De klok

breekt even in

Een vriendin van mij haar zoontje slaapt altijd heel slecht als het volle maan is.
Geen idee of dat afgelopen nacht was hoor.
Maar misshcien dat het 1 van jullie ook opgevallen is…
Schijnen veel kindjes last van te hebben.

Voor meidenkleding (vanaf 62) en jongenskleding (vanaf 56) http://verkopers.marktplaats.nl/3924486

Die schommelingen vind ik ook altijd frappant. Volle maan was een tijdje terug, toch? Volgens mij nu niet, in ieder geval. Maar misschien heb ik het mis. Als we het antwoord toch eens kregen

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ik weet het niet meer precies van vanmorgen maar ik geloof rond 6.15 ik was vrij dus hebben we lekker lang in bed gelegen tot 8.40, dan geef ik hem een droog koekje en drinken en hoeven we niet van de honger naar beneden.

Ennu…weer de gehele nacht doorgetukt!

Gr, Danielle

Hier waren de dames 06.30 wakker. Prima tijd, konden we nog mooi ff onder de douche voordat we weg moesten. Scheelde vanavond weer.

Hopen dat het morgen weer richting 7 uur gaat! Ik hoef niet super vroeg uit bed.

Gisteren ben ik niet op Ikkeben geweest, maar toen sliep Lize “ineens” tot 7 uur. Dus kon ze ook “doortrekken” tot ongeveer 10.30/11.00 uur. Dus lekker op pad geweest met de kids.
Maar vanochten 5.30 uur wakker. Ik moest er toch zelf uit om 6 uur, want ik moest werken, maar toch.
Volle maan is inderdaad op dit moment niet. Ik vraag me bij jullie kids ook af, waar het aan zou kunnen liggen! Sterkte voor jullie allemaal!

Mijnticker.nl Tickers
Mijnticker.nl Tickers

Nou, het viel gelukkig weer mee vanochtend, het was 6.20 uur.
Dus mocht hij lekker bij me komen liggen tot 7.00 uur lekker knuffelen!

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

Erik was 6.15 uur, dus ietsje eerder dan Seth. Beter dan gisteren, maar vind het nog steeds beroerd in vergelijking met kort geleden…

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Haha, Mriek, het zegt dus wel wat dat ik al tevreden ben met 6.20 uur
Ligt er maar net aan hoe laat ze de week(en) ervoor wakker zijn geworden!

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

Hier 10 over 6.

@mriek, doet erik nu wel een middagtuk als ie om 6 uur wakker is of toch niet?

Gr, danielle

Dat speelt zeker een rol Anne. Bij mij in ieder geval zeker.

Nee Danielle, geen middagtuk meer. Daar is 'ie heel stellig in, dat wil 'ie niet meer. Dus dan maar niet

Groetjes,
M

Hier kwart over 6 door papa zijn wekker

Liefs Michelle

nah hier ging het wat rustiger… noch papa noch mama weet hoelaat kind zich bij ons voegde in ons bed…ze heb in iedergeval nie legge mopperen en morren…halleluja…
en dat was erg fijn want mama had weer puinbak op het werk, en kreeg na het werk van 1 of andere invallert bij het kinderdagverblijf ‘opmerkingen over de opvoeding’ …nou die mevrouw heb 1 opmerking teruggehad… toen heb ik haar niet meer gehoord, stoom kwam al bijna uit me oren !! motte ze net mij hebbbe…
pfffhh … dus mama gaat eens ff vroeg slapen want ik merk dat door de korte nachte en lange dagen mijn lontje weer aardig kort is!!

hopelijk voor alle mama’s een rustig nachhie

Pippy is geboren 17.07.2009

Wat zei ze dan Sugars? Ben toch wel ff nieuwsgierig.

Groetjes,
M

Sssstttttt Mriek, sugars ligt al te bed!

Maarre Mriek, ik blijf nieuwsgierig nu hoor, hoe laat gaat erik nu savonds naar bed nu hij geen tuk meer doet?
Maakt ie nu meer nachturen?

Gr, danielle

quote:
Sssstttttt Mriek, sugars ligt al te bed!

Maarre Mriek, ik blijf nieuwsgierig nu hoor, hoe laat gaat erik nu savonds naar bed nu hij geen tuk meer doet?
Maakt ie nu meer nachturen?

Gr, danielle

Oeps, sorry Sugars

Je mag nieuwsgierig zijn hoor. Hij ligt er nu zeker wel uiterlijk 19.15 uur in 's avonds, want dan is 'ie echt op. En dan slaapt hij meestal direct tot de laatste dagen weer 6.15 uur. Helaas is het langere slapen weer voorbij. Maar dat zijn dus wel rond de 11 nachturen en toen hij 's middags nog sliep, sliep hij er 's nachts ongeveer 10. Dus ietsje meer.

Groetjes,
M

hahaha ze zij dat pippy smiddags niet geslapen had, dus ik zeg, nee dat doet ze nie meer, thuis ook niet, daar heeft ze blijkbaar geen behoefte meer aan

toen zei ze : IK vind …dat ze dat nog wel nodig heeft …

dus ik zeg : sorrie hoor., hoelang kent u pippy ?

dus zij weer; ja maar ze is nog klein…ze heeft een rustpunt nodig in de dag … ik wil je opvoeding niet bepalen, maar jij bent de moeder dus jij bepaald dat …

ghhrrr , dacht ik, dus ik zeg…
ik ga haar niet op bed binden en een uur laten gillen, da’s geen rustpunt, als zij aangeeft dat ze niet meer wil slapen dan ist klaar, u bent hier een dag, dus laten we alstjeblieft nie over de opvoeding van MIJN dochter beginnen, toen ik hier 2 minuten geleden binnenstapte, wist u nog niet eens wie mijn dochter was…

toen heb ze niks meer gezegt , kom op zeg, wat nu IK vind, je hebt helemaal niks te vinden over mijn opvoeding, je kan tips geven ja…maar commentaar mag je meteen voor je houden !

en dan wast nog niet eens WAT ze zei maar HOE… zo’n mevrouw die zelf al oma is, en het waarschijnlijk afkeurt dat ik me kind naar het kdv breng… dus ik kreeg al helemaal de kriebels van haar !

Pippy is geboren 17.07.2009

Hier was het vanmorgen 20 voor 7! De oudste is nog ff lekker bij mij gekropen en toen de kleine smurf een 10 min later wakker werd zijn we naar beneden gegaan.
Dus hier geen geklaag over de nacht.

Irritant inderdaad, Sugars. Hoe stellig ze dat beweert, daar zou ik ook pissig om zijn geworden. Goed aangepakt!

Groetjes,
M

Het wordt bijna saai! Hier weer een goeie nacht…ga ik vanuit. Ik heb het zo ontzettend in mijn rug. Sommige mensen kunnen de hele dag slapen op een paracetamol, mij krijg je met 1500mg nog niet plat.
Gelukkig heb ik nog tramadol liggen (variant van morfine) dus na zo’n pilletje kan deze vrouw wel slapen!
Ik heb dus heerlijk geslapen, de kids waren tegen 7en wakker, de oudste lag al bij ons in bed. Mijn vriend is er afgegaan en heeft mij om 9 uur wakker gemaakt.
Met mijn rug gaat het iets beter, kan nog niet veel. Dus we gaan een rustig weekend in!

Oef vervelend Pjukje, weet helaas wat het is

Hier is het al een paar dagen klokslag 10 voor 6 Nu heeft papa daar meer last van als mama omdat ik op werkdagen tot 7 uur kan blijven liggen (3 dagen half 7)
en in het weekend mag ik altijd uitslapen en gaat papa meestal terug als ik er tegen half 9 uit ben

Liefs Michelle