De klok

Haha…een goede morgen allemaal…ja voor mij een GOEDE morgen (haha)

Heb heel de nacht goed geslapen en Aaron dus ook.
Hij van 10 voor 7 tot 10 over 6 en ik mocht vandaag blijven liggen dus heb tot kwart voor 9 gelegen…niet geslapen maar vind het toch fijn lekker zo in een warm bedje.

Hahaha…sugars…al 2 paracetasnolletjes in je mik gepropt!
hahahahahahha…echte bossche taal…dacht da tilburgs al erg was!

Gr, danielle

@Anne: we hebben uiteindelijk de kerstboom en al het andere kerstgebeuren opgeruimd dat hier nog stond. Ja, het stond nog Dus we zijn de ochtend redelijk goed doorgekomen. Meneertje ligt nu lekker te slapen en dan gaan we vanmiddag even naar de stad, moeten ook nog wat boodschapjes hebben. Goed idee! Erik heeft nog een fiets (wel een loopfiets, maar geen fiets met trappers). Ik wil al weken gaan kijken bij de fietswinkel, maar het komt er steeds maar niet van. Dat moet heel snel wel even gebeuren!

Meelij met jou, Sugars. Vroeg en ziek, blegh! Hopelijk kan je nu lekker even een tukkie doen. Trustuh wijffie!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Oh en Danielle: HEERLIJK!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Lekker slapen Sugers!! Hopelijk ligt Pip nu ook op 1 oor!

Hier is het de laatste ochtenden tussen 7.00 en 7.30! Heerlijk. Dus ik mag echt niet klagen

Hier was het vanochtend 6 uur, best goed als hij niet gisteravond zo aan het spoken was geweest. Hij kon op de een of andere manier de slaap niet te pakken krijgen. Dus hij zette iedere keer zijn deur open en ging dan weer in bed liggen. op een gegeven moment dacht ik laat maar openstaan dan, maar dat was dus ook niet de bedoeling.

Toen ik om kwart voor 11 naar bed ging heb ik truste gezegd en je zoekt het maar uit Om 10 voor 11 kwam hij naar me toe, en toen heb ik hem even goed toegesproken.
Toen niet meer gehoord tot 6 uur vanochtend.

Liefs Michelle

Goed zo Michelle! Erik was om 5.35 uur wakker

Groetjes,
M

Oef Mriek

Kan niet zeggen dat Dylano er echt top uitziet na zo’n kort nachtje

Liefs Michelle

Oei Mriek, weer erg vroeg dus! Hier was het 6.15! Maar papa had vroege dienst, dus het deed mij geen pijn Ik heb heerlijk tot 9 uur geslapen!

Ook hier was het weer 6 uur vanochtend!

Ondanks dat hij nu dus 's middags niet meer wil slapen, omdat hij geen speen heeft. Nu zijn we weer een poging aan het doen, maar hij doet het niet! Ik vind dat hij minstens een half uur in zijn bed moet blijven om even uit te rusten, want hij is wel moe en aan het einde van de middag valt hij standaard op de bank in slaap…

Kan je nog even bijtanken Mriek, tijdens Erik zijn middagslaap?

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

@Michelle: heeft Dylano een wit koppie met kringen onder z’n ogen? Heeft Erik nog wel eens na een korte nacht…

Heerlijk Pjukje! Ik voel me niet heel moe, gek genoeg. Dus ga niet terug nu Erik slaapt. Vanavond wordt het wel vroeg naar bed, denk ik.

Balen Anne, dat Seth 's middags niet meer slaapt nu. Ineens je momentje voor jezelf weg, of vind je dat niet zo’n punt?

Groetjes,
M

Aaron had gsiert middag IN DE BUGGY een half uur geslapen!

Gisteravond ging ie dus pas om 8 uur naar bed…dat heb je weer met smiddags slapen…en vanmorgen was ie er om 10 over 6.
Dus eigenlijk bijekaar MINDER geslapen MET middagslaap dan dat ie gewoon om 7 uur ligt te slapen.

Gr, Danielle

@Mriek: Ik had er al wel een beetje op gerekend, enne… zoveel scheelt het niet, want ik ben alleen in het weekend thuis. Doordeweeks ben ik er niet. Toevallig heeft van de week op het KDV wel geslapen, vreemde ogen dwingen, hè?!

Ook Seth zal vanmiddag wel weer ergens in slaap vallen…

Balen dat Dylano zo aan het spoken was gisteravond! 11 uur nog, pfff… dat heeft Seth gelukkig nog nooit gedaan.
Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

Indd Mriek zo ziet hij eruit Maar hij gaat maar door, hangt niet in de bank ofzo.

Anne dat ben ik van Dylano ook niet gewend die valt normaal om half 7 knock. Hopelijk gaat hij vanavond wel weer normaal slapen want hier zit ik niet op te wachten. een geluk van een flat, je hoeft niet iedere keer de trap op

Liefs Michelle

nou hier wast weekend redelijk dramatisch, pip lag gisteren pas om 14.00 uur slapen,papa die weer met tijden gaat lopen rommelen… dus die was al over haar slaap heen, maar goed ik lag kei nokkie dus om kwart voor 3 was ze weer wakker… niks van gehoord…om half 5 schrok ik wakker en liep naar beneden altans dat was de bedoeling, maar ik ging dus op me kont, flikkerde ff van de trap…nou heel me rug en arm paars… en me kont doet behoorlijk pijn,gelukkig heb ik na pip wa meer spek want anders had ik zeker nie meer opgestaan…nou fijn… toen kwam manlief een half uur later thuis hebben we wat gegeten en ging hij de kleine naar bed brengen… een uur later ging ik maar kijken, lagen ze samen op bed,papa in slaap en pip was diego aan het kijken,nou ik kon hem wel killen ! dus heb ik die kleine op bed gelegt, met een bonkende kop en ben daarna meteen naar me bed gegaan, zoek het maar uit ! vanmorgen was ze om half 7 wakker en ik ben mooi blijven liggen…toen ik om 11.00 uur wakker werd, waren papa en pip naar een vriend van ons, ff rust…
heb ik maar weer paracetamol genomen…en gedouched en ff rustig gegeten, toen ze thuiskwamen heb ik pip op bed gelegt, en die is nu net een kwartier wakker,en nu legt papa weer te slapen… we wisselen elkaar hier een beetje af, want ken de donder dr op zetten dat die volgende week ziek is …en zieke mannen heb ik zo de pleuris van, want die gaan al dood aan een snotneus… zucht,krijgen we dat weer… over 2 weken hebben we een weekendje zonder pip in een hoteletje in zeeland (jammer genoeg wel met de hele schoonfamilie) maar ik verheug me er wel op,hopelijk ff een beetje bijkomen want ziek zijn en bijkomen met een peuter inclusief temprament… is zo moeilijk !!

krijgen we straks nog een leuk opdrachtje, want madam wil niet in bad ! en ik vind dat ze moet…dus ik haal dadelijk papa uit bed, en schroef me oordoppen in en lanceer haar in die badkuip …(waarschijnlijk daarna weer hoofdpijn van het gegil )

Pippy is geboren 17.07.2009

En Michelle, Dylano op de normale tijd in slaap gevallen?

Wat een weekend zeg, Sugars. Jij en manlief hebben elkaar ook amper gezien, dus. Ieder voor zich, hè? Hoe ging het badderen van Pippy?

Ik ga zo slapen, als het morgen weer 5.30 uur is dan moet ik echt wel gaan. Van vroeg naar bed gaan vanavond is weer eens niets gekomen…

Groetjes,
M

Sugers wat bijgekomen van het weekend. Pippy nog in bad gekregen. Onze meiden zitten het liefste de hele dag in bad!

Hier was het vanmorgen 6 uur! Bah! Mijn laatste vrije dag. Dus ik naar dochterlief en gezegd dat het nog erg donker was en dat iedereen nog slaapt. Zoweer pikte ze het en bleef lekker liggen. Kwart over 6 ging de wekker van mijn vriend en daarna hoorde ik de oudste ook weer, die lag heerlijk te zingen in bed
Tegen 7en werd de kleine ook wakker dus er toen met z’n 3en er uitgegaan!

Morgen weer in het ritme, mijn vakantie is ook weer om. BAH

Hij is gelukkig gewoon in slaap gevallen, dus wat het geweest is geen is idee. En werd vanmorgen om 10 voor wakker, dus netjes. Wil denk ik vanavond toch weer is 7 uur proberen in de hoop dat het dan half 7 word

Nu zit hij lekker op school dus even rust voor mama

Liefs Michelle

@michele; 10 voor 6 neem ik aan?
Best goed dan toch?

Aaron heeft het ook goed gedaan…van 10 voor 7 tot 10 over 6.
Vorige week had ie 2 uitschieters van 7 uur maar die neemt ie nu geen meer…helaas.

Gr, Danielle

Hier was het 6.00 uur stipt, dus ben niet ontevreden.

Groetjes,
M

@Danielle indd 10 voor 6

Liefs Michelle