De klok

Het lijkt wel of onze jongste dochter met jullie kids mee gaat doen. Pff, sliep ze een paar weken geleden nog tot 7.00/7.30 uur, nu is het ongeveer 5.30 uur. En met geen mogelijkheid weer in slaap te krijgen. Ze heeft ook niet echt honger, want ze eet haar pap ook niet helemaal op. Waarschijnlijk de tandjes dan? Geen idee, maar het is wel vroeg (maar daar weten jullie alles van).

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

@mooie_zoon, yep we weten er allen van! Vergeet ook niet dat je dochter in een sprong zit! Dat kan het vroege wakker zijn wel eens verklaren. Onze jongste zit nog wat in de naweeen van de sprong. Maar die was tot 2 weken terug ook heel vroeg wakker. Of midden in de nacht, lag ze zo een uur te spelen en te “praten”

Ik hou mijn hart vast voor aankomende nacht…zou ik mijn bed zien???

Ik zie vannacht mijn bed NIET!
We krijgen visite die lang blijven en om 6 uur (vanmorgen half 6) zal Aaron zich wel WEER melden.

En afgelopen niacht dus ook niet geslapen door die klote nacht.
Dusse…bij elkaar gewoon zo’n 60 uur wakker dit weekend.

Gr, Danielle

Ja, voor Oud en Nieuw ben ik ook een beetje bang…
Aangezien ik maandagochtend gewoon weer kwiek moet stage lopen

Al met al gaat het wel weer wat beter, Seth slaapt iets langer. Vanochtend was het 7.20 uur, dus mij hoor je niet klagen!

Hopelijk slapen al onze kindjes vanacht ook een beetje ondanks het vuurwerk.

Liefs, Anne

Onze dochter heeft (volgens mij) de sprong net gehad. Haar leeftijd is wel 8 mnd, maar ze is 2 mnd te vroeg geboren. Dus gecorrigeerd is ze nu bijna 29 weken. Ach ja, dit zal ook wel weer een fase zijn.

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

@danielle…ow jeetje je bed niet zien. Kun je niet gewoon op bed gaan. Zal de bezoek toch wel begrijpen dat jij weer vroeg naast je bed staat!
Wij hebben hier het huis ook vol vanavond. Maar de meesten hebben kinderen bij hun, dus hoop ergens tussen 2 en 3 mijn bed te kunnen zien. Wordt het na 4en dan blijf ik ook op! Ga ik wel met de was bezig of huis poetsen.
Maar ik ga er vanuit dat ik mijn bed vanacht nog wel zie!

Succes! Ik leef met je mee.

Pfff Danielle, je moet toch een beetje slapen nog? Gewoon je bezoek eruit zetten hoor, je kan niet 60 uur wakker zijn.

Wij krijgen geen visite gelukkig, dus kan bij wijze van spreken voor middernacht in m’n bed duiken als we het echt niet redden. De hele dag in de Efteling gesjouwd en dus voor half zes wakker vanmorgen, ik hou er rekening mee dat het niet gaat lukken om wakker te blijven

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Jee Danielle wat een prutnacht weer, hier was het kwart over 6 en stil bij papa gelegen tot half 7 dus netjes.

Wij zijn ook gezellig saampjes en ik lig onder me dekbedje op de bank Eindelijk sinds vandaag geen koorts meer maar ben wel blij dat we niets hadden gepland. Baal wel voor René die heeft verdomd weinig aan zijn tweede week vakantie gehad

Hopelijk beginnen alle kindjes het nieuwe jaar goed en gaan ze uitslapen

Liefs Michelle

Tja eruit zetten…moeilijk hoor!
Hij is gescheiden en hefet een nieuwe vriendin en de kindjes zijn bij zijn ex dus hij hoeft nergens naar te kijken vannacht.
En het is zo’n type dat express blijft zitten als jij laat merken naar bed te willen.

Tijd geleden met een verjaardag hier ook…(aarons verjaardag) ik had op de kaart gezet van 13.30 tot 17.30.
Om 19.00 toen Aaron echt naar bed moest heeft Johan gezegd: we moeten nu echt aaron naar bed gaan brengen…uiteindelijk stond ie op

En ik weet als ik mnaar bed ga dat hij bij ons alle kasten induikt…doet ie namelijk vaker en ik zeg het altijd dat ik dat niet wil…maar ja…soms echt een etter.
Het is de beste vriend van Johan dus ik maak maar geen ruzie…nmaar mijn type is het zeker niet!

Ik heb al 3 valeriaantabletjes naast mijn bed liggen dus ALS ik effe kan pitten dan probeer ik met die valeriaantabletjes effe uurtje te slapen.

Gr, Danielle

En @ Danielle?? Je bed nog gezien?
Ik lag 3 uur op bed. Mijn buurjongen vond nog ergens een doos met vuurwerk, dus die heeft tot 4 uur staan afsteken op de weg. Dus ik zal rond 4en in slaap zijn gevallen. En de kids waren half 7. Op zich geen slechte tijd. Maar van 4 tot half 7en slapen is wel een beetje weinig slaap. GAAAAAP

Wat een achterlijke vriend zeg, Danielle. Wat vindt je man daarvan dan?

Ik sliep iets na 1 uur en Erik was iets voor 6.30 uur wakker, dus ik mag niet klagen. Maar ben toch nog wel brak

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ik heb hun verzocht om 2.00 op te stappen…hij lag/zat zelf al met zijn ogen dicht op de bank dus ik dacht: nu zeg ik het gewoon.
2.15 lag ik dus toch in bed! (maar helaas door alles weer te herbeleven niet geslapen)

Aaron werd om 12 uur wakker doordat zij in d egang naar mensen gingen bellen dus ik heb hem gevragen wat ie wilde “in bed blijven en luisteren en verder slapen of even er me uit”.

Hij wilde eruit en heeft eerst voor het raam gekeken en daarna even mee naar buiten geweest en toe weeer achter het raam gekeken en ik stond gewoon buiten op straat en hij was echt nie bang!
Toen wenkte hij mij naar binnen te komen en zei hij “ik wil naar bed”!

Ik heb hem terug in bed gelegd en moest toch nog 2x terug komen (had babyfoon mee op straat gekomen) en hij riep dus ik er terug heen.
Hij heeft het verder heel knap gedaan en werd vanmorgen om 7.05 wakker. (met vannacht uurtje onderbreking)

maar WAT EEN VUURWERK hier naast!
Bleek voor 2500.- te zijn!
Heb nog nooit zo’n mooi vuurwerk gezien…echt Nou,…gewoon geen woorden voor ZO MOOI!
Wij hadden een pakketje van 40.- en dachten het leuk te doen maar mijn vriend zei : ik durf eigenlijk niks meer af te steken!
Gw=ewoon omdat we in het niet vielen met de buren.

En de allerbeste wensen aan iedereen voor 2012!

Gr, Danielle

GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!! …nou hier wast echt werkelijk een slagveld… bedoel ben wel wa gewend in de buurt,maar dit sloeg alles…zelfs ik, verwend vuurwerkstoker, vond het op een gegeven moment wel welletjes!! (maar ja ik had een paar tequilla’s op, en voordat ik dadelijk de buurman zijn vel stijf schelt ben ik maar gewoon in me bed gaan legge… toen wast 02.30 uur en ik heb nog 3 honderduizendklappers gehoord… zie slagveld foto facebook, de stoeptegels zie je hier nie meer anyways)… pip hebben we rond 19.00 uur gewoon naar bed gedaan, ze waren hier al vanaf 12.00 uur smiddags bezig, dus middagslaapje lukte ook nie, want haar bed stond gewoon te trillen… dus zijn we naar schoonpapa gegaan op de boerderie… nou rond 20.00uur zat de tent vol, en om half 10 was pippy wakker, wat ik me wel voor kan stellen, knapkind wat hier had kunnen slapen…tot kwart voor 2 heb ze het volgehouden toen is ze met papa in ons bed gaan legge…aan de achterkant van het huis… da was nog te doen…
vanmorgen werd ze om 8 uur wakker met een mega kak in de pants… dus viel weer nie tegen, maar die is vanavond natuurlijk helemaal op, en de mama gaat zodra de papa ontwaakt terug dr bed in, want volgende week voor de eerste keer 4 dagen werken, dus ff nog paar uurtjes meepakken

yo go girl dannielle, dat je heb verzocht te gaan …zo is da, gewoon buitenzetten hahahah

Pippy is geboren 17.07.2009

Goed gedaan Danielle

Hier was hij kwart over 6 wakker En hij was wakker van kwart voor 12 tot 1 uur (had hem wakker gemaakt) Hier heb ik de laatste kanllen om 10 voor half 5 gehoord, niet normaal.

Vanavond allemaal op tijd naar bed

Liefs Michelle

Jemig Danielle, wat een bedrag! Eigenlijk bizar, tenzij ze de 30 miljoen gewonnen hadden

Ik verheug me op het middagslaapje, nog een uurtje!

Groetjes,
M

@mriek: ja, niet normaal…ik hoorde dat bedrag en dacht meteen : jeetje, dat kan ik ervan kopen, en dat en dat,…ow wat sonde dacht ik!
Maar ze hadden alles in Bels gekocht…dus meer vuurwerk en meer kruit, dus meer en hardere knallen maar echt waar…MOOI OM TE ZIEN!
Nog NOOIT zoveel moois gezien!
Als slot een honderdduizend knaller op straat uitgerold en ik had Aaron toen alweer in bed liggen en natuurlijk riep die (logisch dat ie effe bang was) en mijn babyfoon die ik vast hield sloeg in het laatste rode lichtje uit en die trilde helemaal!

En volgend jaar kruip ik (zeg ik nu) om 23.00 in bed samen met vriendlief en geef ik hem een 12 uur een kusje…"gelukkig nieuwjaar zeg ik dan"en ga verder slapen!

Gr, Danielle

Ik vergeet iets…ik ben vaqnstrraks toen Johan eruit kwam nog effe terug in bed gaan liggen en volgens mij heb ik een uurtje gslapen.

Gr, Danielle

nah halleluja voor het middagslaapje…mag daarna weer door naar een nwjaarsborrel van de tent waar we altijd feestjes mogen organiseren… dus dan gaan we nog ff verder, denk dat ik vanavond meteen met kindlief naar bed ga hahahaha…
(ga dadelijk wel op de bank legge maar kruip nie meer me bed in, want denk dat het einde dan zoek is, dan ben ik weer zo suf als een konijn ! en chaggy nu valt het nog mee, vind ik zelf …)

Pippy is geboren 17.07.2009

Heerlijk Danielle, nog een uurtje geslapen! Ikke net twee uur, ook heerlijk. Volgend jaar lig ik er ook voor twaalven in, dat heb ik ook besloten Dit is niet te doen. Haha!

Groetjes,
M

Wat een stelletje oude wijven zijn wij he Mriek!

Ik door het jaar heen ook hoor…liever half 10 dan 10 uur!

Gr, Danielle