ik meld mij voor vandaag ook even in dit topic als dat mag
Normaal hebbenw ij totaal geen kalgen met Bo, gezegend met uitslaap genen, vandaag echter niet ![]()
5:45 was het raak, tja, papa had twee wekkers gezet, omdat vorige week de wekker van zijn telefoon niet afging…erg leuk, maar de echte wekker gaat mega hard, en dan nog duurt het mega lang voordat hij dat ding een keer uitzet. Na 2 keer af laten (snoezen tussen door) ging hij er eindelijk uit, maar maakte voor zijn doen best veel lawaai, de bouwlamp ging ook nog eens een keer aan, en hij was nog niet beneden en ik hoorde Bo al!!
Dus ik loop naar Bo,z eg dat dat het nog nacht is, en hij lijkt het te accepteren. Ik loop daarna naar beneden en ben even flink pissig geworden op manlief dat ik het niet leuk vind dat hij zo veel geluid maakt en dat hij eens een keer normaal moet doen met die wekker, en waar hij in vredesnaam het plan heeft opgedaan om die bouwlamp aan te doen. Ik zocht een riem, was het antwoord…
Weet je, kan een boel hebben, en als papa had toegegeven dat Bo wakker werd vandaag van hem, was het al een heel ander verhaal geweest, maar ook nog een s ontkennen he, terwijl het overduidelijk was, daar kan ik zo slecht tegen…
en het vervelende is ook, we hebben de kamer van bo veranderd, bed staat anders, dichter bij de deur van zijn kamer, dus misschien krijgt hij ook meer gekluid door. Het is dus even afwachten wat Bo daar mee doet, anders staat het morgen avond weer zoals het was, en misschien dat i dit vandaag alweer doe, je moet een succes formule namelijk niet gaan veranderen he ![]()
Ik ben dus al een tijdje wakker, moet zo eigenlijk nuchter bloedprikken,w at dus helemaal niet lukt op deze manier, maar goed, ik zeg er wel bij dat ik niet meer nuchter ben, en dan moeten ze zelf weten wat zed doen, en dan gaat Bo naar het kdv, en ga ik thuis een dagje poetsen of relaxen, en misschien nog wel even een middag tuk doen!!
liefs woezel