De klok

Het is volgens mij wel een van de langste topics ooit! Om mijn blijft de topic lekker in leven. Elke dag ff de nacht bespreken met de mede mama’s.

Alle mama’s weer succes. Ik woon in friesland, het is heerlijk onstuimig weer, denk niet dat ik laat mijn nestje in kruip

Als ik smorgens ikkeben open is dit het eerste topic waar ik heen ga.
Aaron bij mij op schoot en die vraagt elke dag : “ga je er nu opzetten of ik lief ben geweest of stout”?
Hahaha…als ie stout is geweest dan zeg ik ook dat ik dat opschrijf en dat de andere mama’s dat dan niet lief van hem vinden en als ik opschrijf dat ie superlief is geweest dan glundert heel zijn gezichtje!

Gr, Danielle

hahaha ik zat er vanmiddag nog aan te denken,hoeveel pagina’s kan een topic zijn…
anders moeten we maar een deel 2 startte dacht ik…want ik put er elke dag een gesterkt gevoel uit hoor, als kind weer eens ff lekker vroeg wakker is…ff mouwe inderdaad is toch fijn!!!
en ook ik start elke dag dit topic,en krijg de vraag ‘doe jij ???’ hahahhahaa

Pippy is geboren 17.07.2009

Hahaha, wij zijn erg!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Goedemorgen!
Weer een onrustige nacht…zal wel door het weer komen. Ben er vanacht 4 x uitgeweest. Eerst de oudste, die had een droom. Lig net weer in dromeland, de jongste. Die was verdwaald in haar bed. Rond 4 uur weer de oudste en 6 uur de kleine weer. Om half 7 is mijn vriend eruit gegaan met de kleine smurf en de oudste was 7 uur wakker.
Gelukkig heb ik vakantie, dus we doen lekker rustig aan vandaag!

Lekker dan Pjukje, ze hebben elkaar goed afgewisseld vannacht. Balen! Fijn dat je vakantie hebt, ik wens je een rustige dag toe Erik was vannacht rustig, maar wel wakker om 5.35 uur. Ietsje minder dus…

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Aaron was om 22.00 wakker toen ik naar boven ging (ligt ie op te luisteren lijkt wel) en ik MOEST erheen want hij begon ook maar te huieln.
Ingestopt en gezegd lief zijn en lekker slapen en werd vanmorgen om half 7 wakker…dus netjes.

Gr, Danielle

waarom moet de mijne altijd het vroegste wakker zijn Kwart over 5 was het hier

Toch ook wel met zijn eten te maken denk ik want hij heeft gister weer alleen maar zijn toetje op. De rest nog niet eens aangeraakt

Liefs Michelle

nou papa dacht … slaapt vandaag ook wel langer… want gisteren moest ik dr wakker maken, maar madammeke had dr pamper uitgedaan, ik denk gisterenavond al, en had lekker zichzelf natgepist, dus papa zat met een klein wakker pissebedje om 07.00 uur …gerum

@miramady: geef jij dylano iets voordat ie naar bed gaat?
Wij wel…een droog koekje en knijpfruitje of vers fruit.
Eet meestal niet alles op maar hij gaat met een gevuld buikje naar bed.

Hij geeft smorgens ook niet aan dat ie honger heeft.

Misschien iets om te proberen?Zelf pak je savonds op de bank ook nog iets lekkers ofzo en zit je buik ook vol als je gata slapen.

Gr, Danielle

HAAAAAHHHAAAA…met een pissebedje…lekker dubbelzinnig!

Gr, Danielle

Sneue papa van Pippy

En sneue Michelle

Groetjes,
M

5 uur vandaag Toen kwam hij bij ons liggen en door de wind die pal op raam staat hebben we geen van allen meer geslapen.

Liefs Michelle

Oef Michelle, dat is weer een tegenvaller.
En als je met hem vanmiddag een rondje wandelt in de buggy valt ie dan niet even weg?

hier was het weer helemaal goed…ben weer blij.

Van 7 uur tot 5 voor 7!!!..de klok rond!
SUPER ( hij zit bij mij op schoot nu en ik typ dat dus express en hij glundert)

Gr, Danielle

Trotse Aaron, hihi. Schattig! Is ook zeker iets om trots op te zijn, klokje rond is hier nog bijna nooit gebeurd. Erik was om 6.00 uur vanmorgen, prima toch wel. En Dylano is altijd de vroegste hè, wat balen weer. Om 5.00 uur…pffff. Sterkte vandaag Michelle. Ik zou bijna zeggen: gelukkig dat je niet ook nog naar het werk hoeft.

Groetjes,
M

Hier was het vanmorgen 06.30 dat de kleine wakker was. Dacht probeer het speentje nog ff. En die pakte ze. Dus ik kon ook nog ff terug naar mijn mandje. Maar dat duurde jammer genoeg niet lang, want 3 min later piepte de pieper van de brandweer van mijn vriend. Dus toen waren de dames beide wakker. We hebben wel lekker tot 8 uur in het grote bed gelegen.

Ik zit hier als een halve zombie

@Danielle, ik krijg dylano bijna niet meer in de buggy, zat er wel aa te denken om zo samen nog even terug te gaan, maar hij is lief aan het spelen dus dan is dat ook zo wat

Vanavond maar vroeg naar bed

Liefs Michelle

vanmorgen wast hier half 7 , dus wel okay, ze liep een beetje ongemakkelijk, want ze had dus in haar luier gepoept, en dat vind ze nu vies… hahahhaa!!! dust we hoorde, papa pippy poeeeppp… ow jee dachten we…want ja je weet nooit of hij wederom in het pottie beland of nie, maar gelukkig zat hij in de luier, want het was …mega fludder ! bleehhh , maar goed we moesten om 7.30 uur naar het kdv…dus ging prima vanmorgen

Ow nou dan heb ik een lui kind want Aaron wil nog steeds als we ergens heen gaan dat we de buggy meenemen in de auto.
Als we naar de stad gaan dan moet de byggy mee hoor!..hij gaaat echt niet door de stad lopen dan is ie doodop!..kunnen wij dragen nou nee dan maar de buggy en dan kan ik daar mijn tassen aanhangen.

Ben benieuwd hoe Dylanon het vannacht gaat doen.
Maarre…van half 7 (want dan gaat ie toch naar bed?) tot 5 is toch uiteindlijk 10.5 uur he…dus eigenlijk best goed.

Gr, Danielle

Ja best goed Maar ik lig er niet om half 7 in

naar de stad neem ik de buggy ook mee hoor, maar dan moet ik wel met van alles paaien In de winkel moet hij dan zitten en dan als we weer buiten zijn mag hij lopen.

Gaat goed bij jullie Sugars

Liefs Michelle