De klok

quote:
@mriek: je had erik eerder van zijn middagslaap moeten halen dan was het al langer geweest dat je smorgens uit kon slapen!

Gr, Danielle

Het gekke is, dat is dus niet zo. Want hij heeft al vaker 's middags niet meer geslapen (doordat het zo uitkwam) en dan was 'ie de volgende ochtend gewoon normale tijd wakker. Maar nu hij zelf aangeeft dat het 's middags niet meer hoeft, slaapt hij 's ochtends wél langer. Alsof hij er nu pas aan toe is.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

nou hier wast weer hilarische bende om half 5 vanmorgen, anyways achteraf dan madam kwam bij ons alleen had ze 'blauw’meegenomen … zo’n lampje… van de ikea… wham krijg ik die halve zaklamp tegen me kop… nou nou dan moet je net mij hebben, begin ik weer ff papa uit te kafferen (want ja snachts en smorgens is ALLES zijn schuld… )! ow ik was zo woest…
wij proberen da ding af te nemen nou vet nie…da werd weer lekker relle en gille, en daarna lag ze met blauw kei hard te maffe…want ja daar wor je moe van …
ik heb een slaappil gepakt en me oordoppe in geplugt denk zoek het maar uit, ik werd om 11 uur wakker, papa had ochtend dienst ! da scheelde hahaha

we zijn nu heel de middag wezen zwemmen dus ik hoop dat ze flink moe is, mama wel anyways!

Pippy is geboren 17.07.2009

@sugars: welke slaappillen gebruik jij dan en krijg je die van de dokter voorgeschreven ofzo?

Was ze weer lekker bezig geweest vanmorgen…relschopper!

Ik pak altijd 1 van zijn lievelingsdingen af…moet ie dan weer terug verdienen de volgende nacht.

Alle mama’s…ik hoop voor iedereen op een rustige nacht.

Gr, Danielle

jep die krijg ik van le docteur… nou ja het zijn geen 'lamleggers (dan ken ik beter die pilletjes pakken van de 'allergische reactie dan leg ik compleet ik coma) dit zijn gewoon inslapers…

vandaar ook mijn probleem met gewekt worden uit mijn slaap inslapen duurt bij mij uren… pfhh wor ik zo zuur van !

en ja iets afpakken van pip, ze heb nie veel lievelings dingen …misschien spelen met haar BFF naomy maar da wast wel, alleen opa en oma wonen hiernaast, dus ja ken da kind ook moeilijk buiten laten staan als ze voor de deur staat hahaha, gerum !

maar goed ik wens alle lieve mama’s een goede nacht,en mezelf hopelijk eentje zonder ‘blauw’ in me face… (ik heb hem nu op een hoge plank gezet… waar ze denk ik nooit bij kan, maar ja …ik denk wel vaker dat ze iets echt nie kan,maar met haar wilpower… twijfel ik er toch wat aan )

Hier vamorgen 5.20!

Grrrrrr…

Gr, Danielle

Hier is het gelukkig alweer 2 dagen 7 uur.
HEt scheelt enorm en Seth is zelf ook weer wat gezelliger

@Danielle: Bah, dat is vroeg!

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

Wat vroeg Danielle! En fijn Anne, dat Seth weer langer slaapt.

Ik voel me hier inmiddels steeds meer misplaatst: Erik sliep gisteren tot 7.45 uur en vanmorgen moest ik hem om 7.00 uur wakker maken ivm m’n werk. Dus ik heb eigenlijk niets meer te klagen…afkloppen!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hoi allemaal,

Pjukje meld haar ook weer in deze topic! Het GING zo goed. De kids waren ergens tussen 7 en 7.30 wakker. Dus geen geklaag. Maar van zondag op maandag weer mis! Vanaf 3.30 ben ik in de weer geweest met de dames. Dan was die weer wakker dan die weer. En als klap op de vuurpijl komt de oudste om 10 voor 6 onze slaapkamer binnen rennen. Hoi mem (mama)! Dus ik zo, dit is niet de bedoeling, wij komen niet zelf uit bed. Dus luid stampvoetend en hard huilend terug naar haar kamer. Hoppa! Kleine smurf ook wakker GRRRRR.
Dus om 6 uur met een driftige peuterpuber, een vermoeide baby en een vriend die niet echt heel goed over zulke ochtenden kan aan de ontbijttafel.
Het humeur van de oudste is de hele dag prut gebleven. In alles haar grenzen opzoeken en zelfs de juf op school had het er al over dat ze zo mijn dochter niet kende.
En toen mevrouw om 18.45 nog eens oorlog maakte van het op bed gaan…omdat haar mega mindy pyama nog niet droog was had ik het helemaal gehad. Met kop en kont onder de koude douche. Nou dat maakte indruk! Ze is super lief gaan slapen en ondanks dat het vanmorgen 05.45 was is ze in haar slaapkamer gebleven. Ze riep dat ze ff boekje ging lezen totdat mijn vriend zijn piep piep (wekker) ging.

Dus goed, ik doe weer mee, hoor weer bij de vroegevogelclub!

Ik denk dat vooral de oudste wel een beetje aanvoeld hoe mama haar voeld. Ik zit niet lekker in mijn vel. Ben weer met de pil begonnen en ondanks dat het een lichte pil is heb ik last van de hormonen die er in zitten. Dus ik kijk het even aan anders stop ik direct weer.
En daar komt bij dat het vrijdag de sterfdag van mijn lieve vader was. Alweer 6 jaar moet ik hem missen, en iedereen zegt het slijt in de jaren. Nou ik vind het alleen maar moeilijker worden. Ik mis hem zo onzettend!

En ow ja, om ook nog leuk nieuws te vertellen…

Mijn vriend en ik gaan TROUWEN!
Mijn vriend riep altijd als je wilt trouwen, oke…maar dan vraag je mij maar.
Dus ik was druk met de voorbereidingen. IK was bijna klaar! Mijn vriend was begin feb jarig en omdat hij 30 werd had ik een suprise party georganiseerd. Dus ik had zoiets van oke, eerst zijn verjaardag, dan de moeilijke week met de sterfdatum van mijn vader en dan huo, tijd voor wat leuks, het aanzoek.
Dat liep allemaal wat anders. Mijn vriend heeft mij 3 weken terug gevraagd. Niks niet super romanties, gewoon hoe hij is. Op zijn knie. Heel lief allemaal.
Heb echt een prachtige ring gekregen. Een ring die aan de buitenkant is gegrafeerd. Met de namen van onze dames erin en er tussen in een steentje SMELT.
Maar goed 31 aug is de grote dag.

Nou weer een heel verhaal, kan volgende keer beter beginnen met lief dagboek

Fijne avond en tot morgen…dan zal ik wel weer van de partij zijn.

Wauw Pjukje, gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wat een fijn vooruitzicht. En fijn dat hij toch jou gevraagd heeft Geniet van de voorpret!

Lijkt me vreselijk om je vader te moeten missen, sterkte meis. Kan heel goed dat je smurfjes je verdriet aanvoelen (om over die domme hormonen nog maar niet te spreken). Wat balen dat ze weer zo min slapen, hopelijk gaat dat snel weer beter!

Groetjes,
M

Pjukje, GEFELICITEERD!! Wat lief
Wel vervelend dat die dames weer zo vroeg zijn.

Hier was het half 7, dus netjes. Alleen heb ik zelf een baggernacht gehad. Kon de slaap niet vatten en had een heerlijke nachtmerrie, waar ik maar niet uit kon komen.

Liefs, Anne

Netjes van Seth, niet zo netjes van Anne Ik las het net op fb, heb inmiddels antwoord op m’n vraag.

Ik word gestraft voor de goede nachten van de afgelopen week, want vannacht was bagger. Erik werd tegen 00.30 uur huilend wakker. Een heel eng blafhoestje (nog nooit zo’n hoestje gehoord), steunend en rochelend ademhalen etc. Even wat drinken, weer onrustig verder slapen en zo om het uur verder. Pfff…ik heb zelf vanaf 00.30 uur tot 4.30 uur niet meer geslapen. Om 4.00 uur vroeg Erik zelf om een pcm-snoepje, dus dat gaf ik hem en toen sliep 'ie geruisloos door tot 7.30 uur. Ik dacht eerst aan kinkhoest, maar pseudokroep lijkt er ook wel op. Hij is vandaag niet naar peuterplus, kon vanmorgen gelukkig naar opa en oma en vanmiddag is papa thuis van het werk. Het lijkt beter te gaan, heeft inmiddels een broodje gegeten en hoest nog iets. Ik wilde eerst direct de huisarts bellen, maar denk dat ik het nog even aankijk. Hopelijk gaat het de komende nacht al beter en anders direct weer een pcm erin…

Groetjes,
M

nou pjukje, welcome back… !
ahh meis, dat slijten merk ik ook niet altijd wat van hoor, vorig jaar wast bij mij 4 jaar terug heb me 2ewken zuur gevoelt, afgelopen oktober wast 5 jaar van me vader, en heb ik er geen moeite meegehad… dus ja … het is maar net hoe het valt denk ik, missen zullen we de papa’s altijd denk ik, maar inderdaad … het is moeilijk en je kinderen voelen dat fijnloos aan …

SUPER GEFELICITEERD, met je verloving (da’s toch de correcte bewoording dan he, met man op de knie, ring on the finger… hiii)

ow jaaaa pip die hoest dr eigen ook weer helemaal zuur…gerum zielig he… ik gooi dr weer eens ff lekker wa hoestdrankkies in vannacht en uitje dr bij, lekker rieken op die kamer

bij the way vannacht lag ze ook weer om 00.30 uur bij ons in bed, maar ik heb geen last van dr gehad… halleluja

Gefeliciteerd pjukje!!! nu lekker genieten van de voorberiedingen

Jee Marjan dat klinkt niet lekker Volgende keer er anders even mee in de badkamer gaan zitten en stomen. Dus douche vol open met alleen warm water. Wil nog wel eens helpen.

Anne balen zeg slaapt Seth goed, slaap je zelf slecht

Hier gaat het met vlagen goed. Hij zit ook niet echt lekker in zijn veel ook weer veel hoesten en snotteren.
Gisterochtend (nacht) om 4 uur had hij alle lampen weer aangedaan en zat op zijn dooie gemak in de bank Even duidelijk gemaakt dat dat dus niet de bedoeling is. (mijn broer sliep in de huiskamer hahaha. daar zat hij op zijn gemak naar te kijken)
met een hoop gekrijs en 3 keer terugleggen, de vierde keer heb ik me slapende gehouden heeft hij tot 8 uur geslapen.

Vannacht geen idee hoe laat hij erbij gekropen is en werd wakker om half 7 toen René mij kwam roepen. Hij zag licht dus dacht bed uit. daar werd ik wakker van want René had ik dus niet gehoord dus die kreeg al gelijk naar zijn kop waarom heb je me niet wakker gemaakt. Nu lag hij gister pas om 8 uur vanwege de diploma uitreiking van Madelon.

Hij heeft 2 drukke dagen achter de rug en vanochtend nog school en hangt nu als een soort zombie in de bank
Ik dacht dat ze hier volgende week vakantie hadden maar dat is dus niet zo. Hij moet nog een week. Joehoe een week niet om half 7 me bed uit 3 dagen ben zelf nl ook doodmoe. Zou het aan het weer liggen of die stomme gebroken nachten

Liefs Michelle

Dat van dat stomen had ik ook net op internet gelezen, Michelle. Maar bedankt voor de tip, wie weet als het vannacht nodig is dat ik het wel even ga doen. Haha, zie Dylano al helemaal voor me: kijkend naar je broer die slaapt. Weet je wat me zo eng lijkt? Dat je kind ineens 's nachts naast je bed staat, naar je te kijken. Dat heeft Erik gelukkig nog nooit gedaan, die komt niet naar ons toe gelukkig.

Volgende week nog even doorbijten en dan heeft Dylano lekker vakantie!

Groetjes,
M

Geloof niet dat Dylano dat bij ons doet, volgens mij kruipt hij er gelijk bij. Zou me anders ook rot schrikken denk ik.

Hoe is het nu met Erik?

Liefs Michelle

Gewijzigd door - miremady op 15 Feb 2012 18:33:46

Ja,haha,of net als bij Sugars dat er ineens aan je tenen getrokken wordt…hih…ik zou me rot schrikken en denken dat er een inbreker dat doet!

wij hebben geen haakje meer maar (klop-klop-klop-klop) hij komt niet zijn kamer uit.

Gr, Danielle

Pfffff! Wat een K* nacht zeg! Ik lag 10 uur in mijn mandje, was helemaal op! Om 22.30 begint de oudste te huilen, gewoon aanstellen. Dus roep na een 10 min, ga slapen er is niks. Nog harder huilen. Dus ik erheen. Heb last van mijn knie. Oke, kus erop en nu verder slapen. Ik lig net weer, gaat ineens haar deur open. Ik moet plassen. Dus samen naar de wc. Weer ingestopt, ik weer in bed. 23.30 weer, huilen gillen, had zoiets van zoek het uit! Na 15 min bij haar geweest, een zere buik. Oke kus erop en slapen NU AUB! Mama is moe.
Mijn vriend was 00.00 thuis, toen was het nog niet stil! Dus hij er heen. Toen werd het stil. Maar helaas niet voor lang. Uiteindelijk was het vanacht 01.30 voordat het stil was in huis.
Vanmorgen waren de dames 06.45 wakker. Ik liep echt werkelijk met mijn wallen op mijn enkels door huis.
De oudste was vandaag bij mijn schoonouders en de jongste gaat naar de gastouder. Mijn schoonmoeder past woensdag middag ook op mijn andere tantezeggen van dik 5. Dus ik heb mijn schoonmoeder gevraagd of ze onze peuterpuber aub om 12 uur ff op bed wilde doen. Nou er werd eerst een lang gezicht opgezet. Maar ze had het gedaan en kindlief was direct als een blok in slaap gevallen. Je zal toch een keer moe zijn.
Na anderhalf uur hadden ze haar wakker gemaakt.
Dus een vrolijke peuterpuber toen ik uit mijn werk kwam. Ook wel eens lekker.

Nou zal de zonnebank opzoeken, dan in bad en daarna kan ik zo omvallen het bed in.

Slaap zacht allemaal…en tot morgen!!

Met Erik ging het overdag goed, wel een beetje verkouden en hoesterig, maar verder wel vrolijk en actief. Als het pseudokroep is, dan kan hij vannacht wel weer last krijgen van hoesten en benauwdheid. We zullen zien hoe het gaat, ik duik in ieder geval bijtijds m’n nestje in

Pfff Pjukje, hopelijk slaap jij vannacht ook een stuk beter…

Groetjes,
M

Pff… wat een nachten maken die kleine draken er weer van!!
Hopelijk hebben jullie vanacht wat beter geslapen!

Seth kon gister de slaap niet vatten, hij denkt teveel na over dingen, over het kdv en de psz ed. Uiteindelijk sliep hij om 9 uur. Vanochtend stond hij om 6 uur naast mijn bed, hij had het koud. Dus kroop hij naast me en heeft nog tot 6.45 uur geslapen.

Mriek: Hoe ging het met Erik vanacht?

Liefs, Anne

Jee Pjukje wat een ellende weer(

Seth heeft het dus redelijk netjes gedaan.

Indd Mriek hoe ging het met Erik?

Hier was het 6 uur wel bij ons in bed. Kan erger

Liefs Michelle