De klok

nou hier heeft ze halleluja heel de nacht doorgeslapen en in haar eigen bed,werd een keer tijd…maar damn ze was wel mega uitgerust, ik had ochtenddienst, om 7 uur was ze parraat en mama om half9 al half doorgedraaid, men wat was dat kind lastig vandaag,niet te zuinig, dus hoop dat ze weer braaf is en doorslaapt…want mama heb weinig lont over!!

Pippy is geboren 17.07.2009

Heb ook een rotrug, dus weet hoe je je voelt Pjukje. Hopelijk gaat het snel weer beter! Fijn dat de kids goed slapen.

Het was hier vanmorgen 6.05 uur. We zijn echt weer terug bij af

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Mijn rug is nog steeds K*! Kan echt werkelijk niks. Nu maar hopen dat de pilletjes snel gaan werken. Hier was het vanmorgen 7 uur! Met de mededeling ik heb ik bed geplast.
Weet niet wat er is maar al 2 dagen gaan heel veel plasjes in haar broek! En dus nu ook in bed. Maar ff in de gaten houden, anders haar urine maar ff laten testen. Want ze moet ook wel heel vaak. Misschien wel een blaasontsteking.

Iedereen een fijne zondag!

Indd even in de gaten houden Pjukje. En hoop dat het snel beter gaat met je rug.

Hier was het 10 voor 7 dus prima

Liefs Michelle

Goed dat je het even in de gaten houdt, Pjukje!

Was het hier gisteren nog iets na zessen, vanmorgen was het 5.25 uur! Potverdorie! Ben nog steeds chagrijnig…

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

YES-YES-YES…hier de klok rond!
Van 10 voor 7 gisteravond tot 10 voor 7 vanmorgen!

@mriek, jammer zeg
@michele: Goed man van Dylano…ook Hij kan het!

Gr, Danielle

Erik heeft het stokje doorgegeven aan Aaron, goed zeg!

Groetjes,
M

Hier is het nog steeds wisselend. De ene keer 5.30 uur en vanmorgen 7.15 uur. Hopen dat de sprong nu voorbij is!

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wat een nacht!!! De oudste heeft van 22.30 tot 23.15 gehuild, boos enz enz. Kreeg haar niet wakker en als ik bij haar kwam werd ze alleen maar bozer!
Dus dat was een goed begin van de nacht. Om 01.15 weer alarm, ze moest plassen. Ik had eerst niet op de wekker gekeken dus toen ze klaar was met plassen zei ik tegen haar, je gaat terug in bed en als de wekker van papa gaat mag je bij mij komen. Zonder problemen ging ze terug naar bed, en na een knuffel en een kus ging ze weer slapen. Toen ik weer in de slaapkamer kwam en op de wekker keek besefte ik me dat het nogmaar 01.15 was.
Om 4.00 begon die kleine smurf, wakker…en echt wakker. Hele verhalen en ze lag mooi te spelen. Gelukkig ging ze om 04.30 weer slapen.
5.00 weer de oudste, nu had ze weer eem droom. Om 6.00 ging de wekker van mijn vriend en de kids waren 7 uur wakker.

Al met al een gebroken nacht. Ben best wel op! Hopen dat ze een beetje meewerken vandaag.

Jeetje Pjukje, ze hebben elkaar mooi afgewisseld vannacht. Wat vervelend! Hopelijk red je het vandaag een beetje en zijn ze goed te spreken.

Erik was vanmorgen om 6.25 uur wakker, dus een uur later dan gisteren. Daar klaag ik dan ook niet over.

Groetjes,
M

nou hier ging het voor dn verandering een x goed… (2e keer dezeweek) dat ze heel de nacht in dr eigen bed legt…

en ikke maar wachten tot ze komt snachts… das ookvaag dat dat weer zo in je systeem zit bahbah…

vandaag had ik me voorgenomen een 'relaxte’moeder te zijn, zaterdag voeldeik menamelijk mega K, echt een kmoeder…ik had ochtenddienst. ging al nie vlekkeloos…smiddags kraam bezoek en had in de planning dat papa zich dan smiddags met kind kan vermaken,maar die rdw was een keer snel dus hij kon mijn nwe wagen op gaan halen,dus zat ik weer met die relnicht thuis…vol goede moet toch haar ikeakast in mekaar willen zetten…nou ik kon dr wel wat, ik heb zo lopen tieren tegen haar, echt niet leuk…voor mij niet en voor haar niet,

nu speelt ze bove met het buurmeisje, heb de babyphone aan, kei leuk…maar moet mezelf dwingen nie naar boven te gaan om haar kledingkast in mekaar te gaan zetten… want die moet nog…rampenplan natuurlijk met 2 peuters in huis!

Hier weer 10 voor 6, Hoe laat hij bij ons is gekomen geen idee, maar niet zo heel vroeg want werd een keer wakker en hij was er nog niet. Indd gelijk voelen of er al wat ligt hahha.

Balen Pjukje hopelijk kom je de dag een beetje door.

Sugars lijkt me indd geen strak plan om die kledingkast in elkaar te gaan zetten

Liefs Michelle

Jeetje Pjukje, dan zul je er vanavond wel op tijd in liggen. De jongste hier is helemaal top Vanmorgen om 7.45 uur. Sinds 3 dagen slaapt ze 1 keer per dan en al die keren 's ochtends na 6.30 uur wakker. Hopelijk gaat ze het vandaag ook halen, want ze heeft van 12.00 - 14.00 uur geslapen. Ben er bang voor dat ze het niet haalt tot 19.00 uur, maar dat zien wel dan wel weer. Anders mag ze ook wel wat eerder gaan slapen vanavond!

@mooiezoon…voel me redelijk. Mijn rug doet mega pijn en kan dus ook niet heel veel. Krijg de kleine meid niet eens in bed. Ik zet haar eerst op haar beentjes in haar bed. Dan ga ik op mijn knieen naast het bed en dan leg ik haar neer. Mijn knieen zijn ondertussen ook aardig blauw.
Hoeveel slaapjes maakt jullie meid nog? Hier nogsteeds 3! Zou graag naar twee willen, gister heeft ze maar 2x geslapen. Toen heeft ze tussen de middag 2,5 uur geslapen. Vandaag net geen 2 uren. Dus ben bang dat ze het niet red tot 18.30 a 19.00.
Misschien maar gewoon proberen. Misschien gaat het vandaag ook goed.

@sugers, het maakt niet uit wie je om je heen hebt, als je een Ikea kast inelkaar moet zetten, moet je ruimte hebben en alleen zijn! Dat zijn wel zulke K* werkjes!
Als ik zo’n kast inelkaar moet zetten wil ik helemaal alleen zijn, kan mijn relatie wel kosten zo’n project…ik beval nog liever dan dat ik een grote kast van Ikea inelkaar moet zetten.

@Mriek, fijn dat erik weer iets langer heeft geslapen. Hopen dat er nu weer elke dag een beetje bij komt.

@dames…nog een 4 weken…dan gaat de klok weer naar de zomertijd

Jaaaa, lang leve de zomertijd! Lang volgehouden, dit topic

Groetjes,
M

Ik durf me nog niet te verheugen hoor dat hij dan ook weer een uur langer slaapt, eerst zien dan geloven

Liefs Michelle

[quote]
@sugers, het maakt niet uit wie je om je heen hebt, als je een Ikea kast inelkaar moet zetten, moet je ruimte hebben en alleen zijn! Dat zijn wel zulke K* werkjes!
Als ik zo’n kast inelkaar moet zetten wil ik helemaal alleen zijn, kan mijn relatie wel kosten zo’n project…ik beval nog liever dan dat ik een grote kast van Ikea inelkaar moet zetten.

HAHAHA IK HAD HET ZELF NIE BETER KUNNEN VERWOORDEN!!!
heb alleen de spiegel opgehangen,ben goed in spijkeren… hoppa…
die kast ben dr nie aan begonnen, vrijdag ben ik om 14.30 afgewerkt, en moet pippy ophalen om 17.00 uur pippy ophalen bij het kinderdumpverblijf,dus misschien dat ik dan eens die doos opentrek…maar nie eerder inderdaad!
drama…

Pukje, veel sterkte met je rug wijffie, damn ik weet wat het is, en het is not fun! zacht uitgedrukt…

Nou hier ging ik om 18,00 uur weg voor me nagels…en om half 8 wask terug, en ik had verwacht dat kind nog beneden zou zijn, ze laat zich echt nog nie op bed legge door papa…maar het was stil…papa kwam net naar beneden 'Het legt in bed zegt ie…alleen in het verkeerde bed’hahahhaa…nou mama heb dr ff overgelegt…dus al een hele verbetering gnegne!

@Pjukje: onze dochter slaapt 2 keer, maar soms ook maar 1 keer. Als ze na 7.30 uur wakker wordt (gebeurt niet zo heel vaak) dan kan ze het volhouden tot 11.30/12.00 uur en als ze dan ruim 2,5 uur slaapt, kan ze het weer volhouden tot 19.00 uur, maar dat is in totaal nog maar een paar keer gebeurd. Probleem is dat als ze het niet volhoudt, ze rond 16.30/17.00 uur weer naar bed gaat, maar dan meestal 45 min.

Nou, wij zijn weer terug van een weekendje weg met mijn schoonfamilie. Ik was kapot toen ik maandag thuis kwam
We hebben namelijk ook een neefje van 1 jaar en die is elke dag om half 6 wakker. Wij lagen beneden met de slaapkamers, dus ik werd standaard wakker als zij naar beneden kwamen. Daarnaast was onze lieve Seth de eerste dag ook 5.28 uur wakker, toen had ik dienst natuurlijk. De laatste nacht had hij in zijn bed geplast en was daarbij zijn muis natgeworden… Problemen!

Ik ben dus gisteravond om 21.30 uur mijn bed in gedoken, om om 7.30 uur wakker te worden vanochtend. Seth werd toen ook pas wakker, dus ik denk dat hij ook gesloopt was

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

de muis is zijn knuffel neem ik aan ?
ja da’s problemen hahahhaaa!! pip maft altijd met pino, daar heb ik 2 exemplaren van hahahhaa!

nou hier ging het vannacht weer wa minder, kei wazig, om 01.30 uur begon ze te huilen, ik dacht dat manlief nog beneden was, ik snel naar die kamer, maar mevrouw lag nog keurig in haar bed… wel vrij wakker…
ikke nog verhaaltje gedaan… nou prima nie miepen bleef gewoon legge…heel maf… maar goed na 10 minuten kroop ze tussen ons, en mama had echt geen zin weer een half uur bezig te zijn met kind terug te legge…

pfhh en ze bleef maar wiebelen met die tenen het hele bed ging op en neer…dus ik kreeg weer last van ’ ontploffingsgevaar’ en ik was zo relaxt geweest, dus ik denk ik ga mooi naar beneden naar de bank, voordat dadelijk weer 1 van de 2 de wind van voren krijgt… dus ik heb vanaf toen nog 4 uur lekker getukt, want toen moest ik weer opstaan om naar me werk te gaan …zucht