nou pjukje…lekker chille in je housepants! inderdaad ruk ! blehhh irritant…
ik werd hier zowaar in mee eentje in bed wakker… vannacht… vanmezelf… ikke voelen,denk wast leeg hierow ?
ikke om hoekkie gluren,hummm peuter in dr mand, en man gestrekt op de bank,die had ons bed nie eens meer gehaald…
hahahaha , was wel ineens heel leeg…na 2 nachten met zijn 3e in bed…
nou mot ik zeggen dat ze gisteren om 22.00 uur wakker werd, van haar hoest maar ze ging weer lief terug, nog 2 keer daarna, om 23.00 uur (dus in dat uur 3 keer, maar wel elke keer lief terug, ze hoestte zichzelf wakker) …ikke snurk snurk tot half 1 , toen werd ze weer ff wakker, weer netjes teruggegaan… en daarna dus heel de nacht blijven legge… jieppie !
we hebben nu weer een nwe afspraak,want als zij die kamer nie uit komt, vind ze het prima om terug te gaan,en als ik dan ff blijf zitten tot ze slaapt ist binnen 10 minuten zonder schreeuwen opgelost…
en aangezien haar hangslotje nog op de deur zat, omdat madam uit bed kwam en over het traphekkie klom toen ze net een jaar was…doe ik dat ding erop, zet de babyphone naast me kop ! en bij de eerste piep en mama,sprint ik er heen (tenminst dat hoop ik dan maar …) en leg ik haar terug…
fingers crossed, dat het lukt vannacht!
Pippy is geboren 17.07.2009