Hier ook eentje die sinds 2 nachten huilend wakker wordt midden in de nacht en dan half 6 weer wakker is … gaaaaaaap … oer vervelend vanmorgen en dingen doen dat ik denk; moet dan nou? Gelukkig heb ik wel 2 ochtenden een beetje kunnen uitslapen en bracht mijn lieve man vanmorgen een beschuitje en koffie op bed. Op de een of andere manier is mijn dame ook totaal uit haar doen!
De klok
hoi moeie mama’s,
Ik vroeg mij het volgende af. Ik zag een tijdje terug bij Derek Ogilvie hoe de ouders aan hun kindje de klok moesten uitleggen en moesten vertellen waarom kindjes moeten slapen. Nu heb ik dat bij moppie gedaan want moppie sliep 's middags maar 1 uurtje nog en werd 's nachts wakker. Ik vertel nu voor ieder slaapje dat ze lekker mag gaan slapen en goed kan uitrusten, lekker slapen tot ze niet meer moe is, en als ze wakker wordt en nog moe is dat ze dan gewoon haar oogjes dicht kan doen en verder kan gaan slapen en dat ze daardoor niet meer moe is als ze wakker wordt. En warempel, ze slaapt echt veel beter.
Nu vroeg mij af hebben jullie dat al eens geprobeerd?
groetjes,
Wendy
Wij hebben hier al bijna alles geprobeerd. Vertellen wat de volgende dag gaan doen…juist niet vertellen wat we gaan doen. Een nijntje slaapwekker enz enz.
Maar niks werkt. Wakker is wakker. en ist nou 6 uur of half 7. Mevrouw is dan wakker en dus dan kan de dag beginnen.
@Sugars, verven dat haar! Wie weet geeft het je de energie die je nodig hebt Klinkt cool, roze!
@Pjukje, is hier ook altijd zo. Hoe later op bed, hoe vroeger wakker, bij wijze van spreken. Erik slaapt er ook echt niet langer door. Ik hoop dat het vamiddag een beetje wil lukken, succes!
@moppiesmama, niet op die manier geprobeerd, maar hij is wel gewoon wakker 's ochtends hoor. Ik denk niet dat dat praatje bij hem gaat werken. En moet zeggen dat ik Derek Ogilvie ook niet echt hoog heb zitten
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Oh jammer! Ik leef zo mee met jullie dat ik dacht misschien werkt het wel maar ik hoor het al, jullie hebben die hearts
groetjes,
Wendy
Hier 2 dagen tussen half 6 en 6 uur koorts is gelukkig weer weg en buiten een loopneus en flink hoesten is hij verder oke.
Oef kerstavond had zou madelon 's avonds nog komen die eerst een verjaardag had dus had me ingesteld op een uurtje of 12 nou was half 11 dat viel mee, maar tot 1 uur zitten kletsen en om 6 uur wakeer auwwwwwwwwwww Ben er nog van aan het bijkomen. Wat een prutdagen. Vandaag heb ik slapers mijn broer en zijn dochter dus zal morgenvroeg weer wel vroeg zijn.
Liefs Michelle
Lief hoor Moppiesmama
@Michelle, kan je je logeetjes niet even met een ochtenddienst verblijden?
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
nou mriek helaas, potje was rooie verf en dat heb ik er net uit dus heb het maar niet gedaan , misschien dat ik alsnog woensdag (moet ik werken) een potje haal kapperswinkel zit om de hoek, want het kriebelt… misschien wel blauw ofzo… of een kleur die we nog hebben gehad, ja ken nie veel, ken alleen ponny verven, want de rest is nep hahaha, of half nep, ken ik geen verf overheen gooien…
nou we zaten in de auto onderweg naar opa… blehhhh kotsuhh… heel de wagen onder…maar ja dan is mevrouw het kwijt en ze wilde perse naar opa !! wij teruggereden om nwe kleren te halen, want ja ze rook een bietje zuurtjes…
ze heeft zich prima gedragen tijdens het dinner… nie echt gegeten maar een beetje gerommeld in opas huis…dat ze nie wilde eten da snap ik… als je net alles heb uitgekotst… mama heb meteen wijn achterover gekets…want pfhh wat een bevallingen die kerstdinners…verschrikkelijk! ben blij dat het weer klaar is , doe mij maar oud en nw, volgend jaar kerst leg ik onder een palmboom…
maar goed ze ligt nu net een kwartier opbed,halverwege in de manenschijn sliep ze al hahahaah, kotsbakkie ernaast…we zullen zien of ze langer slaapt…
Pippy is geboren 17.07.2009
Ging niet zo lekker vannacht dus, Sugars? Al gebeld met de huisarts?
Erik was vanmorgen om 6.20 uur wakker, dus op zich prima. Ik mocht tot 8.00 uur blijven liggen, toen moest manlief weg voor een klusje ergens. Heb echt vakantie voor m’n gevoel, heb nog nooit zo vaak achter elkaar uit kunnen slapen!
Wij hebben gelukkig leuke kerstdagen gehad. Zowel mijn familie als de moeder en zus + aanhang van manlief zijn relaxed; we zijn er na het middagslaapje heen gegaan, even borrelen, eten en dan weer naar huis. Kind op normale tijd in bed en wij nog een avond samen. Prima te doen!
Groetjes,
M
Hè Pip wil niet echt opknappen
Dylano was om kwart voor 7 wakker en ik heb geslapen tot 9 uur en nu lig ik nog in bed, want nu hebben ze mij te pakken. Gisteravond koorts en nu ook nog steeds. Heb het de hele nacht koud gehad. had al een kruik mee naar bed genomen en die ben ik weer opnieuw gaan vullen toen Dylano om kwart voor 6 bij ons kwam liggen.
Heb wel 2 top kerstdagen gehad
Liefs Michelle
Dylano heeft het goed gedaan! En nu jij weer ziek Michelle, balen! We lossen elkaar lekker af Sterkte, hopelijk ben jij net zo snel weer beter als ik!
Groetjes,
M
nou opzich hier goed de nacht doorgekomen hoor, tot 6.00 uur en toen moest ze weer kotsen, tot half 8 toen kwam ik uit bed, had ze dr eigen bed, papa’s bed, en de bank al volgekotst…lekker… zuur luchtje hierow…mama is hier geweest, en toenben ik ff naar de winkel gegaan…voor wat boodschappen… en om 11.10 uur bij de dokter geweest, oortjes goed, luchtwegen okay… geen koorts, en ze was toen ookal ietsje vrolijker hoor…ze had inmiddels een ijsje gegeten…en bij de dokter 2 manderijntje en net een worstebroodje (ja kind zal wel honger hebben)… nu heb ik haar toch ff lekker op bedje gelegt…dokter denkt buikgrieppie, en ja dat denk ik zelf ook hoor…
maar hopen dat het morgen alweer beter gaat, want ik ben meer van de stront… papa is hier van de kots…en ja die moest werken… morgen ikke werken en papa (eventuele kots) dienst
laat haar nu ff lekker slapen da helpt altijd het beste wor…
maar beterschappies voor alle andere patientjes… jeetje het heerst ook wel volgens mij !!
Fijn dat Pippy iets gegeten heeft! Haha, een worstenbroodje. Dan is ze vast aan de beterende hand. Moet ik echt niet aan denken als ik buikgriep heb. Fijn dat het ijsje ook op is gegaan!
Groetjes,
M
5.15!!! Man waar moet ik energie vandaan halen om deze dag door te komen. Ben ban 5.15 tot 6.00 bezig geweest om haar stil te krijgen en haar in haar eigen bed te houden. Om 6.15 was de kleine uk ook wakker, dus toen mijn vriend wakker gemaakt en verzocht om uit bed te gaan met de dames. Ik heb nog ff een uurtje geslapen.
De kerstdagen hebben we 2 dagen de families bij ons thuis gehad. Super leuk en gezellig maar ik ben nu wel op.
Vanavond zonnebankje en vroeg op bed denk ik! Mijn vriend heeft vanavond nog een afspraak, dus ik kan lekker mijn eigen gang gaan! Kan er nu al naar uit kijken
nou pjukje hoop dat je de dag een beetje bent doorgekomen… lekker dat je vanavond je eigen gang kan gaan da’s dan ook ff lekker…
hier werden er alweer cocolala’s veroberd, …dus gaat beter en krijg alweer pipzilla-weerwoord dus gaat de goede kant op !! halleluja
Aaron is vandaag verkouden aan het worden…natte neuzen en erg veel niezen.
Ga een ui bij zijn bed zetten in de hoop dat het helpt!
Hij heeft het vannacht goed gedaan van 19.00 tot half 7 en gisteravond om 22.00 effe wakker en vroeg ie om lotiondoekje voor zijn neus…(nu blijkt verkoudheid in opkomest) dus zal wel echt nodig hebben gehad.
Gr, Danielle
@sugers, ben de dag goed doorgekomen. Moest wel bezig blijven hoor. Maar goed, de dames liggen tevreden in hun mandje.
Ga nu…om mijn slaap nog ff te stellen de kerstboom uit huis halen. Wat een naalden. Als er hier iemand niest dan vallen de naalden uit de boom! Ben er zo klaar mee…dus wegwezen!
Fijne avond allemaal!
hahahaha pjukje snap helemaal wat je bedoelt… weg dr mee, de hens dr in !!!
daarom heb ik ook zo’n mooie van plastice!! jeeee…want dr word nogal wat afgeniest… dus man man dat zou een drama zijn
Hij ligt al buiten, als een afgedankt stokje. Er was niet zoveel meer van over. Het hele huis zat onder de naalden. Gelukkig heb ik tuindeuren dus ik kon hem zo naar buiten smijten…hij moet nog een paar dagen wachten…als mijn vriend dat geduld heeft. Want hij brand de kerstboom met oud en nieuw altijd op…en dat zit dan zelf bij de brandweer he!!
@sugers ik heb vanavond aan tafel het idee geopperd om een kunstboom te kopen. Nu zijn ze overal te koop met 40%korting. Dus op zich wel aantrekkelijk.
Pfff Pjukje, dat was weer een vroegertje dus. Alvast weltrusten hè, voor zometeen
Wat kan slapen toch heerlijk zijn hè. Het idee dat je straks gaat slapen en dan het slapen zelf. Mijn hobby!
En Danielle, ik hoop dat Aaron niet heel ziek wordt van z’n verkoudheid!
Groetjes,
M