De klok

ja i know… maar ja ik hou er gewoon rekening mee dat die jongen op zijn eigen manier met zijn verdriet omgaat, en dat licht in deze tijd gewoon bovenop de stapel op zijn kop … en ik ken hem al mijn halve leven, dus da komt wel goed, het is alleen nu ff op zijn hevigst…
meneer was nu een uur geleden met zijn dochter op pad naar de beekse bergen, kenne ze ff aapjes kijken, goed voor allebei hahahaha!!!

en weet je, mannen zijn nu eenmaal het ’ zwakkere geslacht’ en vooral alst op kinderen aankomt… (als hun ze moesten krijgen hadden we al lang uitgestorven geweest…)

Pippy is geboren 17.07.2009

Wat ben jij een begripvolle vrouw, Sugars. Daar kan ik nog wat van leren

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

nou geloof me als je mij had meegemaakt … zeg maar in het rouwprocess om me vader, is mijn man het begripvolste wezen wat ik ken … en dat hou ik maar voor ogen… want ik heb het ook een paar keer nog veel bonter gemaakt als hij nu … pfhhh dus ja we doen het er maar mee !!

@Sugers, wel heftig en moeilijk zo te zien dat je man het er zo moeilijk mee heeft. En lastig voor jou om het vanaf de zijlijn te zien.
Ik ben zelf alweer bijna 6 jaar terug mijn lieve vader verloren. Een zware en heftige tijd. Ik vind deze tijd ook altijd moeilijk. Vooral als het de sterfdag is. Dan blijf ik het liefste ook de hele dag in bed. Voor mijn vriend is het wel eens moeilijk om mij nu zo te zien. Maar door goed praten, mij in mijn waarde te laten helpt hij mij ontzettend. Ondanks dat het 6 jaar is blijft het moeilijk en verdrietig.
Sterkte met je mannetje!

De afgelopen nacht is hier trouwens goed gegaan. Van een lekker warm bad is niks gekomen. Om kwart voor 8 stond de oudste alweer onder de douche, alles eruit gespuugd. Na een douche, een schoon bed sliep ze weer lekker verder.
Dus ik ben lekker op de bank gaan liggen, rond 9 uur was de jongste wakker, heb toen de tv uitgezet en ben zelf ook op bed gegaan. Rond 00.30 ben ik nog een keer bij de kleine meid geweest en toen werdt ik vanmorgen 06.15 wakker van de wekker. De meiden sliepen nog. Die waren 7 uur wakker.

@mriek, ik heb wel aan de huisarts gevraagd hoor hoe het zat met de kans op “verslaving”. Deze was niet aanwezig. Ze kunnen er heel goed zonder. Het helpt de kinderen om wat in een betere slaap te komen.
Vanavond is ze weer zonder op bed gegaan. Kijken hoe het deze nacht gaat.

Dat jij jezelf in hem herkent scheelt natuurlijk veel, Sugars. Heftig…

Da’s dan wel een geruststelling Pjukje, dat het niet verslavend is. Hoe gaat het nu met je oudste? Niet ziek geworden?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

zowaar voor me werk nog tijd om te posten hahaha, alles is hier nog stil…
gisterenavond begon pip met kotsen tot een uur of 00.15 uur… pfffhh alles eruit gekomen hele huis stond op zijn kop…nog in bad gedaan poging tot want ze had zowaar dreads… van de kots die erin zat…maar we hebben het samen keurig opgevangen …en verschoont, en lief gedaan zonder dat er een lilijk woord of blik is gewisseld, dus da’s wel weer een pluspunt… en ondanks da best goed geslapen, om 05.00 kwam ze bij ons aan bed,papa fles gegeven (kind had honger want ja heel dr maag leeggekots…)en toen is ze weer lekker verder gaan slapen, ik zei tegen papa als ze nog plat legt, ga ik gewoon werken, dan laat ik haar liggen dan kan ze tot half 9 pittuh en dan naar het kdv…
ik denk dat dat kotsen kwam door een enorme woede aanval in de wagen voordat ze naar bed ging, zou dat kunnen?
zij kotst dan nie meteen … maar later pas…weet nie of die theorie zou kunnen kloppen wat denken jullie? denk dat haar lijf dan nog vol adrenaline zit,en het zich dan zo uit,als ze rust heeft en in bed legt…
man man… wat een zooi, zo smeerig…en zielig voor haar !

Zou goed kunnen hoor, dat dat kan. Als ze verder ook niet ziek is geworden, dan denk ik dat zeker. Sneu, dat ze zichzelf zo opwindt. Erik had gisteravond toen ik hem ophaalde van het kdv weer zo’n uitbarsting; ook altijd hetzelfde liedje na die dagen. Moe, overprikkeld en helemaal van de leg. Gelukkig hoeft hij dan niet te kotsen, maar het snot zit wel altijd overal. Ook niet zo fris

Vanmorgen was het hier 6.20 uur, dus prima!

Groetjes,
M

Denk wel dat dat kan Sugars alleen zou je verwachten dat het in de woedeaanval is.

Arme Erik Wat zo’n dag al niet met je kan doen.

Hier was het half 6 vanochtend geloof ik, nog geen contact met papa daar over gehad En ik kon niet op de wekker kijken

Liefs Michelle

Zalige onwetendheid Michelle

Groetjes,
M

Hier was het afgelopen nacht weer HEL!
Ben vandaag ook erg boos op hem geweest en hij ligt dwars van moeheid.
Staat nu met papa te douchen en om half 7 ligt ie zeker te weten PLAT!

Gr, Danielle

Correctie het was 5 uur.

Liefs Michelle

nou hier legt er ook eentje plat… ik hoop dat ze nu ff doormaft…voor ons en voor haar!
mama gaat nu ook plat op de bank!

Hopelijk vannacht niet weer een helnacht, Danielle! En Michelle, hopelijk morgen niet zo vroeg!

Groetjes,
M

Halleluja… eindelijk, hier een hele nacht doorgeslapen, holeeeee…da werd tijd!
ze stond om 6uur aan me bed… ikke met een scheel oog op me tel kijken want ik denk …ow tis weer 3 uur ofzo…maar het was al smorgens …(hoe blij kon ik zijn dat het 6 uur was…) ze heb tot7 uur in bed gelegen bij ons, nu beneden ff krakkert eten aankleden en naar kdv…dan duikt mama mooi ff terug tot vanmiddag en dan lekker me haren laten doen !!

Heerlijk Sugars! Hier was het ook doorslapen tot 6.30 uur, dus je hoort mij ook zeker niet klagen. Dus jij hebt een relaxdagje vandaag? Enjoy!

Groetjes,
M

Ik baal en baal en baal

Hij was vannacht bij ons gekropen(stinkerd) en papa is er om kwart voor 6 uitgegaan die kon niet meer slapen vanwege de wind en daardoor stond er iets vreselijk te schuiven op het balkon(was ik ook al een paar keer wakker van geworden)
Maar Dylano sliep gewoon door en werd wakker toen papa mij on half 7 wakker maakte omdat Dylano naar school moest. Toen werd Dylano ook wakker, wie weet hoe lang we hadden kunne slapen Rotschool

Wel afgesproken nu met de juf die weet dat Dylano altijd zo achterlijk vroeg wakker is dat als hij nog slaapt wij ook lekker moeten uitslapen en dat hij dan gewoon later op school komt

Let op he morgen kunnen we uitslapen is hij weer om 5 uur wakker, al zit er wel wat te wringen bij hem heb ik het idee. Gister opeens zijn gezicht weer onder de uitslag nu wel wat weggetrokken (leken wel waterpokken maar is dus niet) Ziet wit, en begint weer te niezen en zijn keel te schrapen

Liefs Michelle

Jammer Michelle, die rotschool zal straks voortaan elke dag terug keren als ie 4 is!

Hier lag ie om half 7 plat na die helnacht van gister en heeft nu geslapen tot half 7…1x wakker om te plassen om 2 uur…dus verder goed.

Gr, danielle

De oudste slaapt werkelijk super. Weet niet wat me overkomt. Slaapt s’nacht super en slaapt uit!!!
Donderdagmorgen was het kwart voor 8! Heerlijk, mijn moeder komt hier donderdags oppassen. Dus ik hoef me niet te haasten om de kids weg te brengen. Eigenlijk had ze naar de peuters gemoeten, maar ik heb haar lekker thuis gelaten.
Vanmorgen was het kwart over 7!

Daar in tegen zijn we wel hele nachten met die kleine smurf in de weer. Die was donderdagmorgen 5.20! Na de speen heeft ze volgens mij nog een 20 min geslapen en toen kon voor haar de dag wel beginnen.
Vanmorgen was het met de kleine 05.45! Dus we gaan de goeie kant op. Maar zolang er een 5 in de klok staat ben ik niet blij.
Morgen nog een vroege dienst en de kids gaan van zaterdag op zondag uit van huis naar pake en beppe. Wij hebben een etentje. Dus zondagmorgen kunnen we uitslapen.

@Michelle: goed geregeld met school, fijn! Hopelijk morgen ook weer zo’n fijne uitslaapochtend

@Danielle: joepie!

@Pjukje: wat een fijn vooruitzicht, de kids uit logeren. Wel fijn dat de oudste weer beter slaapt, hopelijk volgt de jongste snel haar voorbeeld.

Groetjes,
M

@pjukje: ben misschien dom hoor maar wat is een pake en bebje…nooit van gehoord.

Wel fijn dat de oudste het weer terug leert…nu die kleine smurf nog.

Gr, danielle