De klok

@sugers. HAHAHA een new kids turbo broek! Als ik die mannen zie in hun housebroek ziet die broek er wel lekkerzittend uit.

Hier was het vanmorgen 5.40! Dan krijgt die kleine een hoestbui en dan is het slapen klaar. Ben er nog 3x geweest om recht te leggen en de speen erin te pluggen. En toen hoorde ik de oudste ook al. Die wist ik in haar bed te houden. Als mijn viend zijn wekker gaat mag ze bij ons komen. De eerste keer heeft ze niet gehoord. Maar de 2de x wel, dus die stond als de kippen naast me!

Dus weer een vroegertje vandaag! En ff rustig bijkomen zit er niet in. Als ik zo op het werk kom heb ik tit 12.00 vergaderingen. BLEHHH.

Whaha, een new kids broek. Leluk!

Ik had niet moeten opscheppen over m’n kind, want hier was het vanmorgen weer ouderwets 5.45 uur AAAAARGHHHH!!! Inderdaad Sugars, laat de klok maar weer verzet worden, dan kunnen wij ook eindelijk uitslapen! Ik las op FB dat Pippy het heel goed gedaan heeft vannacht?

Alle respect voor Pjukje inderdaad.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hè bah Mriek~Erik heeft jullie even van het langer slapen laten proeven en het is weer klaar

Man, ik wordt al bijna moe als ik jullie verhalen soms lees over al dat gespookt 's nachts… Ik mag in mijn handjes knijpen dat Seth eigenlijk altijd doorslaapt KLOP KLOP KLOP. Hij was dan gister wel om 18.00 uur wakker, vanochtend was het weer 6.40 uur, dus dat is beter, en maar gelukkig ook, want mijn vriend was vergeten zijn wekker te zetten

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

Oef pjukje wat ben ik blij dat ik maar 1 zo’n kleine donderstraal heb.

hier was papa na de bank gevlucht want ik lag te snurken en Dylano te draaien schijnbaar;-D Was hi jwel vroeg bij ons komen liggen want toen René naar de bank verhuisde was het 3 uur, en Dylano volgde hem hahaha. Dus papa hem in zijn eigen bed gelegd, was krijspartij. Zegt hij vanochtend werkte wel want opeens was het stil. Ik ja duhhh Hij was bij mij gekropen

Om 6 uur was meneer uitgeslapen en hij wist natuurlijk dat papa op de bank lag (die heeft al weekend ivm met strooien die denkt nog wel opgeroepen te worden dus lekker 2 snipperdagen genomen) dus Dylano na de huiskamer en doet de schemerlampjes aan en zegt goeiemorgen papa. Ik heb lekker getukt tot kwart over 8.

Liefs Michelle

ja ik moest vanmorgen meteen melding maken op FB !
gisteren om 19.30 uur ofzo lag ze erin, en ze heb geen kick meer gegeven (op bed legge duurde nu ook nie zo lang) vanmorgen 06.10 uur was ze wakker, maar ja goed, dat neem ik dan maar ff op de koop toe…

hoe vrolijk konden we zijn vanmorgen om 6.10 uur iedereen blij hahahhaa!! dus ik zit hier nu redelijk relaxt en uitgerust op me werk, voor de verandering,
zal maar niet te hard juichen, want dan word ik vanavond of vannacht weer genadeloos voor afgestraft natuurlijk !

Pippy is geboren 17.07.2009

Ik durfde gisteren niet te pisten omdat het zo goed was gegaan…dus ik dacht “als ik nu niets schrijf, misschien gata het dan vannacht ook weer zo geod”.
Maar ja…nou nee dus!
Hij begon al om kwart voor 9 bleef huilen dus ik er effe heen, geaaid, ondergestopt.etc…
Toen om 23.00 weer maar die was funest voor mij want ik lag net ene uur te slapen en ben daarna dus niet meer terug in slaap gevallen en heb weer heel de nacht dus wakker gelegen…ik snap er niks van dat ik dan niet meer terug wegval
Daarna nog om 3 uur en half 5 (maar dat was pratend dromen denk ik) en om kwart over 6 was ie er weer.

Maar ja…nou ga ik alvast maar denken, wat nu 6.15 is , dat word in maart 7.15(beter idee)

Gr, Danielle

@ danielle, nou da was weer lekker dan …en vooral als je net een uur in je warme bed legt… ik vind het nu ook zo koud…en ik heb geen ochtendjas… irritant die moet ik misschien toch maar eens halen,want dat schiet tenminste gemakkelijk aan !

Nou Pjukje zit weer in haar new kids turbo broek HAHA. Ben gewoon dwars door man! Helemaal op. Gelukkig gingen de kids lief naar boven en heb ik ze niet meer gehoord. De oudste vroeg of ze nog wel ff boekje mocht lezen. Prima schat!

Denk dat ik zo mijn zithouding ga veranderen in een lighouding.

Allemaal een fijne avond en succes vanacht en morgenvroeg!

hier wast weer keet ze legt net 5 minuten in dr nest, papa vond dat hij nog een kus moest geven voordat ze ging slapen en toen wast weer feest…ik ben gewoon weggegaan, denk zoek het maar uit,… maar papa kreeg haar noway in dr nest …dus heb dr dr net ingegooid…

Trusten Pjukje! En sterkte Sugars, hopelijk blijft het hierbij en kan je ook lekker slapen. Ik ga ook zo, weltrusten!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Bleh! Hier was het weer 5.45 uur…
Maar hij moest bij ons in bed blijven liggen tot papa zijn wekker ging om half 7. Hij heeft het redelijk volgehouden, met een boekje lezen erbij.
En ik had gister al hoofdpijn, maar die komt alweer opzetten:S Misschien te maken met het feit dat ik mijn bloederige dagen tegemoet ga…

Hoe was het bij jullie?

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

om 1.30 uur lagen wij met zijn 3e in bed …zucht … ik denk die heb lang lopen relle die maft wel door, niet dus !
maar goed, ik ben daarna kei hard in coma gevallen, en vanmorgen werd ik om 06.30 uur wakker, ikke lekker gedouched… beetje koud als je er onderuit komt… en om 07.00 uur kwamen papa en pip beneden aangezet!

oef, jammer Sugars.

Maarre…ik ben zo blij…ben zo blij…ik ben zoooooowwww blij…zoooowww blij ben ik!
Meneer lag gisteren om 10 over half 7 al te snurken TOT vanmorgen 5 voor 7!!!
DUS 12 uur en 15 minuten aan 1 stuk GEPIT!

Ben ZZZZZOOOOOOOOOOWWWWWW BLIJ!!!
En ik ga NOOIT meer zo vroeg naar bed…dacht gister ïk zal eens om kwart voor 9 naar boven gedaan"…nou…das dus echt TE vroeg voor mij waardoor ik om zo rond half 12 weg ben gevallen en ik schrok om kwart voor 7 wakker "HUH AARON?..dacht ik en ben er heen geslopen en deed de deur open en hoorde hem nog snurken (heel zachtjes) dus deur opengelaten en 10 minuutjes later kwam ie aanzetten.

Super jong he!

Gr, Danielle

Balen Anne! En dan helemaal als je al niet helemaal fit bent. Erik was vanmorgen juist weer keurig op dreef, 6.35 uur. En nog tot 8.30 uur met een broodje erbij en televisie aan in ons bed rustig opgestart. Dus ik klaag niet!

@Sugars, hoe moeier (is dat een woord?) Erik is, hoe minder goed hij slaapt. Ik denk dan ook: hij is zo moe, hij gaat vast een goeie ruk maken. En dan is hij juist onrustiger 's nachts en 's morgens heel vroeg wakker. Blijf het vreemd vinden, daar heb ik zelf helemaal geen last van

Groetjes,
M

jieppiee… voor aaron ! kei goed !!! wat heeerlijk …

@danielle, heerlijk!! Wat heeft Aaron goed geslapen!

@mriek, erik ook lekker op dreef. Wie weet misschien gaat hij het nog eens leren

@sugers, mooi dat jullie uiteindelijk nog een beetje een goeie nacht hebben gehad. Wel jammer dat jullie met zijn allen moesten slapen…maar ja beter zo dan de hele nacht in de weer!

Hier was het vanmorgen klokslag 6 uur. Dus ik mag niet heel erg klagen. Mijn vriend heeft de jongste meegenomen en met een fles melk in de box geparkeerd. Om half 7 werd er gekriebeld aan mijn tenen…toen stond de oudste bij het bed.

Zo dat heeft Aaron goed gedaan

Hier was het 6 uur en geen idee hoe laat hij bij ons is komen liggen terwijl ik toch heel onrustig geslapen heb want het dekbed lag nu met de instopstrook bij me hoofd ipv bij me voeten;-D

Liefs Michelle

nou hier lag ze om 12.00 uur in ons bed, we hadden een eigen bedje ertussenin gebouwd, en ze werd om 7uur wakker dusja jammer van het ‘eigenbed’ maar ja we hebben wel okay geslapen en vannacht hebben we km nacht (kinderloosmaffe , want ze logeert bij opa ! , want we hebben een party )

Hier op zich geen geklaag. De kids lagen gister later op bed. Ik had een feestje georganiseerd voor mijn mannetje…die is vandaag jarig maar dus gister al gevierd. De jongste lag 19.30 en de oudste 20.15!

De kleine smurf was 5.30 wakker! Dacht NEE he! Kan toch niet. Dus ingestopt enz enz.
Om 6.15 werd het weer stil, stond net op het punt om eruit te gaan. En toen was het 7.20, toen werd de oudste wakker en daarna die kleine.

De oudste heeft dus duper geslapen en de jongste op een kleine onderbreking na ook.

Die van jou moeten vaker later naar bed, Pjukje Gefeliciteerd met je man!

Erik was om 6.35 uur wakker, dus weer prima. Ik heb tot 9.15 uur kunnen uitslapen. Heerlijk!

Groetjes,
M