De klok

phh nou ik leg normaal ook voor 22.00 uur in me mandje hoor (ik moet altijd nog lang lezen maar dan leg ik alvast,) en vooral in de wintermaanden… of er moet wat dringends op tv zijn zoals ‘my big fat gypsy xmas’ daar blijf ik dan wel ff voor zitten …
nou dat middagslaapje was hier drama hoor… alle begin is moeilijk, want hij duurde 3.5 uur…kon ik mooi little prinses kijken van shirley temple en een stuk sissi want mega tegenviel omdat het niet de echte was met romy sneyder,maar ja…sissi is sissi… hahaha… maar man man mevrouw wilde no way in haar eigen bed… die wilde bij papa in bed net zoals gisterennacht natuurlijk, 5 driftbuien een hoop geschreeuw gegil en ouwehoeren als brugman, lag ze dan toch lief en bijna half slapend in haar bed…toen ik de kamer uit kon sluipen, halleluja!

Pippy is geboren 17.07.2009

Twee ONTZETTEND oude wijven, Danielle

@Sugars, ik heb die nepperd-Sissi ook gezien. Haha, inderdaad: Sissi is Sissi. Blijft mooi.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Joehoe…Aaron heeft geslapen van 5 voor 7 tot vanmorgen 10 over 7!!!

Jaaahhh…jullie lezen het goed!

Gr, Danielle
Ben blij!!!

Wow top van Aaron

Hier om kwart over 4 huilend wakker, geen idee waarom, maar na een slokje water weer gewoon gaan slapen, tot hij om 6 uur van papa’s wekker wakker schrok

Liefs Michelle

Wauw Danielle, wat goed! Hij kan het dus wel!

Balen Michelle, die vaders toch altijd met hun wekkers. Erik was om 6.00 uur wakker en ik moest er vannacht 1x heen toen hij eng gedroomd had. Maar ik ben niet ontevreden hoor.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hier hebben de dames super geslapen! Gelukkig want ik was helemaal op. Met oud en nieuw maar 2,5 uurtjes geslapen. Dus dat was niet veel. Gister middag had ik de kleine smurf op bed, mezelf met de oudste op de bank geparkeerd voor mega mindy. Ik de oogjes dicht…gaat de kleine smurf huilen. Daaaaag slaap van mama.
Dus ik zag er gister middag scheel van zo moe was ik.
De dames lagen gister 7 uur op bed. En ik half 10. Langer kon ik het niet rekken.

De kleine smurf was 6.30 wakker en toen heb ik mijn vriend wakker gemaakt. Hup uit bed ik ben nog moe. Om 7.30 was de oudste wakker dus toen zijn we er samen af gegaan
Mijn vriend moest weg…dus langer uitslapen zat er niet in. En toch moet ik zeggen dat ik me vandaag minder voel als gister…de klap komt altijd een dag later!

Sterkte vandaag, Pjukje.

Groetjes,
M

hahaha nou pjukje hier precies hetzelfde, ben behoorlijk brak…ben natuurlijk weer met me tequillakop naar buitengelopen en denk geen jas aan gedaan, want vannacht zat heel me neus dicht, lang leven de tissue’s… pfhhh… bah bah… ben ook zon sukkel,maar ja wij liepen hier een beetje tussen de buren en ons op en neer, vanwege de kindjes…dus ja ff snel zonder jas, nie zo slim…
pip werd vanmorgen pas om 7.30 uur wakker, halleluja (voor papa, want die zou er met haar uitgaan ) mama kon tot 8.30 ff blijven legge en toen moest papa gaan werken, heerlijk !!! dus het viel allemaal reuze mee, maar ja ben wel vrij wrakkig vandaag, morgen uitrusten op me werk hahaha! (ja eerste week 4 dagen …)
en pip die wilde net niet slapen en ik hoorde door de babyphone MAMA IKKE MOOI DROLLETJE GELEGT…

en ja dames ik kan jullie het heugdelijke feit mededelen, deze keer lag hij keurig gedraaid in het potje…en nie midden in de kamer…!!! jieppie ! (gelukkig ging ze daarna wel lief slapen …) maar ben erg trots en blij dat die drol nu in het pottie lag en nie zomaar ergens in een hoekkie hahahaha!!! ze stond overigens al voor haar zelf te applaudiseren hahahhaa!! , als ze wakker word mag ze een kadootje kopen bij de kruidvat, voor haar potjedrol… hele prestatie vind ik voor 2.5 jaar hahahahaha

Super van Pippy! Gelukkig is het drolletje op de juiste plek terecht gekomen Onze meid is al helemaal zindelijk. Haar pot staat bij haar in de slaapkamer, maar als ze s’morgen wakker wordt en ze moet plassen dan wil ze dat doen op de wc. Ook prima!
Vanmorgen waren we boven, ik was aan het opruimen en de 2 kids waren aan het spelen in de slaapkamer van de oudste. Ineens hoor ik iets, dacht ff kijken. Zit de oudste op de pot en zit ze haar zusje uit te leggen dat je moet poepen en plassen op de pot! En idd een dolletje op de pot! Prachtig nou

Joepie, Pippy poept in haar potje!

Groetjes,
M

hahaha kijk pjukje, handig hoor zo’n geboren onderwijzeres in huis hahaha, pip heb net ook ff uitgelegt aan het buurmeisje en haar BFF, hoe het moet en dat je een ‘dootje’ krijgt als je poeppie in potje doet… dus hoop voor de mama dat BFF het nu ook gaat doen !!

Wat knap van die grote Pip…zoveel jonger als Aaron en zoveel sneller als Aaron.

Hier goed geslapen…van 7 uur tot 10 voor half 7.

Gr, Danielle

nou we hadden vanmorgen nog een primeur… (of tenmimste na lange tijd weer ) mama moest kind wakker maken !!! Ze moest om half 8 op school zijn, maar ja …ze sliep nog om 07.00 uur, gewacht tot 07.15 maar toen maar wakker gemaakt, dus ze was er om 07.45 uur …
maar mama kon zich heerlijk rustig aankleden smienken en ff koffie lurken

Aaron en Pippy zijn toppers! Erik was weer om 6.00 uur.

Groetjes,
M

Gaat goed met Aaron en Pippy.

Dylano doet gewoon met Erik mee Hier was het nl 10 voor 6. Waarom kon hij het vorige week wel tot half 7 en nu niet meer

Liefs Michelle

He, ik zie dat het bij een gedeelte van de kinders beter gaat!!
Ook hier gaat het beter.
Seth moesten we vanochtend weer wakker maken, om 7 uur.

Enne… HIJ HEEFT ZONDER SPEEN GESLAPEN!!!
Het gaat dus goed, hopelijk heeft hij vanmiddag op het kdv ook zonder geslapen, want dan mag hij stickers plakken

Sterkte voor de mama’s die nog steeds van die vroege vogels hebben! (Maar ach… Seth kan dan misschien uitslapen, ik moet er zelf wel elke dag om 6 uur uit…)

Liefs, Anne

Ik denk nog steeds aan je Michelle, als Erik rond zessen wakker is

Balen Anne, dat jij er geen profijt van hebt dat Seth weer zo goed slaapt.

Groetjes,
M

Hier was het vanmorgen 7 uur! Hopelijk blijft het nu zo een beetje.

In het weekend van 24 maart gaat de klok weer om! Zouden we deze topic zolang in leven kunnen houden?? Hihi

@Pjukje…JA, dit topic blijft bestaan (want ik houdt van zeuren en zielig doen) totdat Aaron naar de kleuterschool gaat! (voor mijn dan)

We steunen elkaar zo toch en dat vind ik fijn!

Gr, Danielle

Ja hoor Pjukje, we houden 'm levend. Mits Kim er geen slotje op zet, maar dat lijkt me niet Helemaal eens met Daniëlle; ik deel m’n smart graag

Groetjes,
M