De klok

Wauw Pjukje, wat goed!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

haha ik moet vooral lachen omdat het topic al uit 30 bladzijdes bestaat heb het niet eht gevolgd…
maar Rico slaapt nu wel weer redelijk goed. als ie naar school moet moet ik hem om half 8 wakker maken, en toen het vakantie was sliep ie na 2 dagen tot 9 uur ofzo. heerlijk! maar nu is hij b.v. op woensdag vrij en de rest moet ie naar school, dan is hij toch vroeger wakker dan 9 uur omdat zn bio klokje goed werkt hij is dan rond 8 uur wakker.

@Mriek: maar ik las iets over een speen, heeft Erik die nog s’nachts? of nu aan het ontwennen?

@mriek, ja goed he! Zal wel een eenmalige actie zijn hoor. Morgen zal ze wel weer vroeg zijn…ow nee morgen nog een keer laat en dan vrijdag weer vroeg…dan ben ik weer vrij!

@mamarico! Mooi al 30 pagina’s. Tis volgens mij de langste topic ooit! Zou Kim er al bijna klaar mee zijn
Super van Rico dat hij zo goed slaapt?! Tips??

@mamavanRico: Erik slaapt al twee nachten zonder. Dit wordt de 3e nacht. Gaat helemaal goed, top dus!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Wrijf het ff lekker in mamavanRico

Lekker Pjukje nu moeten ze dat ook nog op vrije dagen gaan doen

Liefs Michelle

Ehm wat ik b.v. in de vakantie doe. (heel gemeen) ik hou m s’ochtends langer op zn kamer. een uur, hij vind dat goed, en na 2 x heeft ie door dat ie uit moet slapen. dit doe ik de woensdagen niet hoor, want de dag ervoor moet ie er gewoon uit om half 8 en dan maak ik m wakker, en op woensdag wordt hij uit zn eigen wakker en gaat hij eerst nog spelen op zn kamer. Dit doet hij overigens altijd als hij zelf wakker wordt…want…
Rico zet zelf zijn lamp aan op zijn kamer. pakt zn dierenlaptop, gaat ie daar op spelen. dusja daar is ie dan al gauw een hele poos mee bezig. en daarna gaat ie weer puzzelen of wat dan ook. en als ie het zat is doet hij zn deur open en roept : mama wil boterham. en dan sta ik op

@Mriek: super!! hopelijk blijft het goed gaan, succes!

ow super goed van die erik zo zonder speen…
nou hier wast vanmorgen ook 6 uur maar ja opzich laat ze mij dan wel met rust op de bank…da scheelt weer, en voel me smorgen redelijk okay…dus da scheelt dubbel…

hahahaha mamarico… een uur op de kamer houden, nou da zou ik hier wel eens mee willen maken, denk dat ik haar wa doe, en zij mij de kamer geen behang meer heeft, en de buurt nooit meer met me wil praten, da gaat hier no way lukken…

ze heeft vanavond …we hebben een beetje troubles met naar bed gaan… de complete schuifdeur ontwricht, ken je helemaal niks meer mee, dus papa ken morgen ook eerst nog die deur anders gaan boren… zucht…
volgende kind noem ik Bob-de verbouwer… (maar na zo’n avond als vanavond, is het zeer twijfel achtig of er oooit nog een tweede komt…zucht) …

we hopen maar weer op morgen,middag slaapje gaat hier ook al een week nie door…
heel fijn allemaal als je ziek bent… blehhhh… heb vandaag al wa minder paracetamol genomen, en geen koppijn gehad dus is al aan de betere hand…

Pippy is geboren 17.07.2009

quote:
@Mriek: super!! hopelijk blijft het goed gaan, succes!

Ik ga ervan uit dat we nu van de speen af zijn hoor, hij taalt er niet meer naar. Heel fijn inderdaad!

Groetjes,
M

Vannacht rond 1 uur een huilend kind; klaagde over pijn aan z’n voet en wilde bij mama liggen. No way. Ben even bij hem gaan liggen en net voordat hij weer wegzakte ben ik weggegaan. Hij viel weer in slaap en niet meer gehoord tot vanmorgen 6.15 uur. Dus prima toch wel!

Groetjes,
M

Aaron kwam gisteravond 9 uur al dat ik moest komen…dekentje eraf gehaald want het was warm.
Vannacht hoorde ik hem 2 x zonder te roepen en om 4 uur moest ik er weer heen en ging ie meteen plassen.
Ik wilde zijn raam openzetten maar dat wilde hij niet (ga ik een topic over openen) en toen om kwart over 6 kwam ie.

Niet de beste nacht dus en gisteren ook niet eigenlijk.

Gr, Danielle

Ow bah dat vind ik zo vervelend als je er 's nachts uit moet

Hier was het weer half 6 maar wel aan een stuk doorgeslapen. waarom werkt dat toch niet als je ze ze later op bed legt dat ze ook later waker zijn?? Dan wist ik het wel

Hier werkt dat ook niet om hem een uur op zijn kamer te houden hoor, hij komt zelf wel

Liefs Michelle

hier werkt het wel want ik doe aan emotionele chantage

trappen ze hier niet in

Liefs Michelle

nou hier een topnacht ! NOT!!! …topdrama… om half 1 begon mevrouw te roepen,mama gaan kijken want ik lag al op 1 oor… nou nog geen drama beneden ff een klein flessie gemaakt…want ja daar word ze altijd rustiger van, als troost zeg maar… ik heb haar op de aanrecht zitten papa zat nog op de bank, ik dacht nog,blijf alstjeblieft zitten… maar natuurlijk niet, die steekt zijn kop om de hoek van de keuken… ja toen wast klaar…papap papappaapa gille… nou papa moest haar mee in bed legge…dat ging dus nie want toen de deur dicht zat, hebben we haar een kwartier laten gillen (en vanmorgen kwam de 2 deuren verder buu1rvrouw vragen, of het wel okay ging, want die hoorde haar dus ook, die had de buurman uit zijn nest gebelt, of er wat aan de hand was… buurman wist van het trouble’tje… dus die zegt, nee ga maar slapen want da’s pippy) nou ja het kon echt nie, het lijkt dan wel een volwasse vent die tekeer ging, dus papa ging erweer heen, ongeveer 3 kwartier verder met gillen… en schreeuwen, papa ten einde raad,ben ik maar weer gegaan en had ik haar ik haar na 10 minuten eindelijk rustig, verhaaltje en toen ging ze slapen, toen wast inmiddels kwart over 2!!! gekkehuis!

dus vanmorgen moest ze naar het kdv, voor 9 uur moet ze binnen zijn,dus had me wekker om 8 uur gezet, denk jou zal ik hebben (sorrie maar zo’n nacht ben ik op oorlogspad!) …dus ik denk jou maak ik eens ff lekker wakker, weet je eens wat het is (en dat bedoel ik met alle moeder liefde in de wereld, maar je snapt het wel…)
draaid madam zich om, doet haar ogen op … ‘ikke lekker geslapen mama’ staat op en wandeld naar beneden …GRRRHHHHH!!!

dus… zucht, kreun en steundag vandaag, vanavond is papa sporten, en ik ben nu al gespannen, wat ook niet okay is, dus da ga ik ff proberen kwijt te raken, want ik moet haar nu dus alleen op bed legge…zal de buren alvast in lichten …hahahhahaa

Jeetje, Pippy is wel een heftig meissie zeg! Dat de buren van 2 huizen verder het kunnen horen…poe zeg. En ik snap je helemaal, jammer dat het niet werkte Succes vanavond!

Groetjes,
M

nou het op bed legge ging zonder grijntje pijn ! (ff in het achterhoofd houden dat ze 2 uur wakker was vannacht en vandaag kdv had, dus die was ook kapot, ff meevaller voor de mama) maar goed, lekker flessie gedronken, met kookwekker 10 minuten tv’tje gekeken, zelfs haar pyama aantrekken was geen probleem…
daarna weer met kookwekker 10 minuten voorgelezen, daarna kortjakkie gezongen en manenenschijn … inclusief dansje…en daarna heb ik ff heel de buurt erbij gehaald…
dat pippy nie mag gillen en schreeuwen en nie aan de deur mag zitten want dan kan Jo nie slapen (2 deuren verder buurvrouw) en dat de buurman dan wakker word… en dat levi ook wil slapen (buurjongetje 4 deuren verder, weet nie of die het gehoord heeft, maar dan nog haal hem dr gewoon bij ) en dat ze dat niet leuk vonden als pippy zo ging schreeuwen en ze lekker wilde slapen… nou ja je kan het maar gezegt hebben, ze ligt nu een half uur op bed, en heb nog geen kuchje gehoord…
(papa is squasse… ik vroeg nog ‘hoelaat ben je thuis’…als de kust veilig is hahahahaa…dus heb maar ff gesmst dat kind onder zeil legt …gerum die heb bijna een trauma van vannacht ) dus fingerscrosst…dan ze nu ook lief doormaft vannacht, we kunnen wel een oppepert gebruiken …

hahaha ja mriek da’s een heftige tante,

beter heftig dan deftig zeg ik altijd (maar zij neemt het wel erg letterlijk hahaha)

quote:
hahaha ja mriek da's een heftige tante,

beter heftig dan deftig zeg ik altijd (maar zij neemt het wel erg letterlijk hahaha)

Hihi, alweer zo’n leuke uitspraak!

Groetjes,
M

Jeetje! Die Pippy is wel een pittige dame zeg. Ik mag nooooit weer klagen als ik jou verhalen zo lees Sugers!
Hier was het vanmorgen nog voor 6en. Maar mijn ogen zaten nog zo dicht dat ik iets over 6en pas echt ging beseffen dat het de kinderen waren.
En nu maar hopen dat ze morgen ff iets langen slapen. Mama heeft weekend en die wil dus morgen wel iets langer liggen.

@mriek, hopelijk gaat jullie nacht ook goed, nu Erik zonder speen slaapt, staat er ook nog een beloning tegen over?