Ik duim zeker Danielle! Is Aaron nog steeds bij oma? Ik hoop het!
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Ik duim zeker Danielle! Is Aaron nog steeds bij oma? Ik hoop het!
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
YES!
Ik durf het nog niet te zeggen maar ons mam belde vanstraks om 19.15 al op.
Ze had hem op bed gelegd en was zelf even boven op haar eigen bed gaan liggen.
Hij had nog gezegd: welterusten en ik hou van jou en hij sliep al toen ze naar beneden ging!
Hij is nog nooit uit logeren geweest!
Ben zo blij…als het vannacht ook goed blijft gaan iig.
Maar blijf maar doorduimen Mriek!
Gr, Danielle
Wat super meis! Het in slaap vallen elders is gewoon altijd het spannendst. Stel dat hij vannacht wakker wordt en hij is verdrietig, dan kunnen ze hem vast troosten. Maar oké, ik duim verder Het is je ZOOOOO gegund om vannacht lekker te slapen en morgen lekker te kunnen blijven liggen.
Groetjes,
M
ow ik begin nu meteen met duimen hoop het echt voor je wel super lief van ‘jullie mam’… dat ie daar mocht komen! ff lekker rust
Pippy is geboren 17.07.2009
Wauw, dat zou super zijn Danielle, eindelijk een lekkere nacht! En verplicht lang in bed blijven liggen morgenochtend
Seth zei vanavond: Mama, ik ga super lang slapen vanacht!, dus wie weet…
Ik mag in ieder geval uitslapen morgenochtend, haha.
Maargoed, de ochtend erna ben ik natuurlijk de klos…
Liefs, Anne
nou ik hoop dat we dannielle nie voor 12.00 uur horen minimaal…
hier heb ik er gisterenavond 1.5 uur overgedaan tot ze sliep… echt dat ‘suckt’ elke energie die ik nog had die dag… er volledig uit…bleehhh
om een uur of 1 was madam wakker en belande in ons bed om 3 uur begon ze allemaal weer te wiebelen ik was zo pist dus ben naar het logeerbed vertrokken denk zoek het maar uit moet nog een beetje slaap krijgen om 7.45 uur kwam ze me halen … super okay… deze tijd en dan ist ookal licht da scheelt zo veel!
papa heb gisterenavond een meegroei bed gehaald… wat ik vanavond in haar kamer wil hebben…en ik ga straks ff nieuw behang met haar halen voor haar nieuwe kamer …
Danielle slaapt nog!
En Anne, hoe laat was het? Heeft Seth z’n belofte waargemaakt? Balen Sugars, maar hopelijk dat ze straks haar mooie nieuwe kamer nooit meer uit wil komen!
Hier was het 7.45 uur, dus ik klaag in het geheel niet
Groetjes,
M
Hoe is het verder gegaan Danielle??
Half goed dus Sugars
Mriek helemaal TOP!!!
Hier was het kwart over 6 tot half 7 is papa in bed gebleven en toen zijn ze er uit gegaan.
Wel was hij om half 1 wakker en kwam bij ons liggen maar heb hem vlug teruggelegd. Daarna is hij bij ons komen liggen maar geen idee hoe laat dat dat was en had zo geen zin om hem terug te leggen dus maar gelaten
Liefs Michelle
Hahaha…bedankt hoor!
Hij heeft het goed gedaan.
Hij lag om 7 uur te slapen en was om 11.00 wakker en bleef een half uur wakker toen zijn ze ook maar naar bed gegaan en darana hoorde ze hem slapen dus half uurtje wakker tot vanmorgen kwart voor 7!
Goed dus!
Ons mam zei: als ie het zo altijd doet mag ie meer komen!
Ik heb zelf niet veel geslapen lag toch veel aan hem te denken en om 5 uur was ik uit wakker.
Ja sorry mijn biologische klok is nog steeds van het padje af dus om 8 uur toch maar opgestaan en om half 10 was ie weer terug thuis.
Gr, Danielle
Nou Seth heeft niets van dat al waargemaakt… Hij was voor 5.30 uur wakker. Papa was not amused en heeft hem tot 6 uur in zijn bed laten brullen, toen mocht hij nog even bij ons liggen (lees: bij mij!!). En over half 7 wilde hij erg graag eten en spelen. Hoewel ik uit mocht slapen ben ik wel van half 6 tot 7 uur wakker geweest. Gelukkig heb ik daarna nog even lekker getukt tot half 10, want anders had ik het niet getrokken. (Gister veel te laat naar bed gegaan, omdat ik mijn stageverslag nog moest schrijven, om half 2).
Fijn dat jullie kinders het goed tot redelijk hebben gedaan
Liefs, Anne
Wat fijn Danielle! Dus jullie gaan dit vaker doen? Logisch dat je het uitslapen bent verleerd, hopelijk komt dat nog een beetje goed.
Jakkes Anne, het lijkt idd wel alsof Seth Erik aan het nadoen is. Wat irritant! Heeft 'ie het misschien koud, waardoor 'ie zo vroeg wakker wordt?
Groetjes,
M
nou nou ik hoop het ook met die nieuwe kamer…dat ze dr nie meer uit wil hahaha vandaag had ik 6 rollen behang gemaakt, en nog maar 2 keer gedreigt haar erachter te plakken doe ik wel vaker, maar ja nu heb ik het behang bij de hand je had dat gezicht moeten zien hahahahaha
Groetjes,
M
@Mriek: Het zou inderdaad kunnen… Ik leg vanavond wel een extra dekentjes over hem heen en we hebben hem een extra shirt aangegeven.
Hij ligt ook nu pas in bed, omdat we uit eten zijn geweest, dus kan er ook nog weleens voor zorgen dat hij morgenochtend wat later is
Liefs, Anne
Helaas, onze voorzorgsmaatregelen hebben niet mogen baten,…
Het was gewoon 6 uur vanochtend.
Het ergste was nog wel: Komt hij de slaapkamer binnen, zegt hij tegen mij: “Stt… papa slaapt!”. GRRR…
Hier gaat hij dus gewoon vanmiddag weer even zijn bed in.
Liefs, Anne
Ow Anne wat erg het zal je maar gezegd worden
hier lag hij er gister om half 8 in omdat hij 's middags in de bank in slaap was gevallen. Hij kwam om half 3 dus teruggelegd. Toen om kwart over 5. had hij weer overal de lichten aangedaan Dus ff goed toegesproken dat die 's morgens door ons aan gedaan worden. Uiteindelijk is hij tegen zessen bij ons in bed nog in slaap gevallen tot half 8. Dus al met al een redelijke nacht.
Liefs Michelle
Balen Anne! Leef met je mee. Pfff Michelle, ook niet makkelijk dus. Gelukkig toch nog tot half acht geslapen.
Erik was ook weer om 7.30 uur wakker. Bizar…
Groetjes,
M
@mriek: je had erik eerder van zijn middagslaap moeten halen dan was het al langer geweest dat je smorgens uit kon slapen!
@michele: half 8 is toch nog god, dan kan een nachtelijk avontuur er wel bij.
Hier was het half 7 en om 23.00 weer een huilpartij, papa 2x geweest want ik vertik het voortaan om erheen te gaan.
Geplast meteen en toen tot half 7.
Hij lag om 10 voor 7 te slapen.
Gr, Danielle
Nou, gelukig is hij lekker gaan slapen vanmiddag! hij slaapt al bijna 2 uur. En aangezie we bij vrienden gaan eten zal het slapen vamavond wel weer wat later zijn, dus niet zo erg.
Bij jullie is het dus redelijk gegaan en Mriek, wat heerlijk datErik zo lang geslapen heeft!
morgen maakt het niet zoveel uit als hij vroeg wakker is, want dan moet ik toch op tijd naar school en Seth ook.
Liefs, Anne