De klok

Ook echt doen dan hè, Pjukje. Want kan zo goed zijn om te doen. Ik neem het mezelf ook heel vaak voor, maar het komt er niet altijd van. Laatst wel een keertje en toen merkte ik echt hoe fijn het was.

Erik gisteren om 7.00 uur en vanmorgen om 6.50 uur. Nog steeds dikke prima, als het maar niet elke dag tien minuten eerder wordt Hij sliep wel onrustig, veel dromen en praten in z’n slaap.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Goed Mriek, 10 voor 7 is knap!
Hier lag ie om 5 voor 7 gisteravond te slapen tot vanmorgen 10 over half 7 dus ook goed.
Ook wel net als Erik veel gehoord maar volgens mij niet echt wakker.
Gister een feest gehad dus denk dat ie dat aan het dromen was ofzo.

Enne…ben maar nie bang dat dit topic sluit want ik blijf elke dag vertellen hoe hij het heeft gedaan en ook al reageerd er niemand meer dan maakt me dat niet uit maar ik kan het van mij afschrijven tot aan de grote vakantie…dan gaat ie naar school

Gr, Danielle

Hier klokje rond tot half 7 dus helemaal prima, wel weer bij ons gekropen en toen René om kwart voor 4 gebeld werd om te strooien lag hij er al
Maar bleef netjes liggen en knorde verder

Liefs Michelle

Aaron, Dylano en Erik deden het goed! Enne Danielle, ik blijf ook hier spuien hoor. No way dat ik m’n steun van jullie wil opgeven.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

nou die klok een uur vooruit data staat hier driedubbeldik onderstreept in me agenda… !!!

vanacht wast hier weer ‘keet in de keet’ op bed legge ging prima, denk toch echt dat de verlatingsangst in slaat… hoef echt niet de kamer uit te lopen en de deur dicht te doen, want de hell breekt los! dus blijf ikff bij haar zitten en ff aaien, dan chekt ze nog een paar keer, of ik er nog zit en dan ist prima, dan valt ze binnen een paar minuten in slaap en verlaat ik de kamer, gaat prima…maar om half 4 wast weer keet … ik heb haar tot 4 keer geprobeerd terug te legge, en het was weer een ramp… krijsen gillen helemaal in paniek,heel de kiet weer op stelte…papa en mama weer boos op haar en op elkaar…

dus het was helemaal zuur, we hebben nu besloten om alle spanningen te vermijden… want het eist echt zo vet zijn tol… ik trek het gewoon echt niet !! met 4 dagen werken, en de sfeer word er nie beter op want de zaak niet stimuleerd… als ze snachts wakker word, dan probeer ik het 1 keer haar terug te leggen, gaat het meteen loos,dan slaapt ze maar bij ons (echt mega mega tegen mijn princiepe,maar elke nacht een heel huishouden over de emmer en wakker, is helemaal tegen mijn princiepe … ) vanmorgen of vannacht is ze uiteindelijk om 5 uur ook bij ons in bed beland… en heb ze tot 9.10 uur doorgeslapen… nou ik vind het wel gezegend… zal wel weer over gaan,maar we moeten hier slapen want we gaan allebei gestrekt alst zo blijft gaan !

Pippy is geboren 17.07.2009

Heavy Sugars. Soms moet je inderdaad dingen doen die je anders niet zou doen als een soort noodmaatregel. Ik hoop dat Pippy het straks pikt als jullie toch weer anders zouden besluiten

Groetjes,
M

Hier nondepie vanmorgen 10 voor 5

gr, Danielle

ja daarom…kijk mocht ze weer lekker doorslapen komt ze ook niet meer bij ons, maar het is echt verlatingsangst, want vanmorgen bij het wegbrengen naar kdv, ook weer drama, en huilen nie los willen laten (dat deed ze hiervoor nooit, dan sprong ze naar binnen en bekeek ons nie meer…dus denk echt dat dat het is …) dus we doen het gewoon zo, en hopelijk gaat ze weer een keer doorslapen dan ist okay, want ze begint wel gewoon in haar eigen bedje, daar gaat ze gewoon heen als ze gaat slapen, en ze eindigt midden in de nacht tussen ons, nou da kan ik wel hebben, dus ze ging om 19.30 uur slapen en werd vanmorgen om 06.40 tussen ons wakker, ben lekker met haar opgestaan want om 07.30 uur moest ze op het kinderdumpverblijf zijn,dus kwam goed uit !!

Pfff Danielle, was er een bepaalde aanleiding voor? Vroeg!

Fijn Sugars, dat het zo goed beviel. En sneu voor Pippy, gelukkig gaat alles weer voorbij

Hier was het 6.30 uur vanmorgen. Het wordt wel steeds weer iets vroeger, maar ik klaag nog steeds niet!

Groetjes,
M

Sugars, hier beland er momenteel ook 's nachts eentje bij ons in bed Komt wel weer goed, hij zal er niet meer liggen als hij 18 is ;-D
ben het gevecht zat en hij gaat indd ook gewoon goed in zijn eigen bed slapen. tegen half 4 komt hij meestal.

Oef Danielle vroeg!!!

Mriek Lekker!!!

Hier was het 6 uur dus het gaat.

Liefs Michelle

Ik kan me goed voorstellen dat jullie het toestaan dat jullie zoon/dochter bij jullie in bed komt. Pff, dat zijn toch ook geen tijden meer! Ik heb het zelf vroeger ook gedaan. Duurde een paar maanden en ging vanzelf weer over. Volgens mij was ik zelfs al een jaar of 4-5. Respect hoor, voor jullie geduld!

Mijnticker.nl Tickers
Mijnticker.nl Tickers

… ah ja inderdaad ze zal dr wel uit zijn voordat ze 18 is… hahahhaa (hopen we dan maar …)
ik ben het ook beu hoor, het is of alle 3 wakker of alle 3 slapen wat mij betreft een makkelijke keuze…
en omdat ze in haar eigen bed begint vind ik het nie zo erg, want ze moeten nie met me uurtje lezen voor het slapen gaan gaan klooien want dan word ik wel pisst, maar da is nu nie, dus we wachten maar af tot het over is !!

@sugers kun je wel slapen als Pippy naast je ligt?? Ik heb laatst met mijn oudste op het logeerbed geslapen. Van 3 uur s’nacht tot 7 uur! Ik was kapot! Elke draai voelde ik er werd ik wakker van.
Kan me helemaal voorstellen hoor dat Pippy bij jullie in bed slaapt indien nodig. Want elke nacht drama is ook geen optie.

Hier gaat het gelukkig alweer een tijdje s’nachts goed, ze zijn alleen zo vroeg wakker. Vandaag zijn ze bij mijn moeder geweest, dus helemaal afgemat! Die wilden wel slapen vanavond.
En nu hopen dat ze morgen weer iets langer slapen, ik moet wel werken maar hoef niet net als vandaag 6 uur uit bed. Morgen is 7 uur vroeg zat

@danielle…dan was jou dag ook weer lang! Heeft Aaron wel de hele nacht doorgeslapen? Of ook nog veel wakker geweest?
Vanavond maar vroeg op de bed kruipen.

@pjukje, ach ja ik ben dan toch al wakker want ik slaap toch niet veel maar ja, ZIJN dag begon iig ook erg vroeg.
Nee gelukkig was ie vannacht stil…dus dat scheelde al wel.

Hij heeft het prima tot vanavond volgehouden moet ik zeggen, vanmorge psz en vanmiddag naar oma geweest.
Vanstraks nog een uur in bad gespeeld en hupsake naar boven.
Heb hem gezegd dat als ie morgen weer zo vroeg roept dat ik 1x roep “nee stil ga slapen” en verder roep ik niks meer…dus ben benieuwd!

Gr, Danielle

ah ja zullen we zeggen : alles went
als ze zelf eenmaal slaapt ligt ze wel stil da scheelt…ik frot altijd een kussen tussen haar en mij …
je verlegt snel je grenzen he, dan maar ‘wiebelig’ slapen ,maar wel slapen hahahahaa!

waar ik zo doodmoe van word is het op bed legge, want moet echt wachten tot zij slaapt, als ik wegga ist kermis… echt die verlatingsangst, vanmorgen zette ze ook heel het kdv op stelte…
heb ik nog wat energie na mijn werk,na het bedritueel ist compleet verdwenen, leg al 3 avonden om 21.00uur in me nest… echt not funny!

Loop ik gister nog te zeggen dat het hier s’nachts zo goed gaat…nou afgelopen nacht was RUK hierooo. Ben er om het ander half uur uitgeweest. Dan had de oudste weer last van een kriebel en dan was die kleine weer wakker. En tot overmaat van ramp was mijn vriend ontzettend aan het dromen dus die maakte me wakker met zijn gedruk en gepor in bed. BAH!
Moest ik vandaag ook nog werken en natuurlijk was het gigadruk.
Loop nu al in mijn grote housebroek rond! Ben wel klaar met deze dag, de bank is voor mij.

nou pjukje…lekker chille in je housepants! inderdaad ruk ! blehhh irritant…

ik werd hier zowaar in mee eentje in bed wakker… vannacht… vanmezelf… ikke voelen,denk wast leeg hierow ?
ikke om hoekkie gluren,hummm peuter in dr mand, en man gestrekt op de bank,die had ons bed nie eens meer gehaald…
hahahaha , was wel ineens heel leeg…na 2 nachten met zijn 3e in bed…

nou mot ik zeggen dat ze gisteren om 22.00 uur wakker werd, van haar hoest maar ze ging weer lief terug, nog 2 keer daarna, om 23.00 uur (dus in dat uur 3 keer, maar wel elke keer lief terug, ze hoestte zichzelf wakker) …ikke snurk snurk tot half 1 , toen werd ze weer ff wakker, weer netjes teruggegaan… en daarna dus heel de nacht blijven legge… jieppie !

we hebben nu weer een nwe afspraak,want als zij die kamer nie uit komt, vind ze het prima om terug te gaan,en als ik dan ff blijf zitten tot ze slaapt ist binnen 10 minuten zonder schreeuwen opgelost…
en aangezien haar hangslotje nog op de deur zat, omdat madam uit bed kwam en over het traphekkie klom toen ze net een jaar was…doe ik dat ding erop, zet de babyphone naast me kop ! en bij de eerste piep en mama,sprint ik er heen (tenminst dat hoop ik dan maar …) en leg ik haar terug…

fingers crossed, dat het lukt vannacht!

Ik hoop dat je de komende nacht beter slaapt, Pjukje! Haha, een housebroek? Toch niet een echte housebroek hè, met van die foute kleuren?

Fijn Sugars, dat je een manier gevonden hebt om Pippy op haar kamer te houden. Hopelijk gaat het vannacht ook werken als het nodig is!

Erik was vanmorgen om 6.25 uur wakker…mag ik nog wel meedoen in dit topic?

Groetjes,
M

@sugers, dan is je bed idd wel heeel leeg zo alleen. Mooi dat jullie weer een goeie nacht hebben gehad. Wordt je weer een beetje mens van!
Hopen dat het aankomende nacht ook weer goed gaat. Zou niet raar zijn.

pukje heeft vast zo’n mooi ‘new kids turbo’ model housebroek whoehahahahhaa!!!

nou mriek vind je 6.25 nie vroeg genoeg… pfhhh , (natuurlijk zijn we daar kei blij mee een staan we bijna een vreugde dansje te doen … ) maar nog een uurtje erbij mag van mij hoor … (misschien als de klok vooruit gaat hahahaa!!!

nou nou we gaan dr maar voor… zullen we maar zeggen … ik hoop het ook echt want wij zijn er hier wel aan toe , aan een nieuwe periode moet ik zeggen !!!
maar iedereen wel op dit forum
wel echt een applausje voor pjukje… want met 2 van die nachtbrakerts… man man petje af en ik BUIG voor je, want da’s volgens mij bij mij reden NUMMEROW UNO om niet (of nog niet) aan een tweede te beginnen… pfhhh … stel je voor dat die vanaf het begin nie doorslaapt…owow… man da kan ik echt niet hendelen hoor !!