De klok

ja pip ook want als ze eenmaal in die badkuip legt,dan is ze er met geen stok uit te krijgen, maar goed toen ze hoorde dat papa pizza ging halen sprong ze er zo uit dus dat ging ontzettend goed…vannacht allleen werd ze wakker om half 4, hoppa mama fles erin gefrot… (sorrie maar ik weet nooit geen andere oplossing…want ze gilt heel de boel bij mekaar)daardoor melde ze zich pas om 8.30 uur vanmorgen, tot grote vreugde van papa en mij…
ik blijf morgen nog een dag thuis want ik had vandaag nog steeds verhoging, dus zoek het maar uit moet het nu ff echt uitzieken want anders loop ik nog zo over 2 weken,dus vanavond weer vroeg naar me mandje…en morgen ff goed uitrusten en vooral uitsnotteren…

Pippy is geboren 17.07.2009

Beterschap Sugars, slim om een dagje thuis te blijven. Anders blijf je sukkelen.

Erik ligt nu in bed zonder speen! Z’n nichtje (met wie hij vier handen op 1 buik is) is nu de speen aan het afleren en hij kon natuurlijk niet achterblijven. “Ik hoef ook geen speen meer.” Geen drama, wel later in slaap gevallen dan normaal. Ben benieuwd! Zou mooi zijn als we nu van de speen af konden komen.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hier weer goed.

10 voor 7 tot 10 voor half 7

Nog zieke onder ons?
Ik begin nu verkouden te worden.met veel koppijn.

Gr, Danielle

Sugars is ziek, ik gelukkig niet! Beterschap Danielle.

Erik heeft het top gedaan zo zonder speen de 1e nacht: 6.35 uur wakker. Hoera!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Jeetje zeg wat een topic is dit! Ik spreek even mijn verbazing uit! Ik heb eigenlijk niets te klagen ivm slapen, tja soms is het vroeg, maar goed, kan er niet veel aan veranderen dus na bijna 4 jaar geaccepteerd dat mijn dochter (net als ik toen ik jong was overigens) gewoon rond een uur of 6 wakker is! Balen maar niets aan te doen, deze mama kies ervoor om gewoon vroeg mijn nestje weer in te duiken!

Oe gets. Jullie kindjes ziijn altijd al vroeg wakker, maar dat Seth hier ook ineens bij hoort, vind ik eng haha. Omdat dat volgens mij komt door het afleren van zijn speen! En dat moeten wij ook doen…maar eh…het is hier elke nacht wel een beetje hommeles (Max hoest, Eva ligt vaak bij ons in bed) en ik zit nu niet te wachten op NOG MEER gedoe! Ik hoop dat Eef soepeler van de speen afkomt en niet achterlijk vroeg wakker wordt, want zoals jullie weten haaaaat ik dat!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

@mriek, weet je wat het OOK kan zijn met Erik?
Hij kan ook vroeg wakker worden doordat ie merkt dat zijn speen niet in zijn mond zit.
Nu hij wist dat er geen speen meer in bed lag kon hij daardoor langer doorslapen!

Hopen dat dit zo doorzet voor jullie.

Gr, Danielle

Wow Mriek top hoor en dat zonder speen, Dylano word sinds die tijd juist vroeger wakker.

Hier was het 10 voor 6, dus redelijk netjes.

Liefs Michelle

@ danielle… beterschap alvast!
en mriek wat goed zonder speen!! jieppie
@mamamalawi… ja wij vinden het ook gewoon heerlijk om met mekaar te miepen over hoe vroeg we wakker worden gemaakt, dat ze nie uitslapen is wel logisch, da krijgen we dadelijk alst tieners zijn, krijg je ze weer met geen stok uit bed, misschien een nieuw topicidee voor over een 15 jaar hahaha!

nou vanmorgen werd ze hier om 7uur wakker,dus zeer okay… en ze heeft ook gewoon doorgeslapen halleluja…
voel me iets beter, maar ook raar he, voel me rond het middaguur echt topbelabbert, savonds gaat het weer wat beter… maar echt snot blijft maar komen, maar heb vanmorgen ff de kruidvat homeopatische afdeling in me mandje geflikkert, hopen dat het helpt! morgen is papa thuis met pippy , dus 50-50 rust…maar goed beter dan niks zullen we maar zeggen !

Hier was het vanmorgen 6 uur! Maar daar konden de kids niks aan doen. Papa liet de deo bus op de vloer vallen. Tsja ik stond ook direct naast bed. Dus toen waren de meiden ook wakker. Ik moest werken, dus 6 uur moet ik ook wel uit bed. Maar kan er zo van genieten om nog ff de douche voor mezelf te hebben. Dat liep nu ff wat anders.
Ach maakt ook niks uit! Ze lagen vanavond vroeg op hun mandje. En ik denk dat mama ook vroeg gaat. Voel me niet helemaal lekker!

ownee pjukje… steek ik nu iedereen aan in dit topic? pfhh hoop dat je je morgen weer wa beter voelt…

@Danielle: dat heb ik ook al gedacht. Maar goed, eerst morgen maar eens afwachten voordat we conclusies gaan trekken

Groetjes,
M

Yep Sugers je steekt iedereen aan}, of we zijn allemaal zo meelevend dat we ons zelf ook zo gaan voelen.

Sugars, er staat 2 weken voor Ik ben nu in de derde week bezig en begint nu me energie terug te krijgen en heb maar een half pakje zakdoekjes per dag meer nodig

Pjukje ook beterschap!

Liefs Michelle

pffhh nou dan ken ik ook eindelijk gaan aftellen dan ! halleluja

Hier vanmorgen weer ‘gewoon’ 6.00 uur. Maar wel weer zonder speen, hoera!

Groetjes,
M

Knap van Erik!!!

Hier was het half 6

Liefs Michelle

Hier was het 5.42

Gr, Danielle

Balen Michelle en Danielle

Groetjes,
M

Ik moest werken vandaag, dus ik stond half 7 naast bed. De jongste werd 7.00 wakker en de oudste heb ik kwart over 7 wakker gemaakt