De klok

nou dat ze in de echte puberteit gemakkelijker word, ga ik nie op zitten hopen ijdele hoop hierow…
ik was een draak …dus zij ook dat weet ik zeker…

nah snachts doet ze het niet, ff afkloppe als ze eenmaal legt legt ze,maar om haar in bed te legge, ging gisteren echt nie, en dan legt ze er 2 uur later in, geen middagslaapje, en dan nog gewoon 6 uur wakker he, ongelofelijk,en ook nie chagarijnig zijn,vraag me toch af hoe die jong da doen !!

ja gisteren was misschien een toppunt,we hopen maar dat het vanavond beter gaat… we gaan ons best doen, we gaan lekker eten met zijn vieren, vriend van ons gaat ook mee, mag zij lekker relle in de ballenbak… dus hopelijk komt ze met een volle buik en een uitgeput lijfje thuis hahahhaa

Pippy is geboren 17.07.2009

Ik geef Danielle en Sugars even een digitale knuffel: {{Danielle en Sugars}}

Het is altijd makkelijk oordelen als je zelf niet zo’n kind hebt.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Nja, echt Mriek, ik heb 8 jaar in de kinderopvang gewerkt en heb een pedagogiche opleiding dus ik weet echt wel hoe te handelen met kinders…maar zelfs mijn eigen zoon (waar ik overdag absoluut geen problemen mee heb) haalt woede in mij naar boven en ik kan me echt wel beheersen zal geen domme dingen doen maar toch…soms het bloed onder mijn nagels uit hoor SNACHTS altijd!

Iemand die niet zo’n kind heeft kan dan beter zwijgen ja.

Nog effe wat erbij…ik heb hem vannacht wel in zijn wang geknepen uit woede.
Ik weet, het mag niet…maar liever dat dan slaan ofzo.

Gr, Danielle

Gewijzigd door - danielle en aaron op 28 Jan 2012 20:04:50

dank je wel mriek, digitale knuffels helpen altijd…
maar soms zit troost in onverwachtte hoeken… ik kreeg net weer ff een vette realitycheck, waar ik echt weer uit gesterkt ben…dat ik denk : mens! schiet op … (tegen mezelf dan he )
we gingen net eten bij ‘DE LUCHT’… een wegrestaurant, hebben ze ballebak, vriend van ons ging ook mee… dus manlief zegt: ga met pip alvast naar de ballebak, want er kwamen hele busladingen binen, en we willen dan het liefst bij de ballebak in de buurt…
zat een mama met 2 kindjes, …punt 1 zie je dan … dat je niet de enigste bent,met kinderen en lastige dingen, ze had een jongetje, en een meid, een echte meid…lekker rellen…
pippy lekker wijs onderwijzend doen… maar toen kwam de bom… zeg maar we raakte een beetje aan de praat…haar vent had pas ondekt dat hij een hersentumor had…moest woensdag geopereerd worden, en hersentumors komen bij mij altijd hard binnen… pfhhhh want daar heb ik me vader aan afgegeven…
dan denk ik damn… soms moeilijk kind maar allebei gezond…allebei werk… wat mouw ik nou (en mag best eens mouwen) maar dank de heer dat we allebei niks mankeren …

en net ga ik met pip tv kijken boven, flessie TOP OP DE VUURPIJL… leg haar in bed, ze draaid zich om en flikkert in slaap,dus ben nog ff 10minuten blijven zitten… en ze ligt gewoon lekker te ronken… JE BROEK ZAKT ER TOCH SOMS VAN AF !!!

Tja Sugars dat zijn de keiharde dingen in het leven waar je niks over te zeggen hebt!
Elke dag moeten we echt blij zijn (sta je normaal niet zo bij stil) dat we gezond zijn en ja, we hebben niet alles voor t zeggen in het leven en ja wat is dan erger…een kind dat uit zijn dak springt of een ziekte die slecht te genezen is?

Thats life zeggen ze dan.
Maarre…was een slimme zet waarschijnlijk (die ballenbak…pippy knock out!
Zo moet ut!

Gr, Danielle

wat is dan erger…een kind dat uit zijn dak springt of een ziekte die slecht te genezen is?

DAT IS DUS PRECIES WAT IK DACHT DANIELLE,DAT HAD IK BLIJKBAAR FF NODIG! …zo’n kijk … zo’n voorbeeld zeg maar,je staat er niet elke dag bij stil gelukkig… maar nu waardeer ik onze situatie weer des te meer !

ja we hebben haar ook een uur later op bed gelegt, ze lag er nu pas om 20.00 uur in! en we hebben dr natuurlijk lekker bezig gehouden vandaag, mag lije dat morgen de zon ook nog schijnt, dan zullen we eens ff een boswandeling gaan maken ofzo, weer ff flink afknocken !!! ben zo blij dat we ff een rustig avondje hebben (nog ff afkloppen, wantje weet nooit) met zijn 2e, want tijd met zijn 2e hebben we ook ff nodig !!

Pffff…das inderdaad een goede realitycheck meis. Fijn dat je die even gehad hebt, dat geeft weer energie he?! Fijn dat Pippy lekker ligt te slapen, dat was jullie gegund.

Weet je wat ik me bedacht Danielle? Als hij 's nachts zo loopt te drammen, kan je hem dan niet gewoon negeren?Want nou ging je erheen en kneep je hem in z’n wang (kan me indenken dat je 's nachts helemaal uit je slof schiet hoor, ik herken wel dat je dan nog minder kan hebben dan overdag), maar als je dat niet wil dan moet je hem misschien na 1x heen gewoon negeren?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

@danielle, voel je niet schuldig hoor! Je bent een gewelidige mama hoor. En er steeds maar s’nacht uit moeten naar Aaron eist gewoon een keer zijn tol!
Ik heb mijn dochter s’nachts ook wel eens flink bij haar arm gehad. Was er zo klaar mee. Eenmaal in bed alle haren op mijn hoofd schuld. Maar goed! Je doet iets s’nachts.

@sugers, heftig als je zo’n verhaal hoord. Je kan je helemaal verplaatsen in zulke mensen.
Mooi dat Pippy lekker is gaan slapen. En bij “de Lucht” eten…daar kwamen wij vroeger altijd als wij op vakantie gingen. Wij gingen bijna elk kaar naar limburg op vakantie. Dan stopten we bij de lucht voor een bakkie koffie voor mijn ouders en een flesje fristi voor ons. Grappig!
Tsja…was het soms nog maar ff vroeger. Pffffff.

pffhhh negeren snachts vind ik ook moeilijk… bovendien ging dat hier natuurlijk niet omdat dit portret de hele buurt wakker hield, maar ookal was dat niet het geval zou ik het denk ik nog niet trekken, het lijkt altijd nog 80 x zo hard snachts… vind ik !

nou lady’s ik had het inderdaad nodig… ik ga nu ff heel anders me bed in dan gisterenavond,dus ik zal wel lekker en rustig slapen, bovendien heb ik morgen geen vroege dienst, jieppie!

nou dames, hoop dat alle kids vannacht beter slapen en anyways geen krijspartijén !

Hier is het van 19.00 tot half 6 goed gegaan toen werd ie wakker en wilde komen maar we hebben afgesproken hem niet voor 6 uur naar ons te halen met dus toch een krijspartij als gevolg.
Tja, ik had hem wel willen laten komen maar vriendlief wilde poot stijf houden.
Uiteindelijk bij ons in bed beland en ik had gezegd: Jij gaat slapen want je bent veel te vroeg wakker en hij IS gaan slapen…een half uur maar door het gedraai (nondepie) van vriendlief werd ie wakker maar hij lag zo lekker te snurken dat ie nog wel effe door had kunnen gaan!

Gisterenmiddag heeft ie in de autoo OOK nog eens een klein uur geslapen!

Gr, Danielle

{{{Danielle en Sugars}}}

Hier geen klagen vandaag. René moet werken vandaag en in het weekend is dat altijd een uur vroeger als door de week dus die moest er om kwart over 5 uit dus ik was ook al op tijd naar bed gegaan want zag die bui al wel hangen. meneer kwam om 4 uur bij ons liggen en dacht ga hem niet terug leggen net als gister want dan slaapt er niemand meer. Dus werden we allemaal wakker van de wekker van René. Dylano schoot gelijk mee natuurlijk dus gezegd nee papa moet heel vroeg werken en wij moeten nog slapen.
Niet dus hij eruit en er weer in pfff maar uiteindelijk toen René weg was bleef hij liggen. Duurde wel even voor hij weer sliep maar uiteindelijk hebben we tot half 9 geslapen

Liefs Michelle

Fijn Michelle, ook al kostte het wat moeite

Erik heeft geslapen van 20.00 uur tot 7.00 uur vanmorgen! Is het niet een wonder?

Groetjes,
M

Wat hebben onze kids het goed gedaan Mriek

Liefs Michelle

Dat kunnen we niet vaak zeggen, dus bij deze: wat hebben onze kids het goed gedaan Michelle

Groetjes,
M

Hé, wat goed om te horen dat ze ook wat langer kunnen slapen
Seth is heel wisselend, maar dit weekend slaapt hij uit, vanochtend was het 7.30 uur en toen ging hij nog Cars kijken en heb ik nog lekker een boek gelezen in bed. Misschien heeft het niet slapen dan toch ook voordelen.

Papa was hier ook blij mee, want die was wezen stappen en schoof pas om 4.30 uur zijn bed in, maar zat wel bij ons aan het ontbijt

Ja, SugarS, soms kan zoiets ook wel eens goed zijn om alles van een andere kant te bekijken en kan je zelf een fijn gevoel geven dat je eigenlijk heel goed hebt. Ik kan daar soms ook van opknappen. (Eigenlijk erg dat je daar het ongeluk van anderen voor nodig hebt).

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

Hier was het vanmorgen 05.45! Kom op even!!! Het is zondag, toch geen tijden om eruit te gaan. En wat me eigenlijk nooit gebeurt is dat ik een schijthumeur heb. Maar kon me er vanmorgen niet tot zetten.
Om 10 over 6 kwamen er toch wel hele dreigende geluiden uit de kinderkamers…dus er toen maar uitgegaan. Mijn vriend lag nog heerlijk te slapen.
Om 8uur was de kleine smurf alweer moe en die heb ik weer op bed gebracht. Ik heb toen mijn vriend wakker gemaakt en gezegd dat hij de dienst over kon nemen.
Ik heb nog heerlijk geslapen tot 9.45!

nou nou hier zakte me broek vanmorgen om 7.45 uur nog verder af !!!
stond papa hier YESYESSS een vreugde dansje te maken in de slaapkamer…kind zat braaf beneden een papfles te drinken, gisteren dus geen kik meer gegeven en ze kwam om half acht pas aan pappa’s teen trekken … nou nou we wisten nie wat we meemaakte, vanmiddag zijn we van 12.00 tot`16.00 uur in kidscastle geweest…dus we gaan dr voor dat ze weer helemaal nokkie legt vanavond

ze blijven je verbazen tenminste hierow

Hahaha, jullie moeten haar gewoon elke dag afnokken! Maar ja, dan ben je straks zelf afgenokt, dat is ook niks. Ik ben benieuwd of de diva het nu ook weer zo goed doet! Ik lees altijd effe mee, deze soap van zeer vroege vogels die al iets van 40 paginaś duurt. Sinds de klok is verzet! Het langste topic ooit volgens mij!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Goed zeg, Sugars! Dat geeft moed

Groetjes,
M

@Rainbow…mooi zo’n grote topic…en we moeten hem in leven houden tot het weekend van 24 maart…dan gaat de klok weer vooruit.

Hier was de kleine meid 05.30. Ze hoest nogal en om 5.30 kreeg ze een hoestbui. Volgens mij heeft ze nog een 20 min geslapen. Om 20 over 6 riep de oudste dat ze moest poepen. Mijn vriend was nog in de badkamer dus die heeft haar meegenomen.
Om half 7 stond ik ernaast. Vanavond toch echt maar eens heeeel vroeg mijn bed opzoeken. Het begint me nu toch wel een beetje op te breken.