De klok

Lekker geslapen Sugars??

Anne dat was weer vroeg dus, hier ook hoor kwart over 6.

Liefs Michelle

Hier ook weer een vroege vogel. 5.15 uur wakker en om 5.45 uur uit bed. Pff en dat voor een zondag! Allemaal sterkte, want jullie hebben dit al weken!

Mijnticker.nl Tickers
Mijnticker.nl Tickers

Weken mooiezoon2010…al 3 en half jaar!

tis nie anders!

Gr, Danielle

Het was hier een goede nacht, Erik heeft goed doorgeslapen en was vanmorgen om 7.10 uur wakker. Gaat weer de goede kant op, dus. Hoe hebben jullie kindjes het gedaan?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Erik gaat weer goed

Hier was het volgens mij 10 over 6

Liefs Michelle

Hier was het niks. Seth was in de avond al een paar keer half wakker/dromen/pijn of zoiets. Heb dus tot 12 uur al 5 keer naast zijn bed gestaan. Toen kon ik eindelijk gaan slapen. Om 6 uur was hij alweer wakker!

Lekker Mriek, dat Erik weer wat langer geslapen heeft!
Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

Hier 5 voor 6 maar wel compleet doorgeslapen.

Gr, Danielle

Hier was het 7.15 en 7.30! Dus geen geklaag bij mij vandaag!

Och jee Anne. Wat sneu. Blijft lastig met Seth, hè? Dylano heeft het best goed gedaan en die van Pjukje ook. Jeej! Zelfs Aaron heeft het niet slecht gedaan

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Nou, ik weet nu waar de gebroken nachten vandaan komen, hij is gisteren echt snipverkouden geworden, dus het was vanacht ook geen beste nacht!
Vanochtend lag hij al om 5.45 uur naast me (ik dacht dat het 6.45 uur was, oeps!) en toen duurde het nog heel lang voor papa zijn wekker ging!

Liefs, Anne

@Daniëlle: pff, jaren zelfs!
Hier vannacht ook weer feest. van 21.45 uur tot 00.00 uur wakker/huilen/krijsen en daarna geslapen tot 4.45 uur. Toen hoorde ik d’r al pruttelen en om 5.15 begon het jengelen. Ik voorzichtig kijken: ja hoor, op de buik en andersom in bed. Teruggelegd, maar na een half uur krijsen toch maar uit bed gehaald. Schone luier, kleding aan en in de box (gelukkig pikte ze dat wel). Zelf aankleden, eten etc en toen kwam mijn schoonmoeder die haar pap heeft gegeven. Ik moest weg om te werken. Hopelijk zijn de tandjes er snel door en is de sprong snel voorbij!

Mijnticker.nl Tickers
Mijnticker.nl Tickers

Welkom in dit topic Mooie_zoon! Gedeelde smart…

Erik werd vanmorgen een paar minuten voordat m’n wekker ging wakker. Dus geen gemopper hier!

Groetjes,
M

Jeetje, das weer goed mriek…denk toch dat je binennkort hier maar niet meer moet gaan posten

Hier was het 6.15…maar hij moet smorgens plassen dara word ie wakker van en dan wil ie niet meer terug slapen…alsik hem nu eens zover krijg dat ie doortukt zou dat wel fijn zijn.

Gr, Danielle

Hier weer goeie nacht. De oudste is 3x wakker geweest, maar ik hoefde er niet heen.
Vanmorgen riep de oudste om 06.30, ze zou goed in bed gaan liggen, maar haar dekbed was helemaal gedraaid en dubbel. Toen ze mij zag in mijn kleren…ik moest werken. Wilde zij ook uit bed, nou prima. De jongste heb ik om 7 uur wakker gemaakt.

@mooie_zoon…ik hoop dat de kleine meid snel weer goed gaat slapen. Niks aan, tandjes en sprongetjes. Sterkte aankomende nacht.

nou hier ook snotbende hoor anna, en als ze hoest word ze weer wakker van dr zelf! zucht

@ mooie zoon, ow ik hoop dat het snel over is met die tandjes, want het lijkt mij wel heel zuur hoor tandjes krijgen slaapt je andere kindje wel gewoon door ?

Mriek : in 1 woord SUPER!! (maar ja vooruit, voor al je slapeloze nachten en vroege morgens, zullen we je tollereren op dit item ! als je maar wel je medeleven betuigd! )
@ danielle… pfhh ja als je moet piesuhh ken ik ook nie meer slapen hoor, dan moet ik !! gnegne

nou hier vette drama, meer door mama…of anyways mama ergerde zich behoorlijk had gisterenavond het slotje er niet op gedaan mama deed om 21.30 uur al het licht uit, was kei moe… om 23.00 uur is madam bij mij in bed gekropen aan papa’s kant, complete in beslagnama zeg maar, dus papa kwam om 00.00 uur dus die wilde haar ff opschuiven want hij kon er niet bij (gerum) nou no way he, ze ging helemaal door het lint !
papa is in haar 1.60mtr bed gaan liggen om 01.00 uur want ze bleef maar miepe …
mama schelde (want ja het was weer nacht en PAPA’S SCHULD…ja ik ben lekker onredelijk in de nachtelijke uurtjes, ongeveer tot 10.00 uur smorgens zeg maar…)

dus toen wel geslapen tot 6.15 uur toen ging mijn wekker, hebben papa en ik gerolen…
en ik ben gaan werken … pfhh was gewoon blij dat ik het pand kon verlaten

hoop dat ik me vannacht wat minder irriteer…want pfhhhh …

Pippy is geboren 17.07.2009

quote:
Mriek : in 1 woord SUPER!! (maar ja vooruit, voor al je slapeloze nachten en vroege morgens, zullen we je tollereren op dit item ! als je maar wel je medeleven betuigd! )

Je kent me toch, natuurlijk betuig ik m’n medeleven!

Groetjes,
M

Nou, jullie mogen nu voor een keer weer je medeleven aan mij betuigen Het was hier vanmorgen weer oud en vertrouwd: 6.00 uur! Grrrr… ik ben het gewoon niet meer gewend, heb gelijk koppijn en een suprbrak gevoel. Balen!

Groetjes,
M

owwww ik betuig meteen mijn steun !
ik was om 06.45 uur de deur uit dus ik heb niks gehoord, ze lag overigens wel in ons bed toen ik wakker werd… maak je voor dat kind een hele mooie eigen grote kamer, blijft ze er nog nie in ! …pfhhh

Balen mriek!
Hier was het 6.20 uur dus ik ben tevreden.
Wel had hij een nat bed vanacht, maar ik weet wel waarvan het kwam: hij drinkt normaal 1 beker drinken bij het eten en een paar slokken voor hij nar bed gaat. Nu had hij van papa een flesje met water gekregen waar hij maar aan bleef lurken… Had hij zo nog meer dan een hele beker water op, logisch dat zijn blaas dat niet aankom. Alleen jammer dat hij er niet wakker van werd. Enne… papa heeft natuurlijk ook niets van dat al meegekregen!

Liefs, Anne

Oef balen Mriek

Hier was het gister half 7 dus netjes en constant in zijn eigen bed.

Vannacht kroop hij er volgens papa om half 4 tussen en was om half 6 klaar wakker. Waar zouden die schommelingen toch aan liggen??

Liefs Michelle