nou hier wast weekend redelijk dramatisch, pip lag gisteren pas om 14.00 uur slapen,papa die weer met tijden gaat lopen rommelen… dus die was al over haar slaap heen, maar goed ik lag kei nokkie dus om kwart voor 3 was ze weer wakker… niks van gehoord…om half 5 schrok ik wakker en liep naar beneden altans dat was de bedoeling, maar ik ging dus op me kont, flikkerde ff van de trap…nou heel me rug en arm paars… en me kont doet behoorlijk pijn,gelukkig heb ik na pip wa meer spek want anders had ik zeker nie meer opgestaan…nou fijn… toen kwam manlief een half uur later thuis hebben we wat gegeten en ging hij de kleine naar bed brengen… een uur later ging ik maar kijken, lagen ze samen op bed,papa in slaap en pip was diego aan het kijken,nou ik kon hem wel killen ! dus heb ik die kleine op bed gelegt, met een bonkende kop en ben daarna meteen naar me bed gegaan, zoek het maar uit ! vanmorgen was ze om half 7 wakker en ik ben mooi blijven liggen…toen ik om 11.00 uur wakker werd, waren papa en pip naar een vriend van ons, ff rust…
heb ik maar weer paracetamol genomen…en gedouched en ff rustig gegeten, toen ze thuiskwamen heb ik pip op bed gelegt, en die is nu net een kwartier wakker,en nu legt papa weer te slapen… we wisselen elkaar hier een beetje af, want ken de donder dr op zetten dat die volgende week ziek is …en zieke mannen heb ik zo de pleuris van, want die gaan al dood aan een snotneus… zucht,krijgen we dat weer… over 2 weken hebben we een weekendje zonder pip in een hoteletje in zeeland (jammer genoeg wel met de hele schoonfamilie) maar ik verheug me er wel op,hopelijk ff een beetje bijkomen want ziek zijn en bijkomen met een peuter inclusief temprament… is zo moeilijk !!
krijgen we straks nog een leuk opdrachtje, want madam wil niet in bad ! en ik vind dat ze moet…dus ik haal dadelijk papa uit bed, en schroef me oordoppen in en lanceer haar in die badkuip …(waarschijnlijk daarna weer hoofdpijn van het gegil )
Pippy is geboren 17.07.2009