De klok

Nou, ik heb wel goed geslapen vanacht, ben 21.00 uur naar bed gegaan, ik kon niet neer! Helaas was Seth om 5.30 uur wakker en hij is ook lekker dwars!

Ik ben gister ook nog eens flink aan de race gegaan, was nog redelijk misselijk, dat is nu minder, maar ik hou in de gaten dat er een toilet in de buurt is haha

Hopelijk is er bij jullie langer geslapen in de ochtend!
Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

Jeetje balen Anne hopelijk is het snel over

Hier dezelfde tijd als bij jou Anne half 6 dus, maar wel vrolijk als altijd.
Maar we hebben een goede nacht gehad, want hij is niet voor half 6 uit bed geweest en dat was de laatste avonden/ nachten wel anders altijd ff geklier tussen 11 en 12 net als je zelf in slaap bent. Merk het gelijk dat ik nu tot half 6 door heb kunnen slapen zonder onderbreking.
Moest alleen wel lachen want ik hoorde hem en hoorde hem eerst op zijn eigen kamer zijn licht aan doen, toen in de hal en toen gingen de schemerlampen is de huiskamer aan toen ben ik er maar naar toe geggaan en meneertje zie ik hoef niet meer te slapen Bij ons in bed genomen en papa is er om 6 uur uitgegaan met hem.

Liefs Michelle

nou madam stond hier om 02.00 uur weer voor onze neus, en ze zij het savonds toen ze ging slapen ook al, over ’ grote bed’ in eerste instantie dacht ik dat ze daarmee ons bed bedoelde, maar ik denk dat het kind toe is aan een groot bed, haar vriendinnetje naomy slaapt ook in een eenpersoonsbed…en daar heeft ze maandag heel de dag gespeelt, toen ik op die crematie zat, en een kindje op school op kinderdumpverblijf had een groot bed gekregen…dus ik zei al tegen man, ik denk toch dat het tijd is dat wij er ook eens aangaan…alleen dan word het direct halve verbouwing, wij hebben namelijk 2 slaapkamers… (kwa grote) en een hok… (grote, babyformaat, en daar slaapt zij nu ) dus dan moet de pc de deur uit (die allang nie meer gebruikt word) een nwe kleding kast voor ons, want dan gaan wij dat hok als kledingkast gebruiken…dus kast kopen, opbergmeubel iets voor speelgoed voor haar, een kledingkast voor haar… behang…tapijt of laminaat of whatever … een nieuw bed voor haar, dus daar moeten we maar eens ff voor gaan zitten, want het is nie ff zomaar een ’ grote bed’ moeten we ff een klusweekend inlassen

Pippy is geboren 17.07.2009

@michelle: wat een zelfstandig jong heb jij zeg!

@anne: slaapt Seth nog smiddags of houdt hij het ook voortaan vol van half 6 tot savonds?

Hier best goed gegaan hoor.
Van kwart voor 7 gister tot vanmorgen kwart voor 7 en heb hem vannacht 2x “gehoord” maar dat kan ook ene droom zijn geweest van hem zodat ie praatte in zijn slaap…weet het niet.

Gr, Danielle

Vlak voordat mijn wekker ging om 7.00 uur werd Erik wakker, dus nog steeds prima!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

@mriek: wat is Erik onaardig dat ie niet meer bij ons groepje wil zitten

Gr, danielle

@Danielle: Meestal slaapt hij niet meer in de middag, alleen 2 dagen in de week op het KDV. Maar vanmiddag viel hij natuurlijk wel in de auto in slaap, dus we maken hem net wakker, nadat hij een uur getukt heeft.

Liefs, Anne

quote:
@mriek: wat is Erik onaardig dat ie niet meer bij ons groepje wil zitten

Gr, danielle

Asociaal kind, hè?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

@danielle Mriek mag straks niet meer mee doen
Enne zelfstandig valt toch wel mee? Hij hoeft bij 2 alleen het het voetje aan te raken(touch) en bij de andere 2 een knipper omklikken of hoe noem je dat
Wij wonen in een flat dus hij is er zo natuurlijk.

Liefs Michelle

Hier was de kleine smurf vanmorgen 20 over 5 wakker! En wat me andere ochtenden nog wel lukte om haar weer toe te stoppen en de speen te geven lukte vanmorgen niet! SLAAP UIT! BAH.
De oudste heeft super geslapen die was vanmorgen 7.15 wakker.

Nou zeg Michelle Ik ga er niet van uit dat dit voor altijd is hoor, dus ik blijf me gewoon lekker melden!

Dat is wel heel vroeg, Pjukje. Hopelijk morgen niet weer zo vroeg. Had kleine smurf het niet gewoon koud, ofzo?

Groetjes,
M

Ai vroeg Pjukje

Oke Mriek je mag blijven

Hier was het half 6 maar wel aan 1 stuk door als dat nu nog een paar dagen blijft nu het wat minder koud word gaan we hem later op bed leggen. Maar ben hier al blij mee.

Liefs Michelle

OOk hier was het weer vroeg, 5.45 uur. Hij leek gelukkig wel vrolijk vanochtend. Ik was minder amused, want heb vanacht weer boven de pot gehangen, bah!
Vanochtend Seth dus maar door papa naar school laten brengen (die weer gaat werken) en even een dagje proberen rust te nemen.

Liefs, Anne

Fijn dat ik mag blijven En fijn dat jij blij bent, Michelle!

Balen Anne, dat je nog steeds niet fit bent. Hopelijk doet dit dagje rust je goed en ben je er snel weer bovenop.

Mijn wekker ging om 7.00 uur vanmorgen en daarvan werd Erik ook wakker. Dus hij heeft het weer keurig gedaan!

Groetjes,
M

Pff een vreselijke nacht

kwart voor 1 wakker en kwam bij ons, teruggelegd wel zonder problemen gelukkig. 2 uur hetzelfde alleen met iets meer gemopper en om 5 uur was hij uitgeslapen

Liefs Michelle

pffhh mriek wat een ellende, bij ons dinsdag op woensdag nacht ongeveer hetzelfde… vannacht iets beter geen idee hoelaat ze bij ons kwam…man heeft het opgelost, dus heb dr geen last van gehad, om kwart voor 7 werd ik wakker van een teen in me rug…en wilde ze naar beneden
we moesten om 7.30 uur de deur uit, dus vond het wel prima

Balen Michelle, dat is wel heel bagger!

Hier was het eindelijk weer iets later, 6.20 uur, dus ik ben tevreden. Zelf voel ik me gelukkig ook weer beter, dus dat is ook fijn.

Liefs, Anne

quote:
pffhh mriek wat een ellende, bij ons dinsdag op woensdag nacht ongeveer hetzelfde... vannacht iets beter geen idee hoelaat ze bij ons kwam...man heeft het opgelost, dus heb dr geen last van gehad, om kwart voor 7 werd ik wakker van een teen in me rug...en wilde ze naar beneden we moesten om 7.30 uur de deur uit, dus vond het wel prima

Welke ellende, Sugars? Hier gaat het juist top de afgelopen dagen

Hier was het 7.30 uur (mijn wekker maakte 'm wakker). Zie ook mijn topic in ‘wist je dat’…

Pfff Michelle, da’s weer achterlijk vroeg zeg. Balen! En Anne, fijn dat jij je weer beter voelt!

Groetjes,
M

ow hahaha, sorrie mriek, ik bedoelde michelle… pfhhhh mijn hersens zitten nog steeds nie vast na een paar uur sloaap tekort…

Hier vannacht 4x wakker en om half 6 riep ie “mag ik al komen?”

Nee Aaron GVD SLAPEN!

Toen is ie na ene half uur weggevallen tot 7 uur.

Vanmorgen belde ons mam en heb ik gezegd dat ie weer4 x kwam vannacht en nu is ie DAAR!
We hebben het 1x eerder geprobeerd en toen moesten we hem savonds op gaan halen…brullen brullen brullen maar nu is ie een stuk ouder en wijzer en hopen we dat zijn 2e poging üit logeren"ehm nu wel bevalt want we hebben al gezegd “dan mag je wel vaker bij oma slapen”!

Duimen jullie AUB ik heb RUST nodig!

Gr, Danielle