nou madam stond hier om 02.00 uur weer voor onze neus, en ze zij het savonds toen ze ging slapen ook al, over ’ grote bed’ in eerste instantie dacht ik dat ze daarmee ons bed bedoelde, maar ik denk dat het kind toe is aan een groot bed, haar vriendinnetje naomy slaapt ook in een eenpersoonsbed…en daar heeft ze maandag heel de dag gespeelt, toen ik op die crematie zat, en een kindje op school op kinderdumpverblijf had een groot bed gekregen…dus ik zei al tegen man, ik denk toch dat het tijd is dat wij er ook eens aangaan…alleen dan word het direct halve verbouwing, wij hebben namelijk 2 slaapkamers… (kwa grote) en een hok… (grote, babyformaat, en daar slaapt zij nu ) dus dan moet de pc de deur uit (die allang nie meer gebruikt word) een nwe kleding kast voor ons, want dan gaan wij dat hok als kledingkast gebruiken…dus kast kopen, opbergmeubel iets voor speelgoed voor haar, een kledingkast voor haar… behang…tapijt of laminaat of whatever … een nieuw bed voor haar, dus daar moeten we maar eens ff voor gaan zitten, want het is nie ff zomaar een ’ grote bed’ moeten we ff een klusweekend inlassen
Pippy is geboren 17.07.2009