papa’s kant legge dus er ligt een kussen tussen !! scheelt hoor…
ben nie gek, ben slim …

quote:
ben nie gek, ben slim ...

ja da kussen is echt heilig, zo’n frikandelmodel, van de ikea… had ik toen ik zwanger was gekocht, kon ik me been overheen gooien, kon ik nog een beetje normaal legge met die pens… en nu blijkt het dus ook te werken voor 'wiebelende niet slapende peuterpubers in je bed !!

multifunctioneel die ikeameuk !

met een slaappil in me mik

Wie kan dat anders zeggen!

Geniaal die taal!
Ik ken het wel van hier in tilburg maar ik krijg datz elf mijn strot niet uit.
En toch vind ik het leuk dat iemand die taal hier wel gebruikt. (off topic maar goed)

gr, Danielle

Ik vind Sugars taalgebruik ook hilarisch, ga vooral zo door!

Hier was het vanmorgen 6.15 uur.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ook ik geniet als rasechte brabantse van die taal van Sugars, zeker nu ik hem niet meer zo heel vaak hoor

Hiet is het al dagen kwart voor 6

Liefs Michelle

Nou, hier was het vanochtend helaas weer 6 uur…

@Pjukje: Ja, ik heb een topic geopend in mama’s hoekje, met een foto van muis

Ik wordt zelf ook echt van alles wakker. Als Seth bij ons de kamer binneloopt, merk ik het al.

Liefs, Anne

whehehehe … ja dat hoor ik vaker… ja da’s nu eenmaal mijn ’ taalknobbelt’ …

maar goed hier was tranen met tuiten, mama en pippy …jammer dat ik de behangrollen al terug had gebracht, want ik kon dr gisteren wel 60.000 gebruiken, van 21.00 uur tot 23.00 uur heb ze heel de hut op zijn kop gezet, mama verloor haarzelf rond 21.35 uur… serieus, wat een hellavond…
daarna viel ze inslaap… in ons bed, heb me oordoppe in geplugt… en ben ook plat gegaan,ik zeg tegen manlief…maak dr nie wakker straks als je naar bed gaat ; nou ik kom nie eens meer in de buurt… Dus die lag in het ’ prinsessebed vannacht… (ben ik blij dat dat kind gewoon een bed van 2.00 meter heeft, ken dr nog iemand in maffe als ze er zelf nie legt…
pfhhh nu zit ik hier ’ met ontploffingsgevaar, want ben nie te genieten en ik heb van die opgezwolle oogleden, vette zwarte eyeliner eroverheen ter camouflage…

pfffhhh gelukkig heb ik dadelijk lunchdate met andere mama… vriendinnetje wat hier tegenover werkt, ken ik weer ff lekker biatchze tegen haar…

en hopelijk vanavond geen herhaling van gisteren !!!

oeps Sugars, das een avond om snel te vergeten.

Hier vanmorgen weer kwart voot 6!

Gr, Danielle

@sugers! Wat een helnacht. BAH. Ik hoop voor je dat je een beetje een goeie middag hebt met Pippy! En dat ze vanavond lief gaat slapen in haar eigen bed.

Onze oudste was gister met Oma, haar tante en haar neefje en nichtjes naar de kinderboerderij geweest…ik moest werken. Dus ze hadden een drukke dag gehad.
En daar heb ik gezellig de hele nacht de vruchten van kunnen plukken. Om de zoveel tijd wakker, huilen…dan was ze weer ergens vanaf gevallen enz enz. En tot overmaat van ramp deed de kleine smurf ook gezellig mee. Daar ben ik ook wel 5x geweest. Denk tandjes.
Toen ik vanmorgen om 5 uur weer mezelf uit bed werkte en me weer naar een van kinderkamers verplaatste dacht ik nog, heb ik eigenlijk wel geslapen vanacht.
Het was dus ook een hele tour om wakker te worden…en de oudste kwam om 6 uur al binnen zetten.
Eenmaal beneden ging die natuurlijk weer een drama maken van haar brood. Ze wilde speculoos, eenmaal aan tafel moest het toch jam worden. Ja daaaaag! En ik had werkelijk geen tijd en energie om met haar een discussie aan te gaan. Dus brood in haar tas gestopt, succes oppas! Deze mama is ff klaar met vechten.

Dus ik met gierende bandjes hup naar mijn werk, rust aan het hoofd.