Hoi allemaal,
Pjukje meld haar ook weer in deze topic! Het GING zo goed. De kids waren ergens tussen 7 en 7.30 wakker. Dus geen geklaag. Maar van zondag op maandag weer mis! Vanaf 3.30 ben ik in de weer geweest met de dames. Dan was die weer wakker dan die weer. En als klap op de vuurpijl komt de oudste om 10 voor 6 onze slaapkamer binnen rennen. Hoi mem (mama)! Dus ik zo, dit is niet de bedoeling, wij komen niet zelf uit bed. Dus luid stampvoetend en hard huilend terug naar haar kamer. Hoppa! Kleine smurf ook wakker GRRRRR.
Dus om 6 uur met een driftige peuterpuber, een vermoeide baby en een vriend die niet echt heel goed over zulke ochtenden kan aan de ontbijttafel.
Het humeur van de oudste is de hele dag prut gebleven. In alles haar grenzen opzoeken en zelfs de juf op school had het er al over dat ze zo mijn dochter niet kende.
En toen mevrouw om 18.45 nog eens oorlog maakte van het op bed gaan…omdat haar mega mindy pyama nog niet droog was had ik het helemaal gehad. Met kop en kont onder de koude douche. Nou dat maakte indruk! Ze is super lief gaan slapen en ondanks dat het vanmorgen 05.45 was is ze in haar slaapkamer gebleven. Ze riep dat ze ff boekje ging lezen totdat mijn vriend zijn piep piep (wekker) ging.
Dus goed, ik doe weer mee, hoor weer bij de vroegevogelclub!
Ik denk dat vooral de oudste wel een beetje aanvoeld hoe mama haar voeld. Ik zit niet lekker in mijn vel. Ben weer met de pil begonnen en ondanks dat het een lichte pil is heb ik last van de hormonen die er in zitten. Dus ik kijk het even aan anders stop ik direct weer.
En daar komt bij dat het vrijdag de sterfdag van mijn lieve vader was. Alweer 6 jaar moet ik hem missen, en iedereen zegt het slijt in de jaren. Nou ik vind het alleen maar moeilijker worden. Ik mis hem zo onzettend!
En ow ja, om ook nog leuk nieuws te vertellen…
Mijn vriend en ik gaan TROUWEN!
Mijn vriend riep altijd als je wilt trouwen, oke…maar dan vraag je mij maar.
Dus ik was druk met de voorbereidingen. IK was bijna klaar! Mijn vriend was begin feb jarig en omdat hij 30 werd had ik een suprise party georganiseerd. Dus ik had zoiets van oke, eerst zijn verjaardag, dan de moeilijke week met de sterfdatum van mijn vader en dan huo, tijd voor wat leuks, het aanzoek.
Dat liep allemaal wat anders. Mijn vriend heeft mij 3 weken terug gevraagd. Niks niet super romanties, gewoon hoe hij is. Op zijn knie. Heel lief allemaal.
Heb echt een prachtige ring gekregen. Een ring die aan de buitenkant is gegrafeerd. Met de namen van onze dames erin en er tussen in een steentje SMELT.
Maar goed 31 aug is de grote dag.
Nou weer een heel verhaal, kan volgende keer beter beginnen met lief dagboek![]()
Fijne avond en tot morgen…dan zal ik wel weer van de partij zijn.