[quote]
@sugers, het maakt niet uit wie je om je heen hebt, als je een Ikea kast inelkaar moet zetten, moet je ruimte hebben en alleen zijn! Dat zijn wel zulke K* werkjes!
Als ik zo’n kast inelkaar moet zetten wil ik helemaal alleen zijn, kan mijn relatie wel kosten zo’n project…ik beval nog liever dan dat ik een grote kast van Ikea inelkaar moet zetten.
HAHAHA IK HAD HET ZELF NIE BETER KUNNEN VERWOORDEN!!!
heb alleen de spiegel opgehangen,ben goed in spijkeren… hoppa…
die kast ben dr nie aan begonnen, vrijdag ben ik om 14.30 afgewerkt, en moet pippy ophalen om 17.00 uur pippy ophalen bij het kinderdumpverblijf,dus misschien dat ik dan eens die doos opentrek…maar nie eerder inderdaad!
drama…
Pukje, veel sterkte met je rug wijffie, damn ik weet wat het is, en het is not fun! zacht uitgedrukt…
Nou hier ging ik om 18,00 uur weg voor me nagels…en om half 8 wask terug, en ik had verwacht dat kind nog beneden zou zijn, ze laat zich echt nog nie op bed legge door papa…maar het was stil…papa kwam net naar beneden 'Het legt in bed zegt ie…alleen in het verkeerde bed’hahahhaa…nou mama heb dr ff overgelegt…dus al een hele verbetering gnegne!
Pippy is geboren 17.07.2009