@Sugers, wel heftig en moeilijk zo te zien dat je man het er zo moeilijk mee heeft. En lastig voor jou om het vanaf de zijlijn te zien.
Ik ben zelf alweer bijna 6 jaar terug mijn lieve vader verloren. Een zware en heftige tijd. Ik vind deze tijd ook altijd moeilijk. Vooral als het de sterfdag is. Dan blijf ik het liefste ook de hele dag in bed. Voor mijn vriend is het wel eens moeilijk om mij nu zo te zien. Maar door goed praten, mij in mijn waarde te laten helpt hij mij ontzettend. Ondanks dat het 6 jaar is blijft het moeilijk en verdrietig.
Sterkte met je mannetje!
De afgelopen nacht is hier trouwens goed gegaan. Van een lekker warm bad is niks gekomen. Om kwart voor 8 stond de oudste alweer onder de douche, alles eruit gespuugd. Na een douche, een schoon bed sliep ze weer lekker verder.
Dus ik ben lekker op de bank gaan liggen, rond 9 uur was de jongste wakker, heb toen de tv uitgezet en ben zelf ook op bed gegaan. Rond 00.30 ben ik nog een keer bij de kleine meid geweest en toen werdt ik vanmorgen 06.15 wakker van de wekker. De meiden sliepen nog. Die waren 7 uur wakker.
@mriek, ik heb wel aan de huisarts gevraagd hoor hoe het zat met de kans op “verslaving”. Deze was niet aanwezig. Ze kunnen er heel goed zonder. Het helpt de kinderen om wat in een betere slaap te komen.
Vanavond is ze weer zonder op bed gegaan. Kijken hoe het deze nacht gaat.