nou michelle ik hoop dat het inderdaad blijft bij een paar keer op de pot zitten… en bedankt meiden voor jullie begrip in dit topic over mijn kleine duiveltje,in topic 'onhandelbare 3jarige, kreeg ik alweer lekker de schuld in me schoenen geschoven,door een ander mama met een kind wat dat noooit doet… want ja dan moet er toch iets mis zijn in het gezin, blablabla…sorrie maar onbegrip en vingerwijzen van mama 's met peuters zonder driftbuien halen het bloed onder me nagels vandaan,lekker makkelijk !!
er was totaal geen aanleiding gisteren avond,papa was relaxt mama was chill… we hebben na het eten wat voorbeeldig ging … lekker zitten knutselen, en mevrouw gaf zelf aan om half 7 dat ze naar bed wilde, dus flessie gemaakt… en lekker voorgelezen samen gezongen…niks aan de hand … en toen begon het, ze wilde gewoon niet alleen in die kamer blijven ofzo…zou het 'verlatingsangst moment daar zijn denk ik,de 2 dagen kdv afscheid nemen ging ook niet van een lije dakkie terwijl ze normaal gewoon doeg zegt, en dan ist klaar… ik weet het niet
we moeten het inderdaad in de kiem zien te smoren voordat het begint, maar dat is hier moeilijk omdat ze van vrolijk ineens patboem er midden in zit…en kop onder de koude kraan heb ik ookal gedaan …toen ik dr wel een keer vast kon houden, maakt totaal geen indruk ! nog een keer …? loopt ze zelf naar de kraan het ken dr echt niet verrekken…(nou moet ik zeggen dat IK dat weer heel erg herken, want zo was ik vroeger ook, zeg ff tiener jaren, kreeg ik huisarrest, klom gewoon uit het raam…) kon me echt nie bommen … en dat zie ik wel duidelijk terug, de ontploffingen komen dus blijkbaar van papa 's kant…
pfhhh maar goed, ze sliep wel door, want dat geroes om 4 uur snachts is ook niet tof!!!
gelukkig is papa nu ff naar de beessies met haar en legt mama in haar lollypoptrainingspak op de bank! ff rustmomentje
Pippy is geboren 17.07.2009