De klok

nou hier het weekend ook overleefd, zowel de oppas al kind hahaha! nou zaterdagmiddag brachten we dr weg,compleet doorgedraaid, die was vanaf 05.30 al bezig… we hadden meer (en da bedoel ik met alle liefde, maar niet op dat moment ) het idee,we smijten haar naar binnen hoppa,… in eerste instantie dachten we dat het afscheid vette drama zou worde,nou madam bekeek ons nie eens meer, ikke blij want papa vond het nogal moeilijk …dit logeerpartij’tje bij een maat van ons…ikke nie zo …want ja het is gewoon een goede vader,maar dan nog zonder kinderen, die ken da wel hendelen, … dus daar heb ze 1 woedeaanval gehad, pfhh hij heb dr gewoon uitlaten razen!! dus helemaal prima … ze was om 20.00 uur in slaap gevallen , om 04.00 uur ff wakker geweest… maar toen gewoon weer lekker teruggekropen, dat zij ze oook…; ik ga weer ff slapen…hahahaha!
dus het was allemaal prima gegaan,halleluja!

Pippy is geboren 17.07.2009

Fijn Pjukje, dat jullie lekker konden uitslapen. En haha, tuurlijk zijn ze onzeker als het hun eigen beddengoed betreft

Wat goed Sugars dat Pippy ook uit logeren was! Hebben jullie het rustig aan gedaan of wild gefeest?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

hihi nee we hadden een weekend van opa die werd 61,lekker aan het strand in vlissingen,met windkracht 100… over 2 weken mag ze weer naar oma dan gaat mama weer tequilla’s slammen hahaha…
nu dus rustig aan gedaan…en vanavond hebben we het samen gedaan,papa haar naar bed gebracht, tot ze begon te stribbelen en toen mama 'finishing touch ’ zeg maar…maar die vuillak…we hebben die kookwekker,we doen 10 minuten voor lezen als da ding af gaat moet ze in haar bed, en ik kon da ding nergens vinden, die had madam dus verstopt…dus wij vragen waar is je wekker pippy… zegt ze 'kommaar…'had ze hem in manlief zijn schoen gestopt in zijn kledingkast ! ‘hier hebt ik m gelegt’… oowowooww vuile slimmert!

Haha, dus over een paar weken lekker losgaan! Wat een slimmerd dat Pippy de wekker verstopte. En super dat ze dan toch verklapte waar hij was. Dat doet Erik ook altijd; dan wil hij zich verstoppen en dan vragen wij waar hij naartoe gaat en zegt hij het altijd. Ook zo geestig!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

haha ja dat doet zij ook, dan hoor je uit de kast, ik bent hier!! sukkelows!

nou vannacht 2 uur geslapen niet zozeer kind… die was ff wakker maar lag zo terug… maar manlief was aan het kotsuh geslagen…whooeee… wat een ellende!
gelukkig gelukkig nam het buurvrouwtje haar vanmiddag ff mee…mama ff geslapen… want ik stond redelijk op instorten en volgens mij stond het op me voorhoofd, ze was vanmorgen om 6.15 uur wakker,en begon meteen te gillen, ik was zo boos… dat ik dr beneden op de bank gegooid heb en de kabel van de tv eruit getrokken heb…ze is aan mijn voeteneind van de bank gaan legge en we hebben samen tot 8.15 geslapen … stom kind doe da in je bed…maar goed was allang blij dat ze nog ff sliep!

Slimme pippy

Ook hier is verstoppertje favoriet en dan vraag je waar zou Dylano zitten, ropet hij ook keihard ik zit hier in me kamer

Hier was het 10 over half 6 het gesnotter is weer over alleen bij mama niet daar zit het vast in me kop Lig nu lekker met de flaptop in me bed

Liefs Michelle

ikke ook met me sleptop…

Nou dan zijn alle kindjes denk ik dom met verstoppertje want aaron verstopt zich en zegt dan: jij moet tot 10 tellen…dan zie ik dus al waar hij zich verstopt.
En dan ga ik zoeken en hij vind dat zo spannend dat ie het niet kan houden en zegt ie “kiekeboe” en dan staat ie alweer terug in de kamer!

Maarre…hier is het weer iederen avond raak dat ie wakker wordt…snap nie hoe dat nou weer komt.
Vanmorgen riep ie om half 6 dat zijn bed nat was en huilde hij (is echt al 3 kwart jaar ZEKER geleden dat ie in bed had geplast) en zei: ik heb in bed geplast…echt heel zielig toontje dus toen wist ik zeker dat het waar was…bed verschoond en hij ging weer liggen maar volgens mij hefet ie niet meer geslapen en om 6.15 riep hij.

Gr, Danielle

Ik durf het bijna niet te vertellen Onze oudste was vanmorgen 7 uur wakker, die is daarna heerlijk bij mij in bed gekropen en toen hebben we nog geslapen dat de kleine meid wakker werd. Die was 8 uur wakker.
Weet niet wat me overkwam vandaag. Heb er wel extra van genoten want morgen gaat mijn wekker weer om 6 uur…er moet weer gewerkt worden.

@sugers, pittige dame die Pippy! Wel mooi dat ze vanmorgen nog ff heeft geslapen op de bank, alleen had dat beter in bed gekunt!

@allemama’s, lekker slapen zo en succes deze nacht.

hihihi ja dat zei ik ookal, doe da maar in je bed !

maar goed, ze heb het goed gemaakt, want kind heb zowaar de hele nacht doorgeslapen, en stond om 06.15 uur lief aan me tenen te trekken, toen nog flessie in ons bed gedronken, en ik moest er toch uit om te gaan werken, dus een keer een gemoedelijke morgen, halleluja…(mama lag natuurlijk rond 3e wel wakker, te wachten totdat ze zou komen, dat duurt weer weken voordat dat uit me systeem is !

maar voel me een stuk uitgeruster, ga mooi vanavond weer rond 8 uur in me bed legge… moet toch altijd 2 uur lezen, en om 22.00 uur het licht uit, dan kom ik tenminste aan genoeg uren slaap !!! want morgen moet ik ook om 7 uur weer beginnen, zucht, zo vroeg

Wauw Pjukje, heerlijk!

Erik was gisteravond rond 22.00 uur een paar keer huilend wakker. Hij had heel erge pijn aan z’n voet, zei hij. Kind groeit ook als kool, heeft al maat 28 van schoenen, dus groeipijn vond ik heel aannemelijk. Pcm gegeven (kauwtabletjes) en hij sliep binnen een kwartier weer en de hele nacht door. Tot 6.00 uur vanmorgen, dus mag op zich niet klagen natuurlijk. Het kan veeeeeel erger, dat lees ik hier regelmatig. Zullen ze het ooit leren?

Groetjes,
M

ow gerum die erik, heb ik vroeger ook veel gehad, groeipijn, is not funny,
pip die werd hier om 00.00 uur gillend wakker, echt gedroomd, maar lag zo weer plat, halleluja…
daarna kwam ze pas weer om 06.10 uur dus ging best wel okay , ken erger precies wat je zegt hahahhaa

Auw groeipijn is not funny

Hier al 2 ochtenden half 6 en vannacht een hele tijd bij ons geslapen helemaal tegen mij aangeplakt En heb al dagen mega koppijn dus papa heeft Dylano gehaald om hem na school te brengen en ik ga zo nog even pitten

Liefs Michelle

Hier al 2 nachten niet of zeer weing geslapen.
Aaron is nu snot verkouden en vannacht heeft ie om het half uur geroepen de donkere plekken zitten nu al onder zijnogen.
Gisteren heeft ie smiddags ook een ahlf uur geslapen en dat MOET (gister ook verplicht) ie vanmiddag ook weer van mij…hij komt NIET van de bank af voordat ie heeft geslapen.
Heb hem afgebeld voor vanmiddag hij gaat niet naar de PSZ.

Vannacht weer goed smeren en uien zetten en een kussen onder zijn matras.

Gr, Danielle

Beterschap voor Michelle en Aaron! Ik moest vannacht om 1.00 uur weer naar Erik toe, geen groeipijn, maar wel onrustig slapen. Hij is ook verkouden, dus zal ongetwijfeld meespelen. Om 6.00 uur was hij wakker. Doorgelekte luier. Hij zei: “Maar ik sliep nog, mama.” GRRR, die rotluiers. Anyway, lichtpuntje is dat ik hem om 8.00 uur naar het kdv heb gebracht en toen weer lekker m’n bedje ben ingedoken tot 11.15 uur! Ik had vrij vanmorgen. Dus ik klaag niet!

Groetjes,
M

ow die kinds ook …allemaal snot verkouden …gerum , gelukkig is bij ons de snotneus ff over…tot die weer begint, want het zou koud worden,dus de tisue’s hou ik binnen hand bereik …
pffhhh hoe lekker tot 11.15 uur

nou ik kreeg gisteren ook nog me ma erbij, want die was door haar rug gegaan, die kon helemaal niks mee…nie uit bed, nie zitten…verschrikkelijk… vandaag ging het beter, en heb ze zelf een boterham kunnen maken,dus als ik vanavond niet naar haar hoef voor wat dingen, dan ga ik braaf op de bank, want voel nu al aan me eigen lijf dat het te veel was… zucht… ‘ken je beperking’ dus rem erop !

Pip is vandaag ook nog een dag naar het kinderdagverblijf (arm kind) maar ja papa is nog steeds zo gammel als een vaatdoek, en je hebt geen seconde rust met haar in huis, vooral als je nie iets kan gaan doen…dus dat hebben we hem maar ff nie aangedaan vandaag…en madam die stond te jumpen toen ze vanmorgen naar school moest dus da was prima

hallo ?? liggen alle mama’s nog op 1 oor? slapen alle kids ineens uit ! hihi ken me bijna nie voorstellen …

nou pip heb een beetje haar ritme aangepast naar een iets christelijker tijdstip, ze word nu savonds rond 23.30 uur ff wakker, ff liedje zingen en dan gaat ze weer terug, duurt hooguit een 10 minuten … en dan slaapt ze snacht door (half 12 vind ik toch vriendelijker dan 04.00 uur in de nacht ) ik zet nooit me wekker, want ja kind wekt mij wel…werd ze vanmorgen pas rond 7 uur wakker, shit… moest ik me nog gaan haasten ook, want ikke en madam moeten aangekleed en gekapt om 7.30 uur het pand verlaten om naar het kinderdumpverblijf te gaan…
viel me een beetje tegen van haar

Nee hoor, Sugars. Hier ging de Erik-wekker om 5.25 uur Maar ik was er klaar mee. Hij mocht bij me komen liggen met ogen en mond dicht en zowaar: we hebben samen nog geslapen tot om 7.00 uur mijn wekker ging. Het loeder Fijn dat Pippy haar wakker-worden heeft vervroegd, nu nog helemaal mee stoppen en dan kan ze helemaal niet meer stuk. Haha, ik zet wel altijd een wekker nog. Uit een soort van ijdele hoop dat hij ineens een uitslaper wordt

Groetjes,
M

hihi ja ikke ook hoor mriek, wie geen hoop heeft, maar ben het gisteren gewoon vergeten, ook druk met me ma geweest, word da loeder later wakker, …zul je echt altijd zien wor …
ow maar wel lekker dat hij dan ff tot 7 uur bleef legge bij jou, of wast vinger in je oog en oor style

Nee hoor, hij viel echt meteen gewoon weer in slaap. Goed!

Groetjes,
M