Dat was weer auw Pjukje Hopelijk vannacht beter,
Danielle hoop dat hij niet echt ziek word.
Liefs Michelle
Dat was weer auw Pjukje Hopelijk vannacht beter,
Danielle hoop dat hij niet echt ziek word.
Liefs Michelle
Goedemorgen! Nou de nachten worden niet langer…en ook niet beter.
De oudste heeft van 0.00 tot 0.45 lopen gillen, huilen, brullen! Waarom?? Geen idee. Maar was het kwart voor 1 wel helemaal klaar mee. Dus er weer heen, lamp aan gedaan een flink toegesproken. Daarna werd het stil. 3.00 nog een keer wakker, maar toen hoefde ik er niet heen. Toen was ze zo weer stil. 5.20 was de kleine smurf wakker. En echt wakker! Die sliep 6.00 weer en 6.10 was de oudste weer wakker.
Al met al een gebroken nacht! Vanavond toch echt maar eens vroeg op bed gaan. Lijkt me geen gek idee met oud en nieuw in het vooruitzicht! Want die nacht zal ik wel helemaal geen bed zien. Pffff.
Ow pjukje, wat een ellende … die nachten ! dat je nog kan typen zonder in slaap te vallen…
ben toch een gezegende moeder met een kind wat in iedergeval heel de nacht doorslaapt…dan mar vroeg wakker, trouwens vanmorgen toen ik wegging 7 uur… sliep ze nog… dus da viel ook nie tegen voor de papa!
Pippy is geboren 17.07.2009
Jee Pjukje wat een braknacht Hoop dat er snel verbetering inkomt. Hier ook een rotnacht maar dat lag niet aan Dylano, ben zelf ziek en iedere keer wakker. Dylano lwam om 6 uur bij me liggen en nog geslapen tot kwart voor 7
Kan hij dat ook niet zien als ik zelf gewoon een goede nacht heb
Moet er wel bijzeggen dat hijzelf ook nog niet helemaal ok is. De hoest blijft ondanks zijn puffen als hoor ik hem 's nachts niet meer hoesten.
Liefs Michelle
quote:
Ow pjukje, wat een ellende … die nachten ! dat je nog kan typen zonder in slaap te vallen…
Ik heb eigenlijk best wel veel energie! Ben net zo’n vleermuis…wordt nu weer donker he en ik leef helemaal op. HAHAHA!
Toch vanavond vroeg mijn bedje opzoeken hoor. Om te voorkomen dat de man met de hamer ineens voor de deur staat.
hahahaha …nou ik ben wel een vleermuis hoor, blackwitch…ook me haar…hahaha zodra het donker is gaat bij mij ook beetje licht uit… vooral in de wintermaanden …pfhh verschrikkelijk!
@sugers…zonnebank doet wonderen! Ik vind de wintermaanden ook vreselijk. Hang zowat teggen een depressie aan. En toen 2 jaar terug een zonnebank gekregen. 1…soms 2 keer per week eronder en ik ben veel meer energie. Voel me een stuk minder vermoeid. GAAAAP
JOEHOE!!! 7.00 was het vanmorgen! Mijn vriend is van bed gegaan en ik heb nog geslapen tot half 9! Toen kwam hij boven dat hij weg ging.
Een heerlijke nacht dus
ow heerlijk pjuke, ja mijn beste maat heeft een zonnebank studio om de hoek,dus daar leg ik ook regelmatig vitamine licht tot me te nemen hoor… helpt wel wat ja ! alleen die mega banken van hem hou ik het 10 minuten onder vol… pfhhh… maar goed, vanmorgen wast hier ook 7 uur…en aangezien ze om half 8 naar het kdv ging ging het goedgemutst bij mama, en mama heb tot 14.00 uur in dr nest gelegen hahahaa…daarna me haren geverft, en nu gaat ik kindlief weer ophalen…
Heerlijk Pjukje en Sugars!
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Hier is het al een paar dagen tussen half 7 en 7 uur, dan komt hij tegen kwart voor 6 bij ons liggen en slaapt nog door,
Vanochtend waren we allemaal om kwart voor 6 wakker maar dat was mijn schuld
Ik moest plassen (al link rond die tijd) en kreeg een giga hoestbui, heerlijk de griep Vandaag voor het eerst wakker sinds 4 dagen met een temperatuur onder de 39. René heeft verdomd weinig aan zijn vakantie zo, maar ja kan het ook niet helpen. Ik ben al blij dat hij vakantie heeft
Liefs Michelle
@michelle: heerlijk toch dat uitslapen met dylano!
Hier ook weer!
Gisteren was het van 19.00 tot 5 voor 7!
En vandaag was het van 19.00 tot 6.35…
Helemaal goed dus!
Gr, Danielle
Dylano en Aaron doen het goed! Erik is alweer dagen rond 6.15 uur (vanmorgen 6.10 uur), dus ik klaag ook niet hoor.
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
nou dat gaat allemaal de goede kant op, ik lees al niks meer met de 5 in de klok halleluja…hier wast half 7 vanmorgen en half 8 kdv…dus was weer te overzien … ik dacht lekker uit te slapen maar werd om 12.00 uur door buurman lief en zijn ‘bommen in de brandgang’ me mandje uitgeknalt…ghhhrrrr!!! toen ben ik er maar uitgegaan kenne we ff booschappies doen voor oud en nw ! dus kwam welgoed uit!
Hè Sugars, 12.00 uur. Wat vervelend
Groetjes,
M
ja heel irritant, die buurman krijgt morgen zeker een voetzoeker naar zijn …(piep) …kijk als ik een keer uit ken slapen verwacht ik wel dat heel de buurt stil is he! logisch toch ! …
quote:
ja heel irritant, die buurman krijgt morgen zeker een voetzoeker naar zijn ...(piep) ..kijk als ik een keer uit ken slapen verwacht ik wel dat heel de buurt stil is he! logisch toch ! .....Pippy is geboren 17.07.2009
En zo is het
Hier was het vanmorgen 5.25 uur. GAAP! We gaan vandaag naar de Efteling, zal wel niet meegeholpen hebben…
Groetjes,
M
Nou , hier weer een drama nacht!
Aaron is 7x wakker geweest en bleef roepen.
Om half 1 kwam ie de eerste keer met roepen van “mama mag ik al komen”?
Niet normaal!~
Van tevoren riep ie vanaf half 9 “mama.mama.mama”
Wat een klote nacht weer!
Gr, Danielle
Vervelend Danielle zo’n nacht! En dat met oud en nieuw voor de deur. Hopelijk gaat het aankomende nacht beter en wordt hij niet wakker van het vuurwerk.
Hier is het ook alweer 2 ochtenden vroeg. Vanmorgen was het kwart voor 6! Hopelijk wil de oudste zo ook ff slapen want anders houd ze het vanavond nooit vol. We gaan tussen 19.00 en 19.30 vuurwerk afsteken voor de kinderen hier op de buurt.
En ja hoe ga je een kind uitleggen wat vuurwerk is. Die van mij begrijpt het nog niet, na vanavond vast wel.
We zullen zien wat de dag/avond en nacht brengt!