De klok

Heftig weer, dames. Pfff…ik lag er pas laat in. Moest natuurlijk de uitslag van the voice of holland nog kijken. Sliep tegen 00.30 uur, denk ik, en om 5.45 uur was Erik wakker. BRAK!

@Sandra, dan heb je een heel klein glimpje opgevangen van wat wij doormaken

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

BEN IK WEER
Idd Sugars die kleine jeuk dingetjes die erg goed helpen om te slapen!
Heb heel de nacht gesnurkt (ik 1x moeten plassen maar meteen weer weg gevallen) en Aaron heeft van 18.45 tot 6.08 geslapen!..Niks gehoord!

Ik ben weer fit en dat is goed want we hebben vanmiddag hier een feestje te vieren van vriendlief.

Gr, Danielle
Jammer Sugars en Pjukje…dat was wel heel vroeg!

Top, Danielle!

Hihi, 6.08. Op de minuut nauwkeurig. Ik herken dat, elke minuut telt als het op je slaap aankomt

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ben ondertussen wel weer aardig over de dip heen! Ben vanmorgen met mijn dames en mijn moeder even naar de Ikea geweest. Wilde nog een extra speelgoedkast.
In de Ikea zag ik al die bedden, had ze stuk voor stuk wel ff willen uitproberen. Maar goed, eenmaal thuis even happie eten, net het kastje in elkaar gezet en wat schoongemaakt. Volgens mij is mijn lichaam al helemaal gewend aan het slechte slaapgedrag van mijn kinderen. Vroegen had ik voor mijn gevoel aan 10 uren niet genoeg. Ondertussen kan ik ook wel met 3 a 4 uurtjes de dag doorkomen.

Ow ja, komt mijn vriend net het gezellige nieuws bregen dat hij gister avond heeft afgesproken met vrienden van ons. Dus het vroege op bed gaan wordt hem niet.
Heb hem wel ff in zijn oog gefluisterd dat HIJ morgen de vroege dienst heeft!

pfhh ja ik lag ook pas om 00.30 uur in me nest…dus heb ook maar 5 uurtjes gemaakt,opzich val ik nog niet om …maar het is nu half 4 en in me kop ist al ‘na het eten zeg maar’ vanavond ff wa vroeger…heb wel nuttig dingen gedaan,het me wc veranderd, ik had zeg maar thema groen, nu heb ik thema spiritueel blauw, heb al mijn 'maria-kruis en religeuze’schilderijtjes en blabla opgehangen, dus wij kunnen nu goddelijk poepen…hihihi en de badkamer ook,nieuwe mand voor pippy’s badderatributen nieuwe badmat, nieuw douchegordijn en die zuignapdingen voor me shampoo, en de nieuwe slaapkamer gordijnen zijn in de maak, we hebben namelijk verduisterend gordijnen maar het 'verduiserende stuk is ondertussen vergaan '…hihihi …dus nuttig daggie gehad… ik ben benieuwd hoe pip dadelijk thuis komt want die heb geen middagslaap gedaan…

ik had haar om half 6 wel aan de tang, want ik had de tvkabel eruit getrokken,ik zeg : ja je bent veel te vroeg wakker de tv doet ook nog slaapjes…nou nou ze was not amused… misschien helpt het hahahaa

Pippy is geboren 17.07.2009

@Pjukje, ik hoop dat je het in z’n OOR hebt gefluisterd en niet in z’n OOG, want anders is de boodschap vrees ik niet overgekomen

@Sugars, foto’s op FB! Ik hou van goddelijke wc’s!

Erik is uit logeren vannacht, heerlijk! Hij is op het moment weer erg dwars; veel boos en onredelijk (met daarbij gillen, schreeuwen en zelfs slaan…) en het kost me veel energie die ik al niet echt heb. Ben even blij met de tijd voor onszelf, morgen na het middagslaapje wordt 'ie thuis gebracht. Dus morgen: UITSLAPEN!

Groetjes,
M

Hihi…ik las het ook al dat ze het in zijn oog had gefluisterd, wilde er ook al op reageren…haha, mriek was me weer voor!

Een goddelijke wc…ben benieuwd hoe dat er nou in het eggie uitziet dus graag fotoos ja!

Vond 1 ding van sugars wel een goeie waarvan ik dacht “dat moet ik ook eens doen”.
Ik ga deze week ook eens ff kijken voor een mand bij het bad voor al die rotzooi die nu in bad blijft liggen altijd.

Nu ga ik er eerst 1 in bed gooien.
Gr, Danielle

owowoww mriek beetje sjaloers bent ik wel…maar goed… ik mag morgen ook uitslapen, tenminste hoop dat papa dr in toom ken houden,het op bed legge lukte papa vandaag nie,begon weer mee een keel op te zetten, heb toch maar weer ingegrepen na 10 minuten lag ze erin en stil…
maar wat moet ik nou toch papa morgen weer laten doen en maar niet ingrijpen…??? ik vind het moeilijk …maar ja ik ken nu nie eens weg savonds wat papa krijgt haar nie in dr nest zonder dat ze de boel afbreekt… zou dat een fase zijn…

nou het is een goddelijke/ koninklijk toilet geworden…en ken nu nie meer hameren dus ken het nie afmaken,maar ik had nog een kei leuk boek, een soort spotprenten, van napoleaon,hendrik VIII (en ik ben een henry-fan) en van marie antoisletje… dus die heb ik allemaal ingelijst… en die mot ikn morgen ff in de muur ramme…
zal dan een foto maken ! voor jullie ! moet ook ff in me kerstkast duiken want daar legge nog meer goddelijke dingen… nou wijffies we gaan weer voor een niet-onderbroken nachtrust

“Marie antoisletje”. Haha, Sugars! Je hebt altijd van die geweldige verbasteringen van woorden! Logisch dat je jaloers bent, zou ik andersom ook zijn. Weltrusten voor zometeen! Enne, ik zou papa gewoon vertellen wat hij fout doet Dan kan jij het met een gerust hart aan hem overlaten. Hij ziet toch ook wel dat jouw manier werkt en de zijne niet?

Groetjes,
M

@mriek: ja…lachuh hoe ze het schrijft, vind ik ook en dan ook nog eens zo lekker op z’n Bosch!

Nou hier wel HEL vannacht hoor.
Ik lag er om 22.15 en werd de 1e keer gwekt toen ik net lag te pitten om 23.00 maar ik ging er niet heen…brulllen, brullen…hoe kom ik dan van mijn jeuk af mama?..uiteindelijk papa van beneden gekomen en ff gekrabt en toen was het goed.
Toen om kwart voor 1 en dat hield ie vol met brullen tot half 2 en toen viel ie weer weg denk ik.
Gewoon 3 kwartier blijven brullen-janken-stieren dat we moeten komen…nou nee…denk ik dan…rotjong (sorry hoor) maar dat ga je gewoon op zo’n moment denken.
Maar goed…daarna bleef hij stil tot half 7 maar ik was dus weer 2x gewekt uit mijn slaap en kon dus WEER niet meer wegkomen en heb weer heel de nacht naar de binnenkant van mijn ogen gekeken.

Ben blij dat ie gister mij heeft laten slapen dan kan ik deze dag wel weer aan maar hij moet vanacht wel weer rustig zijn anders ga ik het morgen wel weer voelen in mijn hoofd.

Ik hoop ZO op de dag dat ie EN doorslaapt EN uitslaapt!
Mijn zus zegt: als ie straks naar school gaat dan zal dat wel goedkomen.
Amai…da duurt nog 8 maanden!

Gr, Danielle

Heerlijk Mriek!! ik kon ook uitslapn maar was om 8 uur wakker, want Dylno ging in de douche en dat ging niet echt zachtjes En toen moest ik vreselijk plassen. Dus ben er maar uitgegaan.

Ow Danielle wat vervelend weer.

Sugars ik wil ook foto’s zien van die goddelijke wc

Indd heerlijk hoe ze altijd alles verteld. Enne Sugars vaak is het zo als mama niet in de buurt is ze wel alles pikken van papa.

Liefs Michelle

Sugars ligt nog lekker te tukken

Jeetje Danielle, dat is inderdaad wel heel bar en boos. Ik hoop ook dat Aaron straks beter gaat slapen als hij naar school gaat, want hoe hou je dit anders nog jaren vol?! Pfff…

Lekker Michelle, 8 uur is al heel fijn. Ik lag er om 23.15 uur in en sliep niet lang daarna tot vanmorgen 10.40 uur. Goedemorgen! Ik hou er ZOOOOOO van!

Groetjes,
M

Wowwww Mriek heerlijk!!!

Liefs Michelle

Hier was het vanmorgen 5.15! De oudste had volgens mij op haar hand geslapen, want ze klaagde over prikjes in haar vingers.
Gelukkig wilde ze daarna wel weer slapen en 7 uur is papa er met de dames uitgegaan. Ik heb nog heerlijk geslapen tot 9 uur.

Ja Michelle, heel fijn!

Oeh Pjukkje, ik dacht na je eerste zin even: wat een drama. Maar gelukkig viel het mee en heb jij zelfs nog kunnen uitslapen.

Groetjes,
M

nou ik heb hier heerlijk legge maffuh tot 10.30 uur en toen moest ik eruit en binnen een uur stond ik in 1 of ander bos…pfhhh gelukkig was mij een lunch belooft, want natuur is nie zo mijn ding,maar als je me eten voorhoudt, dan word het een ander verhaal… gnegne,

nou weet je het is niet dat papa iets fout doet, hij doet eigenlijk precies hetzelfde als mij maar ze pikt het gewoon niet, zo vet irritant… (ze is zowieso mega irritant…) we hebben haar al 2 dagen geen middagslaapje laten doen…dus dies half dood…savond, maar niks hoor, papa ken haar nie op bed legge…ze kan ook moeilijker afscheid nemen van haar vader dan van mij, denk dat dat het is, ik weet het niet ,maar ik hoop dat het vanavond dan lukt…word dr ook een beetje zenuwachtig van, dat ze zo moeilijk doet, want binnenkort gaat ze bij een vriend van mij logeren heb zelf no kids…en daar is ze nog niet wezen logeren, (gelukkig is me ma wel standby) …maar dan nog word ik altijd een beetje… kriebelig van…

ja me wc moet nog ff hoor, want het moet wel echt zo’n …volgebouwde wc worden,nu hangt er ongeveer 1/3 van wat ik wil, dus ik moet nog ff doorspeuren naar religieuze dingen enz… in me huis… maar ken ze ff nie vinden, om nog wat meer te behangen…

Tot 4 uur was het hier een goeie nacht. Om 4 uur bij de kleine geweest, daarna kon ik eerst nooit weer in slaap komen. Gebeurt me bijna nooit!
Maar goed, ik lag net weer te slapen en daar was ze weer 5.30!! Ik ben echt drie kwartier bezig geweest om haar weer in slaap te krijgen. Moest er steeds heen om haar weer recht te leggen en de speen te geven. 6.15 was ik er klaar mee, mijn vriend lag voor de 3de keer te snoezen. Dus hem toch wel (niet) vriendelijk verzocht om uit bed te gaan en die kleine mee te nemen zodat ik nog ff kon slapen.
Maar een kwartier later werd ook de oudste wakker. Dus om 6.40 maar naar beneden gegaan. Het is nu 7.20 en die kleine smurf heeft echt een schijthumeur!
Zo een zetpil en op bed! Want als je die kleine in haar bekkie kijkt, de kaak is helemaal rood! Waarom worden kids niet geboren met een gebit!!

ik meld mij voor vandaag ook even in dit topic als dat mag Normaal hebbenw ij totaal geen kalgen met Bo, gezegend met uitslaap genen, vandaag echter niet
5:45 was het raak, tja, papa had twee wekkers gezet, omdat vorige week de wekker van zijn telefoon niet afging…erg leuk, maar de echte wekker gaat mega hard, en dan nog duurt het mega lang voordat hij dat ding een keer uitzet. Na 2 keer af laten (snoezen tussen door) ging hij er eindelijk uit, maar maakte voor zijn doen best veel lawaai, de bouwlamp ging ook nog eens een keer aan, en hij was nog niet beneden en ik hoorde Bo al!!
Dus ik loop naar Bo,z eg dat dat het nog nacht is, en hij lijkt het te accepteren. Ik loop daarna naar beneden en ben even flink pissig geworden op manlief dat ik het niet leuk vind dat hij zo veel geluid maakt en dat hij eens een keer normaal moet doen met die wekker, en waar hij in vredesnaam het plan heeft opgedaan om die bouwlamp aan te doen. Ik zocht een riem, was het antwoord…
Weet je, kan een boel hebben, en als papa had toegegeven dat Bo wakker werd vandaag van hem, was het al een heel ander verhaal geweest, maar ook nog een s ontkennen he, terwijl het overduidelijk was, daar kan ik zo slecht tegen…
en het vervelende is ook, we hebben de kamer van bo veranderd, bed staat anders, dichter bij de deur van zijn kamer, dus misschien krijgt hij ook meer gekluid door. Het is dus even afwachten wat Bo daar mee doet, anders staat het morgen avond weer zoals het was, en misschien dat i dit vandaag alweer doe, je moet een succes formule namelijk niet gaan veranderen he
Ik ben dus al een tijdje wakker, moet zo eigenlijk nuchter bloedprikken,w at dus helemaal niet lukt op deze manier, maar goed, ik zeg er wel bij dat ik niet meer nuchter ben, en dan moeten ze zelf weten wat zed doen, en dan gaat Bo naar het kdv, en ga ik thuis een dagje poetsen of relaxen, en misschien nog wel even een middag tuk doen!!

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Gelukkig hebben wij dat tandjesgedoe gehad, Pjukje. Jammer dat het weer zo’n korte nacht was voor jou! En tuurlijk ben je welkom Woezel Irritant, zo’n kerel die denkt dat het allemaal maar moet kunnen. GRRR! Herkenbaar hoor. Ik kan zoveel zachter doen dan papa hier. Kan ik me ook mateloos aan irriteren, want ik ben degene die als hij weg is met een kind zit dat vroeg wakker was. Nou is Erik altijd al vroeg, maar soms wordt hij ook gewoon wakker van papa en dan baal ik ook behoorlijk hoor!

Hier was Erik wakker om 6.10 uur. Even wennen ten opzichte van gisteren

Groetjes,
M

Oef pjukje wat een ellende weer

@woezel welkom Maar kwart voor 6 gaat nog hoor Alleen wel balen indd als papa zoveel lawaai maakt. Dat heeft rené gelukkig al afgeleerd, niet dat het vaak nodig is want Dylano is altijd de eerste hahaha.

Hier was het 5 uur

Liefs Michelle