De klok

Aaron was vannacht 4x wakker en ik merkte vanmorgen niet echt iets aan hem dus Storio afgepakt.
Gingen we effe naar Belgie om schoenen te kopen zegt ie in de auto “mama ik voel me eigen niet zo lekker”…en meteen kwam alles er in 2 golven uit!
Zo zielig…heel zijn kleren vol, zijn autozitje, de bank eronder…echt alles…smurrie.
Toen maar eerst naar mijn tante gereden en daar kleren aangegeven.

bleek hij dus ziek te zijn geweest vannacht!
Ik had niks gemerkt en heb hem vannacht laten brullen.
Achteraf heb ik dan ZO EEN SPIJT!

Nu ligt ie er weer in en ik hoop op een goed nacht.

Gr, Danielle

@ danielle…ow wel sneu (beterschappies met de kleine vent)maar ja ken jij ook nie weten toch! ik ben zo blij als de winter voorbij is (pfhh net eerste pak sneeuw gehad, maar ja) ik weet nie vind 'het ziek zijn ’ toch verdacht meer in de wintermaanden hoor !
ben blij alsk pip weer los kan laten in de tuin en een paar flesse water, vermaakt zij zich het beste! (ookal ist poppehuis wat ik heb gekocht bij de hema… ook een prijspakker)

nou pip was bij opa wezen logeren, nou daar wast ook keet, even goed, sorrie moest toch ff lache in mijn knuisje… wat opa riep nog heel hard da doet ze bij mij niet,nou 2 keer dus, om 2.15 uur en om 4 uur… gnegne!
vanmiddag viel ze waarrempel in slaap in de wagen en heb haar hier thuis op de bank gelegt, en daar heb ze nog 2 uur legge knorren…

ik ga vroeg naar bed vanavond, want ja afgelopen nacht was weer een zwaar feestje… en ondanks geen kater, ben ik toch wel beetje brakkos!!
en god mag weten hoelaat madam zich weer aanmeld !!
dus ga het risico niet nemen zeg maar !

@ pjukje nog gefeliciteerd met je vent !

Pippy is geboren 17.07.2009

Wat sneu Danielle. Maar dat kan jij inderdaad niet weten, dus voel je niet schuldig. Hoe gaat het nu met Aaron?

En hoe laat was Pippy wakker?

Erik was vandaag wakker om 7.30!!! Hoe bizar? En hij oogt niet ziek ofzo, dus ik heb geen overduidelijke verklaring. Gek hè, dat je dan meteen een reden wil weten, want het klopt niet

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

nou pip heb heel de nacht in haar eigen kamer geslapen, ze werd om half 6 wakker en heeft toen bij ons doorgemaft tot half 8 ! dus tien punten voor die kleine chick, om half was zewel meteen klaar om een sticker te plakke hahahaha, vuile rat ! dat weet ze wel, dat als ze snachts in dr kamer blijft dat ze die sticker mag plakken

Niet schuldig voelen Danielle dat kun je niet weten. Hoe is het vannacht gegaan?

Mriek komt door de kou Hoop het niet voor je natuurlijkl maar ben bang van wel. Ook hier word momenteel langer geslapen. Gister kwart voor 7 en pas vanaf half 6 bij ons en vandaag 6 uur maar wel de hele nacht in zijn eigen bed dus hij heeft niet bij ons geslapen want papa is er gelijk uit gegaan toen. Die is onderhand uitgeslapen hahaha. Die gaat iedere avond vroeg met het idee ze kunnen bellen voor te strooien maar geen 1 nacht heeft hij eruit gehoeven Wel zaterdag overdag.
Strooidienst is nu gelukkig afgelopen. ff geen foon bij het bed heerlijk!!!

Liefs Michelle

@ michelle, ow fijn jij ook een keer kindloos in bed geslapen ! hihihi

Nou Seth heeft het keurig gedaan vanacht, half 7 was het.
Maar ik ben wakker gehouden door een zieke papa… Hij begon om half 5 met spugen en ik heb geen oog meer dicht gedaan:S

Vervelend, juist nu ik voor morgen zo ver mogelijk wil zijn met mijn afstudeerplan, omdat ik het op school ga bespreken… Nu maar even wat doen, nu Seth op school zit.

Bizarre tijden: half 8, heerlijk!!

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

Hij is niet meer ziek geweest na het overgeven dus misschien is het toch wagenziek geweest want snachts wordt hij ook vaker wel 4x wakker…ik weet het eigenlijk niet wat het nu was.
Kan zijn wagenziek want dat ben ik ook altijd (ook van kinds af aan en altijd overgeven).

Vannacht 2x…om 23.00 en om 1.00 en daarna tot 10 over half 7 geslapen.

Gr, Danielle

dat kan ook als pip kotst voor geen reden zeg maar, dan ist meestal in papa’s wagen denk dat het aan papa’s rijstyle ligt hahaha

Hier weer een goeie nacht gehad. De kids hebben heerlijk geslapen. De jongste was 5.30 wakker, ff ingestopt, speen gegeven en toen werd het weer stil! 20 over 7 waren ze beide wakker. Ik was al een tijdje wakker, maar ik lag erg lekker.

Dus ik mag vandaag helemaal niet klagen. Mogen moet ik weer werken dus dan kan het me niks schelen als ze 6 uur wakker zijn!

ow kijk heerlijk pjukje…

ja ik heb morgen hetzelfde mama moet om 6.45 uur dn deur uit, dus laat maar komen hahahaa!

Nou, een heerlijk nachtje weer…
Ik was bekaf gister dus ging 21.30 uur naar bed en toen ik net sliep werd Seth huilend wakker, ik denk dat hij droomde.
Vervolgens werd ik om 3.00 uur wakker van een lege batterij van het brandalarm en kwam ik erachter dat ik zelf ook zodanig misselijk was om lekker wakker te liggen…bah!

Seth was netjes om 6.30 uur wakker, dus dat was ok.

Liefs, Anne

Da’s niet leuk, Anne. Hoe gaat het nu met je?

Erik heeft vanmorgen weer zo goed geslapen. Ik denk echt dat het verhaal van de kou een goede verklaring is Jammer genoeg moest ik werken en ging mijn wekker om 7.00 uur, anders had hij vast langer geslapen. Ik moest hem dus wakker maken. Fijn!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

He jases Anne

Heerlijk Mriek!!

Hier een stuk minder. weet niet hoe laat papa er uiteindelijk uit is gegaan, maar was door heel de nacht heen geklier(

Liefs Michelle

Bah Michelle, dat is vervelend!!

En Mriek, wat heerlijk dat Erik ineens wat langer slaapt

Ik heb vanochtend flink boven de wcpot gehangen en had daarna een afspraak op school. Ben er wel heen gegaan, ben nu alleen goed moe en wat maagproblemen. Op mijn maag na niet echt ziek dus. Ik ga expres niet slapen nu, ga vanavond maar op tijd (is het voornemen), dan maak ik hopelijk een goede nacht!

Liefs, Anne

Bah Michelle, wat irritant

En Mriek, jieppie !

en anne ik hoop dat je je wat beter voelt…

Hier hadden we de techniek, put je kind uit …dus manlief is nog een rondje buiten gaan rennen met haar, had dr binnen een kwartier op bed legge… wist nie wat me overkwam… jammer genoeg was madam om 00.30 uur weer parraat…om in ons bed te kruipen, jammer… nah ja ondanks dat best goed geslapen 06.45 uur begon ze dr vader uit bed te trappelen…

dus vanavond weer een rondje, wat 2! misschien slaapt ze dan ook nog door hahahha

Balen Michelle!

Ik hoop dat je snel weer helemaal oké bent, Anne. Zo te horen gaat het de goede kant op!

Haha Sugars, of 3 rondjes. Iets meer zekerheid inbouwen

Groetjes,
M

Hopelijk is het snel over Anne. Beterschap!

Ik zou ook voor 3 gaan hoor Sugars

Ik hoop in ieder geval op een betere nacht als de afgelopen,

Liefs Michelle

@sugars: misschien hier ook eens gaan doen maar ja, je valt hier og flink op je snuffert door de sneeuw nu.

@anne: vervelend die maagproblemen…beterschap en slaap ze vannacht!

@michelle: vervelend he heel de nacht geklier…ik herken het.

Hier vannacht goed gegaan…tot 6.15

Hoop vannacht weer goed te hebben!

Gr, Danielle

hahaha ja madam lag gisteren ook 3 keer op dr snufferd… maar ja kind heb een mega pijngrens…
op bed leggen ging ff een stuk minder… ben een paar keer flink kwaad geworden …maar had ook geen engelengeduld vandaag me eigen boog stond flink gespannen want heb behoorlijke bonje met mijn beste vriendin en da brengt niet het beste in me naar boven… en dat voelt madam meteen …dus ze was lekker dwars en eigenwijs, maar goed kwart voor acht kon ik de kamer uitsluipe… nou kijken hoelang het duurt