Hoi Dames,
(voel me bijna schuldig vandaag helemaal geen commentaar van mij) … pfhh dames (sommige ) wat een drama (voor de andere) hiphoi…
… gisterenavond ist manlief eindelijk gelukt haar op bed te leggen,want ja dat pikte ze al een anderhalve week nie… dus jieppie jieppie… ik zat hier bijna met me nagels op de veren van het bankstel om niet halverwegen in te grijpen en papa heb 6 in zichzelf tot 1000 moeten tellen…
we hebben gisteren om 17.00 uur nog ff staan klussen want madam had met die aktie van vorige week, de complete schuifdeur ontwricht …hallo ik ben 2 ik zeg niet alleen nee, ik heb ookal 2 deuren gesloopt in me carriere… pfhhh …
dus ben gisteren na het opbedleg-walhalla-moment, lekker naar een vriendinnetje gegaan,ff wijntjes gedronken, om vervolgens te laat naar me nest te gaan en er om 03.30 uur door me kind eruit gegilt te worden, echt weer helemaal loos…en vervolgens ging papa zeg maar op hetzelfde nivo… die werd ook helemaal dol ( excuses… heeft hij zeker gemaakt…maar ja ik snap het wel…de sterfdag van zijn mama komt in zicht, en da’s gewoon K… hij was echt boos en heel onredelijk, lekker handig met een gillend kind, want die word nog doller… midden in de nacht…maar ja hij zit behoorlijk met zichzelf en de hele wereld in zijn maag…) ik kon hem wel wurgen echt… ik heb haar terug in haar nest gekregen en ben direct naar het logeerbed gegaan, want ik denk ik doe hem dadelijk wa…
dus vandaag…hingen mijn wallen op mijn buro, mijn camoflage stift is aan vervanging toe… tina turner kapsel…en hoezo chagarijnig… viel wel mee… vanmorgen flinke aanvaring met mijn baas… (ja hallo dikke bonje met me vent…klein katertje’,en slaapgebrek… moet je me dan eens ff dwarslegge…) gezellig dagje dus…
gelukkig dikke spijtbetuiging van manlief… want ik kon hem bij thuiskomst…nog steeds kille… het is een beetje op 'eierschalen lopen ;… zeg je dat zo …lichtexplosieve peuter en peuterpapa in de kiet…agghhhrrrr… maar goed , daarom denk ik ook dat pippy hem ff nie leuk vind savonds, zij voelt die spanning…
maar ja oordelen over iemand zijn rouwproces… doe ik niet, ik heb er zelf 5 jaar over gedaan met me vader… en dit is zijn mama…da;s toch anders… en met kind… pfhh…
maar goed, we gaan weer voor een rustige nacht …
- maar voor het hoesten of verkoude, uitje onder bedje helpt ook goed, en wij doen altijd boekkies onder haar matras…aan het hoofdkantje, dan legt ze een beetje omhoog ook altijd okay als je last hebt van je keel…
Pippy is geboren 17.07.2009