De klok

pippy begint altijd heel enthousiast in de buggy maar ja een avonturierster hou je nie lang in een stoel (al is ie op wielen ) dan ziet ze weer wat en dan springt ze er zo uit…vorige keer mocht ze van mij staan… hahaha, da ging beter, beetje arcobatiek vind ze intressanter als stil zitten blijkbaar… ik draag haar ook no way … en dan ken ze jengele wa ze wil, doe het niet, want de volgende dag zit ik met kei dikke rugpijn … dus uiteindelijk kiest madam altijd wel eieren voor haar geld, en gaat ze zitten, behalve als papa dr bij is, want die gaat haar toch wel dragen als ze hard genoeg jengelt…
(kan mama maar liedje zingen, ’ kijk papa zie je mijn vingertje… ik wint je er om hene … )

Pippy is geboren 17.07.2009

En wederom 10 voor 5

Liefs Michelle

Hier gisteravond 7 uur en toen om 11 uur wakker en vanmorgen om 10 over 6.

Maar hij heeft ,mmet mij tot half 9 in bed gelegen…lieveheerstbeestje spelen.

Gr, Danielle

Pff… Michelle dat is wel heel vroeg!!

Helaas, sinds Seth zonder speen slaapt, is het hier dagelijks 5.45 uur…
Errug jammer! Hopelijk morgen wat langer, want papa is er niet, dus ik zal er echt zelf uit moeten dan

Liefs, Anne

Vervelend Michelle en Anne dat het bij jullie zo vroeg was.

Niet om jullie aan te vallen, maar het verbaasd mij altijd hoeveel kinderen nog in een buggy zitten. Op deze leeftijd kunnen ze echt al prima zelf lopen. Tim zit al een jaar niet meer in de buggy. Niet omdat hij er zelf niet meer in wilde, maar omdat ik vind dat hij prima zelf kan lopen. En dit ook moet leren. Uiteraard eerst rustig opgebouwd en niet meteen helemaal zonder. Maar wij gaan gewoon een dagje met hem naar dierentuin, stad of pretpark en dan loopt hij gewoon de hele dag. Ook een paar uur door het bos lopen is geen enkel probleem. Overigens gaan we niet een hele dag met hem winkelen. Maar dat heeft meer te maken met het feit dat dit niet heel leuk is voor kinderen. Dus als we de stad in gaan is dit max een halve dag.

Groetjes,
Sandra

Sandra, dat hij in de stad in de buggy zit is voor me eigen gemak. want als het aan Dylano ligt staat dat ding bij het grof vuil

Bij gewoon boodschappen of even naar het plein zit hij er ook niet meer in. Dus word hier nog maar zelden gebruikt.

Oef Anne dat is indd minder, je zou bijna geneigd zijn die speen terug te geven

Liefs Michelle

Gewijzigd door - miremady op 06 Jan 2012 11:07:21

Wij gebruiken de buggy alleen voor Max natuurlijk, Eva zit er ook al heel erg lang niet meer in. Die moet je dan wel in de gaten houden, want ze schiet zo weg, maar zij wil zelf lopen OF getild worden. Dat laatste doen we niet, dus dan gaat ze toch mee aan het handje.

@Anne…aaaaaaah. Die wetenschap dat het dan zo vroeg kan zijn, houdt mij nog even tegen om die speen weg te doen. Wij zitten er toch al mee nu dat de kids slecht gaan slapen, dus dan nog maar even een speen hoor!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

@Rainbow: Of je moet het juist nu doen, ze slapen toch al slecht
Hopelijk gaat het snel beter hier! Op het kdv slaapt hij namelijk wel als een roosje, grr!

Hier gebruiken wij de buggy ook eigenlijk nooit meer. Alleen mijn schoonmoeder gebruikt dat ding wel altijd! Heel irritant, want ik vind dat hij gewoon kan lopen… Alleen niet een uur heen en een uur terug, dus dan doet ze hem het hele eind in de kinderwagen. Ook staat hij vaak op het plakje van de wagen daar.
Zelf gebruiken we hem alleen als we een hele dag weg gaan, bijvoorbeel dierentuin, zodat hij erin kan slapen of even bijkomen en om de tassen aan te hangen
Maar als we een half dagje oid weg gaan nemen we hem echt niet mee.
Voor hier in de wijk gaat Seth ook vaak op zijn fietsje of zoiets.

Liefs, Anne

Aaron loop heel; goed zelf…hele stukken maar als we naar de stad gaan wil IK dat ding mee voor die zware tassen aan te hangen en hij gaat uit zichzelf zitten en als ie wil lopen stapt ie eruit.

Ik vind dat ding gewoon ontzettend makkelijk voor mij en hij kiest zelf…lopen/zitten.

En ons mam zegt dta ik vroeger met 4 er nog in zat omdat ik gewoon niet wilde lopen!
En ik heb er ook fotos van hahahahaha…zijn we in het wandelbos en ik zit lekker en mijn zus loopt.
Ben altijd lui geweest blijkbaar

Gr, Danielle

Wat vroeg Michelle!! Erg zeg! Hier was het 6.10 uur. En we hebben nog tot 9 (!) uur in ons grote bed gelegen; hij televisie kijken (ging helemaal op in alle Telekidsprogramma’s) en ik een beetje dommelen. Dus ik klaag in het geheel niet!

En over buggy’s gesproken: ben het wel helemaal met Sandra eens. Hoe deden alle mama’s dat dan voordat ze kinderen hadden en gingen shoppen? Ging er dan ook een buggy mee voor de tassen? Die redenatie kan ik niet volgen. Erik loopt ook altijd zelf, ook bij een dagje uit. Laatst in de Efteling hebben we op een gegeven moment wel zo’n karretje gepakt waarin hij kon zitten en wij hem konden trekken, want na 3,5 uur lopen was hij wel echt op.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

@Mriek toen had ik 2 handen vrij nu maar eentje

Nee hier dus alleen als ik alexandrium inga want dat is meestal niet voor een uurtje En voor mij heel fijn met me rug, merk dat ik daar toch heel veel steun voor me rug aan heb. Misschien rollator aanschaffen

Liefs Michelle

@michele: nou dat zegt ons pap dus ook, die heeft het aan zijn rug (70 jaar he) en als hij achter de buggy liep/loopt zei hij altijd dat het een stuk minder was.

Enne…tja Mriek…zolang ik dat ding heb kunnen mijn handen echt niks meer dragen…vroeger in de wandelwagen ging alles voort onder in de boodschappenmand.

Maar ik geef jullie wel gelijk hoor, sandra ook…het is voor de mama handig…maar wel nog fijn (als ie 4 is gooi ik hem weg)
Maarre…ojee…dan krijgen mijn handen weer eelt terug

Gr, Danielle

Mietje-mama’s

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Nou, Seth heeft het goed gedaan vancht!! Gelukkig, want ik ben alleen met hem geweest vanacht
Hij sliep gisteravond om 8 uur (vroeg voor zijn doen!!) en was om 7 uur wakker, heerlijk! Enne… ook ik heb geprobeerd een beetje op tijd te gaan, dus dat was lekker

Hopelijk gaat Seth ook overdag nog slapen, want dat wil nog niet zo lukken zonder speen…
Hoe is het bij jullie gegaan?

Liefs, Anne

Heerlijk Anne, wat goed van Seth! Erik sliep rond 20.00 uur en was wakker om 5.55 uur. Ik ben ook alleen vandaag en moet zeggen dat ik ervan baal. Ben chagrijnig en moe en vind het buiten stom weer. Hihi, duidelijk een beetje last van ochtendhumeurtje…gaat straks vast beter!

Groetjes,
M

Goed van Seth!

Heerlijk lekker chago Mriek

Hier kwam hij op een bepaald moment bij ons liggen, geen idee hoe laat had de puf niet om te kijken dus hield me maar slapend
Op een gegeven moment lag hij te draaien en werd René wakker en dat was om kwart voor 4 dus die bracht hem naar zijn eigen bed. Krijspartij volgde en hij kwam er weer uit. ik weer terug gelegd en kwam tegen half 7 bij mij Heb nog geslapen tot half 8 terwijl hij lag te spoken bij me in bed.

Viel me veel mee omdat René al om kwart over 5 uit bed moest dus dacht die iss mega vroeg wakker. Hij kan dus beter een keer om jwart voor 4 krijsen

Liefs Michelle

Hihi Mriek, ik las het al dat je chago bent

Zet Erik lekker aan het spelen, dan kan je nog even doorsuffen, alhoewel dat meestal averechts werkt…
Wij gaan in ieder geval even naar de winkels straks, Seth op zijn fiets, misschien een idee

Lekker Michelle, tot half 8 in bed! Dat heb ik niet gered, Seth wil altijd gelijk eten.

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

nou hier gewoon weer heel de nacht doorgeslapen, manlief was gisteren later thuis, viel ff zwaar na 4 dagen werk, voor pip en mij koken alleen eten en dan kind op bed legge… ik verdiende zeker geen schoonheidsprijs voor het zonnetje in huis , jeesss… en dan is ze altijd mega lastig, dus ik had om 5 uur wel een retourtje behangwinkel kenne gebruiken bah bah, vanmorgen begon ze om 6 uur alweer en ik kon dr nie terug legge want ze wilde alleen dat haar papa ff voorlas, nou die mag vandaag uit slapen dus ben maar naar beneden gegaan …met dr voordat ze heel het blok wakker krijst… tis nu 9 uur maar het voelt alsof ik er al een marraton op heb zitten voel me ook niet echt jofel…manman hoeveel snot ken een mens hebbe, al 2 paracetasnolletjes in me mik zitten maar de hoofdpijn wil nie zakken, snel middagdutje, en mama gaat ook meteen plat !

Arme Sugars Hopelijk manlief gauw wakker kun je nog even terug misschien.

Een mens ken heel veel snot hebben. Heb al 20 pakjes zakdoekjes in een week weggewerkt en dan nog het nodige wc papier ed Waar komt het allemaal vandaan

Liefs Michelle

ja zit bijna met de tisue’s standaard in me neus…blehhh