De klok

Hier van kwart voor 7 tot 5 over 6!
en tot half 7 in zijn kamer gebleven!

Gr, Danielle

Danielle is blij En terecht! En Dylano heeft het ook niet slecht gedaan

Erik heeft gelukkig niet weer zo’n benauwdheidsaanval gehad. Hij heeft doorgeslapen, gelukkig. Hij is nog wel verkouden en hoesterig, maar hopelijk blijven die akelige toestanden hem verder bespaard. Enige puntje: hij was om 6.30 uur wakker. Toch even anders dan 7.30/7.45 uur van de laatste tijd. Wat ik me nu bedenk: zou hij dat pseudokroepvirus de afgelopen anderhalve week ongemerkt al onder de leden hebben gehad en daarom langer hebben geslapen 's ochtends? Want dan zou het nu best wel gedaan kunnen zijn met het latere wakker worden. Ik hoop het niet, maar vanmorgen was het wel een uur eerder. Hoe snel raak je verwend, ik had eerder een moord gedaan voor 6.30 uur

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Zou kunnen mriek. maar ook de erge kou is weg Ik hoop voor je dat het gewoon weer eenmalig was.

Liefs Michelle

Ow hahahaha Michele, je geeft Mriek niet het antwoord wat ze wil horen denk ik
"de kou is weg"…nu denkt Mriek “shit, dan komt ie straks weer om 6 uur”!! …hahaha…of nie Mriek?

Maarre, serieus, het zou best kunnen dat hij wat heeft gekregen maar dan kan ik dat nog niet echt binden met het lange slapen want hij was op die dagen / ochtenden niet ziek ofzo en als ze ziek zijn dan wil een kind wel eens langer blijven liggen maar nu twijfel ik daar toch aan.
Denk toch dat het de kou was en nu die weer beter wordt en warmer zal ie weer met de oude groep verder mee kunnen doen}

Gr, Danielle (maar GELUKKIG dat ie niet weer een aanval heeft gehad dat is echt iets wat je niet wil meemaken met een klein kind)

nou wat je zegt, hoe snel je verwend bent…

nou ik had het tegenovergestelde vannacht…als pip bij ons beland in bed, dan legt manlief op zijn zijde,en snurkt lang nie zo hard…nou nou vannacht leek het wel de zaagfabriek om 01.00 (serieus kind hoeft een kuchje te geven en manlief zit rechtop…) en ikke schoppe, schudde knijpen nou hij snurkte gewoon door, dus ik ben verhuist naar het bed in de logeerkamer… en dacht, man lag me kind maar tussen ons in, dan snurkt hij tenminste nie meer… hahahha

ik was koffie gaan zetten om 6.30 (pip was dus ergens halverwege wel bij papa gekropen) nou daar lagen die 2 boomzagers, kei hard te snurken in mijn bed!! stelletje patjakkers… ghhrrrrr

Pippy is geboren 17.07.2009

Oh ja, die kou is weg. Dat kan ook nog. GRRR!!! Het was vanmorgen namelijk ook weer gewoon 6.15 uur, dus ik denk echt dat het maar van korte duur was. Potverdrie! Mag ik zeggen dat ik baal? Ik had toch stiekem een beetje hoop gekregen…

Haha Sugars, ik zie ze al helemaal liggen!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ow Mriek, nu lees ik hier hoe laat het was , had net op jouw topic eerst gekeken.

Maar de onze was eerder…dus heb troost!

Gr, Danielle

Oef balen Mriek,

Hier kwam hij om 10 over half 6 en dat hij klaarwakker werd is de schuld van papa Hij kwam nl toen pas bij ons gekropen en verder vanaf half 7 niet gehoord

Maar papa dacht dat hij al bij ons lag en dus wakker werd en aan het draaien was maar meneer was zijn eigen aan het instaleren. Dus die 2 zijn er toen uitgegaan.

Liefs Michelle

Balen, al die vroege en luidruchtige vogeltjes!!
Hier moest ik Seth wakker maken om 7.15 uur… Hij was not amused! Maar we moesten toch echt om 8 uur de deur uit, haha.

Hopelijk gaan alle lieve kinders lekke ruitslapen dit weekend

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

Nou Lalala, hoop kunnen we blijven houden maar we weten dat de werkelijkheid heel anders zal zijn!

Gr, Danielle

Hier totaal geen klagen. meneertje kwam volgens mij rond half 6 bij ons liggen en heeft in ieder geval geslapen tot 7.15. Toen ging het vanuit het niets “me oren zijn koud”

Liefs Michelle

Hier half 6!

zie je…hier geen illusies!

gr, Danielle

Pfff Danielle, dat was weer vroeg. Vind het echt geen tijden om wakker te worden.
Hier hebben de kids eindelijk weer eens een nacht doorgeslapen. Om 00.30 1x een klein huildje gehoord uit de kamer van de oudste. Maar die sliep direct weer verder.
De oudste was vanmorgen 06.15 wakker en heeft toen heerlijk bij mij gelegen totdat de kleine wakker werd en die was 7.20!
Nu hopen dat we hier weer een beetje in een beter ritme komen!

Nou helaas, hier was het ook niet veel…het was 6.10 uur, te vroeg gewoon.
Hij is wel heerlijk gaan spelen en wilde pas om 8 uur eten

Liefs, Anne

Wat fijn, Pjukje en Michelle! En balen Anne en Danielle

Erik was wakker om 6.40 uur.

Groetjes,
M

nou ik moet toegeven hier ook weer snachts wakker en om 6.45 klaar wakker maar mama heb er geen bal van gemerkt, we moesten vandaag verbouwen, en omdat pip nu naar de logeerkamer verhuist, ben ik me vluchtbed afgeven, en daar moest ik ff afscheid van nemen dus ik ben daar gaan slapen (ja klinkt gek, maar had het er best moeilijk mee, … bedoel heb best een groot snaveltje, maar soms ben ik een emo-ei…en in dat bed heb ik zoveel verdriet verwerkt, toen me vader dood ging vluchtte ik altijd daarheen, want ja nachten legge brullen naast manlief… vond ik niet zo… rustgevend voor hem en ook niet voor mij , en ineens dacht ik, da bed ,dat plekje gaat nu weg…) dus ik was daar gaan legge, ik heb helemaal niks gehoord, ik werd om 9.45 wakker, en papa had keurig lief de ochtenddienst ook maar op zich genomen…

vanavond na een dag klussen ff van een ‘ononderbroken’ nacht gegarandeerd want pip is bij oma slapen,dus ik ga dadelijk lekker genieten van mijn volle nachtrust, maar ik denk wel aan jullie en morgen sluit ik me vast weer aan ! (of pip moet zo weg zijn van haar nieuwe kamer, dat ze er niet meer uit wil…maar ja ook ik maak me maar geen illusies hahahhaaha)

Lekker uitgeslapen, Sugars! Erik was om 6.45 uur wakker, dus dat is best goed. Ik heb tot 9.15 uur nog lekker uitgeslapen, heerlijk!

Groetjes,
M

{{Sugers}} Lijkt me idd ff moeilijk om je “bed” op te geven!
Heb je trouwens lekker geslapen? Nu Pip uit van huis was.

Hier hebben de dames super geslapen! De kleine meid was iets voor 7en wakker en de oudste 20 over 7! En papa ging de “vroege dienst” draaien. Dus die had mazzel. De oudste wilde echter niet met papa mee naar beneden. Dus 8 uur is die nog ff bij mij in bed gekropen.

Allemaal een fijne zondag

Helaas, hier weer 6.10 uur… Lijkt regelmaat in te zitten:S
Hij ligt nu dus ook even op bed, want anders trekt hij het denk ik niet.

Fijn dat je man je even goed afscheid heeft laten nemen van je bed.
Hopelijk heb je hem ook niet meer nodig!

Liefs, Anne

heerlijk heb ik geslapen…tot 11.00 uur maar ja ik was ook behoorlijk moe van die 'verbouwing …'
en natuurlijk slaapt die patjakker bij mijn moeder heeel de nacht door om 6.45 uur werd ze wakker heb me moeder haar de fles gegeven en madam ging gewoon terug naar bed tot 8.15 uur… man man …wat een rotzakjes zijn het toch !

nu lag ze om 18.15 uur al plat …in haar nieuwe kamer, ik dacht da word een drama maar echt niet, niks aan de hand (moe natuurlijk, van oma en van het carnavallen met papa vanmiddag, hopelijk slaapt ze dan hier ook door… of is het een illusie hahaaa)