De klok

Ow en Sugers! Anders schuif je Pippy in de trein richting Friesland. Wij wonen op de ruimte, dus voordat Pip de buren wakker heeft…dan vermoed ik dat Pippy geen stem meer heeft

ahh ja me buren zijn de moeilijkste nie…da scheelt weer… die hebben zelf genoeg kinderen en kleinkinderen om te weten dat ze soms tekeer gaan… we noemen haar nie voor niks pipzilla…
hopelijk staat ze morgen in haar 'deftige stand’in plaats van de heftige…
gelukkig was dit wel de eerste keer dat ze zo te keer ging,
ze gaat nu ook ineens 3 dagen naar het kdv, heb het geprobeerd uit te leggen maar misschien valt het toch wa rauw op haar dak…

hihihi nou de frieseknollekes,zouden dr stijf van staan denk ik hihii

Pippy is geboren 17.07.2009

6 uur!! Het was vanmorgen 6 uur! En dat doet ff pijn, want voordat ik in mijn bed lag was het half 1. Normaal lig ik ergens tussen 10 en half 11.
Maar ze hebben wel beide wel de hele nacht doorgeslapen. Ach we zullen de dag ook wel weer doorkomen.

@Pjukje: we waren stickers aan het plakken voor elke nacht goed slapen zonder speen, maar meneer heeft in een boze bui het stickersvel van de deur getrokken en verfrommeld (wilde 2 stickers plakken ipv 1 en dat vond ik niet goed natuurlijk). Prop papier weggegooid en ik hoor hem er niet meer over. Tja…wat moet je daarmee hè? Eigenlijk denk ik: zijn probleem …

Hier was het vanmorgen 6.20 uur. Prima! Kort nachtje Pjukje, succes vandaag.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

WAT EEN DRAMANACHT WEER!

Aaron is superlastig geweest.
3x wakker en mij wakker gemaakt en ik kon natuurlijk niet meet in slaap komen en heb vanaf half 2 dus heerlijk wakker gelegen.

Gr, Danielle

Ow ow die pip

Hier goede nacht, werd om half 10 wakker en zette zijn deur open en ik dacht al daar gaan we weer. Maar René hem goed gelegd en toen kwam hij een half uur later weer, ik lag intussen ook in bed dus baalde al enorm(René sliep al) Hij wou wat water, oke jij slokje water, en zegt hij opeens “klok is ziek”???Kwam niet meer bij van het lachen. Verder niet meer gehoord, hij is ergens in de nacht tussen ons in gekropen, geen idee hoe laat. Ik werd een keer wakker en merkte dus dat hij bij ons lag en sliep. had zoiets laat maar liggen en we werden allemaal wakker van René zijn wekker om kwart over 6 Ik kon eigenlijk tot half 7

Liefs Michelle

Erg h♪8 Pjukje als je dan zo laat op bed ligt

Arme danielle

Liefs Michelle

quote:
trappen ze hier niet in

Liefs Michelle

hier wel, als ik zeg: anders draait papa je lampje eruit

Arme Danielle

Ik heb net nog even met Erik meegeslapen tussen de middag, heerlijk! Moet tenslotte mezelf meer in acht nemen, dus ik vond het een goed begin

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

betuig ff mijn medeleven met danielle… pfhhh

nou hier wast vanmorgen wel mega vroeg… papa zei kwart over 5 maar ja die ken smorgens nie zo goed klokkijken want volgens mij wast 6uur, maar goed…vroeggenoeg zeg maar…maar ja ze heb wel doorgeslapen dat scheelt al een hoop !
dus de straat heeft ook lekker van zijn nachtrust kunnen genieten hahahaha

herkenbaar danielle, rico had het een paar dagen terug, de ene nachtmerrie na de andere had hij. het was best eng…heb met je te doen!

Rico zei namelijk om precies 3:00 uur: er staat een man in mijn kamer, en mijn speelgoed vliegt door de kamer heen. brullen janken en hysterisch. zn hele kamer was 1 grote bende terwijl hij in bed lag.
fantasie?? geen idee, maar die tijd 3 uur staat me al niet aan (teveel film gekeken denk ik) en daarbij ben ik vanaf die tijd om het kwartier naar m toe geweest omdat hij doodsangsten had, zo zielig! en vermoeiend. om 7 uur moest ie weer naar school dus het was een kl*te nacht.

Dank jullie wel hoor!
Maar het gekke is…overdag voel je je eigen lam en nu het avond word dan klaart je hoofd weer op.

Toch ga ik vroeg naar bed vanavond.
Heb hem vandaag zijn storio en de computer afgepakt en express niet te veel met hem gespeeld.
Hij weet wat ie terug moet verdienen…dus ben benieuwd.
Hij heeft gezworen mij niet te roepen.

Bang is ie niet hoor…hij slaapt gewoon van baby af aan heel licht…

Ik neem een heel jeuktabletje in die ik pas heb gehad van de dermatoloog want daar heb ik van gemerkt dat ik er goed van slaap.

Gr, Danielle

quote:
Maar het gekke is....overdag voel je je eigen lam en nu het avond word dan klaart je hoofd weer op.

Gr, Danielle

Heel herkenbaar. En da’s juist zo funest: dan blijf je toch weer langer op dan je je 's ochtends hebt voorgenomen…

Groetjes,
M

@mriek: ben nu mijn rooibosthee aan het opdrinken en over 15 minuten lig ik plat!
heb al een tabletje op dus ben onderweg naar boven!

Truste!
Danielle

Je ligt nu vast lekker te tukken, trusten!

Groetjes,
M

een jeuktabletje, zeker zo’n klein ding tegen allergische reactie??
…pffhhh daar lag ik helemaal plat van … en moe … (en ik heb slaappillen…dus ben wel wa gewend…maar die dingen werkte beter hahahahaa)

ik heb ook altijd van die oplevingen savonds… maar ja inderdaad gewoon vroeg naar je bed, anders ben je morgen helemaal zombie met comouflagestift hihihihi
ik duik er nu ook lekker in !!

ik hoop voor iedereen een nacht zonder onderbrekingen !!!

Nou nee Sugers, het was geen doorslaapnacht! De oudste heb ik niet gehoord hoor. Die heb ik in haar mandje gelegd en die heeft geslapen tot vanmorgen 06.30! En ze werd wakker van mij, ik stond voor de zoveelste keer naast het bed van de kleine smurf. Die was om 0.30 wakker en van 2.00 tot 3.30! Jengelen, huilen en als ik bij haar kwam had ze lol! Kortom mevrouw had vanacht om 3.00 wel uit bed gewilt. Nou mooi niet!
Dus de kleine smurf was om 06.30 wakker, dacht die kan nog wel ff tukken. Ik erheen, speen erin geplugt en wegwezen. Ik doe net de deur dicht van haar slaapkamer, draai me om, om weer naar mijn eigen bedje te sluipen, knakt mijn knie!
Tsja toen hoorde ik het wel, mem! Ik klaar met slapen. Dus daar ging mijn plannetje!
Voel me nu wel een beetje brakjes! Er vandaag voor mij maar een actieve dag van maken, heb ik ook geen tijd om na te denken dat ik moe ben!

ow pjukje, wat een hell weer (ja met 2 van die types heb je weer dubbel kans op onderbroken nachten)nou op pippy heb het wel indruk gemaakt dat de buurvrouw had gezegt dat ze van haar wakker was geworden, want niks nie schreeuwen of gillen meer in haar bed, want dan word 'jo wakker’hahahhaa…
maar goed hier wast half 6 vanmorgen en noway dat ze nog terug wilde, dus pfhhhh mama met haar naar beneden en daar kreeg ik ook nie echt rust,om half 7 zat de klei in me koffie want da was suiker,grrhhh… heb om 10.00 uur afgesproken met mijn moeder dat we ff daar heen gaan, gelukkig hebben we ff wat te doen …want ik word dr nu al knettergek van …ik ben wel ‘prochtig’ hoor ik net met een stikker op me voorhoofd…pfhh wat een humor om kwart over 8, ga me haren maar stylen en me camouflage stift uitsmeren, want rust krijg ik toch nie meer, opgegeven zaak…(maar ja ben allang blij dat ze vannacht nie wakker is geworden,ookal slaap ik heel licht…omdat ik nog steeds op scherp sta…)

sterkte meid, en inderdaad keep bussy… en vanavond lekker op de bang als die pummels naar bed zijn hihihi ga ik ook lekker doen

Jeetje was weer heftig Pjukje

Hier was het 5 uur en papa heeft het tot half 6 gered en is er toen maar uitgegaan. Ik werd om 7 uur wakker gemaakt omdat papa na zijn werk moest.

Liefs Michelle

Pff pukje, kan me voorstellen hoe moe je bent. Hier riep Tim vanmorgen om kwart over 6 dat hij moest poepen. Hoe bedenk je het op zo’n tijdstip. Daarna wilde hij bij ons liggen. Maar toen ik zei dat dit niet mocht omdat het nog nacht was ging hij gelukkig zonder problemen weer liggen. Hij heeft niet meer geslapen, hoorde hem telkens brabbelen. Om 7 uur kwam hij weer, toen heeft papa hem heel gemeen weer teruggesttuurd en dat pikte hij. Uiteindelijk kwam hij weer bij ons om 5 voor 8. Toen heeft hij nog even bij ons gelegen. Ben bang dat hij ergens vanmiddag in slaap valt,aangezien hij al zo vroeg wakker was.

Balen dat pip en Dylano al zo vroeg wakker waren. Respect voor jullie hoor,ik was zooo blij dat ik om kwart over 6 weer verder kon tukken. Moet er echt niet aan denken dan al beneden te zijn!

Groetjes,
Sandra